nee met aardappels en een worstjequote:Op donderdag 6 januari 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
snert
maar verder alleen maar bloemkool
alsof ik met iedereen brommers ga kiekenquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer wel. Das wel ok, weet ik sinds die achterhoekse...
En stroek'n doek'n natuurlijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer wel. Das wel ok, weet ik sinds die achterhoekse...
Que?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En stroek'n doek'n natuurlijk
Okee, kan wel lekker zijn ja. WEl een aparte combinatie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef Koen66 het volgende:
ik had een bij elkaar geraapt zooitje, voor de kids stond er macaroni, witte bonen en een braadworst klaar. Heb er maar wat bami en een sateetje bijgedaan, en dat alleshebben we met z'm 3-en gedeeld
die ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En stroek'n doek'n natuurlijk
quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in de bosjes neucken
ik bedoel, geen idee![]()
Heb me net anders flink lopen uitsloven met judoquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zelf een luie flikker
Hey Koenquote:
Wel lekker, flink wat energie kwijtquote:
Bij mij laatst ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar... al komt het bij mij niet door judo.
wordt die niet anders vanquote:
Wil jij anders een potje?quote:
niet lui dus.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb me net anders flink lopen uitsloven met judo![]()
Hey LL![]()
[..]
Hey Koen
[..]
Wel lekker, flink wat energie kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |