http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/01_januari/24/buitenland/doden-bij-explosie-vliegveld-moskou.xmlquote:Op een vliegveld van Moskou heeft zich een explosie voorgedaan. Volgens de eerste berichten zijn er zeker tien doden en een onbekend aantal gewonden.
Dit is echt HET topic om daar een discussie over te beginnen! Chappeax!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef Zienswijze het volgende:
Zelfmoordaanslag. Waarschijnlijk door terroristen uit Tsjetsjenië of Dagestan dan, maar dat is nu dus niet zeker. Er zijn groepen moslims over de hele wereld die klagen dat ze onderdrukt worden en daarom aanslagen plegen in het betreffende land. Maar volgens mij worden niet-moslims in vrijwel alle moslimlanden gediscrimineerd en vaak ook onderdrukt; het valt mij op dat zij nou net bijna geen aanslagen plegen...
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dit is echt HET topic om daar een discussie over te beginnen! Chappeax!
-weg-quote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dit is echt HET topic om daar een discussie over te beginnen! Chappeax!
Ja ja even politiek voeren over de rug van doden okeequote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef Zienswijze het volgende:
Zelfmoordaanslag. Waarschijnlijk door terroristen uit Tsjetsjenië of Dagestan dan, maar dat is nu dus niet zeker. Er zijn groepen moslims over de hele wereld die klagen dat ze onderdrukt worden en daarom aanslagen plegen in het betreffende land. Maar volgens mij worden niet-moslims in vrijwel alle moslimlanden gediscrimineerd en vaak ook onderdrukt; het valt mij op dat zij nou net bijna geen aanslagen plegen...
Haha, journalist van RTL meldt zeker meer dan 30.quote:
En @ Jumparound:quote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef IHVK het volgende:
Ja ja even politiek voeren over de rug van doden okee
Was niet in de aankomsthal, maar in de lounge areaquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Van nu.nl
De Britse omroep BBC weet te melden dat de explosie vermoedelijk plaatsvond in de aankomsthal voor internationale vluchten.
quote:Op het Moskouse vliegveld Domodedovo zijn bij een explosie zeker 31 doden gevallen. Dat meldt het Russische persbureau Interfax.
quote:Alle internationale vluchten zijn na de explosie geannuleerd. Toestellen die in Domodedovo willen landen, worden voorlopig omgeleid.
30 doden aldus onbevestigde berichtenquote:Breaking News
Amanda Walker, Russia correspondent
At least 20 people are believed to have been killed in an explosion at Moscow's Domodedovo airport.
Domodedovo is the busiest of the Russian capital's three commercial airports and reports have suggested a suicide bomber was responsible.
Russian news agencies cited unspecified sources as saying the blast occurred inside the airport's international arrivals hall.
The Russian state news agency has said 23 people have died and around 130 people are thought to have been injured.
Waarschijnlijk worden de explosieven ontdekt voordat ze bij het vliegtuig kunnen komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef mickeyD het volgende:
daarbij, een aanslag in de AANKOMSTHAL klinkt nogal ongeloofwaardig, want waarom jezelf dan niet opblazen TIJDENS de vlucht???
of zn plofkoffer is niet afgegaan tijdens de vlucht en hij heeft hem zelf maar aangstoken na ontvangst van zn koffer?
zal dat ff zijn tegengevallen tijdens t vliegen..
wanneer gaat ie nou.. wanneer gaat ie nou.. "dames en heren, wij gaan landen op moskou airport" .... FUCK bommenmaker, prutser!
Dat is je goed recht, maar hou je denigrerende mening voor je wat dit betreft. Die kan je kwijt op de frontpage...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En @ Jumparound:
Men zoekt automatisch naar de oorzaken van deze aanslag, net zoals ik dat doe. Binnen een paar uur heb je ook op alle nieuwsites speculatie of zelfs al bewijs wie de daders van deze aanslagen (kunnen) zijn en wat de oorzaken van de aanslag zijn geweest.
Russia Today:quote:ReinBroekRTL:Ooggetuigen melden een nog veel hoger dodental. #Domodedovo Circa 70.
quote:Up to 31 people have reportedly been killed in an explosion at Moscows Domodedovo airport according to the Russian Health Ministry. Some 130 more are said to have been injured in what the Investigative Committee believes to be a terror attack.
20 people are reported to be in grave condition.
The heavy smoke at the site of the explosion is hampering the efforts of the emergency workers establishing if there are any more victims in the area, a ministry spokesperson says. There are reports that the bomb was packed with shrapnel.
People are being evacuated. Airport workers have destroyed a brick wall near the luggage claim area to let the passengers leave the area of the explosion.
An initial probe indicates the blast was a terrorist attack caused by a suicide bomber. Another theory is the bomb may have arrived in one of the bags.
Moscow police have been put on alert over possible terror attacks in the capital. Police are also on alert at Vnukovo airport and Sheremetyevo international airport in Moscow, and in the metro system.
International flights are being redirected to other Moscow area airports. Some 80 emergency teams are already on the spot. The first groups of injured passengers have already been taken to hospital.
Russian Prime Minister Vladimir Putin has been informed about the explosion, his press-secretary said.
According to reports the explosion happened at 4:30pm in the luggage claim area in the international arrivals wing of the airport. The explosion power was equivalent to 5 kilograms of TNT.
A criminal case has been opened into the incident. Police are searching for three suspects in connection with the blast.
Je zal er maar net zitten te etenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef mickeyD het volgende:
Nu 130 gewonden gemeld. 31 doden. Bom zou in Japans restaurant in aankomsthal zijn afgegeaan. Zelfmoordaanslag.
Kom we geven ze Gullit; dat zal ze leren!!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef ouderejongere het volgende:
Weer die Tsjetsjenen, tijd voor een laatste oorlog tegen die barbaren.
Denigrerend?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:05 schreef Jumparound het volgende:
Dat is je goed recht, maar hou je denigrerende mening voor je wat dit betreft. Die kan je kwijt op de frontpage...
Huilliequote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Leuk die commentaren van sommigen.Wij gebruiken dat vliegveld als we naar Moskou gaan, ik kan er niet zo om lachen...
Je neemt anders een aardige bevooroordeelde stelling in, niet? Ik zeg niet dat je je mond moet houden, ga alleen je bagger ergens anders plaatsen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denigrerend?
Volgens mij is dit een discussieforum hoor en leven we niet in een land waar je je mond dicht moet houden.
Voor sommige mensen zou dat helemaal geen slechte keuze zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Denigrerend?
Volgens mij is dit een discussieforum hoor en leven we niet in een land waar je je mond dicht moet houden.
Tuurlijk niet, Rusland kent wel meer groepen die geweld gebruiken.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
Heeft de religie van de vrede zich al gemeld of wat? Oh, heb overigens nog niks gelezen maar het is klaar als een klontje zoals gewoonlijk natuurlijk.
Da's geen politiek, maar gewoon de waarheid.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ja even politiek voeren over de rug van doden okee
De laatsten zijn geen zelfmoordterroristen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Rusland kent wel meer groepen die geweld gebruiken.
Moslims, extreem rechtse nationalisten, anti-regering groepen.
Bevooroordeeld? Ik poneer een visie. Dat gebeurt nou eenmaal wel vaker op een discussieforum, denk je niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:14 schreef Jumparound het volgende:
Je neemt anders een aardige bevooroordeelde stelling in, niet?
Dat heet censuur. Het is hier nog altijd een discussieforum.quote:Ik zeg niet dat je je mond moet houden, ga alleen je bagger ergens anders plaatsen.
.....quote:FOK!forum - het grootste online forum van Nederland. Laat je horen, stel je vragen of lees gezellig mee. Met 290000+ gebruikers en meer dan 77 miljoen posts ...
Die achterlijke afscheidingsbeweging is vaak Islamitisch anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Rusland kent wel meer groepen die geweld gebruiken.
Moslims, extreem rechtse nationalisten, anti-regering groepen.
Ik zeg niet dat ze het niet geweest zijn, ik denk het eerlijk gezegd ook. Zelfmoordaanslag op een overheidsgebouw met veel onschuldige burgers erin. Doen Tsetjenen vaker.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die achterlijke afscheidingsbeweging is vaak Islamitisch anders.
Ssshttt, dat mag je niet zeggen, althans volgens sommige aanwezigen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
Die achterlijke afscheidingsbeweging is vaak Islamitisch anders.
quote:Russian news agency Interfax reports the explosion was caused by a bomb with 7kg of TNT. Police searching for three male suspects.
99/100 keer zijn het Islamitische Tsetjenen maar een conclusie trekken is dom?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het niet geweest zijn, ik denk het eerlijk gezegd ook. Zelfmoordaanslag op een overheidsgebouw met veel onschuldige burgers erin. Doen Tsetjenen vaker.
Maar om die reden maar gelijk een conclusie te trekken is eigenlijk wel dom te noemen.
Voor hetzelfde geld zit Poetin of de veiligheidsdienst erachter. Dat zou me echt niets verbazen in het huidige Rusland.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
99/100 keer zijn het Islamitische Tsetjenen maar een conclusie trekken is dom?
7KG tnt?quote:
Het is niet de aankomsthal maar de hal waar je mensen kan ophalen die uit de aankomsthal komen om precies te zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vraag me af hoe het in een aankomsthal had kunnen gebeuren. Dan zal er ergens anders op een vliegveld wel geblunderd zijn qua controles. Of misschien een medewerker bij de bagageband? Dus een insider?
Percentage is lager in het echt en zelfs met dat percentage is het inderdaad dom omdat de politieke situatie in Rusland niet hetzelfde is als vorig jaar. Maar we zullen zien of je gelijk hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
99/100 keer zijn het Islamitische Tsetjenen maar een conclusie trekken is dom?
Ja en 9/11 was een inside job.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld zit Poetin of de veiligheidsdienst erachter. Dat zou me echt niets verbazen in het huidige Rusland.
Juist in de aankomsthal heb je i.h.a. geen controles. Daar kun je bij Schiphol ook gewoon naar binnen lopen, omdat je allemaal mensen hebt die thuiskomende mensen opwachten of op komen halen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vraag me af hoe het in een aankomsthal had kunnen gebeuren. Dan zal er ergens anders op een vliegveld wel geblunderd zijn qua controles. Of misschien een medewerker bij de bagageband? Dus een insider?
Ik ben verder absoluut geen complot-aanhanger, maar dit regime schrikt echt niet terug voor dat soort dingen hoor. Als je daar je ogen voor sluit ben je wmb vrij naief.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en 9/11 was een inside job.
Ik bedoel, ik zit hier nog wel in NWS hoop ik toch of heeft Lambiekje het heft in eigen handen genomen?
Ok, welke aanleiding zou er moeten zijn dan, het is niet alsof de Tsjetsjenen niet genoeg doen om het al moeilijk genoeg te maken voor zichzelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben verder absoluut geen complot-aanhanger, maar dit regime schrikt echt niet terug voor dat soort dingen hoor. Als je daar je ogen voor sluit ben je wmb vrij naief.
Tof, de eerste beeldenquote:
Je hebt natuurlijk gelijk maar ik dacht dat het bij de bagagebanden was gebeurt en dat is meestal toch een afgesloten zone. In ieder geval heftig hoe regelmatig toch grote aanslagen plaatsvinden in Rusland. Wou eigenlijk binnen korte tijd eens naar Sint Petersburg maar zoiets houdt me toch tegen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Juist in de aankomsthal heb je i.h.a. geen controles. Daar kun je bij Schiphol ook gewoon naar binnen lopen, omdat je allemaal mensen hebt die thuiskomende mensen opwachten of op komen halen.
Als ik de chaos zo zie denk ik dat we meer mensen kunnen begravenquote:
zoals die gek in amerika... die een bus voor een ziekenhuis opblies? 130 doden ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het niet geweest zijn, ik denk het eerlijk gezegd ook. Zelfmoordaanslag op een overheidsgebouw met veel onschuldige burgers erin. Doen Tsetjenen vaker.
Maar om die reden maar gelijk een conclusie te trekken is eigenlijk wel dom te noemen.
31 ,Islam is vredequote:Op maandag 24 januari 2011 15:51 schreef Frutsel het volgende:
SkyNews
[..]
30 doden aldus onbevestigde berichten
Rusland heeft regelmatig aanslagen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Terpentin het volgende:
Je hebt natuurlijk gelijk maar ik dacht dat het bij de bagagebanden was gebeurt en dat is meestal toch een afgesloten zone. In ieder geval heftig hoe regelmatig toch grote aanslagen plaatsvinden in Rusland. Wou eigenlijk binnen korte tijd eens naar Sint Petersburg maar zoiets houdt me toch tegen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_apartment_bombingsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ok, welke aanleiding zou er moeten zijn dan, het is niet alsof de Tsjetsjenen niet genoeg doen om het al moeilijk genoeg te maken voor zichzelf.
Dat zal best, ik vraag alleen welke aanleiding er nu zou moeten zijn voor dit?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef speknek het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_apartment_bombings
Lees vooral het gedeelte over het Ryazan incident en de weigering van de Doema om het te onderzoeken. Nou zijn de Tsjetsjenen inderdaad boeven, maar betrokkenheid van de FSB is iets waarschijnlijker dan het gemiddelde 9/11 aluminiumhoedje complot.
Dezelfde als dat het moslimterroristen zijn, resultaten uit het verleden..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal best, ik vraag alleen welke aanleiding er nu zou moeten zijn voor dit?
Hoe meer onrust in het land, hoe beter voor Poetin. Geeft hem de kans om zijn grip op het land te versterken en zichzelf neer te zetten als degene die Rusland behoedt voor chaos. Dit jaar zijn er weer verkiezingen toch? Veiligheidsdiensten hebben trouwens ook baat bij werkgelegenheid en ruimere bevoegdheden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ok, welke aanleiding zou er moeten zijn dan, het is niet alsof de Tsjetsjenen niet genoeg doen om het al moeilijk genoeg te maken voor zichzelf.
De kans dat jij er net staat is best klein hoor...veel grotere kans dat je taxi een fataal ongeluk krijgt vanaf het vliegveld.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Terpentin07 het volgende:
In ieder geval heftig hoe regelmatig toch grote aanslagen plaatsvinden in Rusland. Wou eigenlijk binnen korte tijd eens naar Sint Petersburg maar zoiets houdt me toch tegen.
Later deze week nog een herdenking, daarna horen we hier nooit meer wat van.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
We'll see, ik blijf er bij dat 't weer de usual suspects zijn.
Elke keer als ik hoor dat alles veranderde na 9/11 voel ik me toch wat kutter omdat je dan eigenlijk zegt dat je je gewonnen hebt gegeven aan de terreur.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef Psy-freak het volgende:
Toch grappig. Allemaal bang (terror=angst) waardoor we domme wetten etc. invoeren, terroristen plegen af en toe een aanslag en ze lachen zich rot.
Toepasselijke PI.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
Collega van mij is vanmorgen vertrokken naar moskou, volgens mij zelfde vliegveld
Dát dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Elke keer als ik hoor dat alles veranderde na 9/11 voel ik me toch wat kutter omdat je dan eigenlijk zegt dat je je gewonnen hebt gegeven aan de terreur.
Bom ging af om 16:32 Russische tijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
Collega van mij is vanmorgen vertrokken naar moskou, volgens mij zelfde vliegveld
Ik acht de kans 99,99% zeker dat iemand niet voor de tweede keer een geslaagde zelfmoordaanslag doet. Of je nu Christen, Zen Boeddhist bent, Islamiet of Jood.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef Monidique het volgende:
Het is niet alsof moslimterroristen dit niet vaker doen, natuurlijk.
Mja weet niet hoe laat hij aan kwam op rusland, heb ff sms verstuurd maar zal daar wel plat liggen nuquote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Bom ging af om 16:32 Russische tijd.
Daarom moet de focus ook meer gelegd worden op het oplossen van het conflict en niet het proberen te voorkomen van aanslagen en schijnveiligheid. Die oorlog heb je namelijk allang verloren.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Elke keer als ik hoor dat alles veranderde na 9/11 voel ik me toch wat kutter omdat je dan eigenlijk zegt dat je je gewonnen hebt gegeven aan de terreur.
Wanneer vertrok hij? Het is ongeveer drie uur vliegen vanaf schipholquote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja weet niet hoe laat hij aan kwam op rusland, heb ff sms verstuurd maar zal daar wel plat liggen nu
Vertrekhal/aankomsthal nergens is beveiliging, behalve in het vliegtuig en bij de gates....quote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef Psy-freak het volgende:
Toch slim, aankomsthal. Geen beveiliging bijna.
jah 11:00 volgens mij NL tijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wanneer vertrok hij? Het is ongeveer drie uur vliegen vanaf schiphol
Dat snap ik. Daarom pakken ze de aankomsthal nu.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Vertrekhal/aankomsthal nergens is beveiliging, behalve in het vliegtuig en bij de gates....
Succes om heel het vliegveld te beveiligen, dat is gewoon niet te doen!
Ja het is gewoon een smerige "oorlog" die niet te winnen is..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat snap ik. Daarom pakken ze de aankomsthal nu.
De enige beveiliging zal een camera of wat zijn, maar daar heb je niets aan.
RIP en sterkte aan de nabestaanden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah 11:00 volgens mij NL tijd.
Zit net te rekenen.
11:00 + 2u (tijdsverschil) is 13:00 + 3u reistijd = 16:00
Dodental is nog niet bijgesteld maar sinds ik in het filmpje al ongeveer twintig overledenen tel denk ik dat het een stuk hoger ligt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een smerige "oorlog" die niet te winnen is..
Nog weinig nieuws verder, behalve dat je de één na de andere gewonde het vliegveld ziet verlaten.
quote:Moskou - Bij een zelfmoordaanslag in de aankomsthal van de internationale luchthaven Domodedovo in de Russische hoofdstad Moskou zijn maandag zeker 31 doden gevallen.
De Russische autoriteiten hebben bevestigd dat het inderdaad om een terroristische aanslag gaat. Eerder was er nog onduidelijkheid over de oorzaak van de explosie.
De Russische veiligheidsdiensten zijn op zoek naar drie mannen die verdacht worden van betrokkenheid bij de terroristische aanslag. De Russische president Medvedev zegt dat de verantwoordelijken zullen worden opgespoord en bestraft.
Bagageband
De aanslag vond rond 16:40 uur (14:40 uur in Nederland) plaats gevonden bij de bagageband van de internationale aankomsthal van de belangrijkste Moskouse luchthaven.
Uit de afdeling waar de bagage wordt afgehaald steeg rook op. Ooggetuigen zagen mensen in paniek de nooduitgangen van de luchthaven uitrennen.
Zeker vijftig ambulances zijn naar de plek des onheils gestuurd. Vluchten worden omgeleid naar de nabijgelegen luchthaven Sjeremetjevo, na Domodedovo de grootste luchthaven van Moskou.
Kort voor de aanslag zijn vluchten geland uit Düsseldorf, Londen en de Oekraïense havenstad Odessa. Dat meldde het Russische persbureau Interfax. Air Berlin vliegt van Düsseldorf op Domodedovo.
Over de nationaliteit van de tientallen dodelijke slachtoffers is nog niets bekend.
Paraatheid
De politie van Moskou is in de hoogste staat van paraatheid. Drukke plaatsen, zoals metrostation, worden extra bewaakt. Alle patrouilles zijn alert op verdachte personen en objecten op openbare plaatsen, zei een veiligheidsbeambte tegen Interfax. Zij hebben in het bijzonder aandacht voor het openbaar vervoer.
Ook op twee andere Moskouse vliegvelden zijn de veiligheidsmaatregelen opgevoerd. Alle bagage van passagiers wordt doorzocht.
Grootste vliegveld
De Domodedovo Luchthaven ligt circa 40 kilometer ten zuidoosten van de Russische hoofdstad. Het is het grootste vliegveld van Rusland. Vanaf Domodedovo kan op 241 nationale en internationale bestemmingen worden gevlogen. De KLM vliegt niet op Domodedovo.
Rusland wordt regelmatig opgeschrikt door terroristische aanslagen. Vorige jaar ontploften twee bommen in het metronetwerk van Moskou. Daarbij vielen ongeveer veertig doden en meer dan honderd gewonden. Dat was de bloedigste aanslag in de Russische hoofdstad in zes jaar tijd. De verantwoordelijkheid werd opgeëist door radicaalislamitische rebellen uit Tsjetsjenië.
Dus inderdaad conflicten oplossen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nog weinig nieuws verder, behalve dat je de één na de andere gewonde het vliegveld ziet verlaten.
Je kan ervoor zorgen dat er niks meer te recruteren valtquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik neem altijd de vlucht AirBerlin vanaf Dusseldorf.Zal de volgende keer toch even anders zijn, zal raar aanvoelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef BruinBeertje het volgende:
Vlak voor explosie landden vluchten uit Londen, Düsseldorf en Odessa
ANP − 24/01/11, 16:43
Domodedovo Airport op 18 april 2010.
MOSKOU - Kort voor de terroristische aanslag maandag op de internationale luchthaven Domodedovo van Moskou, zijn vluchten geland uit Düsseldorf, Londen en de Oekraïense havenstad Odessa. Dat meldde het Russische persbureau Interfax. Air Berlin vliegt van Düsseldorf op Domodedovo.
Over de nationaliteit van de tientallen dodelijke slachtoffers is nog niets bekend. Er vielen meer dan honderd gewonden, van wie er ongeveer twintig in kritieke toestand verkeren.
ok, collega vloog uit schiphol, dus waarschijnlijk de dans ontsprongenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef BruinBeertje het volgende:
Vlak voor explosie landden vluchten uit Londen, Düsseldorf en Odessa
ANP − 24/01/11, 16:43
Domodedovo Airport op 18 april 2010.
MOSKOU - Kort voor de terroristische aanslag maandag op de internationale luchthaven Domodedovo van Moskou, zijn vluchten geland uit Düsseldorf, Londen en de Oekraïense havenstad Odessa. Dat meldde het Russische persbureau Interfax. Air Berlin vliegt van Düsseldorf op Domodedovo.
Over de nationaliteit van de tientallen dodelijke slachtoffers is nog niets bekend. Er vielen meer dan honderd gewonden, van wie er ongeveer twintig in kritieke toestand verkeren.
Vanaf Schiphol gaat naar het andere airport: Shereymetevyo.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, collega vloog uit schiphol, dus waarschijnlijk de dans ontsprongen
Das helemaal goedquote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Vanaf Schiphol gaat naar het andere airport: Shereymetevyo.
Moeilijk te zeggen, hij lijkt zijn aanslagen op burgers te rationaliseren. Zeggen dat hij Russische burgers aan pakt omdat ze stemmen op iemand die genocide pleegt.quote:
Is het raar als het me weinig doet?quote:
Waarom vraag je je dat dan af?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Is het raar als het me weinig doet?
Weet niet, het eerste wat ik dacht is: "Hey, effe tellen hoeveel der daar liggen."quote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Niet als je een of andere posttraumatische stressstoornis hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hm, doet me toch weinig, misschien door de eerdere aanslagen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet als je een of andere posttraumatische stressstoornis hebt.
Normaliter toch wel vrij schokkende beelden.
Haal maar snal weer weg want ik zie al dat Jack Thompson hier nog een link gaat maken ookquote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef YazooW het volgende:
YEAH BOOOOOOIIIIIIIII
When videogames get real...
Dat gaat dus nog meer doden worden ben ik bang.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:29 schreef Drassss het volgende:
Melding dat 20 vd 130 gewonden er ernstig aan toe is
bron: http://rt.com/on-air/
Ziek idd.....quote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef YazooW het volgende:
YEAH BOOOOOOIIIIIIIII
When videogames get real...
Kritiek hebben is in dergelijke landen best gevaarlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Psy-freak het volgende:
Formeel 35 doden nu
EDIT: 43 kritisch gewond
Bron?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:56 schreef Ulpianus het volgende:
" !"
"Ik vermoord jullie allemaal!"
Bericht gaat rond dat dit gehoord is voor de explosie.
Danku.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
http://www.vesti.ru/doc.html?id=422882
Steek ze een hart onder de riem.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Danku.
Ik ga even naar een woningbrand in de buurt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Het was maar een geintje.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Steek ze een hart onder de riem.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |