Ja. Vond ik ook. Ik heb die man live bezig gezien. Was een ontzettend brak festival, maar een mega-optredenquote:
Heb 'and they escaped the weight of darkness' gevonden en '1909 oculus remix'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Vond ik ook. Ik heb die man live bezig gezien. Was een ontzettend brak festival, maar een mega-optreden
Ik heb die eerste titel gekocht. Da's het 2010-album. De rest volgt nog ergens dit jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb 'and they escaped the weight of darkness' gevonden en '1909 oculus remix'
Ik zag ergens een topic over A merk frituurvetquote:
goeie combi idd he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef LieLie het volgende:
![]()
De venkel-sinaasappelsalade was lekker!
sport ze!quote:Nu eventjes zitten, en dan sporten!
Ja, is inderdaad lekker! Had er ook nog een beetje limoensap over gesprenkeld, en een lepeltje bieslook doorgegooid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goeie combi idd he?
[..]
sport ze!
Ik ga eens een warme douche nemen, heb t zo koud!
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Duderella het volgende:
Staat er in de supermarkt iemand op dertig centimeter afstand voor mijn gezicht te springen en zwaaien en ik maar denken: wat mot die gek?
Is het een student.![]()
O hai!
Aha! Dat is ook zo. Maar meestal telefoneerfokt hij nog zo ongeveer vanuit een tandartsstoel, dus ik miste hem vandaag!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?
Hij moest verhuizen vandaag? En naar het ziekenhuis denk ik?
Verrek!quote:
Kan jij toch wel aan? Je hebt toch een kindermaatje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef Duderella het volgende:
Denk ik een site met gave laarzen te hebben gevonden:
http://www.boeties.nl/webshop/meisjeslaarzen
Klik ik op de maat om die roze te bestellen, zijn het kinderlaaarsjes.
Niet in įlles hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij toch wel aan? Je hebt toch een kindermaatje?
Klopt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Welkom terug Dude, klinkt als een fantastische vakantie!
Gelukkig nieuwjaar Dude en Arty!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klopt!
Hoi Krakke, gelukkig nieuwjaar!
Maar zouden deze mensen het moeten kennen? Of ben je het zelf zat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was n rondje file van de zaak... Gegeten en nu naar dansles. Geen zin want moet mensen n dansje leren die ik niet meer kan zien. Dat iedereen em nog steeds niet kent is kut want ik blijf em dan herhalen en heb t zeker weten al 1000x gedaan en dat is niet overdreven. Kutdansje
Linzen zijn superquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef DarkElf het volgende:
welke linzen Isa?
Ben dol op linzen! Morgen maak ik een puylinzen salade met oa..jonge bladsla, feta, koriander en lekkere kip uit de oven met kruiden en citroen enzo.
Wat schuift dat?quote:
Mijn mammie maakte wel eens linzensoep, dat vult behoorlijk. Zelf heb ik 't nog nooit gemaakt, maar 't is niet zo moeilijk geloof ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Linzen zijn superHet zijn gewoon groene linzen.
En FFT, misschien zijn ze gewoon er slecht met dingen onthouden & dansen
Ik heb het gemaakt met zelfgemaakte bouillon, pakje gedroogde linzen nachtje laten weken, 2 flinke uien, aardappel en casselerribquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn mammie maakte wel eens linzensoep, dat vult behoorlijk. Zelf heb ik 't nog nooit gemaakt, maar 't is niet zo moeilijk geloof ik?
Geeft niks, ik had het idee dat de PM het niet deed, ook bij anderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn mammie maakte wel eens linzensoep, dat vult behoorlijk. Zelf heb ik 't nog nooit gemaakt, maar 't is niet zo moeilijk geloof ik?
@Krak: ik heb ze vast gelezen maar ben waarschijnlijk vergeten te reply-en
Net zo moeilijk als elke soep denk ik....... Soep is zo makkelijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
@Krak: ik heb ze vast gelezen maar ben waarschijnlijk vergeten te reply-en
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het gemaakt met zelfgemaakte bouillon, pakje gedroogde linzen nachtje laten weken, 2 flinke uien, aardappel en casselerribEr moest volgens het recept ook spek in, maar dat heb ik lijntechnisch achterwege gelaten O-0
Zoiets staat ook in Ainsley's kookboekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb een lekker toetje ontdekt voor van het weekend
hangop met kletskoppen en caramelsaus. Lijntechnisch te verantwoorden
![]()
En een wandelroute op de Holterberg van 10kDat dus eerst zaterdagochtend
deze staat in een delicious.. slechts 225kcal per portie volgens het bladquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets staat ook in Ainsley's kookboekErg lekker!
Bijbels gerecht iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Mijn moeder maakte vroeger ook regelmatig linzensoep.
Was een soort Joodse traditie.
Dat was onderdeel van een moordzaakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
Bijbels gerecht iddHoe zit dat ook alweer met de linzensoep in de Bijbel
Iets met Ezau en Jacob toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
Jakob en Ezau.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets met Kaļn en Abelquote:
quote:LINZENSOEP
In de Culinaire Bijbel komt natuurlijk ook het bekende verhaal van de linzensoep voor. In het boek Genesis (25) lezen we hoe Esau zijn eerstgeboorterecht voor een bord soep aan zijn broer Jakob verkoopt: 'De zonen van Isaak waren groot geworden en Esau, de oudste, was een ervaren jager die het liefst in het open veld rondzwierf. Jakob, de jongste zoon, hield van een geregeld leven: hij bleef bij de tenten en verzorgde de moestuin Isaak gaf veel om Esau want hij was verzot op wildbraad. Rebekka, Isaaks vrouw, hield van Jakob. Op een dag, toen Jakob soep aan het koken was, kwam Esau uitgeput terug van de jacht. "Ik ben doodop, geef me vlug wat van dat rode brouwsel van je", zei hij tegen Jakob. Maar Jakob antwoordde: "Alleen als je me eerst je rechten als eerstgeborene verkoopt". 'Vat heb ik aan die rechten", zei Esau, "als ik sterf van de honger?" "Eerst ~je het mij zweren, zei Jakob en Esau legde een eed af waarmee hij zijn rechten als oudste zoon verkwanselde aan Jakob. Toen gaf Jakob aan Esau van zijn linzensoep
Alleen als het over de Thora gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Volgende keer kan je best meedoen met de bijbelquiz!
Dat geroosterde bokje waarvan izaak de huid over z'n armen deed?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef golfer het volgende:
Nah, ik hou het wel bij Bijbelse gerechten en koken.
De quizen erover sla ik maar over.
Da's heul niet bijbelsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een pasta met gerookte zalm gemaakt
Als je iets verder denkt is het brood en vis.quote:
Ik weet dat er hele volksstammen zijn die een eigen vrije interpretatie van de Bijbel er op na houden, maar dit gaat me ook te ver hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
Als je iets verder denkt is het brood en vis.Zoals in de wonderbare spijziging.
Volgende keer eerst vette zalf langs de rest smeren? Wat naar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Bluezz het volgende:
M'n haar staat in de nieuwe kleur verruf (red)... en mijn oren nek en voorhoofd ook
Jamaaar, dat ga ik toch niet zeggen!quote:
Dat blijft nog wel een dagje zichtbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Bluezz het volgende:
M'n haar staat in de nieuwe kleur verruf (red)... en mijn oren nek en voorhoofd ook
Oh gemenerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat blijft nog wel een dagje zichtbaarMoet je werken morgen?
ik had dat ook altijd, maar als ik meteen met een washandje met flink shampoo mijn huid boende ging het er altijd nog re-de-lijk afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lekkere warme douche en een kop warme choco erachteraanquote:
Ehm nee, alleen oogtest voor mijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm nee, alleen oogtest voor mijnnieuwe
bril.
Oh krak : toen wij zondag bij bloezemama waren, staan er altijd wel een paar deuren van de oude bessenwoninkjes in het verz. huis op een kier... en vaak met iets ertussen waardoor de deur niet dichtvalt.
Naast mijn moeder stond de deur op een kier met een scheurschoen ertussen, dus wij zeiden meteen : Hey krakke is hier op bezoek
Ja ik heb gegeten en ben reeds gedouched, toch nog koud. Babe komt om 12u thuis ongeveerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je gegeten? Anders kruik Of Lein zoeken......
Niet sinds mijn Kangaroos met handige opbergzakjes ergens in de jaren 80quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft TAV geen scheurschoenen dan? Van hem kwam die uitdrukking!
Inmiddels heb je je veterstrikdiplomaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet sinds mijn Kangaroos met handige opbergzakjes ergens in de jaren 80
Tot hoe laat mag je eten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef DarkElf het volgende:
flatbreads met sesam en de gekarameliseerde ui was echt lekkeren de courgette/wortelsoep met hot curry ook
lekker wat platte peterselie erover. Wij zitten weer goed in onze adh groenten.
zit propvol!maar goed, morgen mag ik pas na 12 uur weer eten dus ik snack straks nog even wat hoor
en ga ook veel drinken! (water en thee dus he?
)
Nou mijn associatie was met jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
![]()
Maar heeft TAV geen scheurschoenen dan? Van hem kwam die uitdrukking!
Schoenen met klitteband ipv vetersquote:
quote:
12 uurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je eten?
Ik zit vandaag wel een beetje waardeloos in mijn groente. Alleen ui gehad.
* Isabeau geeft DH een zakdoekje met kamille
LOL! Ja, ik ben vereerd. Maar de term kwam van TAV. Ere wie ere toekomt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou mijn associatie was met jou.
Was tav er ook dan? Gezellig voor die ouwe buurbes van m'n moeder
MopperElfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
12 uur
en je mag niet eens water drinken! ik dacht dat je alijd wat water of thee zonder suiker mocht wanneer je nuchter moet zijn maar dat mag niet. *Mopper Mopper Mopper
Nou, het nuchterbeleid is in elk ziekenhuis andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
12 uur
en je mag niet eens water drinken! ik dacht dat je alijd wat water of thee zonder suiker mocht wanneer je nuchter moet zijn maar dat mag niet. *Mopper Mopper Mopper
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MopperElf
Mopper maar lekker ff hoor
Ha! Maar ik kon niet zonder koffie 's ochtends. Dus mond gespoeld met koffie en braaf uitgetuft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het nuchterbeleid is in elk ziekenhuis andersMaar het beleid komt vaak voort uit de domheid van veel patiėnten, dus is het zo sim-pel mogelijk gemaakt
Vanaf 12 uur NIETS meer, is heel sim-pel.
Had ik ook toen ik een paar weken geleden die H2 lactose-ademtest moest doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
12 uur
maar ik ben niet dom, ik kan best snappen als ze me regels meegeven hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het nuchterbeleid is in elk ziekenhuis andersMaar het beleid komt vaak voort uit de domheid van veel patiėnten, dus is het zo sim-pel mogelijk gemaakt
Vanaf 12 uur NIETS meer, is heel sim-pel.
Mee eens!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar ik ben niet dom, ik kan best snappen als ze me regels meegeven hoor![]()
ze moeten gewoon selecteren wie wel regels aankunnen en wie niet
ja leuk he? ik ben dus morgen aan de beurt *mopper.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik een paar weken geleden die H2 lactose-ademtest moest doen.
Kreeg daar dus wel een drankje om op te drinken en mijn reakties te testen.
3 uur lang elk half uur blazen en tussendoor vervelen/naar de toiletten rennen met diarree.
Och! Een vastgebonden elf, wat doen ze!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja leuk he? ik ben dus morgen aan de beurt *mopper.
en ze gaan me nog mishandelen ook
en daarna sluiten ze me op in een buis, binden ze me vast en moet ik er een half uur liggen
Oh, dat is de favoriete buis van Isa. Die is daar echt dol op.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef DarkElf het volgende:
en ze gaan me nog mishandelen ook
en daarna sluiten ze me op in een buis, binden ze me vast en moet ik er een half uur liggen
ja wie niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dat is de favoriete buis van Isa. Die is daar echt dol op.
Lekker daar omkleden hoor, is toch alleen maar goed? En de wijn heb je verdiend! Bovendien, je voelt heel goed aan wat wel en niet goed gaat. Ik zou me er geen zorgen over maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef DarkElf het volgende:
en daarna ga ik lekker hardlopen, thuis in bad,'s avonds lekker koken en eten
en zaterdag komt mijn zusje eten en mag ik lekker 2 glazen chardonnay van mezelf
Dat werkt nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef DarkElf het volgende:
maar ik ben niet dom, ik kan best snappen als ze me regels meegeven hoor![]()
ze moeten gewoon selecteren wie wel regels aankunnen en wie niet
Oh ja, liefde op het eerste gezicht!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Oh, dat is de favoriete buis van Isa. Die is daar echt dol op.
fijn he ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, liefde op het eerste gezicht!En ik mag over een paar maandjes weer
Je hebt je schaamhaar ook geverfd?quote:
Dank je Isaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau geeft DH een zakdoekje met kamille
deze heb ik gemist.quote:schreef DarkElf het volgende:
een paar sowieso niet (en de redenen waarom snap ik) , en sommigen met slagen om armen, niet zeker weten enzo ... dus geen idee hoe en wat. Mijn bedoeling was een grote eetmeet, mensen die hier vaak komen eens zien, lekker wat koken maar t is een beetje 10 kleine negertjes
Misschien is Vlaanderen gewoon te ver, dat kan natuurlijk
Of mensen durven niet, dat kan ook of willen toch nietmaar dat zeggen ze niet iig.
de lol gaat er iig wel een tikkie af voor mij zo.
Experimenteel kookwerk is zonder receptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk had een bereburger XL maar echt XL was-ie niet. Wel lekker
en frietjes
En daarna een grand dessert
En toen ik thuis kwam was de postbode langsgeweest met een cadeautje van Amazon![]()
Geen jurkje in mijn geval
Maar wel twee boekjes
De etentjes de komende twee maanden staan volledig in het teken van experimenteel kookwerk
Ga jij ff lekker met Pietverdriet, Robinook, Staal en Ryan3 een topic openen of zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Experimenteel kookwerk is zonder recept![]()
Nou, als ze terugleest en het topic is niet vol nog, dan komt ze daar vanzelf achterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
Als Lein zo thuis komt willen jullie dan zeggen dat ik al naar bed ben en nog heb geprobeerd wakker te blijven maar toch maar vast het bed ga opwarmen?
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker met Pietverdriet, Robinook, Staal en Ryan3 een topic openen of zo
Okquote:
Ja godverdomme is dat nou al teveel moeitequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als ze terugleest en het topic is niet vol nog, dan komt ze daar vanzelf achter
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja godverdomme is dat nou al teveel moeite
Misschien probeert ze ook om wakker te blijven en wil ze ook naar bed?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
Als Lein zo thuis komt willen jullie dan zeggen dat ik al naar bed ben en nog heb geprobeerd wakker te blijven maar toch maar vast het bed ben gaan opwarmen?
Ze zal wel druk zijn met werken (meestal wel)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien probeert ze ook om wakker te blijven en wil ze ook naar bed?
Als ze thuiskomt dus.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze zal wel druk zijn met werken (meestal wel)d
En dat is dan je familie hč??!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja godverdomme is dat nou al teveel moeite
Kaas is heul mijn familie nietquote:
Dat duurt nog even.....quote:
kwartje derinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat duurt nog even.....
Ik vind het niks.
Nooit gekeken. Zusje Ewbank ligt onder vuur wegens vals zingen en toch verder gaan. Dat is wat ik weet....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Duderella het volgende:
Jongens, hoe zit het met The Voice of Holland? Ik zie helemaal geen afleveringen van de afgelopen twee weken..?
Parbleu, dergelijk volksvermaak is aan mij niet besteedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Duderella het volgende:
Jongens, hoe zit het met The Voice of Holland? Ik zie helemaal geen afleveringen van de afgelopen twee weken..?
Vrijdag weer dacht ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Duderella het volgende:
Sterkte MeMo!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
mn oma gaat niet lang meer bij ons zijngaat heel slecht. ze was 27 dec. jarig, zag ze er al erg slecht uit, was net uit ziekenhuis ze hadden iets geplakt oid om vocht achter longen te voorkomen, maar zit alweer vol, is waarschijnlijk ook de (borst)kanker die uitgezaaid is enzo. ze kan niet meer naar toilet lopen enzo. Als ze morgen al haalt gaat ze wss naar een hospice
Shit MeMo sterktequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
mn oma gaat niet lang meer bij ons zijngaat heel slecht. ze was 27 dec. jarig, zag ze er al erg slecht uit, was net uit ziekenhuis ze hadden iets geplakt oid om vocht achter longen te voorkomen, maar zit alweer vol, is waarschijnlijk ook de (borst)kanker die uitgezaaid is enzo. ze kan niet meer naar toilet lopen enzo. Als ze morgen al haalt gaat ze wss naar een hospice
ah das niet best meisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
Sterkte MeMoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond
Andere situatie ja.... maar misschien toch wel verdrietig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Thx allemaal. tis vervelend en naar maar ja tis oma. 85 en ik weet van oma dat de enige reden om te willen leven al jaren was om dr (klein)kinderen niet achter te laten, voor haar zelf hoefde t al niet meer zo, dus als ze overlijdt zal ik wss niet hoeven huilen ofzo en er verder wel vrede mee kunnen hebben, tis een heel andere situatie dan een tante van 46 verliezen.
Bij opa heb ik ook niet gehuild, was dezelfde situatie op een gegeven moment, mn ouders en ik kunnen daar wel nuchter naar kijken ofzo of klinkt dit nou heel bot/ongevoelig?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Andere situatie ja.... maar misschien toch wel verdrietig.
Je moet ook naar het dal durven afdalen om je niveau weer te kunnen waerderen, vrind!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Parbleu, dergelijk volksvermaak is aan mij niet besteed
Is het dus twee weken niet op TV geweest?quote:
quote:
Nee hoor. Mijn oma had kanker en ze was altijd zo actief en creatief. Ik heb erg gehuild toen ze zo ziek was dat ze dat niet meer kon. Maar niet toen ze dood ging, dat was onvermijdelijk en voor haar een bevrijding.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bij opa heb ik ook niet gehuild, was dezelfde situatie op een gegeven moment, mn ouders en ik kunnen daar wel nuchter naar kijken ofzo of klinkt dit nou heel bot/ongevoelig?
Ach kijk, dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Speciaal voor Dude hebben de de show twee weken stil gelegd
Hangt er een beetje vanaf, opa heb ik gek genoeg geen traan om gelaten, ik kon 't niet. Oma wel, ook omdat Lein ze nooit heeft gezien, ineens was 't te laatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij opa heb ik ook niet gehuild, was dezelfde situatie op een gegeven moment, mn ouders en ik kunnen daar wel nuchter naar kijken ofzo of klinkt dit nou heel bot/ongevoelig?
M'n oma kon al jaren niet meer van haar grootste hobby genieten: breien, duimen en gewrichten enzo warne op. haar knieėn ook, ze heeft ene borstamputatie gehad en nu voor de tweede keer kanker, het is goed zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn oma had kanker en ze was altijd zo actief en creatief. Ik heb erg gehuild toen ze zo ziek was dat ze dat niet meer kon. Maar niet toen ze dood ging, dat was onvermijdelijk en voor haar een bevrijding.
Als ze er zelf vrede mee heeft is dat mooi.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
M'n oma kon al jaren niet meer van haar grootste hobby genieten: breien, duimen en gewrichten enzo warne op. haar knieėn ook, ze heeft ene borstamputatie gehad en nu voor de tweede keer kanker, het is goed zo
heeft ze, ze heeft letterlijk weleens gezegd dat ze de (klein)kinderen niet achter wilde laten maar het verder voor haar wel klaar was, maar nu "wint" het lichaam/de kanker het van die wil om door te zetten voor de (klein)kinderen, en een hospice waar ze evt. morgen heen zou gaan is niks voor oma, en doet haar wel beseffen dat er nu echt geen hoop meer is ofzo dus zou me niks verbazen als ze vannacht al overlijdt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze er zelf vrede mee heeft is dat mooi.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft ze, ze heeft letterlijk weleens gezegd dat ze de (klein)kinderen niet achter wilde laten maar het verder voor haar wel klaar was, maar nu "wint" het lichaam/de kanker het van die wil om door te zetten voor de (klein)kinderen, en een hospice waar ze evt. morgen heen zou gaan is niks voor oma, en doet haar wel beseffen dat er nu echt geen hoop meer is ofzo dus zou me niks verbazen als ze vannacht al overlijdt.
het is heel mooi dat het bestaat inderdaad, opa is er ook heen gegaan omdat oma (andere oma dan oma waar t slecht mee gaat) de stress enzo niet meer aan kon, oudejaarsdag 2008 is opa er heen gegaan, 2 januari overleden, toch een stukje berusting die mensen daar dan vinden ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ooit bij iemand in een hospice geweest, dat vond ik heel mooi.
Het is niet je eigen huis, maar je hebt alles voor het zeggen, net als thuis.
zier hierboven, (het vooruizicht van) een hospice kan iemand al ee gevoel van berusting geven, van er is geen hoop meer, ik moet me er bij neerleggen en dan is het echt zo voorbijquote:
De meneer die ik kende was in dat hospice omdat zijn familie niet voor hem kon zorgen. Als ik doodga, heb ik ook niemand die voor mij zorgt. Ik vind het een fijn idee dat ik niet alleen hoef dood te gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Mijn tante cor (ergens in de 80, 2 jr geleden overleden, zus van mijn oude moedertje) zat ook heel even in een hospice... ik vind het akelig, al is het mooi en rust en 1 op 1.
Het blijft een sterfhuis en alles is vreemd, het personeel, je kamer, alles.
Nee, niks voor mij.
voor mn opa was het echt de oplossing want oma ging er aan onder door, alle stress, opa wilde niet meer eten etc. was heeeeel erg verward, noodopname in hopsice en binnen no time was opa overleden, hij heeft zich er toen bij neergelegd ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Mijn tante cor (ergens in de 80, 2 jr geleden overleden, zus van mijn oude moedertje) zat ook heel even in een hospice... ik vind het akelig, al is het mooi en rust en 1 op 1.
Het blijft een sterfhuis en alles is vreemd, het personeel, je kamer, alles.
Nee, niks voor mij.
Dat begrijp ik. Maar het is erg 'huiselijk' . Met je eigen borrel enzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp heel goed dat het een goede oplossing kįn zijn, maar zo voelt het voor mij
Ook mee eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Duderella het volgende:
Toen de huisarts voorstelde dat mijn moeder naar een hospice moest omdat "ze het haar kinderen niet mocht aandoen die zorg van hen te vragen", heb ik hem bij kop en kont de deur uit gezet.
Prachtig dat het bestaat. Maar je gaat verdomme maar een keer dood en dat mag zonder schuldgevoel op een plek die jķj verkiest.
nee want dat zeg ik zelf ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef DarkElf het volgende:
sterkte memo, hoop dat ze niet te lang hoeft te lijden.. (of klinkt dat stom?)
wat een lul van een huisartsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Duderella het volgende:
Toen de huisarts voorstelde dat mijn moeder naar een hospice moest omdat "ze het haar kinderen niet mocht aandoen die zorg van hen te vragen", heb ik hem bij kop en kont de deur uit gezet.
Prachtig dat het bestaat. Maar je gaat verdomme maar een keer dood en dat mag zonder schuldgevoel op een plek die jķj verkiest.
Oh ja. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
Of gewoon een huisarts die het op zich goed bedoelde maar even ongelofelijk beroerd timede en communiceerde.
Ik vind het ook ontzettend fout en zou ook kwaad geworden zijn, maar de conclusie dat het dan ook beroerd bedoeld was deel ik niet directquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Hospice is iets waar de familie zelf mee moet aan komen, HA kan de familie er slechts op wijzen dat t bestaat maar is niet de persoon om te oordelen welke zorg teveel is voor de familie
Dat dus! Net voor kerst is er een oude dame overleden in mijn omgeving. Ze was 103 jaar oud en ze woonde bij haar dochter.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Hospice is iets waar de familie zelf mee moet aan komen, HA kan de familie er slechts op wijzen dat t bestaat maar is niet de persoon om te oordelen welke zorg teveel is voor de familie
Nu mocht je nog he!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef DarkElf het volgende:
zo net nog wat gegeten, ik zit knalvol
nu zo eens slapen, morgen gaat de wekker heel vroeg.Bye!!!
Trusten Tav!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef TAV74 het volgende:
ik ga ook. Morgen lange dag, moet me om 15 uur nog in Utrecht melden
Utrecht rulesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef TAV74 het volgende:
ik ga ook. Morgen lange dag, moet me om 15 uur nog in Utrecht melden
Dat vang je vast goed op. Ik meen het!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik moet weer werken.. en kreeg net een mailtje van mijn collega dat ze vanmiddag met spoed naar huis moest dus dat de klas opgedeeld is geweest. Hoop dat ze nu niet helemaal van de rel zijn morgen
Geen ideequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Pee! Heb je al antwoord op niet 24/7 bereikbaar zijn en vakantie?
Dat gok ik ook ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
Of gewoon een huisarts die het op zich goed bedoelde maar even ongelofelijk beroerd timede en communiceerde.
Oh, Trainen dus! Goed doel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeZe hebben nog een uur werktijd voor de boeg en ik ben er pas morgen rond 8 uur weer
![]()
Ik had vandaag wel iemand van Roparun aan de lijnDus ik denk dat mijn avontuur gewoon gaat beginnen
Spannend
Hij belt morgen terug
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Troggel Steer info en een etentje af!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga om 9.08 met de trein naar Maastricht, ben zo benieuwdkrijg de sleutels mee, lekker op gemakkie neuzen enzo
rolmaat mee om alvast eea op te meten enzo
ik begin best wel heel erg opnieuw, 4,5 jaar utrecht, 4 jaar ikea maar ik heb niks met Utrecht, niets dat me hier bindt, heb t leuk gehad de afgelopen 4 jaar maar toe aan iets nieuws? JA! En wie weet vind ik hier later wel werk, leuk, zo niet, ook goed en zal ik altijd de mooie herinneringen van 4.5 jaar aan Utrecht hebben en zal een shopdagje altijd weer aanvoelen als een beetje "thuis".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Truste aan de slaapkoppen!
En MeMo, wat een heerlijk dagje zo, vol verwachtingen. Verhuizen en een klein beetje opnieuw beginnen kan zó leuk en spannend zijn!
Trainen?quote:
Rotterdam-Parijs, voor een goed doel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Duderella het volgende:
Truste ook Lie en wat is Roparun Pee?
http://www.roparun.nl/quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Duderella het volgende:
Truste ook Lie en wat is Roparun Pee?
Een vriend van me liep er twee keer in mee. Ik vind het een leuk initatief en wil wel eens mijn steentje bijdragenquote:De Roparun is een estafetteloop van ongeveer 520 kilometer van Parijs naar Rotterdam waarbij mensen, in teamverband, een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker.
Je geeft weinig terug aan de maatschappij? Daar ben ik niet mee eens. Ik denk dat je doet wat je kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.roparun.nl/
[..]
Een vriend van me liep er twee keer in mee. Ik vind het een leuk initatief en wil wel eens mijn steentje bijdragenIk geef al verrotte weinig terug aan de maatschappij, maar dit kan ik wel waarderen
Dat valt me op bij iedereen uit die tijd,.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Zit weer een stukje van de opnames van mijn vaders verhaal op de USB-stick te beluisteren.
Hoor nu ook dat hij toch wel een soort Prins Bernhard-accent had, terwijl mij dat als kind nooit zo was opgevallen.
En ik zeg dat ik dat niet genoeg vindquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je geeft weinig terug aan de maatschappij? Daar ben ik niet mee eens. Ik denk dat je doet wat je kan.
Maastricht is... tja... geweldig!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik begin best wel heel erg opnieuw, 4,5 jaar utrecht, 4 jaar ikea maar ik heb niks met Utrecht, niets dat me hier bindt, heb t leuk gehad de afgelopen 4 jaar maar toe aan iets nieuws? JA! En wie weet vind ik hier later wel werk, leuk, zo niet, ook goed en zal ik altijd de mooie herinneringen van 4.5 jaar aan Utrecht hebben en zal een shopdagje altijd weer aanvoelen als een beetje "thuis".
Maar in Maastricht ga ik me ook thuis voelen, weet ik zeker, ik aard makkelijk
Ok, ok, ik ben niet boos....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik zeg dat ik dat niet genoeg vindEn op deze manier ondersteun ik gewoon een goed doel!
Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Zit weer een stukje van de opnames van mijn vaders verhaal op de USB-stick te beluisteren.
Hoor nu ook dat hij toch wel een soort Prins Bernhard-accent had, terwijl mij dat als kind nooit zo was opgevallen.
Van mij mag dat altijd en ik hoor van iedereen dat het een geweldige stad is, en dat is het ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maastricht is... tja... geweldig!
En steer kan als voorbeeld dienen.
Ik ben jaloers op je hoor! Ik zou dolgraag in M'tricht wonen. Misschien kom ik jullie wel een keer een dagje opzoeken, als''t mag.![]()
@ Pee: Wat goed dat je dat gaat doen! Wel intensief denk ik! Maar vrijwilligerswerk is ook heel bevredigend natuurlijk. Dat concerten-fotograferen heb je stopgezet toch?
moet ik naar bed?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stopt kruik in het bed van FFT
Goed zeg Peekequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
En ik zeg dat ik dat niet genoeg vindEn op deze manier ondersteun ik gewoon een goed doel!
Het verhaal is nog bijzonderder.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Duderella het volgende:
Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen.
Ja he? Kan jij je ouders nog 'horen' in je hoofd? Ik mijn vader niet meer eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Duderella het volgende:
Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen.
Neh, heel soms, als ik mijn zus hoor praten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he? Kan jij je ouders nog 'horen' in je hoofd? Ik mijn vader niet meer eerlijk gezegd.
Nee, je hoeft nog niet naar bed. Maar dan is je bed vast warm.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een rotles was dat. Jullie zouden het in sommige opzichten nog beter oppikken. Geen motivatie, snel opgeven, niet thuis oefenen (want dat is saai).. Ja vind je t gek dat ik t ze kan blijven leren? Vrijdag weer optreden/clipopname met dat dansje en t wordt weer hemels maar niet heus.
Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Dude, ben je alweer een beetje met beide beentjes op de koude NLgrond?
Ik zie mijn vader wel lachen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Neh, heel soms, als ik mijn zus hoor praten.
Maar eigenlijk zijn ze gewoon helemaal weg. Inclusief levensverhaal, wat ik ook niet zo heel goed ken. Enorm jammer eigenlijk. Ik weet eigenlijk zo weinig van ze.
Daarom gaan wij dat ook opschrijven. Jij en ik. In die appelgaard van mij, weet je nog?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het verhaal is nog bijzonderder.
Als het niet echt waar zou zijn kon je het niet verzinnen.
Jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Duderella het volgende:
Neh, heel soms, als ik mijn zus hoor praten.
Maar eigenlijk zijn ze gewoon helemaal weg. Inclusief levensverhaal, wat ik ook niet zo heel goed ken. Enorm jammer eigenlijk. Ik weet eigenlijk zo weinig van ze.
Jammer is dat, he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Duderella het volgende:
Inclusief levensverhaal, wat ik ook niet zo heel goed ken. Enorm jammer eigenlijk. Ik weet eigenlijk zo weinig van ze.
Hardop Krak, hardopquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Iets mompelt over: Doen Golfer.....
zeker mooi Golfer! jammer alleen dat hij t nooit aan jullie kon vertellen, maar is ook wel logisch waarom. tis heel moeilijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer is dat, he?
Als ik dit document van mijn vader niet zou hebben, had ik ook heel weinig geweten van hem, want met ons sprak ie er niet over. Nu ik het met B. beluister hoor ik toch ook weer hele nieuwe dingen die ik blijkbaar in 1989 toen ik de originele cassettebandjes een keer beluisterd had helemaal verdrongen of vergeten ben.
En mijn moeder durfde ik al helemaal niets te vragen.
Dat heb ik pas na haar dood allemaal met hulp van het toenmalige Riod, Yad Vashem en het Rode Kruis lopen uitzoeken.
O wat fijn ja! Het zijn toch je roots hč?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb zondag toevallig naar mijn opa's en oma's gevraagd, vond het eigenlijk zo raar dat ik ze me niet kan herinneren en bij 2 foto's waarop ik zelf nog baby/peuter ben staan ze nog wel op... blijkt dat ook zij op oudere leeftijd ouders zijn geworden.
Mama kon het nog wel allemaal goed op een rijtje krijgen trouwens, met ong. de leeftijden enzo erbij, ik ben blij dat ik dat nog heb kunnen vragen bijv. en een paar jaar geleden hebben we het nog wel eens gehad over andere belangrijke dingen die in de relatie tussen mijn vader en haar zijn gebeurd. Heb nu niet meer het gevoel dat er nog iets rest eigenlijk...
Schrijf het alsjeblieft op Golfer! Voor jezelf, je kinderen, of weet ikveel!quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:06 schreef Duderella het volgende:
Daarom gaan wij dat ook opschrijven. Jij en ik. In die appelgaard van mij, weet je nog?
Ja, lijkt mij ook? Er staat bij mijn moeder een foto van mijn vader met spierwit haar (in een week was ie spierwit geworden n.a.v. radioaktief materiaal in zijn blaas) zijn hand op het hoofdje van mijn zoon F. op zijn 2e verjaardag eind februari.. dat was de laatste keer dat ie het huis uit is gekomen, in juli is ie overleden... hele kostbare foto en daar heeft ie ook een blik in zijn ogen die ik goed ken, dat zie ik nog zo voor me.quote:
dankjewel. ik ga nu ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, je hoeft nog niet naar bed. Maar dan is je bed vast warm.
Ik ben heel slecht in dansjes leren. Ik geef het al op bij Nederland in beweging. Maar ik dus aao ik niet naar danstraining.
Moppermoppermoppertalequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel. ik ga nu ook
en reken maar dat je het kunt. verschil tussen links en rechts en voor en achter kwam er echt niet inzelfs gewoon zwaaien en beginnen met rechts begonnen ze met links
en dan nog beginnen voordat de muziek begint!
dan sta ik daar echt voor jan joker als ze ook niet eens gemotiveerd zijn om thuis door te nemen.
welterusten schatjes
mag wel een keer toch?quote:
De tuin van Dude is ook vast mooi.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja![]()
Binnenkort als alle gedoe rondom UWV enzo is afgerond heb ik alle tijd van de wereld daarvoor.
Nu nog even die appelgaard regelen.
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
De tuin van Dude is ook vast mooi.....
Nee nee het móet in een appelgaard.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De tuin van Dude is ook vast mooi.....
met bistro stoeltjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee nee het móet in een appelgaard.
Op een wankel houten tafeltje.
Ja, wat zeg je dat mooi, zo heb ik er nooit naar gekeken eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef Duderella het volgende:
@ Bluezz: Wat mooi, die foto. De handreiking van de ene generatie naar een andere. Prachtig!
Ga vast goudreinetten planten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee nee het móet in een appelgaard.
Op een wankel houten tafeltje.
Nou die hebben me na één jaar intnsieve zorg anders ook laten stikken. Geen egel meer te zien. Zit ik daar met mijn handboek en mijn egelmand en mijn egel-gaarkeuken en vele blikken op de website die jij facebookte.quote:
Plak er vast een stickertje onder!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, wat zeg je dat mooi, zo heb ik er nooit naar gekeken eigenlijk
Als moedertje haar ogen voorgoed sluit, is die foto wel van mij trouwens
Die had toch zo'n rieten stoel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie ineens villa felderhof voor me
nee dat is vrijdag pas weer een zorg als ik met ze moet optredenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:22 schreef Duderella het volgende:
Truste FF! gewoon niet meer aan die gekke luie dansmeiden denken en lekker naar dromeland!
Neeeeee!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie ineens villa felderhof voor me
Zeikprogramma vond ik 'tquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Neeeeee!!!
Of zie je me een strooien hoed opdoen als golfer langskomt. Bejjegek!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef Duderella het volgende:
Nou die hebben me na één jaar intnsieve zorg anders ook laten stikken. Geen egel meer te zien. Zit ik daar met mijn handboek en mijn egelmand en mijn egel-gaarkeuken en vele blikken op de website die jij facebookte.![]()
De honden.
Nee, eerder je schelpjes voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef Duderella het volgende:
Neeeeee!!!
Yo Kortjakjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dat is vrijdag pas weer een zorg als ik met ze moet optreden
heb ander huiswerk gekregen; een nieuwe tekst schrijven op een bestaand kindernr en muzieklijnen bedenken.. dus ik heb voorlopig wat te doen
nu echt schlafen!
Baas Dudequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yo Kortjakje
Ga eens uit je dakje!
Je ben een lekker skatje
Je weet ik geef je van datje
Yo Kortjakje
Je kan met een gemakje
Met mij onder een dakje
Sabbelen aan me slakje!
Yo!
Etc.
En dan nog iets met dat haar moeder een hoer is, en je weetz en matties. Enzoooo.
Zeikerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef kaasplankje het volgende:
-ik ben moe
-ik ben verkouden
-ik heb last van m'n nek
-het leven is kut
Nee, dat staat je stukken minder goed dan die schelpen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef Duderella het volgende:
Neeeeee!!!
Ik weet waar je huis woont!quote:
He jekkes wat een straf allemaal!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat staat je stukken minder goed dan die schelpen.
Maar ergens een week een villa huren in Toscane met een lekker zwembad erbij lijkt mij een prima plek voor het schrijven van een boek.
Af-en-toe gestraft worden met wat lekker eten en wijn erbij om het allemaal wat erger te laten worden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:36 schreef Duderella het volgende:
Ik weet waar je huis woont!
O nee shit, jij weet waar mijn huis woont.
Schilderen is de straf!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
He jekkes wat een straf allemaal!
En dan natuurlijk wel met jou als ghostwriter erbij.quote:
O fuck, ik kwam alleen voor de wijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan natuurlijk wel met jou als ghostwriter erbij.
O god ja, dat obligate geschilder altijd met die Felderhof.quote:
Ja, voor je het weet sta je dan rappend op de tafels te dansen en te strippen.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
O god ja, dat obligate geschilder altijd met die Felderhof.![]()
Cheese: Staat de kast nu inderdaad p de plek die jullie in gedachten hadden? Past het?
Maar dat komt er heus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tussen de deur en de kachel, past nét, alleen is ons bankstel huge dus eigenlijk moeten we een groter huis
Och in een biografie moet het kunnen.. Ze mag dan alleen niet naar de whiskymeet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet sta je dan rappend op de tafels te dansen en te strippen.
Dat kunnen we natuurlijk niet hebben als serieuze biografen.
Oe, spannend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, a.s. vrijdag heb ik een gesprek met een fiscalist wie weet wat daar uit rolt
??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Oe, spannend.
En is die woning in Rotjeknor die jullie op het oog hadden nog beschikbaar of is die al weg?
Die staat nog te koop, en ik heb ook nog wel andere toffe huizen gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Oe, spannend.
En is die woning in Rotjeknor die jullie op het oog hadden nog beschikbaar of is die al weg?
Oh mooi!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die staat nog te koop, en ik heb ook nog wel andere toffe huizen gezien
Wat doet een fiscalist eigenlijk dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, a.s. vrijdag heb ik een gesprek met een fiscalist wie weet wat daar uit rolt
Ik weet nog een superleuk appartement in Apeldoornquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:48 schreef kaasplankje het volgende:
Die staat nog te koop, en ik heb ook nog wel andere toffe huizen gezien
fistenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Duderella het volgende:
Wat doet een fiscalist eigenlijk dan?
Naar financiėle cijfers kijken, denk ik. Ik wist van niksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Duderella het volgende:
Adviseren mbt financiering van pand, zakelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Praten over belasting.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |