quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:16 schreef mcf het volgende:
Ik zoek een nummer die ik kapot heb gespeeld op Frets on Fire. Ik had dat lied in een of ander pakket gedownload met allemaal nummers.
Het was een instrumentaal nummer, een lange solo zo'n beetje.
De artiestennaam was nogal lang. (iets van .... & the .... )
Het is echt van dat surfers muziek.
Niet echt bijster veel info maar je weet maar nooit.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:30 schreef Zwappel het volgende:
Ik zoek dat nummer dat je hier op de achtergrond bij 03:15 hoort:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer van rond het jaar 2000, waarbij het refrein wordt gezongen door een vrouw met een hoge stem. De tekst die ze zingt komt uit het nummer Big yellow taxi van de Counting Crows:
"No, no, no, don't it always seem to go
That you don't know what you've got till it's gone"
Bedankt, maar die zang in dat stuk is dus gelooped denk ik dan.quote:
Nanking was sneller.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer van rond het jaar 2000, waarbij het refrein wordt gezongen door een vrouw met een hoge stem. De tekst die ze zingt komt uit het nummer Big yellow taxi van de Counting Crows:
"No, no, no, don't it always seem to go
That you don't know what you've got till it's gone"
Even doorspoelen naar 2;08.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Bedankt, maar die zang in dat stuk is dus gelooped denk ik dan.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:39 schreef cccccéeellllliiiiinnnnnee het volgende:
ik zoek dus een laat nineties, begin 00's nummer, genre is dance, electronisch en ik ken enkel de videoclip nog.
Dat is een clip waarbij een man helemaal bestaat uit modder en overal waar hij komt druipen er stukken van hem af, hij speelt ook tennis en dan blijve de ballen in de modder steken.
Iemand een idee?
Dur dur d'etre bebe van Jordyquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef dj_ko het volgende:
hoe heet dat nummer van die franse baby/peuter ook alweer?
Iets van Oeh lala Baby (spreek uit als be be)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Jep, maar dat stukje komt weer uit een ander nummer.. 80s/90s gok ik.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef dj_ko het volgende:
hoe heet dat irritante nummer van die franse baby/peuter ook alweer?
Iets van Oeh lala Baby (spreek uit als be be)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 07:16 schreef mcf het volgende:
Ik zoek een nummer die ik kapot heb gespeeld op Frets on Fire. Ik had dat lied in een of ander pakket gedownload met allemaal nummers.
Het was een instrumentaal nummer, een lange solo zo'n beetje.
De artiestennaam was nogal lang. (iets van .... & the .... )
Het is echt van dat surfers muziek.
Niet echt bijster veel info maar je weet maar nooit.
quote:
Thanks dames!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2011 16:58:58 ]
FOK! album top 100 allertijden 2010 - Uitslagquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
Is er ook een beste album van 2010 topic?
Dit ja, maar ik kreeg het heldere idee om even te kijken waar MM allemaal gepost had. Maar bedankt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
Deze dan? Het is niet echt een top 100, maar wel welke albums de users het beste album van 2010 vinden.
Jaarlijstjes 2010!
Jaarlijstjes 2010! # 2
Het is geen cover, maar een parodie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef Dropdown het volgende:
Ben ik weer
Ik zoek nu een nummer dat een cover is uit het Engels geloof ik, en later in het Fries is uitgebracht. Is een soort van Twarres, maar kon het niet echt vinden. Alvast dank
.
Edit: echt 2 seconden na mijn post vind ik hem:
Het zou eventueel misschien iets van Laïs kunnen zijn, dat zijn 3 zingende vrouwen uit België...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Don-Leon het volgende:
Ik zoek een nummer, afgelopen paar dagen een paar keer gedraaid op radio2. Het is een bewerking van een nummer van Mozart, met een beat er onder. Het wordt gezongen door twee vrouwen, denk ik. De naam is iets in de trant van Aida en Geisha. Kan er alleen niets over vinden. Het schijnt populair te zijn in België.
Wie het weet is lief.
voor de liefhebbers, ik heb de maker van de commercial gesproken en die zei dat het "You don't know" van het "unreleased radio hits"-album is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:13 schreef Crutch het volgende:
Ik zoek me een ongeluk, weet iemand welk liedje dit is?
ik zoek 't nummer ook en 2x direct nadat ik het nummer hoorde de playlist in de gaten gehouden maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Het zou eventueel misschien iets van Laïs kunnen zijn, dat zijn 3 zingende vrouwen uit België...
Anders kun je via www.radio2.nl de playlist nakijken....
Zocht er ook al naar, het was afgelopen woensdag tussen 11.00 en 12.00 (tegen 12u) te horen bij Gouden Uren. 't Kwam niet in de playlist en die hoeren van sterren.nl zetten die uitzending niet online.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
ik zoek 't nummer ook en 2x direct nadat ik het nummer hoorde de playlist in de gaten gehouden maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |