Shazam zegt Sebastien Leger - Bad Clock, maar ik zeg nee.quote:
En nu ook met extragratis youtube-clippiequote:
Ik vond bij de eerste hit deze: http://www.muzikum.eu/nl/(...)na_do-songtekst.html Zou 'm toch kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vandaag in de sportschool, een dance-nummer met een vrouwenstem die tijdens het refrein zingt 'so what you're gonna do when you're without me'.
Google treft weing aan, behalve een topic vergelijkbaar met deze waarin geen antwoord staat
quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Rauzer het volgende:
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
Die is al meerdere malen hier voorbij gekomen:quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:55 schreef Rauzer het volgende:
Ik zoek dat liedje dat veel gedraaid wordt op de radio, door een vrouw gezongen, en in het refrein worden sommige woorden vervangen door gefluit. Iemand een idee?
Dankquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Die is al meerdere malen hier voorbij gekomen:
25 secondenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Die is al meerdere malen hier voorbij gekomen:
Edit: Ok donroyco beat me with only seconds.... Ik word sneller![]()
Geeft niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Rauzer het volgende:
Oh sorry don, ik had die van jou niet eens gezien.
Thanks voor het zoeken, maar het is 'm niet. (ik had niet op 'whatcha' maar 'what you' gezocht).quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond bij de eerste hit deze: http://www.muzikum.eu/nl/(...)na_do-songtekst.html Zou 'm toch kunnen zijn.
Geniaal donneponquote:
Het staat er onder: Evanescence - Bring Me to Lifequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef noksala het volgende:
Sorry voor dit verkankerde filmpje, maar zou wel graag weten hoe het nummer heet.
Jaaaaah dat is em, dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |