Dat dus. Heb ik ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:52 schreef Rekkie het volgende:
Ja ik, ik had ook een ontsteking en daar had ik geen last van en het was ook niet te zien.
Ik had helemaal geen gevoel meer in de kies.... vandaar ook dat ik uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling moest hebben.
Ok, dat wou ik ff weten. Het kan dus zijn dat je helemaal geen last hebt van een ontstekkingquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:52 schreef Rekkie het volgende:
Ja ik, ik had ook een ontsteking en daar had ik geen last van en het was ook niet te zien.
Ik had helemaal geen gevoel meer in de kies.... vandaar ook dat ik uiteindelijk een wortelkanaalbehandeling moest hebben.
Yup, je voelt het niet altijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:56 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ok, dat wou ik ff weten. Het kan dus zijn dat je helemaal geen last hebt van een ontstekking
In mijn geval inderdaad niet (2 behandelingen gehad)quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:56 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ok, dat wou ik ff weten. Het kan dus zijn dat je helemaal geen last hebt van een ontstekking
Totaal geen last van gehad. Het is vervelend omdat de behandeling wat lang kan duren, maar thats it.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:58 schreef whosvegas het volgende:
Enne hoe is de behandeling? Of kan ik daar maar beter niet naar vragen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |