Die achterlijke afscheidingsbeweging is vaak Islamitisch anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Rusland kent wel meer groepen die geweld gebruiken.
Moslims, extreem rechtse nationalisten, anti-regering groepen.
Ik zeg niet dat ze het niet geweest zijn, ik denk het eerlijk gezegd ook. Zelfmoordaanslag op een overheidsgebouw met veel onschuldige burgers erin. Doen Tsetjenen vaker.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die achterlijke afscheidingsbeweging is vaak Islamitisch anders.
Ssshttt, dat mag je niet zeggen, althans volgens sommige aanwezigen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
Die achterlijke afscheidingsbeweging is vaak Islamitisch anders.
quote:Russian news agency Interfax reports the explosion was caused by a bomb with 7kg of TNT. Police searching for three male suspects.
99/100 keer zijn het Islamitische Tsetjenen maar een conclusie trekken is dom?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het niet geweest zijn, ik denk het eerlijk gezegd ook. Zelfmoordaanslag op een overheidsgebouw met veel onschuldige burgers erin. Doen Tsetjenen vaker.
Maar om die reden maar gelijk een conclusie te trekken is eigenlijk wel dom te noemen.
Voor hetzelfde geld zit Poetin of de veiligheidsdienst erachter. Dat zou me echt niets verbazen in het huidige Rusland.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
99/100 keer zijn het Islamitische Tsetjenen maar een conclusie trekken is dom?
7KG tnt?quote:
Het is niet de aankomsthal maar de hal waar je mensen kan ophalen die uit de aankomsthal komen om precies te zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vraag me af hoe het in een aankomsthal had kunnen gebeuren. Dan zal er ergens anders op een vliegveld wel geblunderd zijn qua controles. Of misschien een medewerker bij de bagageband? Dus een insider?
Percentage is lager in het echt en zelfs met dat percentage is het inderdaad dom omdat de politieke situatie in Rusland niet hetzelfde is als vorig jaar. Maar we zullen zien of je gelijk hebt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
99/100 keer zijn het Islamitische Tsetjenen maar een conclusie trekken is dom?
Ja en 9/11 was een inside job.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld zit Poetin of de veiligheidsdienst erachter. Dat zou me echt niets verbazen in het huidige Rusland.
Juist in de aankomsthal heb je i.h.a. geen controles. Daar kun je bij Schiphol ook gewoon naar binnen lopen, omdat je allemaal mensen hebt die thuiskomende mensen opwachten of op komen halen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vraag me af hoe het in een aankomsthal had kunnen gebeuren. Dan zal er ergens anders op een vliegveld wel geblunderd zijn qua controles. Of misschien een medewerker bij de bagageband? Dus een insider?
Ik ben verder absoluut geen complot-aanhanger, maar dit regime schrikt echt niet terug voor dat soort dingen hoor. Als je daar je ogen voor sluit ben je wmb vrij naief.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en 9/11 was een inside job.
Ik bedoel, ik zit hier nog wel in NWS hoop ik toch of heeft Lambiekje het heft in eigen handen genomen?
Ok, welke aanleiding zou er moeten zijn dan, het is niet alsof de Tsjetsjenen niet genoeg doen om het al moeilijk genoeg te maken voor zichzelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik ben verder absoluut geen complot-aanhanger, maar dit regime schrikt echt niet terug voor dat soort dingen hoor. Als je daar je ogen voor sluit ben je wmb vrij naief.
Tof, de eerste beeldenquote:
Je hebt natuurlijk gelijk maar ik dacht dat het bij de bagagebanden was gebeurt en dat is meestal toch een afgesloten zone. In ieder geval heftig hoe regelmatig toch grote aanslagen plaatsvinden in Rusland. Wou eigenlijk binnen korte tijd eens naar Sint Petersburg maar zoiets houdt me toch tegen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Juist in de aankomsthal heb je i.h.a. geen controles. Daar kun je bij Schiphol ook gewoon naar binnen lopen, omdat je allemaal mensen hebt die thuiskomende mensen opwachten of op komen halen.
Als ik de chaos zo zie denk ik dat we meer mensen kunnen begravenquote:
zoals die gek in amerika... die een bus voor een ziekenhuis opblies? 130 doden ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:19 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze het niet geweest zijn, ik denk het eerlijk gezegd ook. Zelfmoordaanslag op een overheidsgebouw met veel onschuldige burgers erin. Doen Tsetjenen vaker.
Maar om die reden maar gelijk een conclusie te trekken is eigenlijk wel dom te noemen.
31 ,Islam is vredequote:Op maandag 24 januari 2011 15:51 schreef Frutsel het volgende:
SkyNews
[..]
30 doden aldus onbevestigde berichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |