Niet weten wat apropos isquote:
synoniem voor: "van slag"quote:
Echt hequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef fonsoy het volgende:
Het zit hier weer vol met sukkels die niet weten wat apropo betekent
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik raak een beetje van mijn apropos door die fout.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef fonsoy het volgende:
Het zit hier weer vol met sukkels die niet weten wat apropo betekent
quote:
quote:
Als onze FOK! taalnazi (HSG-BOMBER) gereageerd heeft is het topic onredbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:29 schreef Jonathon het volgende:
Ik zou na een uur al gek worden.
Leuk om te zien hoe een typo een heel topic kan veranderen
Ik lach je uit, zonder haat.quote:
In de krant zie je hoe ze het dedenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:28 schreef Skazminko het volgende:
Ik wil elke dag zien hoe mijn aandelen het doen. Ik moet de beurs kunnen checken anders word ik gek.Maar dat zou eventueel ook op tv/kranten kunnen.
![]()
Toen keken we tv en lazen we de krant. En toen er nog geen tv en krant was, moesten we allemaal veertien uur per dag werken, moesten de kindertjes vroeg naar bed waarna papa en mama nog twee uur vrij hadden om nieuwe kindertjes bij te kweken. Oh, die goede oude tijd toch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:25 schreef LastPapaRoach het volgende:
Maar wat deden we dan voordat er internet kwam?
En dan krijg je weer internet en bam weg sociaal levenquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
Juist de eerste dag is het kut. Daarna wen je er elke dag meer aan tot het moment dat je het niet eens meer mist (lees: een leven hebt gekregen).
Je UIquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef beatrijs het volgende:
wat is oprah pro? nieuwe browser ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |