abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90986585
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:11 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Kraak & Smaak - Squeeze Me?
Juist ! ik wist gewoon dat het met een K begon! Maar kon er niet opkomen! Bedankt
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 19:13:31 #27
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_90988978
Ik zoek me een ongeluk, weet iemand welk liedje dit is?
Je moeder is een hamster
pi_91001783
Effe een ander genre...

Wat is de titel van het lied fragment dat op 3:11 begint en op 4:02 eindigt... lijkt op een of ander film thema oid...
pi_91003875
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:05 schreef Martinoz89 het volgende:

[..]

Helemaal top! Dank, dank, dank.

Nu de eerste nog. Mensen alsjeblieft. Kan iemand mij zeggen welk deuntje/muziekje dit is?
Na 4 seconden is ie te horen. Met de trompetten. (Ta - ta - tahhh)

Ik hoor het heel graag mensen. En Roolio, nogmaals bedankt!
Da's van Kill Bill OST

pi_91012200
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef elkravo het volgende:
Effe een ander genre...

Wat is de titel van het lied fragment dat op 3:11 begint en op 4:02 eindigt... lijkt op een of ander film thema oid...
Klinkt als iets van Ennio Morricone: Once upon a time in the West schat ik.
Ik zal 's wat gaan neuzen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 04:23:01 #31
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_91014320
Met het volgende raadsel zit ik al jaren in mijn hoofd. Het zal eind negentiger jaren geweest zijn. Een dancenummer. Wat ik me alleen nog kan herinneren: de naam van de artiest/band/maker was iets met een X.. De clip kan ik me nog het beste herinneren. Deze speelde zich af in een bos. Een groep vrienden zat daar in een blokhut; horrorscenario. Er was een bijlmoordenaar en die maakte ze één voor één af. En ik geloof dat de clip groen was...

Ik vond het een heel toffe clip als klein meisje, en hij kwam vaak langs op TMF (indertijd was er geloof ik nog geen Nederlandse MTV? In ieder geval niet op onze televisie). Ik heb zelfs gezocht in hitlijsten, maar het levert niets op. Ik zou het zou graag weer eens zien! Ik heb alleen zo weinig aanknopingspunten.
pi_91014607
Wellicht iets van Liberty X?
pi_91014625
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 04:23 schreef Grunge. het volgende:
Met het volgende raadsel zit ik al jaren in mijn hoofd. Het zal eind negentiger jaren geweest zijn. Een dancenummer. Wat ik me alleen nog kan herinneren: de naam van de artiest/band/maker was iets met een X.. De clip kan ik me nog het beste herinneren. Deze speelde zich af in een bos. Een groep vrienden zat daar in een blokhut; horrorscenario. Er was een bijlmoordenaar en die maakte ze één voor één af. En ik geloof dat de clip groen was...

Ik vond het een heel toffe clip als klein meisje, en hij kwam vaak langs op TMF (indertijd was er geloof ik nog geen Nederlandse MTV? In ieder geval niet op onze televisie). Ik heb zelfs gezocht in hitlijsten, maar het levert niets op. Ik zou het zou graag weer eens zien! Ik heb alleen zo weinig aanknopingspunten.
Toch niet Kosheen?
pi_91014662
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Wellicht iets van Liberty X?
Lijkt me sterk... maar je weet het nooit he. Nog twee gokjes die het mogelijk zouden kunnen zijn:

Basement Jaxx, en Roxette
pi_91014663
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:44 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Lijkt me sterk... maar je weet het nooit he. Nog twee gokjes die het mogelijk zouden kunnen zijn:

Basement Jaxx, en Roxette
Ik kan me geen clip herinneren zoals zij die omschrijft.
pi_91014667
Ik ook niet, maar misschien een onbekendere single die geen hit werd ofzo. ;) Altijd de moeite waard om even de singles langs te gaan in zo'n geval.
pi_91014670
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik ook niet, maar misschien een onbekendere single die geen hit werd ofzo. ;) Altijd de moeite waard om even de singles langs te gaan in zo'n geval.
Alle singles van eind jaren '90... Jij liever dan ik :P
pi_91014684
Alleen de artiesten met een x he... ;) Daarbij is dat voor haar natuurlijk wel superleuk, want dat is een leuk tripje down memory lane *O*
pi_91014695
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Alleen de artiesten met een x he... ;) Daarbij is dat voor haar natuurlijk wel superleuk, want dat is een leuk tripje down memory lane *O*
Er zit een X in, wordt een hele speurtocht dan! Ik had nog gegoogled op music video horror etc. etc. maar helaas.
pi_91014704
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 05:50 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Waar beoefen je deze langdurige zoektocht op het web?
pi_91014724
Ja, een behoorlijke zoektocht is het sowieso, vooral omdat het wel eens een of ander one hit wondertje kan zijn of iets dergelijks... Een tip: je zegt dat je de hitlijsten hebt doorzocht, maar zoek ook de tipparade door!

En wat betreft dance eind jaren 90 met een X is er ook nog: Junkie XL

Edit: en de 538 Dance verzamelaars kan je ook proberen. Ik denk dat je daar nog de meeste kans mee maakt. Daar staan veel dance-hits op die de hitlijsten verder niet hebben gehaald maar best vaak op TMF gedraaid kunnen zijn.

In ieder geval: succes!

[ Bericht 15% gewijzigd door BlueChicagoMoon op 08-01-2011 06:21:03 ]
pi_91015038
even een re-post:

Hallo, ik zoek een instrumental stukje uit de film ''Tyson'' dat wordt afgespeeld als zijn KO's in beeld komen.

Waarschijnlijk is het een track van Salaam Remi, maar tot nu toe heb ik de tracks waar het om zou kunnen gaan niet gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 januari 2011 @ 14:44:42 #43
862 Arcee
Look closer
pi_91023540
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 oktober 2010 02:21 schreef Roolio het volgende:
Ik zoek een nummer van een hele rare kerel, die bijna een vrouw lijkt. Dik met langig donker haar zoals ik het me herinner. Speelt op de piano een nummer en zingt erbij. De zang is heel vreemd, engels, maar onverstaanbaar. Het is hoog gezongen en lijkt meer voor de klank gezongen te worden dan voor de woorden.
Het nummer had geloof ik iets met een gat voor een doodskist of de kist zelf of gewoon een gat in de grond te maken, maar dit herinner ik me maar heel vaag dus hecht daar niet te veel waarde aan.

Edit: Ik was aan het zoeken en dacht zo Hé, The Ground Beneath Her Feet, dat komt me bekend voor, dat lijkt erop. Maar dat is het niet kennelijk. Maar wel iets in die richting geloof ik. Er zit wel een vrouw-iets in de titel meen ik.
Verder weet ik bijna zeker dat deze kerel dezelfde kerel zoekt: Klik Maar dat antwoord is niet goed dus.
Hij is nu op Nederland 2 te zien. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_91025844
Ik zoek een nr dat begint met een saxofoon solo, en daarna door een man gezongen wordt. het is een aardig langzaam nummer. Dat saxofoon stuk komt er meerdere keren in voor.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 15:52:45 #45
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_91026158
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 15:43 schreef Dropdown het volgende:
Ik zoek een nr dat begint met een saxofoon solo, en daarna door een man gezongen wordt. het is een aardig langzaam nummer. Dat saxofoon stuk komt er meerdere keren in voor.
Deze?

of

Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_91029598
Allebei niet, toch bedankt. Het is nog trager (dat gezang)
pi_91031313
Het is geen man, maar aangezien ik vroeger altijd dacht dat George Michael het zong ( _O- ) en een mens zich kan vergissen:

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 januari 2011 @ 17:50:35 #48
862 Arcee
Look closer
pi_91031400
Check anders dit topic 'es: Een sax-CD'tje voor Ome Ron :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_91036114
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 17:50 schreef Arcee het volgende:
Check anders dit topic 'es: Een sax-CD'tje voor Ome Ron :s)

Deze is het :) Bedankt allemaal!
pi_91036973
Hey, ik zoek een nummer dat de laatste weken regelmatig op de grotere radiostations gedraaid wordt. Ik weet eigenlijk alleen dat het door een man wordt gezongen, ondersteund door instrumenten en in het refrein zitten de woorden 'the rain'. Het is vrij vaak te horen, iemand een idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')