quote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef ThomasKuiper het volgende:
Mensen weten jullie het nummer wat jullie op de achtergrond horen rond 3:00??
mvg Thomas
Oh, nouja, iedereen is anders he.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:47 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel. Precies wat jij zegt eigenlijk..
Komt heel bekend voor maar kan er zo ook even niet op komen.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Stinus het volgende:
http://www51.zippyshare.com/v/33342318/file.html
Deze moet goed te doen zijn! Is redelijk bekend ook.
Iemand?
Mylo - In my arms ?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Stinus het volgende:
Iemand?
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Stinus het volgende:
Iemand?
Hij lijkt heel erg op deze:quote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Stinus het volgende:
Iemand?
Nopequote:Op maandag 17 januari 2011 00:29 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Surfersmuziek? Misschien iets van Dick Dale & The Deltones dan?
Ik heb hem, toch bedankt voor het zoeken:quote:Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef mcf het volgende:
Ik zoek een nummer die ik kapot heb gespeeld op Frets on Fire. Ik had dat lied in een of ander pakket gedownload met allemaal nummers.
Het was een instrumentaal nummer, een lange solo zo'n beetje.
De artiestennaam was nogal lang. (iets van .... & the .... )
Het is echt van dat surfers muziek.
Zat Volgens mij ook iets in de naam van de artiest met "factory", maar dit weet ik niet zeker
Niet echt bijster veel info maar je weet maar nooit.
Edit:
Met hoofdinstrument gitaar
Nog even een tipje dan: Tocadisco's (zwischen den stuhlen) mix is wel een vrij bekende.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:26 schreef Stinus het volgende:
Nu alles even van internet plukken en remixjes zoeken
Hmmmmmmquote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Nog even een tipje dan: Tocadisco's (zwischen den stuhlen) mix is wel een vrij bekende.
Laura Jansen?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Bonzoo het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vanmiddag hoorde op Q-music.
Was een beetje in de style van Caro Emerald, ik hoorde dat ze een keer had opgetreden bij 3fm ofzo, en dat ze een of ander aanstormend talent was.
Heeft iemand een idee? (A)
Volgens mij is het deze: Scala & Kolacny Brothers - Sexy Boyquote:Op maandag 17 januari 2011 18:32 schreef iewl het volgende:
In de axe reclame met de engelen is een achtergrondmuziekje, weet iemand welke dit is? Het is een remix van iets, dus kent iemand het origineel?
Dankjewel! Weet je ook de andere? daar kwamen alleen de woorden sexy boy in voor, op zo'n zelfde vieze manier hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze: Scala & Kolacny Brothers - Sexy Boy
ooh laat maar, het was faberyayo ft. vieze fur - sexy boyquote:Op maandag 17 januari 2011 18:49 schreef iewl het volgende:
[..]
Dankjewel! Weet je ook de andere? daar kwamen alleen de woorden sexy boy in voor, op zo'n zelfde vieze manier haha
Lyrics kloppen niet helemaal met wat jij schrijft en ik heb de clip niet bekeken, maar is het misschien deze die je zoekt?! :quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik zoek een nummer dat wordt gezongen door een man en een vrouw. In de clip brandt er een huis af, maar wordt dit achterstevoren afgespeeld.
Onder andere deze lyrics komen er in voor:
Come to me
Whenever you may find me...
Nu heb ik al wat geprobeerd te googlen, maar dat werkte dus niet.Het is niet echt een recent nummer, maar volgensmij nog wel van deze eeuw.
Succes..
Deze?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
hallo wie kan me helpen?
ik zoek de naam van de band die de hit I still haven't found what I'm looking for van U2
gecoverd heeft met zo'n tiroler hoempapadeuntje.
thnx
Volgens mij hoorde ik deze laatst in een tv reclame:quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef morgane het volgende:
Ik zoek een liedje uit een tv-reclame die vaak op tv komt de laatste tijd, volgens mij uit een reclame van Nescafé maar dat weet ik niet zeker. Het is een rustig liedje gezongen door een vrouw en ze zingt iets van "whichever/whatever way the wind blows". Kan 'm via google en op ster.nl niet vinden.
