Long shot:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een soort softe rock. Beetje het genre van Nickelback - Photograph, met dito instrumenten. ook op die snelheid, of nog een tikkeltje rustiger. De stem doet een beetje denken aan Brandon Flowers - Crossfire.
Een nogal abstracte omschrijving, maar het is lastig om te omschrijven.
Wow man thanks! Super!quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:35 schreef elkravo het volgende:
Effe een ander genre...
Wat is de titel van het lied fragment dat op 3:11 begint en op 4:02 eindigt... lijkt op een of ander film thema oid...
X-treme - love song?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Grunge. het volgende:
De rest ga ik even niet quoten. Ik heb nogal een olifantengeheugen en ik denk dat het begon met X- of eindigde op -X. Met streepje dus. En ik kon er echt op wachten toen als ik TMF op had staan, wat ik dus ook deed, de clip kwam best vaak langs. Het lijkt me inderdaad zo'n heerlijke trip down memory lane, ik zoek hier al zóóó lang naar! Ik ga in die lijsten kijken, bedankt.
THANKS~!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Concerto pour une voix
Alstublieft
Nee, ik kwam de naam tegen en dacht een kansje te maken, want zo'n soort naam (als X-treme) is het geloof ik wel, maar helaas. Ik ben namelijk erg aan het zoeken nu. Van 1996 tot 2001 al doorgespit, maar de kans is nog niet verkeken...quote:
In mijn libary artiesten met een X en genre (euro)dance / trance etc..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ik kwam de naam tegen en dacht een kansje te maken, want zo'n soort naam (als X-treme) is het geloof ik wel, maar helaas. Ik ben namelijk erg aan het zoeken nu. Van 1996 tot 2001 al doorgespit, maar de kans is nog niet verkeken...
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:40 schreef female81 het volgende:
Hieronder staat een technoplaat. Het is sowieso al minimaal vijf jaar oud, aangezien ik hem opeens terugvond in een of andere van de radio opgenomen mix uit die tijd. Geen idee wat het is, maar het heeft wel iets. Wie weet het?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hey, ik zoek een nummer dat de laatste weken regelmatig op de grotere radiostations gedraaid wordt. Ik weet eigenlijk alleen dat het door een man wordt gezongen, ondersteund door instrumenten en in het refrein zitten de woorden 'the rain'. Het is vrij vaak te horen, iemand een idee?
Gokje:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:08 schreef Grunge. het volgende:
De rest ga ik even niet quoten. Ik heb nogal een olifantengeheugen en ik denk dat het begon met X- of eindigde op -X. Met streepje dus. En ik kon er echt op wachten toen als ik TMF op had staan, wat ik dus ook deed, de clip kwam best vaak langs. Het lijkt me inderdaad zo'n heerlijke trip down memory lane, ik zoek hier al zóóó lang naar! Ik ga in die lijsten kijken, bedankt.
Geen dankquote:
Was al gevonden, was een andere, maar thanks voor het meedenken!quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:10 schreef draude het volgende:
welk liedje is dit? te horen vanaf 1:05
iets te vroeg gejuicht.. is uhm nietquote:Op maandag 10 januari 2011 16:33 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Wierd fishes/arpeggi van Radiohead
Excusez voor mijn verkeerde antwoord op een al beantwoordde vraag eerder, de 2e pagina verscheen bij mij niet
Oh pardon! Het is Reckoner van hetzelfde albumquote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef draude het volgende:
[..]
iets te vroeg gejuicht.. is uhm niet
Wie kent hem niet ?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:23 schreef kanszwam het volgende:
http://www.publiekeomroep.nl/artikelen/de-weg-naar-het-avondland
Hoe heet het liedje aan het einde van deze documentaire? Waarschijnlijk een Afrikaans lied, hoorde het al eerder in een serie die zich afspeelde in Afrika. Begint bij 40:23.
Thanks! Vond het al wat Nubisch klinken, volgens mij een gerelateerde taal.quote:
Bloem - Even aan mijn moeder vragen?quote:Op maandag 10 januari 2011 21:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand dat nr. wat gisteren in de nederpopshow was met die saxofoon?
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1039478quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nee was m niet..gewoon zo'n kenmerkend deuntje (niet op saxofoon)
Niet met een X maar wel een blokhut, bijl en horror:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 04:23 schreef Grunge. het volgende:
De clip kan ik me nog het beste herinneren. Deze speelde zich af in een bos. Een groep vrienden zat daar in een blokhut; horrorscenario. Er was een bijlmoordenaar en die maakte ze één voor één af. En ik geloof dat de clip groen was...
Al gevonden:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:20 schreef Paul-89 het volgende:
Nee.
Meer info geven helpt, zit er zang in ? Wat voor genre is het ? Eventueel een jaartal ?
En anders even neuriën/fluiten en uploaden.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 08:15 schreef beertenderrr het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer met die trompet dat gaat van: who oh oh oh (trompet trompet trompet) who oh oh oh brrrrrrrrrrrrrrrrrr....
duidelijk?
Oeps...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Hij heeft hem al gevonden.
heb t ff nagekeken, was 42:30quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1039478
Wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |