En dit is HET topic om je kennis van het Frans te demonstrerenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Jumparound het volgende:
Dit is echt HET topic om daar een discussie over te beginnen! Chappeax!
En uit hetzelfde topic:quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Kumerian het volgende:
Trek een copie van alles wat op die externe schijf staat en formateer hem eens.
Ik denk dat het de eerste tekenen van een overleidende harddisk zijn....
Watte?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:43 schreef Elmas143 het volgende:
je deed het heel goed om nieuwe harde schijf kopen.
nu kopiëren oude schijf data de in nieuwe harde schijf en werken soepel.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik kijk nooit TV, en als ik TV kijk, kijk ik naar Nova of Pauw en Witteman, of een documentaire allah de weg naar Mekka.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wij gaan morgen ook met een groep collega's eten bij een Gonzalez vestiging, benieuwd of ik je ervaringen donderdag kan onderstrepen
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:44 schreef IDisposable het volgende:
Kom je met je kop boven het malieveld dan staan mensen in de rij om die eraf te hakken.
Mja...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:41 schreef IvoflotGS het volgende:
De krediet crissis was zoon ziekte, maar ik geloof dat de VS hier nog wel goed uit gaat komen, en dat wij niet meer mee gaan maken dat de chinezen de macht over gaan nemen.
Allemaal typo's edoch wel grappig in de context.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:18 schreef Gravedigger het volgende:
Het sterft van de grammaticale gouten en ook komma's hier en daat zouden niet misstaan!
Misschien wetenschappelijker nog grappiger dan literair, maar toch een vermelding waard hier voornamelijk dankzij Einstijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:28 schreef andyke10 het volgende:
perpetuum mobile is zowiezo mogelijk, want je moet niet alleen aan de wetten denken die er nu zijn de wetten zijn nog niet uitgebreid genoeg. maar de mensen kunnen zo ver nog niet denken.
het wetenschaps instituut zegt dat je de 1stewet van thermodynamica (wet van behoud van energie)
en de 2de niet letterlijk mag opvatten want men zegt dat er nog niet genoeg wetten zijn uitgevonden om te kunnen zeggen dat het perpetuum mobile niet mogelijk is!!!
Einstijn was bezig met deze wetten maar ze waren nog niet helemaal af. dus zijn ze de brieven aan het ontcijferen en proberen te vervoledigen. natuurlijk gaat dat niet zo gemakkelijk en gaat dat niet zo rap.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 @ 00:00 schreef SillyWalks het volgende:
Laat ze je maar eens gaan opsporen voor een eenmalige rid die je normaal nooit maakt, met een OV-chipkaart die je maar één keer gebruikt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:
Ik ben hier niet als schooljuf aangesteld om spelfouten uit TT's te halen/
altijd leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
jouw opmerking raakt echt kant nog wal. of probeerde je expres dom over te komen?
Trekken maar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef ArchiesWife het volgende:
Nee dat is nu dus nog niet mogelijk, in 2012 wel. En een draadkrachtmeting is alleen mogelijk over het afgelopen jaar, als je toen nog een goed inkomen had zal je aflossing niet verlaagd worden.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:48 schreef whosvegas het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest en volgens de tandarts had ik een ontstekkking, op te lossen met een wortelkanaal behandeling. Maar ik heb er totaal geen last van. Het eerste wat in me op komt bij het woord ontstekking is dat het rood, opgezwollen en pijnlijk moet zijn. Dus ik heb geen idee, wat ik er van moet denken. Zijn er hier mensen die hetzelfde hebben gehad?
Zit er aan te denken om een second opinion uit te laten voeren.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:33 schreef Teslynd het volgende:
Ik heb in elk geval een grote hekel aan de computerterminologie, omdat je het zo gauw fout doet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
Mensen die na 1 dag zonder internet al van hun apropo raken.. Precies wat er staat. Mensen die niet 1 dag of langer zonder internet kunnen. Kom op zeg, niet alles hangt af van het internet.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef fonsoy het volgende:
Het zit hier weer vol met sukkels die niet weten wat apropo betekent
Voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:27 schreef Kees22 het volgende:
Origineel is het misschien niet, maar ik kom steeds meer zelfstandige en bijvoeglijke naamwoorden tegen die op -d eindigen, maar met -dt geschreven worden.
Waarom in godsnaam zou iemand dat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |