quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Trusten het volgende:
Een dancenummer waar ik verder eigenlijk niet zoveel van weet behalve dat de tekst "dirty bitch" erin voorkomt. Het nummer wordt momenteel vrij veel gedraaid in clubs. Iemand?
Thanks! Kan inderdaad lang zoeken als ik de enige tekst die ik had onthouden nog niet eens goed had :pquote:
Je moest eens weten hoevaak ik dat hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:26 schreef Trusten het volgende:
[..]
Thanks! Kan inderdaad lang zoeken als ik de enige tekst die ik had onthouden nog niet eens goed had :p
Klinkt als James Brown...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef Zeroku het volgende:
Dat liedje wat Bram in zijn auto draait, iemand enig idee?
papa's got a brand new bag?quote:
Tis ook niet Papa's got a brand new bag...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
papa's got a brand new bag?
Volgens die reacties is het die niet.
Ja, dat snap ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Tis ook niet Papa's got a brand new bag...
James Brown heeft wel iets meer nummers op z'n repetoire
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik hoor de overeenkomst met U Don't Know Me niet eens, en U Don't Know Me is voor zover ik weet ook geen remix (er zit wel een jaren 70 nummer in gesampled).
Die is het niet, maar wel grappig om te horen wanneer je alleen de remix kent.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:20 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ohja, dat ene deuntje zit in beide nummers, nu hoor ik het. Bijna identiek lijkt me nogal overdreven, klinkt meer alsof Sinclar een paar seconden van U Don't Know Me heeft gesampled. Maar dat heeft Armand hier uitgehaald:
Op 2:00
Ik moest als eerste denken aanquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:05 schreef Jooohooo het volgende:
Hallo,
ik zoek een liedje waarvan in de videoclip de hele wereld is overstroomd.
En dan zwemt er een man of een vrouw onder water en dan zie je dat hij/zij
door een stad zwemt.
De clip zelf is overigens met de computer gemaakt (duidelijk).
Iemand enig idee?
deze misschien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:05 schreef Jooohooo het volgende:
Hallo,
ik zoek een liedje waarvan in de videoclip de hele wereld is overstroomd.
En dan zwemt er een man of een vrouw onder water en dan zie je dat hij/zij
door een stad zwemt.
De clip zelf is overigens met de computer gemaakt (duidelijk).
Iemand enig idee?
Shazam zegt Sebastien Leger - Bad Clock, maar ik zeg nee.quote:
En nu ook met extragratis youtube-clippiequote:
Ik vond bij de eerste hit deze: http://www.muzikum.eu/nl/(...)na_do-songtekst.html Zou 'm toch kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vandaag in de sportschool, een dance-nummer met een vrouwenstem die tijdens het refrein zingt 'so what you're gonna do when you're without me'.
Google treft weing aan, behalve een topic vergelijkbaar met deze waarin geen antwoord staat
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Rauzer het volgende:
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
Die is al meerdere malen hier voorbij gekomen:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Rauzer het volgende:
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
Dankquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Die is al meerdere malen hier voorbij gekomen:
25 secondenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Die is al meerdere malen hier voorbij gekomen:
Edit: Ok donroyco beat me with only seconds.... Ik word sneller![]()
Geeft niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Rauzer het volgende:
Oh sorry don, ik had die van jou niet eens gezien.
Thanks voor het zoeken, maar het is 'm niet. (ik had niet op 'whatcha' maar 'what you' gezocht).quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond bij de eerste hit deze: http://www.muzikum.eu/nl/(...)na_do-songtekst.html Zou 'm toch kunnen zijn.
Geniaal donneponquote:
Het staat er onder: Evanescence - Bring Me to Lifequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef noksala het volgende:
Sorry voor dit verkankerde filmpje, maar zou wel graag weten hoe het nummer heet.
Jaaaaah dat is em, dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |