Rusland heeft regelmatig aanslagen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef Terpentin het volgende:
Je hebt natuurlijk gelijk maar ik dacht dat het bij de bagagebanden was gebeurt en dat is meestal toch een afgesloten zone. In ieder geval heftig hoe regelmatig toch grote aanslagen plaatsvinden in Rusland. Wou eigenlijk binnen korte tijd eens naar Sint Petersburg maar zoiets houdt me toch tegen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_apartment_bombingsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ok, welke aanleiding zou er moeten zijn dan, het is niet alsof de Tsjetsjenen niet genoeg doen om het al moeilijk genoeg te maken voor zichzelf.
Dat zal best, ik vraag alleen welke aanleiding er nu zou moeten zijn voor dit?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef speknek het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_apartment_bombings
Lees vooral het gedeelte over het Ryazan incident en de weigering van de Doema om het te onderzoeken. Nou zijn de Tsjetsjenen inderdaad boeven, maar betrokkenheid van de FSB is iets waarschijnlijker dan het gemiddelde 9/11 aluminiumhoedje complot.
Dezelfde als dat het moslimterroristen zijn, resultaten uit het verleden..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zal best, ik vraag alleen welke aanleiding er nu zou moeten zijn voor dit?
Hoe meer onrust in het land, hoe beter voor Poetin. Geeft hem de kans om zijn grip op het land te versterken en zichzelf neer te zetten als degene die Rusland behoedt voor chaos. Dit jaar zijn er weer verkiezingen toch? Veiligheidsdiensten hebben trouwens ook baat bij werkgelegenheid en ruimere bevoegdheden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ok, welke aanleiding zou er moeten zijn dan, het is niet alsof de Tsjetsjenen niet genoeg doen om het al moeilijk genoeg te maken voor zichzelf.
De kans dat jij er net staat is best klein hoor...veel grotere kans dat je taxi een fataal ongeluk krijgt vanaf het vliegveld.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Terpentin07 het volgende:
In ieder geval heftig hoe regelmatig toch grote aanslagen plaatsvinden in Rusland. Wou eigenlijk binnen korte tijd eens naar Sint Petersburg maar zoiets houdt me toch tegen.
Later deze week nog een herdenking, daarna horen we hier nooit meer wat van.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
We'll see, ik blijf er bij dat 't weer de usual suspects zijn.
Elke keer als ik hoor dat alles veranderde na 9/11 voel ik me toch wat kutter omdat je dan eigenlijk zegt dat je je gewonnen hebt gegeven aan de terreur.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef Psy-freak het volgende:
Toch grappig. Allemaal bang (terror=angst) waardoor we domme wetten etc. invoeren, terroristen plegen af en toe een aanslag en ze lachen zich rot.
Toepasselijke PI.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
Collega van mij is vanmorgen vertrokken naar moskou, volgens mij zelfde vliegveld
Dát dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Elke keer als ik hoor dat alles veranderde na 9/11 voel ik me toch wat kutter omdat je dan eigenlijk zegt dat je je gewonnen hebt gegeven aan de terreur.
Bom ging af om 16:32 Russische tijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Crazy-M het volgende:
Collega van mij is vanmorgen vertrokken naar moskou, volgens mij zelfde vliegveld
Ik acht de kans 99,99% zeker dat iemand niet voor de tweede keer een geslaagde zelfmoordaanslag doet. Of je nu Christen, Zen Boeddhist bent, Islamiet of Jood.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:48 schreef Monidique het volgende:
Het is niet alsof moslimterroristen dit niet vaker doen, natuurlijk.
Mja weet niet hoe laat hij aan kwam op rusland, heb ff sms verstuurd maar zal daar wel plat liggen nuquote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Bom ging af om 16:32 Russische tijd.
Daarom moet de focus ook meer gelegd worden op het oplossen van het conflict en niet het proberen te voorkomen van aanslagen en schijnveiligheid. Die oorlog heb je namelijk allang verloren.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Elke keer als ik hoor dat alles veranderde na 9/11 voel ik me toch wat kutter omdat je dan eigenlijk zegt dat je je gewonnen hebt gegeven aan de terreur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |