Dat vang je vast goed op. Ik meen het!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik moet weer werken.. en kreeg net een mailtje van mijn collega dat ze vanmiddag met spoed naar huis moest dus dat de klas opgedeeld is geweest. Hoop dat ze nu niet helemaal van de rel zijn morgen
Geen ideequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Pee! Heb je al antwoord op niet 24/7 bereikbaar zijn en vakantie?
Dat gok ik ook ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
Of gewoon een huisarts die het op zich goed bedoelde maar even ongelofelijk beroerd timede en communiceerde.
Oh, Trainen dus! Goed doel!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeZe hebben nog een uur werktijd voor de boeg en ik ben er pas morgen rond 8 uur weer
![]()
Ik had vandaag wel iemand van Roparun aan de lijnDus ik denk dat mijn avontuur gewoon gaat beginnen
Spannend
Hij belt morgen terug
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Hospice is iets waar de familie zelf mee moet aan komen, HA kan de familie er slechts op wijzen dat t bestaat maar is niet de persoon om te oordelen welke zorg teveel is voor de familie
Troggel Steer info en een etentje af!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga om 9.08 met de trein naar Maastricht, ben zo benieuwdkrijg de sleutels mee, lekker op gemakkie neuzen enzo
rolmaat mee om alvast eea op te meten enzo
ik begin best wel heel erg opnieuw, 4,5 jaar utrecht, 4 jaar ikea maar ik heb niks met Utrecht, niets dat me hier bindt, heb t leuk gehad de afgelopen 4 jaar maar toe aan iets nieuws? JA! En wie weet vind ik hier later wel werk, leuk, zo niet, ook goed en zal ik altijd de mooie herinneringen van 4.5 jaar aan Utrecht hebben en zal een shopdagje altijd weer aanvoelen als een beetje "thuis".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Truste aan de slaapkoppen!
En MeMo, wat een heerlijk dagje zo, vol verwachtingen. Verhuizen en een klein beetje opnieuw beginnen kan zó leuk en spannend zijn!
Trainen?quote:
Rotterdam-Parijs, voor een goed doel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Duderella het volgende:
Truste ook Lie en wat is Roparun Pee?
http://www.roparun.nl/quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Duderella het volgende:
Truste ook Lie en wat is Roparun Pee?
Een vriend van me liep er twee keer in mee. Ik vind het een leuk initatief en wil wel eens mijn steentje bijdragenquote:De Roparun is een estafetteloop van ongeveer 520 kilometer van Parijs naar Rotterdam waarbij mensen, in teamverband, een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker.
Je geeft weinig terug aan de maatschappij? Daar ben ik niet mee eens. Ik denk dat je doet wat je kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.roparun.nl/
[..]
Een vriend van me liep er twee keer in mee. Ik vind het een leuk initatief en wil wel eens mijn steentje bijdragenIk geef al verrotte weinig terug aan de maatschappij, maar dit kan ik wel waarderen
Dat valt me op bij iedereen uit die tijd,.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Zit weer een stukje van de opnames van mijn vaders verhaal op de USB-stick te beluisteren.
Hoor nu ook dat hij toch wel een soort Prins Bernhard-accent had, terwijl mij dat als kind nooit zo was opgevallen.
En ik zeg dat ik dat niet genoeg vindquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je geeft weinig terug aan de maatschappij? Daar ben ik niet mee eens. Ik denk dat je doet wat je kan.
Maastricht is... tja... geweldig!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik begin best wel heel erg opnieuw, 4,5 jaar utrecht, 4 jaar ikea maar ik heb niks met Utrecht, niets dat me hier bindt, heb t leuk gehad de afgelopen 4 jaar maar toe aan iets nieuws? JA! En wie weet vind ik hier later wel werk, leuk, zo niet, ook goed en zal ik altijd de mooie herinneringen van 4.5 jaar aan Utrecht hebben en zal een shopdagje altijd weer aanvoelen als een beetje "thuis".
Maar in Maastricht ga ik me ook thuis voelen, weet ik zeker, ik aard makkelijk
Ok, ok, ik ben niet boos....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik zeg dat ik dat niet genoeg vindEn op deze manier ondersteun ik gewoon een goed doel!
Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Zit weer een stukje van de opnames van mijn vaders verhaal op de USB-stick te beluisteren.
Hoor nu ook dat hij toch wel een soort Prins Bernhard-accent had, terwijl mij dat als kind nooit zo was opgevallen.
Van mij mag dat altijd en ik hoor van iedereen dat het een geweldige stad is, en dat is het ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maastricht is... tja... geweldig!
En steer kan als voorbeeld dienen.
Ik ben jaloers op je hoor! Ik zou dolgraag in M'tricht wonen. Misschien kom ik jullie wel een keer een dagje opzoeken, als''t mag.![]()
@ Pee: Wat goed dat je dat gaat doen! Wel intensief denk ik! Maar vrijwilligerswerk is ook heel bevredigend natuurlijk. Dat concerten-fotograferen heb je stopgezet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |