abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90909832

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorig topic: #301

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
full stops and exclamation marks
pi_90910168
Uit het vorige deel;
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:15 schreef fonsoy het volgende:
Ik zit al tijden over dit nummer te dubben. Ik heb hem ooit eens van een vriend gekregen, maar we krijgen er niets uit. Shazam werkt niet, songtekst googlen ook niet. Ik wil het nummer gewoon graag thuisbrengen, het is het enige buitenbeentje in mijn muziekcollectie.

Ik kan helaas niet een youtube link geven, ik heb alleen het muziekbestand. Die is hier te downloaden. Het enige wat ik er van weet is dat het "Follow" heet. Dat is ook in de bestandsnaam terugvindbaar; follow.mp3.
quote:
6s.gif Op woensdag 5 januari 2011 22:42 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Helaas, dat is 'm zeker niet. Ik heb die namelijk ook wel eens gehoord. Evengoed erg bedankt voor je input.

[..]

Ik heb de songtekst al geprobeerd te googlen. Helaas is die voor mij slecht verstaanbaar. Sowieso is de opname zelf eigelijk bagger. Als iemand een paar zinnen zou kunnen isoleren voor mij uit dit nummer (songtekst) dan ben ik ook blij :).
pi_90925364
Hallo allemaal!

In "Ik zoek... #301" had ik de vraag over een nummer met "Te - te - tehhhhh". Ik weet nog steeds niet welk nummer (deuntje) dit is, maar heb inmiddels een filmpje gevonden van de Sponsor Bingo Loterij waar die in zit. Je hoort m al na 0.04 min. (4 seconden dus). Met de trompetten. Iemand?

Ook zoek ik nog steeds het nummer uit het televisieprogramma Joling en Gordon over de vloer.
Je hoort het nummer bij 2.54 minuten en duurt ongeveer een minuut lang.

Graag hoor ik alsjeblieft van iemand welke nummers dit zijn. Zou er echt heeeel blij mee zijn, in verband met het maken van een reportage en heb deze achtergrond muziekjes nodig!

Groeten!
pi_90930912
Tweede is Hans Zimmer - Zoosters Breakout (main theme van Madagascar)

pi_90933055
quote:
3s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:20 schreef Roolio het volgende:
Tweede is Hans Zimmer - Zoosters Breakout (main theme van Madagascar)

Helemaal top! Dank, dank, dank.

Nu de eerste nog. Mensen alsjeblieft. Kan iemand mij zeggen welk deuntje/muziekje dit is?
Na 4 seconden is ie te horen. Met de trompetten. (Ta - ta - tahhh)

Ik hoor het heel graag mensen. En Roolio, nogmaals bedankt!
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:17:07 #6
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_90939326

Het gedeelte vanaf 4:50. Ik wil graag weten welk nummer dat is.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  Boks-Chick donderdag 6 januari 2011 @ 19:30:30 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90945671
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:05 schreef Martinoz89 het volgende:

[..]

Nu de eerste nog. Mensen alsjeblieft. Kan iemand mij zeggen welk deuntje/muziekje dit is?

wellicht van een andere artiest, maar volgens mij is het wel deze theme
lolwut
pi_90946352
Gaan we weer...nummer wat ik de laatste tijd regelmatig op de radio hoor maar nooit de titel en artiest van meegekregen heb...deuntje speelt al de hele dag in m'n kop...

Is een vrolijk nummer, baslijntje, beetje dance-achtig
Refrein klinkt als "tiehiehiehietiehiehieeetiehiehieetiehuu" (gezongen op een hoog toontje door - lijkt het - een stel dames) (en dan een diepe basstem die iets zegt wat lijkt op) "marlon brando".

Kan iemand me aan dat nummer helpen?
pi_90947256
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef knuckleduster het volgende:
Gaan we weer...nummer wat ik de laatste tijd regelmatig op de radio hoor maar nooit de titel en artiest van meegekregen heb...deuntje speelt al de hele dag in m'n kop...

Refrein klinkt als "tiehiehiehietiehiehieeetiehiehieetiehuu" (gezongen op een hoog toontje door - lijkt het - een stel dames) (en dan een diepe basstem die iets zegt wat lijkt op) "marlon brando".

Toch niet
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:02:58 #10
215192 iPat
pi_90947260
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 19:44 schreef knuckleduster het volgende:

It's never over..
It's never over..
pi_90947553
barbara streisand verwarren met marlon brando....ik moet toch iets aan mijn oren laten doen...;)
tx!
pi_90968987
Ik zoek een dance/trance achtig nummertje dat ik laatst voorbij zag komen op TMF Dance. Het doet een beetje denken aan Children van Robert Miles: piano deuntje met een beat eronder.

In de clip is een vrouw te zien die door landschappen en natuurparken rijdt, en uiteindelijk dood blijkt te zijn als ze in een spiegel kijkt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:33:46 #13
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
pi_90971807
Help :P Ik zoek een nummer, ik zag hem in een filmpje van starbeach op youtube, kan hem alleen niet meer terug vinden.
Het is een house nummer, je hoort eerste iemand schreeuwen "Whoop Whoop!" en dan komt er een beat in met de bekende loop van dominator (the human resource), wel gewoon 128 bpm denk ik. Niet te verwarren met bassjackers - rocker (die speelt dezelfde sample of op de plaats van de kicks laat maar zeggen), bij deze loopt de loop van dominator gewoon door (ipv een gate erin ;) )
weten jullie toevallig welk nummer ik bedoel ? :D
Pics van me nichtje: http://tinyurl.com/y8ufsnp
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:45:33 #14
215192 iPat
pi_90972227
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef zoekjewat het volgende:
Help :P Ik zoek een nummer, ik zag hem in een filmpje van starbeach op youtube, kan hem alleen niet meer terug vinden.
Het is een house nummer, je hoort eerste iemand schreeuwen "Whoop Whoop!" en dan komt er een beat in met de bekende loop van dominator (the human resource), wel gewoon 128 bpm denk ik. Niet te verwarren met bassjackers - rocker (die speelt dezelfde sample of op de plaats van de kicks laat maar zeggen), bij deze loopt de loop van dominator gewoon door (ipv een gate erin ;) )
weten jullie toevallig welk nummer ik bedoel ? :D
It's never over..
It's never over..
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:50:32 #15
244764 zoekjewat
wie zoekt zal vinden
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:28:11 #16
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_90974022
Tijd: Vrij modern
Genre: Rock
Wat ik onthouden heb: Baby I like you oid, je hoort ook steeds op de achtergrond de zangers woehoehoe oid zingen. De zanger zingt steeds hetzelfde en de gitaar gaat best lekker.

Weet iemand welk nummer dit is?
I want to bla bla bla
pi_90974262
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:28 schreef Jmsls het volgende:
Tijd: Vrij modern
Genre: Rock
Wat ik onthouden heb: Baby I like you oid, je hoort ook steeds op de achtergrond de zangers woehoehoe oid zingen. De zanger zingt steeds hetzelfde en de gitaar gaat best lekker.

Weet iemand welk nummer dit is?
?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 13:48:12 #18
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_90974827
quote:
Ja die zocht ik :D, hoor ik baby ipv bohemian :')
I want to bla bla bla
pi_90985421
Ik heb een moeilijke denk ik!

Ik ken dit nummer via Youtube. Wanneer je zoekt op Hlid vid Hlid, vond je een paar maanden geleden o.a. dit nummer. Hlid vid Hlid is een IJslands nummer. In het IJslands betekent dit 'side by side'. Dat zou dus de titel van het nummer dat ik zoek kunnen zijn.

Het onderwerp van het nummer was oorlog/soldaten/de pijn en drama die oorlog met zich meebrengt/etc.
Het was een rustig nummer, gezongen door een man maar volgens mij met band erachter.
De clip was zwart-wit of in ieder geval met veel grijstinten.

En verder....weet ik er eigenlijk niks van!
Het is in ieder geval niet Soldier Side van System of a Down of Hero of War van Rise Against.
Wie dit weet is een baas! :)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:47:17 #20
215192 iPat
pi_90985612
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:41 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb een moeilijke denk ik!

Ik ken dit nummer via Youtube. Wanneer je zoekt op Hlid vid Hlid, vond je een paar maanden geleden o.a. dit nummer. Hlid vid Hlid is een IJslands nummer. In het IJslands betekent dit 'side by side'. Dat zou dus de titel van het nummer dat ik zoek kunnen zijn.

Het onderwerp van het nummer was oorlog/soldaten/de pijn en drama die oorlog met zich meebrengt/etc.
Het was een rustig nummer, gezongen door een man maar volgens mij met band erachter.
De clip was zwart-wit of in ieder geval met veel grijstinten.

En verder....weet ik er eigenlijk niks van!
Het is in ieder geval niet Soldier Side van System of a Down of Hero of War van Rise Against.
Wie dit weet is een baas! :)
It's never over..
It's never over..
pi_90985960
Oh ja, had ik kunnen verwachten. Thanks maar dat is hem niet. Dat is het IJslandse nummer dat Hlid vid Hlid heet (nou ja, met enkele IJslandse letters dan). Ik zoek gewoon een Engelstalig nummer!
  Boks-Chick vrijdag 7 januari 2011 @ 17:58:28 #22
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_90986057
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:56 schreef PAA-053 het volgende:
Oh ja, had ik kunnen verwachten. Thanks maar dat is hem niet. Dat is het IJslandse nummer dat Hlid vid Hlid heet (nou ja, met enkele IJslandse letters dan). Ik zoek gewoon een Engelstalig nummer!
Tis toch niet....

of

lolwut
pi_90986217
Nee, die ken ik wel :) Thanks iig!
Het was een onbekend nummer, kende de band ook niet. Stom dat je dat dan niet opschrijft he. Ineens kon ik hem op Youtube niet meer vinden...
pi_90986426
Ik zoek een nummer van een naar mijn weten Nederlandse groep/dj die 2/3 jaar geleden een grote hit hebben gehad. Dacht dat het ook een hit in Amerika is geweest. Kan niet meer op de naam komen, maar er staat me iets bij dat het een beetje "rare" naam was...

Ik weet het de beschrijving is niet echt jevanhet :) !
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_90986543
Kraak & Smaak - Squeeze Me?

pi_90986585
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Kraak & Smaak - Squeeze Me?
Juist ! ik wist gewoon dat het met een K begon! Maar kon er niet opkomen! Bedankt
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:13:31 #27
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_90988978
Ik zoek me een ongeluk, weet iemand welk liedje dit is?
Je moeder is een hamster
pi_91001783
Effe een ander genre...

Wat is de titel van het lied fragment dat op 3:11 begint en op 4:02 eindigt... lijkt op een of ander film thema oid...
pi_91003875
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:05 schreef Martinoz89 het volgende:

[..]

Da's van Kill Bill OST

pi_91012200
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef elkravo het volgende:
Effe een ander genre...

Wat is de titel van het lied fragment dat op 3:11 begint en op 4:02 eindigt... lijkt op een of ander film thema oid...
Klinkt als iets van Ennio Morricone: Once upon a time in the West schat ik.
Ik zal 's wat gaan neuzen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 04:23:01 #31
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_91014320
Met het volgende raadsel zit ik al jaren in mijn hoofd. Het zal eind negentiger jaren geweest zijn. Een dancenummer. Wat ik me alleen nog kan herinneren: de naam van de artiest/band/maker was iets met een X.. De clip kan ik me nog het beste herinneren. Deze speelde zich af in een bos. Een groep vrienden zat daar in een blokhut; horrorscenario. Er was een bijlmoordenaar en die maakte ze één voor één af. En ik geloof dat de clip groen was...

Ik vond het een heel toffe clip als klein meisje, en hij kwam vaak langs op TMF (indertijd was er geloof ik nog geen Nederlandse MTV? In ieder geval niet op onze televisie). Ik heb zelfs gezocht in hitlijsten, maar het levert niets op. Ik zou het zou graag weer eens zien! Ik heb alleen zo weinig aanknopingspunten.
pi_91014607
Wellicht iets van Liberty X?
pi_91014625
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:23 schreef Grunge. het volgende:
Met het volgende raadsel zit ik al jaren in mijn hoofd. Het zal eind negentiger jaren geweest zijn. Een dancenummer. Wat ik me alleen nog kan herinneren: de naam van de artiest/band/maker was iets met een X.. De clip kan ik me nog het beste herinneren. Deze speelde zich af in een bos. Een groep vrienden zat daar in een blokhut; horrorscenario. Er was een bijlmoordenaar en die maakte ze één voor één af. En ik geloof dat de clip groen was...

Ik vond het een heel toffe clip als klein meisje, en hij kwam vaak langs op TMF (indertijd was er geloof ik nog geen Nederlandse MTV? In ieder geval niet op onze televisie). Ik heb zelfs gezocht in hitlijsten, maar het levert niets op. Ik zou het zou graag weer eens zien! Ik heb alleen zo weinig aanknopingspunten.
Toch niet Kosheen?
pi_91014662
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Lijkt me sterk... maar je weet het nooit he. Nog twee gokjes die het mogelijk zouden kunnen zijn:

Basement Jaxx, en Roxette
pi_91014663
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:44 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Lijkt me sterk... maar je weet het nooit he. Nog twee gokjes die het mogelijk zouden kunnen zijn:

Basement Jaxx, en Roxette
Ik kan me geen clip herinneren zoals zij die omschrijft.
pi_91014667
Ik ook niet, maar misschien een onbekendere single die geen hit werd ofzo. ;) Altijd de moeite waard om even de singles langs te gaan in zo'n geval.
pi_91014670
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik ook niet, maar misschien een onbekendere single die geen hit werd ofzo. ;) Altijd de moeite waard om even de singles langs te gaan in zo'n geval.
Alle singles van eind jaren '90... Jij liever dan ik :P
pi_91014684
Alleen de artiesten met een x he... ;) Daarbij is dat voor haar natuurlijk wel superleuk, want dat is een leuk tripje down memory lane *O*
pi_91014695
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Alleen de artiesten met een x he... ;) Daarbij is dat voor haar natuurlijk wel superleuk, want dat is een leuk tripje down memory lane *O*
Er zit een X in, wordt een hele speurtocht dan! Ik had nog gegoogled op music video horror etc. etc. maar helaas.
pi_91014704
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Waar beoefen je deze langdurige zoektocht op het web?
pi_91014724
Ja, een behoorlijke zoektocht is het sowieso, vooral omdat het wel eens een of ander one hit wondertje kan zijn of iets dergelijks... Een tip: je zegt dat je de hitlijsten hebt doorzocht, maar zoek ook de tipparade door!

En wat betreft dance eind jaren 90 met een X is er ook nog: Junkie XL

Edit: en de 538 Dance verzamelaars kan je ook proberen. Ik denk dat je daar nog de meeste kans mee maakt. Daar staan veel dance-hits op die de hitlijsten verder niet hebben gehaald maar best vaak op TMF gedraaid kunnen zijn.

In ieder geval: succes!

[ Bericht 15% gewijzigd door BlueChicagoMoon op 08-01-2011 06:21:03 ]
pi_91015038
even een re-post:

Hallo, ik zoek een instrumental stukje uit de film ''Tyson'' dat wordt afgespeeld als zijn KO's in beeld komen.

Waarschijnlijk is het een track van Salaam Remi, maar tot nu toe heb ik de tracks waar het om zou kunnen gaan niet gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 januari 2011 @ 14:44:42 #43
862 Arcee
Look closer
pi_91023540
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 oktober 2010 02:21 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een nummer van een hele rare kerel, die bijna een vrouw lijkt. Dik met langig donker haar zoals ik het me herinner. Speelt op de piano een nummer en zingt erbij. De zang is heel vreemd, engels, maar onverstaanbaar. Het is hoog gezongen en lijkt meer voor de klank gezongen te worden dan voor de woorden.
Het nummer had geloof ik iets met een gat voor een doodskist of de kist zelf of gewoon een gat in de grond te maken, maar dit herinner ik me maar heel vaag dus hecht daar niet te veel waarde aan.

Edit: Ik was aan het zoeken en dacht zo Hé, The Ground Beneath Her Feet, dat komt me bekend voor, dat lijkt erop. Maar dat is het niet kennelijk. Maar wel iets in die richting geloof ik. Er zit wel een vrouw-iets in de titel meen ik.
Verder weet ik bijna zeker dat deze kerel dezelfde kerel zoekt: Klik Maar dat antwoord is niet goed dus.
Hij is nu op Nederland 2 te zien. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_91025844
Ik zoek een nr dat begint met een saxofoon solo, en daarna door een man gezongen wordt. het is een aardig langzaam nummer. Dat saxofoon stuk komt er meerdere keren in voor.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:52:45 #45
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_91026158
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:43 schreef Dropdown het volgende:
Ik zoek een nr dat begint met een saxofoon solo, en daarna door een man gezongen wordt. het is een aardig langzaam nummer. Dat saxofoon stuk komt er meerdere keren in voor.
Deze?

of

Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_91029598
Allebei niet, toch bedankt. Het is nog trager (dat gezang)
pi_91031313
Het is geen man, maar aangezien ik vroeger altijd dacht dat George Michael het zong ( _O- ) en een mens zich kan vergissen:

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 januari 2011 @ 17:50:35 #48
862 Arcee
Look closer
pi_91031400
Check anders dit topic 'es: Een sax-CD'tje voor Ome Ron :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_91036114
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:50 schreef Arcee het volgende:
Check anders dit topic 'es: Een sax-CD'tje voor Ome Ron :s)

Deze is het :) Bedankt allemaal!
pi_91036973
Hey, ik zoek een nummer dat de laatste weken regelmatig op de grotere radiostations gedraaid wordt. Ik weet eigenlijk alleen dat het door een man wordt gezongen, ondersteund door instrumenten en in het refrein zitten de woorden 'the rain'. Het is vrij vaak te horen, iemand een idee?
pi_91037528
Heb je enig idee wat voor genre ? Is het rustig/snel ? Wat voor instrumenten ?
pi_91040932
Een soort softe rock. Beetje het genre van Nickelback - Photograph, met dito instrumenten. ook op die snelheid, of nog een tikkeltje rustiger. De stem doet een beetje denken aan Brandon Flowers - Crossfire.
Een nogal abstracte omschrijving, maar het is lastig om te omschrijven. :P
pi_91042503
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een soort softe rock. Beetje het genre van Nickelback - Photograph, met dito instrumenten. ook op die snelheid, of nog een tikkeltje rustiger. De stem doet een beetje denken aan Brandon Flowers - Crossfire.
Een nogal abstracte omschrijving, maar het is lastig om te omschrijven. :P
Long shot:
pi_91043885
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Long shot:
Dat is 'm! Knap gevonden. Bedankt allebei voor het meedenken.
Mooie clip ook.
pi_91044113
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Da's van Kill Bill OST

Wow man thanks! Super!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 22:42:17 #56
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_91045508
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef elkravo het volgende:
Effe een ander genre...

Concerto pour une voix
Alstublieft :)

[ Bericht 0% gewijzigd door TrippleDistilled op 08-01-2011 23:06:52 ]
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
  zaterdag 8 januari 2011 @ 23:05:30 #57
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_91046699
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Toch niet Kosheen?
Zeker niet Kosheen. Het was wel rond die tijd, ik denk dat Kosheen iets later was.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 23:06:18 #58
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_91046731
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ook zeker niet. Het was ook geen band of groep eigenlijk, meer een DJ denk ik?
  zaterdag 8 januari 2011 @ 23:08:21 #59
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_91046819
De rest ga ik even niet quoten. Ik heb nogal een olifantengeheugen en ik denk dat het begon met X- of eindigde op -X. Met streepje dus. En ik kon er echt op wachten toen als ik TMF op had staan, wat ik dus ook deed, de clip kwam best vaak langs. Het lijkt me inderdaad zo'n heerlijke trip down memory lane, ik zoek hier al zóóó lang naar! Ik ga in die lijsten kijken, bedankt.
pi_91047111
Ik zoek hier het liedje van of in ieder geval een titel:

If not now, then when.
  zondag 9 januari 2011 @ 00:07:07 #61
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_91050076
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Grunge. het volgende:
De rest ga ik even niet quoten. Ik heb nogal een olifantengeheugen en ik denk dat het begon met X- of eindigde op -X. Met streepje dus. En ik kon er echt op wachten toen als ik TMF op had staan, wat ik dus ook deed, de clip kwam best vaak langs. Het lijkt me inderdaad zo'n heerlijke trip down memory lane, ik zoek hier al zóóó lang naar! Ik ga in die lijsten kijken, bedankt.
X-treme - love song?
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
pi_91051058
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef TrippleDistilled het volgende:

[..]

Concerto pour une voix
Alstublieft :)
THANKS~! ^O^ ^O^
pi_91053537
Ik zoek de muziek die aan't begin wordt gebruikt (eerste 35 seconden) bij deze "docu" van SBS over een martel "spel" uit Frankrijk

http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=159671/page=1
OS: Win7 Ultimate x64, Mobo: ASRock X79 Extreme6, Processor: Intel Core i7 4820K 3.7GHz,
GFX: EVGA GeForce GTX 770 2.0GB GDDR5, Mem: Corsair Vengeance 32GB (4x8GB) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800,
HDD: Samsung 970 EVO 1TB
  zondag 9 januari 2011 @ 02:00:20 #64
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_91054371
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 00:07 schreef TrippleDistilled het volgende:

[..]

X-treme - love song?
Nee, ik kwam de naam tegen en dacht een kansje te maken, want zo'n soort naam (als X-treme) is het geloof ik wel, maar helaas. Ik ben namelijk erg aan het zoeken nu. Van 1996 tot 2001 al doorgespit, maar de kans is nog niet verkeken...
pi_91058730
quote:
9s.gif Op zondag 9 januari 2011 02:00 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Nee, ik kwam de naam tegen en dacht een kansje te maken, want zo'n soort naam (als X-treme) is het geloof ik wel, maar helaas. Ik ben namelijk erg aan het zoeken nu. Van 1996 tot 2001 al doorgespit, maar de kans is nog niet verkeken...
In mijn libary artiesten met een X en genre (euro)dance / trance etc..

A night at the roxbury (film)
Adrian Lux
Alex C
Alex Gaudino
Alex Party
Alexia
Axwell
Basement Jaxx
Beatbox
Bodyrox
Bubba Sparxxx
Carl Cox
Cherry Moon Trax
Clokx
Cygnus X
DJ Furax
Maxi Jazz (Faithless)
Felix
Felix Project
Junkie XL (JXL)
JX
La Roux
Liberty X
Minimalistix ^O^
Parla & Pardoux
Pillboxx
Rednex
Slinkee Minx
Spankox
Sweetbox
Team X
Toy Box _O_
Zatox

?
pi_91066020
Op de dvd registratie van de concert tour van marco borsato staat een nummer waarbij marco naar een cameraman rent, zijn camera pakt, en het publiek filmt.

Weet iemand welk nummer het is? heb hem laatst nog op youtube gezien en nu ik hem aan iemand anders wil laten zien vind ik hem niet meer.
pi_91068324
Hieronder staat een technoplaat. Het is sowieso al minimaal vijf jaar oud, aangezien ik hem opeens terugvond in een of andere van de radio opgenomen mix uit die tijd. Geen idee wat het is, maar het heeft wel iets. Wie weet het?

zondag 9 januari 2011 @ 16:19:17 #68
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91070109
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:40 schreef female81 het volgende:
Hieronder staat een technoplaat. Het is sowieso al minimaal vijf jaar oud, aangezien ik hem opeens terugvond in een of andere van de radio opgenomen mix uit die tijd. Geen idee wat het is, maar het heeft wel iets. Wie weet het?

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_91070347
Hé, dank je wel!
pi_91074913
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 19:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hey, ik zoek een nummer dat de laatste weken regelmatig op de grotere radiostations gedraaid wordt. Ik weet eigenlijk alleen dat het door een man wordt gezongen, ondersteund door instrumenten en in het refrein zitten de woorden 'the rain'. Het is vrij vaak te horen, iemand een idee?

?
pi_91075549
If not now, then when.
pi_91077240
quote:
Is al gevonden.
  zondag 9 januari 2011 @ 19:36:20 #73
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_91079297
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Grunge. het volgende:
Gokje:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  zondag 9 januari 2011 @ 22:44:45 #74
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91093368
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:25 schreef female81 het volgende:
Hé, dank je wel!
Geen dank :)
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_91094447
quote:
Was al gevonden, was een andere, maar thanks voor het meedenken!
pi_91110939
Welk nummer word er gebruikt in deze commercials? (:

pi_91118683

welk liedje is dit? te horen vanaf 1:05
pi_91119353
http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/de-weg-naar-het-avondland

Hoe heet het liedje aan het einde van deze documentaire? Waarschijnlijk een Afrikaans lied, hoorde het al eerder in een serie die zich afspeelde in Afrika. Begint bij 40:23.
pi_91119787
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef draude het volgende:

welk liedje is dit? te horen vanaf 1:05

Wierd fishes/arpeggi van Radiohead

Excusez voor mijn verkeerde antwoord op een al beantwoordde vraag eerder, de 2e pagina verscheen bij mij niet :)
pi_91119916
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef Lotte. het volgende:

[..]

Wierd fishes/arpeggi van Radiohead

Excusez voor mijn verkeerde antwoord op een al beantwoordde vraag eerder, de 2e pagina verscheen bij mij niet :)
iets te vroeg gejuicht.. is uhm niet :(
pi_91120077
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef draude het volgende:

[..]

iets te vroeg gejuicht.. is uhm niet :(
Oh pardon! Het is Reckoner van hetzelfde album :) Even in de war.
pi_91120867
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef kanszwam het volgende:
http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/de-weg-naar-het-avondland

Hoe heet het liedje aan het einde van deze documentaire? Waarschijnlijk een Afrikaans lied, hoorde het al eerder in een serie die zich afspeelde in Afrika. Begint bij 40:23.
Wie kent hem niet ? 8-)

pi_91122971
-nee-

[ Bericht 99% gewijzigd door krioro op 10-01-2011 17:53:28 ]
pi_91123874
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:54 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wie kent hem niet ? 8-)

Thanks! Vond het al wat Nubisch klinken, volgens mij een gerelateerde taal.

[ Bericht 3% gewijzigd door kanszwam op 10-01-2011 18:07:30 ]
pi_91126415
Nvmd kan weg.
pi_91133979
Weet iemand dat nr. wat gisteren in de nederpopshow was met die saxofoon?
  maandag 10 januari 2011 @ 22:09:52 #87
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_91137678
quote:
Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand dat nr. wat gisteren in de nederpopshow was met die saxofoon?
Bloem - Even aan mijn moeder vragen?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_91144797
Nee was m niet..gewoon zo'n kenmerkend deuntje (niet op saxofoon)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 januari 2011 @ 00:24:09 #89
862 Arcee
Look closer
pi_91145112
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 00:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nee was m niet..gewoon zo'n kenmerkend deuntje (niet op saxofoon)
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1039478

Wanneer?
pi_91145454
Bedoel je die intro?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 08:15:58 #91
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_91149726
Hoe heet dat nummer ook alweer met die trompet dat gaat van: who oh oh oh (trompet trompet trompet) who oh oh oh brrrrrrrrrrrrrrrrrr....

duidelijk? :D
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_91156765
Nee.

Meer info geven helpt, zit er zang in ? Wat voor genre is het ? Eventueel een jaartal ?
En anders even neuriën/fluiten en uploaden. ;)
pi_91161722
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:23 schreef Grunge. het volgende:
De clip kan ik me nog het beste herinneren. Deze speelde zich af in een bos. Een groep vrienden zat daar in een blokhut; horrorscenario. Er was een bijlmoordenaar en die maakte ze één voor één af. En ik geloof dat de clip groen was...
Niet met een X maar wel een blokhut, bijl en horror:

hula
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:00:56 #94
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_91165160
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef Paul-89 het volgende:
Nee.

Meer info geven helpt, zit er zang in ? Wat voor genre is het ? Eventueel een jaartal ?
En anders even neuriën/fluiten en uploaden. ;)
Al gevonden:

_O_
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:14:29 #95
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_91165800
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:15 schreef beertenderrr het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die trompet dat gaat van: who oh oh oh (trompet trompet trompet) who oh oh oh brrrrrrrrrrrrrrrrrr....

duidelijk? :D

?
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:36:30 #96
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_91166817
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nummer waarvan ik de songtekst ooit bij een bruiloft voorgedragen heb horen worden.

Het was een hele mooie songtekst en het ging over een "relatie" waarbij de een constant zich afvroeg waar het naar toe ging en de ander dan zei dat dat niet uitmaakte en dat ze moesten genieten van dag tot dag. oid

Weet iemand welk nummer dit is? Het was Engels en het is niet Funny World van Alexander Rybak. (A)
pi_91166941
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:14 schreef Ludootje het volgende:

[..]

?
Hij heeft hem al gevonden.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:03:29 #98
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_91168218
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Hij heeft hem al gevonden.
Oeps... :X

Ach, zo'n mooie plaat mag best nog een keer gepost worden. :P
pi_91168569
quote:
heb t ff nagekeken, was 42:30

Het is :)
pi_91185632
Ik zoek een nummer waarin je een vrouw hoort zingen, in het begin hoor je eerst de vrouw zingen, en dan hoor je een gitaar die ongveer zo gaat: pieew piew pieuw pieuw pieeeuwwww.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:31:04 #101
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91186132
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:24 schreef FruitenCo het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je een vrouw hoort zingen, in het begin hoor je eerst de vrouw zingen, en dan hoor je een gitaar die ongveer zo gaat: pieew piew pieuw pieuw pieeeuwwww.
:')
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:36:06 #102
215192 iPat
pi_91186447
quote:
Ik weet welke je bedoelt, het moet alleen pieeeuwwwww zijn. Met 5 w's dus.
It's never over..
It's never over..
  woensdag 12 januari 2011 @ 07:16:14 #103
281927 mcf
The end is the beginning.
pi_91198284
Ik zoek een nummer die ik kapot heb gespeeld op Frets on Fire. Ik had dat lied in een of ander pakket gedownload met allemaal nummers.
Het was een instrumentaal nummer, een lange solo zo'n beetje.
De artiestennaam was nogal lang. (iets van .... & the .... )
Het is echt van dat surfers muziek.

Niet echt bijster veel info maar je weet maar nooit. :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 08:57:29 #104
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_91199540
verkeerde topic,,,,

[ Bericht 95% gewijzigd door Gambolputty op 12-01-2011 12:39:27 ]
  woensdag 12 januari 2011 @ 09:07:08 #105
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_91199740
Die vraag hoort in het Muz Trivia-topic, niet hier ;)
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:37:30 #106
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91204185
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 08:57 schreef Gambolputty het volgende:
Ik was gisteravond bij een optreden van Ronald Goedemondt waar een bepaalde song (terecht) met de grond gelijk gemaakt werd. Welk nummer van wie?

De groep scoorde hun grootste hit met :X in 1991 (dit nummer stond in 2003 en 2004 nog altijd in de onderste regionen van de Top 2000). Andere hits waren Teardrops, I'm into folk, Walking The Thin Line, She's My Lover en Dreaming Wild.

In 1994 splitte de groep, en gingen de leden elk hun eigen weg.

The Radios.
pi_91205526
ik hoor tegenwoordig steeds een liedje op de radio, maar telkens kan ik er niet uithalen wat er precies gezongen word, aangezien ik steeds op drukke plaatsen ( bus/werk) ben wanneer ik hem hoor.

Het word gezongen door een vrouw, maar je hoort er steeds een stukje door dat iemand een melodietje fluit, althans het lijkt fluiten..

Iemand enig idee welke ik bedoel?
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:02:23 #108
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_91207394
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef Downstar het volgende:
Het word gezongen door een vrouw, maar je hoort er steeds een stukje door dat iemand een melodietje fluit, althans het lijkt fluiten..

Iemand enig idee welke ik bedoel?
Deze?
pi_91207895
quote:
3s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef broer het volgende:

[..]

Deze?
SUPER! Bedankt dat is de gene die ik zoek, blijft zo in me hoofdzitten dat fluitmelodietje :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:15:37 #110
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_91240364
Ik zoek geen liedje, maar een soort van spel op internet. Je zat met meerdere mensen in een groep en je moest de naam van de artiest en het nummer raden aan de hand van een geluidsfragment. Je kreeg punten voor elk goed antwoord. Ik heb de link ooit een keer gezien toen hier een mod werd aangesteld, maar ik kan hem niet meer vinden.

alvast bedankt :D
Feyenoord Rotterdam
pi_91240472
quote:
Dit pieeeeuwwwtje?
Al begint dit nr met een pieeuwtje ...Hmm gokje dus
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:07:57 #113
215192 iPat
pi_91241890
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik zoek geen liedje, maar een soort van spel op internet. Je zat met meerdere mensen in een groep en je moest de naam van de artiest en het nummer raden aan de hand van een geluidsfragment. Je kreeg punten voor elk goed antwoord. Ik heb de link ooit een keer gezien toen hier een mod werd aangesteld, maar ik kan hem niet meer vinden.

Massive Music Quiz?
It's never over..
It's never over..
pi_91242694
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef iPat het volgende:

[..]

Massive Music Quiz?
Dat is hem :D dank je!
Feyenoord Rotterdam
pi_91243213
weer iets waar ik niet uit kom!

het liedje van rihanne en drake - what's my name

maar dan in de solo versie, met een beat eronder.

word op slam fm veel gedraaid,
ik heb hem met mijn mobiel opgenomen en hier is het ( lelijke) resultaat

http://www31.zippyshare.com/v/57087599/file.html

ik kom er niet uit welke remix dit is, iemand anders?
  woensdag 12 januari 2011 @ 23:45:14 #116
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91243955
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:31 schreef r100h het volgende:
weer iets waar ik niet uit kom!

het liedje van rihanne en drake - what's my name

maar dan in de solo versie, met een beat eronder.

word op slam fm veel gedraaid,
ik heb hem met mijn mobiel opgenomen en hier is het ( lelijke) resultaat

http://www31.zippyshare.com/v/57087599/file.html

ik kom er niet uit welke remix dit is, iemand anders?
quote:
Digital download
1. "What's My Name?" featuring Drake - 4:25

Digital Remixes - EP
1. "What's My Name?" (Low Sunday Up On It Extended) - 5:03
2. "What's My Name?" (Low Sunday Up On It Instrumental) - 5:00
3. "What's My Name?" (Kik Klap Mixshow) - 4:10
4. "What's My Name?" (Original Version Clean) - 4:27
pi_91244269
bedankt voor je snelle reactie,

het tempo is wel hetzelfde, alleen het is toch een andere beat

de kip klap remix komt wel erg in de buurt! maar volgensmij is dit m niet helemaal!

[ Bericht 35% gewijzigd door r100h op 12-01-2011 23:59:50 ]
pi_91248277
ik zoek dus een laat nineties, begin 00's nummer, genre is dance, electronisch en ik ken enkel de videoclip nog.
Dat is een clip waarbij een man helemaal bestaat uit modder en overal waar hij komt druipen er stukken van hem af, hij speelt ook tennis en dan blijve de ballen in de modder steken.
Iemand een idee?
pi_91248525
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Fuszy het volgende:

quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:07 schreef iPat het volgende:

[..]

Massive Music Quiz?
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dat is hem :D dank je!
En het topic erbij (indien nog niet gevonden): Massive Music Quiz #6: Waar goldaccounts komen en gaan.
pi_91250097
Iemand enig idee welk nummer achter dit Youtube filmpje zit?

pi_91257534
quote:
3s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

The Radios.
Waarom kom jij nooit in muziek-trivia?
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:28:54 #122
281927 mcf
pi_91258788
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 07:16 schreef mcf het volgende:
Ik zoek een nummer die ik kapot heb gespeeld op Frets on Fire. Ik had dat lied in een of ander pakket gedownload met allemaal nummers.

pi_91258860
Ik zoek dat nummer dat je hier op de achtergrond bij 03:15 hoort:

404 - Not Found
pi_91259050
Ik zoek een hiphop nummer van rond het jaar 2000, waarbij het refrein wordt gezongen door een vrouw met een hoge stem. De tekst die ze zingt komt uit het nummer Big yellow taxi van de Counting Crows:
"No, no, no, don't it always seem to go
That you don't know what you've got till it's gone"
pi_91259713
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer van rond het jaar 2000, waarbij het refrein wordt gezongen door een vrouw met een hoge stem. De tekst die ze zingt komt uit het nummer Big yellow taxi van de Counting Crows:
ijs_beer fan!
pi_91259722
quote:
Bedankt, maar die zang in dat stuk is dus gelooped denk ik dan.
404 - Not Found
pi_91259724
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Nanking was sneller.

[ Bericht 22% gewijzigd door Paul-89 op 13-01-2011 13:06:33 ]
pi_91259742
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Bedankt, maar die zang in dat stuk is dus gelooped denk ik dan.
Even doorspoelen naar 2;08.
pi_91259826
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef mcf het volgende:

[..]

wilde gok omdat deze ook in guitar hero zat,

ijs_beer fan!
  donderdag 13 januari 2011 @ 12:55:50 #131
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_91259890
quote:
Op donderdag 13 januari 2011 01:39 schreef cccccéeellllliiiiinnnnnee het volgende:
ik zoek dus een laat nineties, begin 00's nummer, genre is dance, electronisch en ik ken enkel de videoclip nog.
Dat is een clip waarbij een man helemaal bestaat uit modder en overal waar hij komt druipen er stukken van hem af, hij speelt ook tennis en dan blijve de ballen in de modder steken.
Iemand een idee?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_91260022
hoe heet dat irritante nummer van die franse baby/peuter ook alweer?
Iets van Oeh lala Baby (spreek uit als be be)
pi_91260134
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Even doorspoelen naar 2;08.
Jep, maar dat stukje komt weer uit een ander nummer.. 80s/90s gok ik.
404 - Not Found
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:01:38 #134
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91260180
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef dj_ko het volgende:
hoe heet dat nummer van die franse baby/peuter ook alweer?
Dur dur d'etre bebe van Jordy :+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_91260232
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Jep, maar dat stukje komt weer uit een ander nummer.. 80s/90s gok ik.
pi_91260233
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef dj_ko het volgende:
hoe heet dat irritante nummer van die franse baby/peuter ook alweer?
ijs_beer fan!
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:23:03 #137
281927 mcf
pi_91263508
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2011 07:16 schreef mcf het volgende:

:o
pi_91263565
quote:
Bedankt! ^O^
pi_91263582
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef mcf het volgende:

[..]

Ga je het nu om de paar uur kicken ?
pi_91263890
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:01 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Dur dur d'etre bebe van Jordy :+
quote:
Thanks dames!
  donderdag 13 januari 2011 @ 14:55:30 #141
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_91264946
quote:
10s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef mcf het volgende:

[..]

Zou iets van dick dale kunnen zijn...

En hou eens op met kicken de hele tijd..

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_91270875
even een re-post: weet dan echt niemand 'm :'(

Hallo, ik zoek een instrumental stukje uit de docu-film ''Tyson'' dat wordt afgespeeld als zijn KO's in beeld komen.

Waarschijnlijk is het een track van Salaam Remi, maar tot nu toe heb ik de tracks waar het om zou kunnen gaan niet gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 16:58:58 ]
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:22:29 #143
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91274886
Is er ook een beste album van 2010 topic?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_91275651
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
Is er ook een beste album van 2010 topic?
FOK! album top 100 allertijden 2010 - Uitslag
pi_91275774
Denk niet dat ie dat bedoelt...

Volgens mij heeft ie het over albums die in 2010 uitgebracht zijn, zeg maar.
pi_91276998
Deze dan? Het is niet echt een top 100, maar wel welke albums de users het beste album van 2010 vinden.

Jaarlijstjes 2010!
Jaarlijstjes 2010! # 2
  donderdag 13 januari 2011 @ 19:25:58 #147
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_91277606
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
Deze dan? Het is niet echt een top 100, maar wel welke albums de users het beste album van 2010 vinden.

Jaarlijstjes 2010!
Jaarlijstjes 2010! # 2
Dit ja, maar ik kreeg het heldere idee om even te kijken waar MM allemaal gepost had. Maar bedankt.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_91296968
Ben ik weer :D
Ik zoek nu een nummer dat een cover is uit het Engels geloof ik, en later in het Fries is uitgebracht. Is een soort van Twarres, maar kon het niet echt vinden :'). Alvast dank :D.

Edit: echt 2 seconden na mijn post vind ik hem :') :
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:43:35 #149
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91297086
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef Dropdown het volgende:
Ben ik weer :D
Ik zoek nu een nummer dat een cover is uit het Engels geloof ik, en later in het Fries is uitgebracht. Is een soort van Twarres, maar kon het niet echt vinden :'). Alvast dank :D.

Edit: echt 2 seconden na mijn post vind ik hem :') :
Het is geen cover, maar een parodie.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 01:08:16 #150
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_91297916
ik zoek een nummer van the Toy Dolls,

ik weet nog dat het begint met een telefoontje, de manager belt op en zegt dat ze naar de studio moeten komen om een nieuwe lp op te nemen.
Volgens vertrekken ze naar de studio en beginnen daar te spelen

ik weet gewoon niet meer welk nummer dit is :(
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_91305935
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:31:02 #152
15475 Zeo-kz
- He knows death to the bone -
pi_91310162
Het filmpje is niets bijzonders, ook al is het idee van een echte Tron motor wel geinig; maar waar ik nieuwsgierig naar ben is welk nummer/muziek hier ten gehore wordt gebracht.
Het klinkt zo bekend in de oren maar ik kan het niet plaatsen. (Shazam & Soundhound vinden niets)

Iemand die het wel herkent??

http://www.dumpert.nl/mediabase/1301151/9ab15b3f/hebbon_.html
~> Only to God i Shall Surrender <~§~> Tantum Ut Deus Ego Vadum Trado <~
°§° Ego Precor Vos ..... Iuguolo Meus Vita°§°
pi_91317161
Ik zoek een nummer, afgelopen paar dagen een paar keer gedraaid op radio2. Het is een bewerking van een nummer van Mozart, met een beat er onder. Het wordt gezongen door twee vrouwen, denk ik. De naam is iets in de trant van Aida en Geisha. Kan er alleen niets over vinden. Het schijnt populair te zijn in België.

Wie het weet is lief.
Where did all the love go?
pi_91326962
quote:
thats it
bedankt!!!
pi_91344207
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Don-Leon het volgende:
Ik zoek een nummer, afgelopen paar dagen een paar keer gedraaid op radio2. Het is een bewerking van een nummer van Mozart, met een beat er onder. Het wordt gezongen door twee vrouwen, denk ik. De naam is iets in de trant van Aida en Geisha. Kan er alleen niets over vinden. Het schijnt populair te zijn in België.

Wie het weet is lief.
Het zou eventueel misschien iets van Laïs kunnen zijn, dat zijn 3 zingende vrouwen uit België...

Anders kun je via www.radio2.nl de playlist nakijken....
Bow down before the one you serve
You're going to get what you deserve
  zaterdag 15 januari 2011 @ 00:05:08 #156
118585 Crutch
pi_91349711
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef Crutch het volgende:
Ik zoek me een ongeluk, weet iemand welk liedje dit is?
voor de liefhebbers, ik heb de maker van de commercial gesproken en die zei dat het "You don't know" van het "unreleased radio hits"-album is.

http://www.unippm.se/swf/player/15/exPlayer.aspx?trackID=423882
Je moeder is een hamster
  zaterdag 15 januari 2011 @ 00:08:30 #157
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_91349998
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef brabo74 het volgende:

[..]

Het zou eventueel misschien iets van Laïs kunnen zijn, dat zijn 3 zingende vrouwen uit België...

Anders kun je via www.radio2.nl de playlist nakijken....
ik zoek 't nummer ook en 2x direct nadat ik het nummer hoorde de playlist in de gaten gehouden maar :N
pi_91361446
wat is het eerste liedje dat hier gespeeld wordt?

pi_91366186
Kan iemand mij vertellen hoe het nummer van Headhunterz heet wat hier op +/- 1:40 losgaat? \

Edit:

pi_91367787
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

ik zoek 't nummer ook en 2x direct nadat ik het nummer hoorde de playlist in de gaten gehouden maar :N
Zocht er ook al naar, het was afgelopen woensdag tussen 11.00 en 12.00 (tegen 12u) te horen bij Gouden Uren. 't Kwam niet in de playlist en die hoeren van sterren.nl zetten die uitzending niet online.
hula
pi_91370054
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar 'n artiest en nummer. Hoop dat het niet te lastig word ;) .
Ik weet alleen de videoclip nog 'n beetje.
Het is uitgebracht rond het jaar 1999/2000 volgens mij. Het is 'n vrolijk liedje en in de clip zie je 2 (aziatische?) meiden (zou een tweeling kunnen wezen) 'n feestje geven in hun huis, pizza bestellen enzo.
Volgens mij was het ook iets van de P.I.Z.Z.A girls ofzo, maar ik kom er via google ook echt niet uit.
Hopelijk kan iemand mij 'n beetje helpen met mn lekker onduidelijke omschrijving! Thanks alvast!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2011 @ 16:11:18 #162
862 Arcee
Look closer
pi_91370349
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:13:17 #163
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91370414
quote:
Noem je dat pizza's bestellen? :D

Ik dacht eerder aan Norman Cooke aka Fatboy Slim aka Pizzaman.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 januari 2011 @ 16:15:15 #164
862 Arcee
Look closer
pi_91370473
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:13 schreef donroyco het volgende:
Noem je dat pizza's bestellen? :D
Nee, ik zag alleen een link met de puntjes in de bandnaam. :P
  zaterdag 15 januari 2011 @ 16:17:19 #165
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91370540
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:15 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, ik zag alleen een link met de puntjes in de bandnaam. :P
:P
pi_91370620
Ik weet 't al! Haha!

Het was S.O.A.P - this is how we party uit 1998!
Maar toch bedankt voor het meedenken
pi_91371792
Ik zoek een liedje!

Het was net nog op radio 2 maar de playlist staat nog niet online dus ik vroeg me af of iemand het hier weet. :P

Een nummer, gezongen door een man. Ik vind het als een neger klinken, maar dat hoeft niet per se te zijn. :') Klinkt een beetje rustig jazzy/soul achtig. En hij zingt "And Iiiiii, I'll be lost without you baby and Iiiiiiiiiiii", en dan nog een paar keer. Verder weet ik geen tekst :') Duuuuuuus. Geen idee of het een nieuw nummer is of niet trouwens.
pi_91371916
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zoek een liedje!

Het was net nog op radio 2 maar de playlist staat nog niet online dus ik vroeg me af of iemand het hier weet. :P

Een nummer, gezongen door een man. Ik vind het als een neger klinken, maar dat hoeft niet per se te zijn. :') Klinkt een beetje rustig jazzy/soul achtig. En hij zingt "And Iiiiii, I'll be lost without you baby and Iiiiiiiiiiii", en dan nog een paar keer. Verder weet ik geen tekst :') Duuuuuuus. Geen idee of het een nieuw nummer is of niet trouwens.
Jonathan Jeremiah - Lost
pi_91372078
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:00 schreef soulflower het volgende:

[..]

Jonathan Jeremiah - Lost
Yessssssss, dankjewel!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:13:28 #170
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_91372344
Goed, ik zoek dus zo een liedje, en normaal gesproken kan ik dan heel snel al vinden wat ik bedoel maar nu dus niet. :')

Het is een dance/trance achtig liedje, ik gok eind jaren negentig of heel misschien begin noughties. Volgens mij zit er nagenoeg geen tekst in.

Het meest opvallende (en wat ik dus al de ganse tijd in mijn hoofd heb) is het melodietje, heel erg catchy.

Nu zoek ik dus een manier om dat melodietje na te bootsen op een manier dat ik het hier zou kunnen posten. Ik denk dat ik het namelijk wel het originele deuntje kan hercreëren.

• Ik heb al online piano apps geprobeerd, maar dan kan ik het niet exporteren.
• Wellicht een manier om het deuntje in tekstvorm (hoog/laag/lengte noot) op te schrijven? Ik ben wel slecht met noten...
• Songtapper heb ik ook al geprobeerd, net als het deuntje in Shazam neuriën.

Het is trouwens *niet* Barthezz.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:17:52 #171
118585 Crutch
pi_91372494
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:13 schreef Ludootje het volgende:
Goed, ik zoek dus zo een liedje, en normaal gesproken kan ik dan heel snel al vinden wat ik bedoel maar nu dus niet. :')

Het is een dance/trance achtig liedje, ik gok eind jaren negentig of heel misschien begin noughties. Volgens mij zit er nagenoeg geen tekst in.

Het meest opvallende (en wat ik dus al de ganse tijd in mijn hoofd heb) is het melodietje, heel erg catchy.

Nu zoek ik dus een manier om dat melodietje na te bootsen op een manier dat ik het hier zou kunnen posten. Ik denk dat ik het namelijk wel het originele deuntje kan hercreëren.

• Ik heb al online piano apps geprobeerd, maar dan kan ik het niet exporteren.
• Wellicht een manier om het deuntje in tekstvorm (hoog/laag/lengte noot) op te schrijven? Ik ben wel slecht met noten...
• Songtapper heb ik ook al geprobeerd, net als het deuntje in Shazam neuriën.

Het is trouwens *niet* Barthezz.
Misschien dat dit kan? http://www.plernpiano.com
Je moeder is een hamster
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:19:12 #172
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_91372552
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Crutch het volgende:

[..]

Misschien dat dit kan? http://www.plernpiano.com
Ik ga het nu proberen! En anders download ik wel een of andere freeware MIDI composer of zo, vermoed dat zoiets wel te vinden is... :)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:55:35 #173
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_91373942
Ok, gelukt(ish)...

Disclaimer: timing is klote, noten kloppen niet etc, maar hopelijk genoeg om in ieder geval het deuntje duidelijk te maken. Met schaamte presenteer ik u:

http://www.plernpiano.com(...)42af686685c8dd878624

:@

Parsons code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
                  *    
                 / \   
                *   *  
               /     \ 
              *       *
             /         
      *   *-*          
     / \ /             
    *   *              
   /                   
*-*                    

[ Bericht 36% gewijzigd door Ludootje op 15-01-2011 18:11:50 ]
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:26:30 #174
215192 iPat
pi_91375071
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:55 schreef Ludootje het volgende:
Ok, gelukt(ish)...

Disclaimer: timing is klote, noten kloppen niet etc, maar hopelijk genoeg om in ieder geval het deuntje duidelijk te maken. Met schaamte presenteer ik u:

http://www.plernpiano.com(...)42af686685c8dd878624

:@

Parsons code:

[ code verwijderd ]

Dit is echt een gok, maar is het toevallig deze?

It's never over..
It's never over..
  Boks-Chick zaterdag 15 januari 2011 @ 18:46:26 #175
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91375945
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef iPat het volgende:

[..]

ik denk dat dat een hele goeie gok is! :o
ik zat maar te piekeren maar volgens mij heb je het. Ben benieuwd :D
lolwut
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:16:34 #176
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_91377268
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:46 schreef BrandX het volgende:

[..]

ik denk dat dat een hele goeie gok is! :o
ik zat maar te piekeren maar volgens mij heb je het. Ben benieuwd :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef iPat het volgende:

[..]

Nee, helaas. :{

Het nummer is meer dance achtig, en de melodie is zo'n typisch (eind) jaren negentig keyboardstring geluidje iirc.

Hier de Parsons code uitgebreid met de lengte van de noten:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
                  *    
                 / \   
                *   *  
               /     \ 
              *       *
             /         
      *   *-*          
     / \ /             
    *   *              
   /                   
*-*                    
Taaa ta-ta-ta-ta taaa ta-ta-ta-ta-ta

[ Bericht 17% gewijzigd door Ludootje op 15-01-2011 19:21:42 ]
pi_91378039
Laat maar, al gevonden.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:40:19 #178
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91378174
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef Ludootje het volgende:

[..]

[..]

Het nummer is meer dance achtig, en de melodie is zo'n typisch (eind) jaren negentig keyboardstring geluidje iirc.

[ code verwijderd ]

Geen microfoon bij de hand?
pi_91388643
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:16 schreef Ludootje het volgende:

[..]

[..]

[ code verwijderd ]

Schot voor de (duikboot)boeg:
Nothing has changed. Everything has changed.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:32:54 #180
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91389810
Ik hoor vaak een nummer, maar ik weet niet hoe die heet. Kan iemand me verder helpen.

Je hoort steeds in het liedje: is love love love love love.

Volgensmij ook door een paar kerels gezongen.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_91390297
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Don-Leon het volgende:

Wie het weet is lief.
http://www.ultratop.be/nl(...)ubino%27s+Aria&cat=s

ADYA & GEISHA - CHERUBINO'S ARIA
kan het nr alleen niet vinden op you tube
pi_91392753
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef noksala het volgende:
Ik hoor vaak een nummer, maar ik weet niet hoe die heet. Kan iemand me verder helpen.

gokje
pi_91394248
Wie weet hoe het muziekje dat je hier op 3:12 hoort heet? je hoort hem een paar seconden later weer

zondag 16 januari 2011 @ 01:07:57 #184
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91394999
quote:
Onee, het is niet dit nummer. Het nummer wat ik bedoel is minder dat drukke disco. Het nummer begint dat je een gitaar hoort. en daarna begint een man op de maat van die gitaar mee te zingen om een rustige bijan rappende manier.
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
pi_91395349
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:32 schreef noksala het volgende:

zondag 16 januari 2011 @ 01:29:52 #186
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_91395962
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

Geen microfoon bij de hand?
Die optie laat ik even open tot ik echt niets anders meet weet... :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Schot voor de (duikboot)boeg:
Nee, is het ook niet... volgens mij is die ik bedoel nieuwer dan deze...
pi_91396004
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Ludootje het volgende:

[..]

[..]

Nee, is het ook niet... volgens mij is die ik bedoel nieuwer dan deze...
jajoh doe lekker moeiljik :')
  zondag 16 januari 2011 @ 01:30:52 #188
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91396013
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Ludootje het volgende:

[..]

Dan heb je het antwoord zo.
  zondag 16 januari 2011 @ 02:38:04 #189
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91398241
quote:
Dankjewel :)
pi_91398942

vanaf 1.00 tot 1.17... iemand?
pi_91399462
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:18 schreef Roppenzo het volgende:

vanaf 1.00 tot 1.17... iemand?
Dat is Sandro Silva - Told Ya (Apster Remix)
pi_91399581
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:50 schreef julian6 het volgende:
Wie weet hoe het muziekje dat je hier op 3:12 hoort heet? je hoort hem een paar seconden later weer

Bij dit soort dingen denk ik altijd, waarom wil je dat weten? Je hoort echt 2x een standaardbeat voor 3 seconden. Dan heb je toch niet zoiets van: Wow, gaaf nummer, die moet ik weten? :P
pi_91402013
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 04:15 schreef Roolio het volgende:

[..]

Bij dit soort dingen denk ik altijd, waarom wil je dat weten? Je hoort echt 2x een standaardbeat voor 3 seconden. Dan heb je toch niet zoiets van: Wow, gaaf nummer, die moet ik weten? :P
Dat heb ik dus wel. Precies wat jij zegt eigenlijk..
pi_91402136
http://www51.zippyshare.com/v/33342318/file.html

Deze moet goed te doen zijn! Is redelijk bekend ook.

Iemand? :)
Rise and rise again, until lambs become lions...
  Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 11:20:19 #195
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91402743
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Stinus het volgende:

kut die ken ik, werd ook wel eens gebruikt in een coca cola commercial volgens mij, maar kan op youtube zo snel niets vinden.
Hoor haar zo zingen, beetje rauwe stem, maar kan niet op de woorden komen :')
lolwut
pi_91403534
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:38 schreef noksala het volgende:

[..]

Dankjewel :)
:7

Zelf zoek ik er ook weer één.

http://www.stubru.be/media/degrappigstemomentenvanmusicforlife

Hoe heet het laatste nummer uit dit filmpje?
pi_91404451
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Prixie het volgende:

[..]

http://www.ultratop.be/nl(...)ubino%27s+Aria&cat=s

ADYA & GEISHA - CHERUBINO'S ARIA
kan het nr alleen niet vinden op you tube
Danku zeer *O*
Where did all the love go?
pi_91406238
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef nightcowboy het volgende:

[..]

:7

Zelf zoek ik er ook weer één.

http://www.stubru.be/media/degrappigstemomentenvanmusicforlife

Hoe heet het laatste nummer uit dit filmpje?
pi_91407285
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klasse. ^O^
pi_91408983
Mensen weten jullie het nummer wat jullie op de achtergrond horen rond 3:00??

mvg Thomas
pi_91409421
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef ThomasKuiper het volgende:
Mensen weten jullie het nummer wat jullie op de achtergrond horen rond 3:00??

mvg Thomas
pi_91409865
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:47 schreef julian6 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus wel. Precies wat jij zegt eigenlijk..
Oh, nouja, iedereen is anders he. :P Maar kon hem ook niet vinden trouwens.
pi_91410154
quote:

Komt heel bekend voor maar kan er zo ook even niet op komen. }:|
pi_91410753
quote:

Mylo - In my arms ?
hula
  zondag 16 januari 2011 @ 15:34:21 #205
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91413453
quote:

Boks-Chick zondag 16 januari 2011 @ 15:40:44 #206
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_91413795
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef donroyco het volgende:

[..]

_O_ die dus!
lolwut
  zondag 16 januari 2011 @ 15:44:08 #207
303136 Roland1000
pi_91413990
quote:

Hij lijkt heel erg op deze:
Maar ik ben niet zeker van mijn zaak dit keer...

Edit: En terecht blijkt na de post van donroyco. Ik wist al bijna zeker dat het ouder moest zijn...
  zondag 16 januari 2011 @ 16:18:13 #208
39682 Megter
Inderdation!
pi_91415639
Sorry als ie al gevraagd is (kan niet zoeken in topic op telefoob), maar ik ben op zoek naar klassiek muziekstuk wat in minute to win it voorkomt als deelnemers een level voltooid hebben.
Die van de stagiairs :')
pi_91442504
Hartelijk bedankt voor alle hulp!

NikkelCobalt, ook bedankt voor jouw versie, die klinkt ook zeer nice. En Donroyco uiteraard ook weer bedankt! ;)

Nu alles even van internet plukken en remixjes zoeken :D
pi_91442556
Mylo is leuk, ja. Hele album (van Mylo) is tof, dus pluk die ook meteen van het net. ;)
  zondag 16 januari 2011 @ 23:58:29 #211
281927 mcf
pi_91443920
Zat Volgens mij ook iets in de naam van de artiest met "factory", maar dit weet ik niet zeker
Niet echt bijster veel info maar je weet maar nooit.

Edit:
Met hoofdinstrument gitaar

[ Bericht 4% gewijzigd door mcf op 17-01-2011 08:58:49 ]
pi_91445268
Surfersmuziek? Misschien iets van Dick Dale & The Deltones dan?
pi_91446752
Typisch Eurodance nummer uit de jaren 90
Gezongen door een vrouw. Lyrics zijn me niet bekend, alleen dat ze zo het lied begint:
Ladadiedadiedadada ladadiedadiedadadaaaa
en zo gaat dat ff door, daarna komen teksten.

Iemand, halp!

Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 17 januari 2011 @ 08:52:07 #214
281927 mcf
pi_91450781
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Surfersmuziek? Misschien iets van Dick Dale & The Deltones dan?
Nope
  maandag 17 januari 2011 @ 09:31:50 #215
281927 mcf
pi_91451562
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef mcf het volgende:
Zat Volgens mij ook iets in de naam van de artiest met "factory", maar dit weet ik niet zeker
Niet echt bijster veel info maar je weet maar nooit.

Edit:
Met hoofdinstrument gitaar

Ik heb hem, toch bedankt voor het zoeken:

pi_91452569
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef Stinus het volgende:
Nu alles even van internet plukken en remixjes zoeken :D
Nog even een tipje dan: Tocadisco's (zwischen den stuhlen) mix is wel een vrij bekende.
hula
pi_91452917
quote:
12s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Nog even een tipje dan: Tocadisco's (zwischen den stuhlen) mix is wel een vrij bekende.
Hmmmmmm *O*

Het zou goed kunnen dat dit de versie is die ik opgenomen heb zaterdag, thanks ! :)
  maandag 17 januari 2011 @ 18:18:27 #218
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_91474196
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vanmiddag hoorde op Q-music.

Was een beetje in de style van Caro Emerald, ik hoorde dat ze een keer had opgetreden bij 3fm ofzo, en dat ze een of ander aanstormend talent was.

Heeft iemand een idee? (A)
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  maandag 17 januari 2011 @ 18:21:38 #219
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91474322
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Bonzoo het volgende:

Was een beetje in de style van Caro Emerald, ik hoorde dat ze een keer had opgetreden bij 3fm ofzo, en dat ze een of ander aanstormend talent was.

Laura Jansen?
pi_91474712
In de axe reclame met de engelen is een achtergrondmuziekje, weet iemand welke dit is? Het is een remix van iets, dus kent iemand het origineel?
pi_91474935
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:32 schreef iewl het volgende:
In de axe reclame met de engelen is een achtergrondmuziekje, weet iemand welke dit is? Het is een remix van iets, dus kent iemand het origineel?
Volgens mij is het deze: Scala & Kolacny Brothers - Sexy Boy
pi_91475437
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Volgens mij is het deze: Scala & Kolacny Brothers - Sexy Boy
Dankjewel! Weet je ook de andere? daar kwamen alleen de woorden sexy boy in voor, op zo'n zelfde vieze manier haha
  maandag 17 januari 2011 @ 18:50:37 #224
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_91475477
Ik zoek een liedje uit een tv-reclame die vaak op tv komt de laatste tijd, volgens mij uit een reclame van Nescafé maar dat weet ik niet zeker. Het is een rustig liedje gezongen door een vrouw en ze zingt iets van "whichever/whatever way the wind blows". Kan 'm via google en op ster.nl niet vinden.
  Redactie Sport maandag 17 januari 2011 @ 18:50:39 #225
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91475480
Ik zoek een nummer dat wordt gezongen door een man en een vrouw. In de clip brandt er een huis af, maar wordt dit achterstevoren afgespeeld.

Onder andere deze lyrics komen er in voor:

Come to me
Whenever you may find me...

Nu heb ik al wat geprobeerd te googlen, maar dat werkte dus niet. :') Het is niet echt een recent nummer, maar volgensmij nog wel van deze eeuw.

Succes.. :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91475549
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:49 schreef iewl het volgende:

[..]

Dankjewel! Weet je ook de andere? daar kwamen alleen de woorden sexy boy in voor, op zo'n zelfde vieze manier haha
ooh laat maar, het was faberyayo ft. vieze fur - sexy boy
  maandag 17 januari 2011 @ 19:42:57 #227
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91478970
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik zoek een nummer dat wordt gezongen door een man en een vrouw. In de clip brandt er een huis af, maar wordt dit achterstevoren afgespeeld.

Come to me

Nu heb ik al wat geprobeerd te googlen, maar dat werkte dus niet. :') Het is niet echt een recent nummer, maar volgensmij nog wel van deze eeuw.

Lyrics kloppen niet helemaal met wat jij schrijft en ik heb de clip niet bekeken, maar is het misschien deze die je zoekt?! :

[ Bericht 1% gewijzigd door Elmo76 op 17-01-2011 19:53:49 ]
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2011 @ 20:04:31 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_91480728
hallo wie kan me helpen?

ik zoek de naam van de band die de hit I still haven't found what I'm looking for van U2
gecoverd heeft met zo'n tiroler hoempapadeuntje.

thnx
  maandag 17 januari 2011 @ 20:22:18 #229
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_91482072
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
hallo wie kan me helpen?

ik zoek de naam van de band die de hit I still haven't found what I'm looking for van U2
gecoverd heeft met zo'n tiroler hoempapadeuntje.

thnx
Deze? :)

pi_91485670
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef morgane het volgende:
Ik zoek een liedje uit een tv-reclame die vaak op tv komt de laatste tijd, volgens mij uit een reclame van Nescafé maar dat weet ik niet zeker. Het is een rustig liedje gezongen door een vrouw en ze zingt iets van "whichever/whatever way the wind blows". Kan 'm via google en op ster.nl niet vinden.
Volgens mij hoorde ik deze laatst in een tv reclame:

edit: oh, da's trouwens geen vrouw :N
pi_91488313
quote:

Come to me

Clip voldoet wel,gokje dus
pi_91489171
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Bonzoo het volgende:

Bedoel je deze?
Krystl
  Redactie Sport maandag 17 januari 2011 @ 22:39:35 #233
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91491739
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Lyrics kloppen niet helemaal met wat jij schrijft en ik heb de clip niet bekeken, maar is het misschien deze die je zoekt?! :

Nee.. helaas.. ;(
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:50 schreef Prixie het volgende:

[..]

Clip voldoet wel,gokje dus
Nee ;(
  maandag 17 januari 2011 @ 22:57:32 #234
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_91492897
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef cafca het volgende:

[..]

Volgens mij hoorde ik deze laatst in een tv reclame:

edit: oh, da's trouwens geen vrouw :N
Nee helaas, het nummer wat ik zoek is ook niet toevallig een cover van dit nummer.
pi_91493612
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef morgane het volgende:

Voor zover ik kan vinden op internet is het van Roos Jonker, en is het nooit als single uitgebracht.
pi_91493851
Al gevonden, was
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_91493920
Ik zou zeggen: stuur een krabbel.
pi_91493983
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik zou zeggen: stuur een krabbel.
Al gevonden, was een beetje haastig met posten, na nog 2 keer luisteren verstond ik wat er werd gezegd :@
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:00:09 #239
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_91496424
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Voor zover ik kan vinden op internet is het van Roos Jonker, en is het nooit als single uitgebracht.
Super, dankjewel!! *O* Ze blijkt nog een cd te hebben ook. Mooie stem! :)
pi_91502262
Leuk dance-plaatje. Schijnbaar nog vrij nieuw, ik nam het verleden week op van de Beatport 20. De stem aan het einde geeft aan dat het nummer 9 zou moeten zijn in hun downloadlijst, maar in de chart op de Beatport-site is het nummer vooralsnog onvindbaar. De omringende nummers in de lijst waren het ook niet. Playlists van de Beatport 20-uitzendingen zijn evenééns onvindbaar.

Kortom: Heeft iemand enig idee wat het is?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2011 08:30:23 ]
pi_91504713
Ik zoek een nummer uit ergens midden jaren negentig, het was een vrij snel hyper nummer met iemand die de hele tijd roept "I'm a flex flex supa (kan ook 'super' zijn) flex" en hoe ik ook google of youtube ik kan het niet vinden.

Weet iemand de artiest en kan iemand het nummer vinden
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
pi_91505615
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef OVchipkaart het volgende:
Ik zoek een nummer uit ergens midden jaren negentig, het was een vrij snel hyper nummer met iemand die de hele tijd roept "I'm a flex flex supa (kan ook 'super' zijn) flex" en hoe ik ook google of youtube ik kan het niet vinden.

Weet iemand de artiest en kan iemand het nummer vinden
Googlen levert me op: Danny D - superflex ? Maar ik kan hem echt helemaal meer nergens vinden.
Eet smakelijk en slaap lekker!
pi_91505674
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef bonzai-bart het volgende:

[..]

Googlen levert me op: Danny D - superflex ? Maar ik kan hem echt helemaal meer nergens vinden.
Volgensmij is dat iemand die zichzelf danny d superflex noemt en niet een nummer
pi_91506205
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef OVchipkaart het volgende:

[..]

Volgensmij is dat iemand die zichzelf danny d superflex noemt en niet een nummer
Als je op last.fm kijkt bestaat er een dj danny d met de track superflex
http://www.last.fm/music/DJ+Danny+D/+tracks.
pi_91506519
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef bonzai-bart het volgende:

[..]

Als je op last.fm kijkt bestaat er een dj danny d met de track superflex
http://www.last.fm/music/DJ+Danny+D/+tracks.
ah okay ik ga verder zoeken :D
pi_91506687
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:29 schreef female81 het volgende:
Leuk dance-plaatje. Schijnbaar nog vrij nieuw, ik nam het verleden week op van de Beatport 20. De stem aan het einde geeft aan dat het nummer 9 zou moeten zijn in hun downloadlijst, maar in de chart op de Beatport-site is het nummer vooralsnog onvindbaar. De omringende nummers in de lijst waren het ook niet. Playlists van de Beatport 20-uitzendingen zijn evenééns onvindbaar.

Aan het eind zegt ze:
"The Top 10 most downloaded tracks together with the 10 hottest releases, comming up on beatport."
Dus het is nog voor de Beatport 20 uitzending lijkt me.
pi_91507805
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 08:29 schreef female81 het volgende:

pi_91526890
Bedankt!

(Ik hoopte nog op het - voor mezelf - eerste bovengemiddeld leuke nummer van 2011... helaas, het blijkt uit 2009 te komen... maar dat maakt het nummer niet slechter. :) )

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2011 18:58:30 ]
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:58:59 #249
215192 iPat
pi_91527415
quote:

Come to me

Alsjeblieft :P
It's never over..
It's never over..
  Redactie Sport dinsdag 18 januari 2011 @ 19:03:43 #250
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91527674
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:58 schreef iPat het volgende:

[..]

Alsjeblieft :P
JAAA BEDANKT :D _O_ _O_
pi_91532236
Een dancenummer waar ik verder eigenlijk niet zoveel van weet behalve dat de tekst "dirty bitch" erin voorkomt. Het nummer wordt momenteel vrij veel gedraaid in clubs. Iemand?
pi_91532363
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Trusten het volgende:
Een dancenummer waar ik verder eigenlijk niet zoveel van weet behalve dat de tekst "dirty bitch" erin voorkomt. Het nummer wordt momenteel vrij veel gedraaid in clubs. Iemand?

Geloof me, dit is 'm ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_91532491
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geloof me, dit is 'm ;)
Thanks! Kan inderdaad lang zoeken als ik de enige tekst die ik had onthouden nog niet eens goed had :p
pi_91532603
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef Trusten het volgende:

[..]

Thanks! Kan inderdaad lang zoeken als ik de enige tekst die ik had onthouden nog niet eens goed had :p
Je moest eens weten hoevaak ik dat heb :P
Geen probleem!
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:10:58 #255
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_91534990

Dat liedje wat Bram in zijn auto draait, iemand enig idee?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:24:29 #256
303136 Roland1000
pi_91535817
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef Zeroku het volgende:

Dat liedje wat Bram in zijn auto draait, iemand enig idee?
Klinkt als James Brown...
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:26:00 #257
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_91535919
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Klinkt als James Brown...
papa's got a brand new bag?
Volgens die reacties is het die niet :@.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:29:28 #258
303136 Roland1000
pi_91536100
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:

[..]

papa's got a brand new bag?
Volgens die reacties is het die niet :@.
Tis ook niet Papa's got a brand new bag...

James Brown heeft wel iets meer nummers op z'n repetoire ;)
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:30:01 #259
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_91536137
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Tis ook niet Papa's got a brand new bag...

James Brown heeft wel iets meer nummers op z'n repetoire ;)
Ja, dat snap ik :+. Maar die stond in de reacties :P.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:05:45 #260
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_91542543
Hoe heet het nummer in onderstaand filmpje ook alweer? (17:18)

http://sites.bnn.nl/page/jzhmh2010

Hij zit in m'n muziekcollectie...maar kan hem niet vinden ;(
pi_91543594
Royksopp - So Easy
pi_91544973
Wie weet hoe het origineel heet, van het nummer hieronder (dus waarop het gebaseerd is)

Het is volgens mij níet Armand van Helden - You don't know me. Dat is ook een remix.
Was een jaar of 10 geleden vaak op de radio.
pi_91545373
Ik hoor de overeenkomst met U Don't Know Me niet eens, en U Don't Know Me is voor zover ik weet ook geen remix (er zit wel een jaren 70 nummer in gesampled).
pi_91545877
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik hoor de overeenkomst met U Don't Know Me niet eens, en U Don't Know Me is voor zover ik weet ook geen remix (er zit wel een jaren 70 nummer in gesampled).

Het nummer is bijna identiek, het refrein tenminste :P
Hoewel, na nog een keer luisteren, die versie van Bob Sinclar is idd net wat anders. Maar het is er duidelijk wel op geïnspireerd.
pi_91546143
Ohja, dat ene deuntje zit in beide nummers, nu hoor ik het. Bijna identiek lijkt me nogal overdreven, klinkt meer alsof Sinclar een paar seconden van U Don't Know Me heeft gesampled. Maar dat heeft Armand hier uitgehaald:

Op 2:00
pi_91546209
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 00:20 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ohja, dat ene deuntje zit in beide nummers, nu hoor ik het. Bijna identiek lijkt me nogal overdreven, klinkt meer alsof Sinclar een paar seconden van U Don't Know Me heeft gesampled. Maar dat heeft Armand hier uitgehaald:

Op 2:00
Die is het niet, maar wel grappig om te horen wanneer je alleen de remix kent.
Thanks voor de moeite iig. ;)
pi_91546272
Dat heet geen remix, dat heet samplen.
  † In Memoriam † woensdag 19 januari 2011 @ 10:05:58 #268
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 19 januari 2011 @ 14:33:54 #269
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_91561794
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Royksopp - So Easy
:Y dank
pi_91571399
zoek een volgende house/dance nummer....

tijdens het refrein zingt een "zwoele" vrouwenstem iets van, far away in time....far away from you.... faaarrrr awaaayyy in time i could reach you...

zoiets, pin me niet 100% vast op de tekst.

alvast bedankt :)
dont get high on your own supply
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:05:55 #271
332493 Jooohooo
Music Is My World!
pi_91571430
Hallo,

ik zoek een liedje waarvan in de videoclip de hele wereld is overstroomd.
En dan zwemt er een man of een vrouw onder water en dan zie je dat hij/zij
door een stad zwemt.
De clip zelf is overigens met de computer gemaakt (duidelijk).

Iemand enig idee?
pi_91571709
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:05 schreef Jooohooo het volgende:
Hallo,

door een stad zwemt.

Iemand enig idee?
Ik moest als eerste denken aan
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:19:30 #273
332493 Jooohooo
Music Is My World!
pi_91571889
Nee het is niet van Coldplay helaas.
Het is volgens mij ook niet echt een clip waar alles van papier is.
Maar ja in ieder geval bedankt!
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:41:14 #274
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_91572871
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:05 schreef Jooohooo het volgende:
Hallo,

door een stad zwemt.

Iemand enig idee?
deze misschien?
Robert Moog died for our synths
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:46:57 #275
332493 Jooohooo
Music Is My World!
pi_91573158
Jaa super bedankt!! Dat is hem, die zocht ik al zo lang.
  woensdag 19 januari 2011 @ 18:52:08 #276
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_91573403
cool :D mooi nummer ook trouwens ^O^
Robert Moog died for our synths
pi_91621840
Iemand enig idee?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  donderdag 20 januari 2011 @ 18:14:56 #278
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91621970
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Teteteterek het volgende:
Iemand enig idee?
Shazam zegt Sebastien Leger - Bad Clock, maar ik zeg nee.
pi_91628553
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 12:22 schreef Don-Leon het volgende:

[..]

Danku zeer *O*
En nu ook met extragratis youtube-clippie
If God had really intended men to fly, he'd make it easier to get to the airport.
~George Winters
pi_91630990
Iemand die de exacte naam kent van deze remix, ik weet dat de originele song Linkin Park-Numb is
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
pi_91633824
Vandaag in de sportschool, een dance-nummer met een vrouwenstem die tijdens het refrein zingt 'so what you're gonna do when you're without me'.

Google treft weing aan, behalve een topic vergelijkbaar met deze waarin geen antwoord staat :D

Mijn dank is groot.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 januari 2011 @ 21:52:31 #282
862 Arcee
Look closer
pi_91634096
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vandaag in de sportschool, een dance-nummer met een vrouwenstem die tijdens het refrein zingt 'so what you're gonna do when you're without me'.

Google treft weing aan, behalve een topic vergelijkbaar met deze waarin geen antwoord staat :D
Ik vond bij de eerste hit deze: http://www.muzikum.eu/nl/(...)na_do-songtekst.html Zou 'm toch kunnen zijn. :s)
pi_91634276
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
Willem-Jan van Puffelen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:58:21 #284
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91634456
quote:
11s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Rauzer het volgende:
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:58:46 #285
303136 Roland1000
pi_91634477
quote:
11s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Rauzer het volgende:
Die is al meerdere malen hier voorbij gekomen:

Edit: Ok donroyco beat me with only seconds.... Ik word sneller >:)
pi_91634499
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Dank O+!
Willem-Jan van Puffelen
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:59:47 #287
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91634539
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Roland1000 het volgende:

[..]

Edit: Ok donroyco beat me with only seconds.... Ik word sneller >:)
25 seconden :{w
pi_91634611
Oh sorry don, ik had die van jou niet eens gezien :@.
Willem-Jan van Puffelen
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:01:18 #289
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_91634641
quote:
11s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Rauzer het volgende:
Oh sorry don, ik had die van jou niet eens gezien :@.
Geeft niet.
pi_91634679
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik vond bij de eerste hit deze: http://www.muzikum.eu/nl/(...)na_do-songtekst.html Zou 'm toch kunnen zijn. :s)
Thanks voor het zoeken, maar het is 'm niet. (ik had niet op 'whatcha' maar 'what you' gezocht).
pi_91635141
quote:
17s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

Geeft niet.
Ik ga wel gewoon alsnog op jou reageren :@.
Willem-Jan van Puffelen
pi_91635185
quote:
Geniaal donnepon O+! Snel gevonden ook, maar 2 minuten en 41 seconden had je er voor nodig _O_ _O_!
Willem-Jan van Puffelen
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:18:54 #293
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_91635847
Sorry voor dit verkankerde filmpje, maar zou wel graag weten hoe het nummer heet.

pi_91635938
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef noksala het volgende:
Sorry voor dit verkankerde filmpje, maar zou wel graag weten hoe het nummer heet.

Het staat er onder: Evanescence - Bring Me to Life
pi_91638275
Ik zoek de naam van het volgende nummer.

Rond zeven minuten in het volgende filmpje wordt een nummer gedraaid op de radio, maar ik kan niet echt achterhalen welk nummer het is.

Kan iemand mij hier bij helpen :?
pi_91639845
Wie weet van wie de muziek is aan het begin van dit programma?
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1044859
(intro van het programma Uit de Kast)
Alvast bedankt!
  donderdag 20 januari 2011 @ 23:38:52 #298
282763 Puntenslijpers
Ik zoek nog potloden!
pi_91640444
http://101barz.bnn.nl/page/video/53e4f4390e3e6d8d4109183ce1279b6b

Nummer op 2:10 ???????????????
zoek er al een tijdje naar

[ Bericht 86% gewijzigd door Puntenslijpers op 20-01-2011 23:50:59 ]
pi_91641050
quote:
Jaaaaah dat is em, dank je!
pi_91643819
Weet iemands de nummers op 2:52 en 8:00 ?

pi_91667794
Ik zoek een vocal trance nummer uit 2001-2004.
Het heeft de tekst oa "sunshine" en "for a better place". en "hoooooooo" hoog gezang :')
Meer weet ik er helaas niet meer van.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_91679834
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')