Clip voldoet wel,gokje dusquote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef DeLuna het volgende:
Ik zoek een nummer dat wordt gezongen door een man en een vrouw. In de clip brandt er een huis af, maar wordt dit achterstevoren afgespeeld.
Come to me
Nu heb ik al wat geprobeerd te googlen, maar dat werkte dus niet.Het is niet echt een recent nummer, maar volgensmij nog wel van deze eeuw.
Succes..
Bedoel je deze?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:18 schreef Bonzoo het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik vanmiddag hoorde op Q-music.
Was een beetje in de style van Caro Emerald, ik hoorde dat ze een keer had opgetreden bij 3fm ofzo, en dat ze een of ander aanstormend talent was.
Heeft iemand een idee? (A)
Nee.. helaas..quote:Op maandag 17 januari 2011 19:42 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Lyrics kloppen niet helemaal met wat jij schrijft en ik heb de clip niet bekeken, maar is het misschien deze die je zoekt?! :
Neequote:
Nee helaas, het nummer wat ik zoek is ook niet toevallig een cover van dit nummer.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik deze laatst in een tv reclame:
edit: oh, da's trouwens geen vrouw
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef morgane het volgende:
Ik zoek een liedje uit een tv-reclame die vaak op tv komt de laatste tijd, volgens mij uit een reclame van Nescafé maar dat weet ik niet zeker. Het is een rustig liedje gezongen door een vrouw en ze zingt iets van "whichever/whatever way the wind blows". Kan 'm via google en op ster.nl niet vinden.
Al gevonden, was een beetje haastig met posten, na nog 2 keer luisteren verstond ik wat er werd gezegdquote:Op maandag 17 januari 2011 23:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik zou zeggen: stuur een krabbel.
Super, dankjewel!!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor zover ik kan vinden op internet is het van Roos Jonker, en is het nooit als single uitgebracht.
Googlen levert me op: Danny D - superflex ? Maar ik kan hem echt helemaal meer nergens vinden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef OVchipkaart het volgende:
Ik zoek een nummer uit ergens midden jaren negentig, het was een vrij snel hyper nummer met iemand die de hele tijd roept "I'm a flex flex supa (kan ook 'super' zijn) flex" en hoe ik ook google of youtube ik kan het niet vinden.
Weet iemand de artiest en kan iemand het nummer vinden
Volgensmij is dat iemand die zichzelf danny d superflex noemt en niet een nummerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Googlen levert me op: Danny D - superflex ? Maar ik kan hem echt helemaal meer nergens vinden.
Als je op last.fm kijkt bestaat er een dj danny d met de track superflexquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Volgensmij is dat iemand die zichzelf danny d superflex noemt en niet een nummer
ah okay ik ga verder zoekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Als je op last.fm kijkt bestaat er een dj danny d met de track superflex
http://www.last.fm/music/DJ+Danny+D/+tracks.
Aan het eind zegt ze:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:29 schreef female81 het volgende:
Leuk dance-plaatje. Schijnbaar nog vrij nieuw, ik nam het verleden week op van de Beatport 20. De stem aan het einde geeft aan dat het nummer 9 zou moeten zijn in hun downloadlijst, maar in de chart op de Beatport-site is het nummer vooralsnog onvindbaar. De omringende nummers in de lijst waren het ook niet. Playlists van de Beatport 20-uitzendingen zijn evenééns onvindbaar.
Kortom: Heeft iemand enig idee wat het is?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:29 schreef female81 het volgende:
Leuk dance-plaatje. Schijnbaar nog vrij nieuw, ik nam het verleden week op van de Beatport 20. De stem aan het einde geeft aan dat het nummer 9 zou moeten zijn in hun downloadlijst, maar in de chart op de Beatport-site is het nummer vooralsnog onvindbaar. De omringende nummers in de lijst waren het ook niet. Playlists van de Beatport 20-uitzendingen zijn evenééns onvindbaar.
Kortom: Heeft iemand enig idee wat het is?
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:50 schreef DeLuna het volgende:
Come to me
Succes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |