http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/01_januari/24/buitenland/doden-bij-explosie-vliegveld-moskou.xmlquote:Op een vliegveld van Moskou heeft zich een explosie voorgedaan. Volgens de eerste berichten zijn er zeker tien doden en een onbekend aantal gewonden.
Dit is echt HET topic om daar een discussie over te beginnen! Chappeax!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef Zienswijze het volgende:
Zelfmoordaanslag. Waarschijnlijk door terroristen uit Tsjetsjenië of Dagestan dan, maar dat is nu dus niet zeker. Er zijn groepen moslims over de hele wereld die klagen dat ze onderdrukt worden en daarom aanslagen plegen in het betreffende land. Maar volgens mij worden niet-moslims in vrijwel alle moslimlanden gediscrimineerd en vaak ook onderdrukt; het valt mij op dat zij nou net bijna geen aanslagen plegen...
Ik dacht hetzelfde.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dit is echt HET topic om daar een discussie over te beginnen! Chappeax!
-weg-quote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dit is echt HET topic om daar een discussie over te beginnen! Chappeax!
Ja ja even politiek voeren over de rug van doden okeequote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef Zienswijze het volgende:
Zelfmoordaanslag. Waarschijnlijk door terroristen uit Tsjetsjenië of Dagestan dan, maar dat is nu dus niet zeker. Er zijn groepen moslims over de hele wereld die klagen dat ze onderdrukt worden en daarom aanslagen plegen in het betreffende land. Maar volgens mij worden niet-moslims in vrijwel alle moslimlanden gediscrimineerd en vaak ook onderdrukt; het valt mij op dat zij nou net bijna geen aanslagen plegen...
Haha, journalist van RTL meldt zeker meer dan 30.quote:
En @ Jumparound:quote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef IHVK het volgende:
Ja ja even politiek voeren over de rug van doden okee
Was niet in de aankomsthal, maar in de lounge areaquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Van nu.nl
De Britse omroep BBC weet te melden dat de explosie vermoedelijk plaatsvond in de aankomsthal voor internationale vluchten.
quote:Op het Moskouse vliegveld Domodedovo zijn bij een explosie zeker 31 doden gevallen. Dat meldt het Russische persbureau Interfax.
quote:Alle internationale vluchten zijn na de explosie geannuleerd. Toestellen die in Domodedovo willen landen, worden voorlopig omgeleid.
30 doden aldus onbevestigde berichtenquote:Breaking News
Amanda Walker, Russia correspondent
At least 20 people are believed to have been killed in an explosion at Moscow's Domodedovo airport.
Domodedovo is the busiest of the Russian capital's three commercial airports and reports have suggested a suicide bomber was responsible.
Russian news agencies cited unspecified sources as saying the blast occurred inside the airport's international arrivals hall.
The Russian state news agency has said 23 people have died and around 130 people are thought to have been injured.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |