abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90861049
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stopt kruik in het bed van FFT
moet ik naar bed? ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90861053
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef PdeHoog het volgende:

En ik zeg dat ik dat niet genoeg vind :) En op deze manier ondersteun ik gewoon een goed doel!
Goed zeg Peeke :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:58:00 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90861070
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Duderella het volgende:

Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen. O+
Het verhaal is nog bijzonderder.
Als het niet echt waar zou zijn kon je het niet verzinnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90861083
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Duderella het volgende:

Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen. O+
Ja he? Kan jij je ouders nog 'horen' in je hoofd? Ik mijn vader niet meer eerlijk gezegd.
pi_90861169
Dude, ben je alweer een beetje met beide beentjes op de koude NLgrond?
pi_90861189
wat een rotles was dat. Jullie zouden het in sommige opzichten nog beter oppikken. Geen motivatie, snel opgeven, niet thuis oefenen (want dat is saai).. Ja vind je t gek dat ik t ze kan blijven leren? Vrijdag weer optreden/clipopname met dat dansje en t wordt weer hemels maar niet heus. -O-
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:03:39 #232
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90861342
Nu maar weer kijken naar Pauw met '5 jaar later'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:04:04 #233
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90861371
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja he? Kan jij je ouders nog 'horen' in je hoofd? Ik mijn vader niet meer eerlijk gezegd.
Neh, heel soms, als ik mijn zus hoor praten.

Maar eigenlijk zijn ze gewoon helemaal weg. Inclusief levensverhaal, wat ik ook niet zo heel goed ken. Enorm jammer eigenlijk. Ik weet eigenlijk zo weinig van ze.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_90861405
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een rotles was dat. Jullie zouden het in sommige opzichten nog beter oppikken. Geen motivatie, snel opgeven, niet thuis oefenen (want dat is saai).. Ja vind je t gek dat ik t ze kan blijven leren? Vrijdag weer optreden/clipopname met dat dansje en t wordt weer hemels maar niet heus. -O-
Nee, je hoeft nog niet naar bed. Maar dan is je bed vast warm.
Ik ben heel slecht in dansjes leren. Ik geef het al op bij Nederland in beweging. Maar ik dus aao ik niet naar danstraining. O-)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:05:38 #235
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90861445
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Dude, ben je alweer een beetje met beide beentjes op de koude NLgrond?
Ja.

Hoewel ik vanmiddag na de boodschappen aan de verkeerde voordeur stond te morrelen. :@
pi_90861456
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Duderella het volgende:

[..]

Maar eigenlijk zijn ze gewoon helemaal weg. Inclusief levensverhaal, wat ik ook niet zo heel goed ken. Enorm jammer eigenlijk. Ik weet eigenlijk zo weinig van ze.
Ik zie mijn vader wel lachen. :')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:06:19 #237
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90861488
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Het verhaal is nog bijzonderder.
Als het niet echt waar zou zijn kon je het niet verzinnen.
Daarom gaan wij dat ook opschrijven. Jij en ik. In die appelgaard van mij, weet je nog? :P
pi_90861519
quote:

Jammer ;(
Ik heb zondag toevallig naar mijn opa's en oma's gevraagd, vond het eigenlijk zo raar dat ik ze me niet kan herinneren en bij 2 foto's waarop ik zelf nog baby/peuter ben staan ze nog wel op... blijkt dat ook zij op oudere leeftijd ouders zijn geworden.
Mama kon het nog wel allemaal goed op een rijtje krijgen trouwens, met ong. de leeftijden enzo erbij, ik ben blij dat ik dat nog heb kunnen vragen bijv. en een paar jaar geleden hebben we het nog wel eens gehad over andere belangrijke dingen die in de relatie tussen mijn vader en haar zijn gebeurd. Heb nu niet meer het gevoel dat er nog iets rest eigenlijk...
pi_90861537
Iets mompelt over: Doen Golfer.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:07:49 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90861549
quote:

Inclusief levensverhaal, wat ik ook niet zo heel goed ken. Enorm jammer eigenlijk. Ik weet eigenlijk zo weinig van ze.
Jammer is dat, he?
Als ik dit document van mijn vader niet zou hebben, had ik ook heel weinig geweten van hem, want met ons sprak ie er niet over. Nu ik het met B. beluister hoor ik toch ook weer hele nieuwe dingen die ik blijkbaar in 1989 toen ik de originele cassettebandjes een keer beluisterd had helemaal verdrongen of vergeten ben.
En mijn moeder durfde ik al helemaal niets te vragen.
Dat heb ik pas na haar dood allemaal met hulp van het toenmalige Riod, Yad Vashem en het Rode Kruis lopen uitzoeken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_90861552
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Iets mompelt over: Doen Golfer.....
Hardop Krak, hardop ;)
pi_90861721
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Jammer is dat, he?
Als ik dit document van mijn vader niet zou hebben, had ik ook heel weinig geweten van hem, want met ons sprak ie er niet over. Nu ik het met B. beluister hoor ik toch ook weer hele nieuwe dingen die ik blijkbaar in 1989 toen ik de originele cassettebandjes een keer beluisterd had helemaal verdrongen of vergeten ben.
En mijn moeder durfde ik al helemaal niets te vragen.
Dat heb ik pas na haar dood allemaal met hulp van het toenmalige Riod, Yad Vashem en het Rode Kruis lopen uitzoeken.
zeker mooi Golfer! jammer alleen dat hij t nooit aan jullie kon vertellen, maar is ook wel logisch waarom. tis heel moeilijk.
van mijn vader weet ik ook vrij weinig over vroeger ook al woon ik nog bij em. ik krijg er niet zo veel uit. vroeger hielden families veel voor zichzelf. was geheim ook al wist de omgeving allang wat het was. gelukkig dat er nu zo veel meer en open wordt gepraat over levens
pi_90861739
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:05 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:11:59 #244
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90861762
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jammer ;(
Ik heb zondag toevallig naar mijn opa's en oma's gevraagd, vond het eigenlijk zo raar dat ik ze me niet kan herinneren en bij 2 foto's waarop ik zelf nog baby/peuter ben staan ze nog wel op... blijkt dat ook zij op oudere leeftijd ouders zijn geworden.
Mama kon het nog wel allemaal goed op een rijtje krijgen trouwens, met ong. de leeftijden enzo erbij, ik ben blij dat ik dat nog heb kunnen vragen bijv. en een paar jaar geleden hebben we het nog wel eens gehad over andere belangrijke dingen die in de relatie tussen mijn vader en haar zijn gebeurd. Heb nu niet meer het gevoel dat er nog iets rest eigenlijk...
O wat fijn ja! Het zijn toch je roots hè?

Ik heb hier in het trapgat ook voorouders hangen ( :P in lijstjes!), maar ik weet niet eens wie ze zijn en wie van vaders en wie van moeders kant is. Het zijn, denk ik, mijn opa's en oma's en daar de ouders weer van. Dat is dan toch maar mijn bescheiden eerbetoon.

Ik heb met mijn moeder ook nog wel veel besproken voor ze stierf. Maar ik overschatte mijn vermogen het me te herinneren. Ik denk dat er toen gewoon te veel was dat mijn hoofd in moest. Daarom had ik het moeten opnemen. Het is gewoon 'weg'. Maf. Misschien wilde ik het niet écht onthouden, omdat ik daarmee akkoord ging met het idee dat er een einde kwam aan onze gesprekken. Of zo.
pi_90861781
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hardop Krak, hardop ;)
Schrijf het alsjeblieft op Golfer! Voor jezelf, je kinderen, of weet ikveel!
Mijn familie is niet vervolgd. Maar alleen al hun verhalen zijn ook waardevol.
Voor mij iig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:12:52 #246
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90861810
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:05 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat is mooi toch? O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 23:14:52 #247
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90861890
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:06 schreef Duderella het volgende:

Daarom gaan wij dat ook opschrijven. Jij en ik. In die appelgaard van mij, weet je nog? :P
Ja O+
Binnenkort als alle gedoe rondom UWV enzo is afgerond heb ik alle tijd van de wereld daarvoor.
Nu nog even die appelgaard regelen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90861970
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:12 schreef Duderella het volgende:

Dat is mooi toch? O+
Ja, lijkt mij ook? Er staat bij mijn moeder een foto van mijn vader met spierwit haar (in een week was ie spierwit geworden n.a.v. radioaktief materiaal in zijn blaas) zijn hand op het hoofdje van mijn zoon F. op zijn 2e verjaardag eind februari.. dat was de laatste keer dat ie het huis uit is gekomen, in juli is ie overleden... hele kostbare foto en daar heeft ie ook een blik in zijn ogen die ik goed ken, dat zie ik nog zo voor me.
pi_90861997
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nee, je hoeft nog niet naar bed. Maar dan is je bed vast warm.
Ik ben heel slecht in dansjes leren. Ik geef het al op bij Nederland in beweging. Maar ik dus aao ik niet naar danstraining. O-)
dankjewel. ik ga nu ook :*
en reken maar dat je het kunt. verschil tussen links en rechts en voor en achter kwam er echt niet in ;( zelfs gewoon zwaaien en beginnen met rechts begonnen ze met links ;( en dan nog beginnen voordat de muziek begint!

dan sta ik daar echt voor jan joker als ze ook niet eens gemotiveerd zijn om thuis door te nemen.
welterusten schatjes :*
pi_90862030
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:

dankjewel. ik ga nu ook :*
en reken maar dat je het kunt. verschil tussen links en rechts en voor en achter kwam er echt niet in ;( zelfs gewoon zwaaien en beginnen met rechts begonnen ze met links ;( en dan nog beginnen voordat de muziek begint!

dan sta ik daar echt voor jan joker als ze ook niet eens gemotiveerd zijn om thuis door te nemen.
welterusten schatjes :*
Moppermoppermoppertale :D :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')