abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90859905
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik moet weer werken.. en kreeg net een mailtje van mijn collega dat ze vanmiddag met spoed naar huis moest dus dat de klas opgedeeld is geweest. Hoop dat ze nu niet helemaal van de rel zijn morgen :P
Dat vang je vast goed op. Ik meen het!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90859924
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten Pee! Heb je al antwoord op niet 24/7 bereikbaar zijn en vakantie? ;)
Geen idee :P Ze hebben nog een uur werktijd voor de boeg en ik ben er pas morgen rond 8 uur weer :P

Ik had vandaag wel iemand van Roparun aan de lijn :o Dus ik denk dat mijn avontuur gewoon gaat beginnen :9 Spannend :D Hij belt morgen terug :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:38:12 #203
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90859988
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
Of gewoon een huisarts die het op zich goed bedoelde maar even ongelofelijk beroerd timede en communiceerde.
Dat gok ik ook ja. :Y

Uiteindelijk heeft hij me wel voorzien van het spul om er een zacht einde aan te breien. Zo was hij ook wel weer. Maar het kwam er toen wel wat lullig uit.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_90860004
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geen idee :P Ze hebben nog een uur werktijd voor de boeg en ik ben er pas morgen rond 8 uur weer :P

Ik had vandaag wel iemand van Roparun aan de lijn :o Dus ik denk dat mijn avontuur gewoon gaat beginnen :9 Spannend :D Hij belt morgen terug :Y)
Oh, Trainen dus! Goed doel!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90860073
ik ga om 9.08 met de trein naar Maastricht, ben zo benieuwd O+ krijg de sleutels mee, lekker op gemakkie neuzen enzo :) rolmaat mee om alvast eea op te meten enzo
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:39:51 #206
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90860076
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Hospice is iets waar de familie zelf mee moet aan komen, HA kan de familie er slechts op wijzen dat t bestaat maar is niet de persoon om te oordelen welke zorg teveel is voor de familie
:Y

Truste aan de slaapkoppen!

En MeMo, wat een heerlijk dagje zo, vol verwachtingen. Verhuizen en een klein beetje opnieuw beginnen kan zó leuk en spannend zijn!
pi_90860101
Hier ook slapen! :W :*
pi_90860145
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga om 9.08 met de trein naar Maastricht, ben zo benieuwd O+ krijg de sleutels mee, lekker op gemakkie neuzen enzo :) rolmaat mee om alvast eea op te meten enzo
Troggel Steer info en een etentje af!
Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90860148
sterkte MeMo -O- wat goed dat je oma vrede met de dood heeft, dat stelt haar en jullie ook meer gerust :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_90860210
Maakt een kruikje warm.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:43:40 #211
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90860273
Truste ook Lie en wat is Roparun Pee?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:44:33 #212
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_90860323
Truste allemaaL :*
MeMo sterkte en voor morgen een mooie dag gewenst met veel nieuwe spannende dingen :*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_90860333
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Duderella het volgende:

[..]

:Y

Truste aan de slaapkoppen!

En MeMo, wat een heerlijk dagje zo, vol verwachtingen. Verhuizen en een klein beetje opnieuw beginnen kan zó leuk en spannend zijn!
ik begin best wel heel erg opnieuw, 4,5 jaar utrecht, 4 jaar ikea maar ik heb niks met Utrecht, niets dat me hier bindt, heb t leuk gehad de afgelopen 4 jaar maar toe aan iets nieuws? JA! En wie weet vind ik hier later wel werk, leuk, zo niet, ook goed en zal ik altijd de mooie herinneringen van 4.5 jaar aan Utrecht hebben en zal een shopdagje altijd weer aanvoelen als een beetje "thuis".

Maar in Maastricht ga ik me ook thuis voelen, weet ik zeker, ik aard makkelijk :)
pi_90860338
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Oh, Trainen dus! Goed doel!
Trainen? :o Nee joh. Als ik ga hardlopen dan zijn binnen een paar honderd meter mijn knieeen dood :D

Ik heb me opgegeven als vrijwilliger om de roparun te ondersteunen. En daar gaan we het morgen over hebben :D Dat bedoelde ik met avontuur :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_90860361
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Duderella het volgende:
Rotterdam-Parijs, voor een goed doel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90860470
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Duderella het volgende:
http://www.roparun.nl/

quote:
De Roparun is een estafetteloop van ongeveer 520 kilometer van Parijs naar Rotterdam waarbij mensen, in teamverband, een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker.
Een vriend van me liep er twee keer in mee. Ik vind het een leuk initatief en wil wel eens mijn steentje bijdragen :) Ik geef al verrotte weinig terug aan de maatschappij, maar dit kan ik wel waarderen :)
pi_90860482
* krakkemieke stopt kruik in het bed van FFT
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:51:18 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90860700
Zit weer een stukje van de opnames van mijn vaders verhaal op de USB-stick te beluisteren.
Hoor nu ook dat hij toch wel een soort Prins Bernhard-accent had, terwijl mij dat als kind nooit zo was opgevallen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90860721
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

http://www.roparun.nl/

[..]

Een vriend van me liep er twee keer in mee. Ik vind het een leuk initatief en wil wel eens mijn steentje bijdragen :) Ik geef al verrotte weinig terug aan de maatschappij, maar dit kan ik wel waarderen :)
Je geeft weinig terug aan de maatschappij? Daar ben ik niet mee eens. Ik denk dat je doet wat je kan. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90860860
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Zit weer een stukje van de opnames van mijn vaders verhaal op de USB-stick te beluisteren.
Hoor nu ook dat hij toch wel een soort Prins Bernhard-accent had, terwijl mij dat als kind nooit zo was opgevallen.
Dat valt me op bij iedereen uit die tijd,.
Maar dat is nu ook zo. Ik praat anders in een sollicitatie gesprek dan in de supermarkt........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90860866
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Je geeft weinig terug aan de maatschappij? Daar ben ik niet mee eens. Ik denk dat je doet wat je kan. ;)
En ik zeg dat ik dat niet genoeg vind :) En op deze manier ondersteun ik gewoon een goed doel!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:55:06 #222
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90860898
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik begin best wel heel erg opnieuw, 4,5 jaar utrecht, 4 jaar ikea maar ik heb niks met Utrecht, niets dat me hier bindt, heb t leuk gehad de afgelopen 4 jaar maar toe aan iets nieuws? JA! En wie weet vind ik hier later wel werk, leuk, zo niet, ook goed en zal ik altijd de mooie herinneringen van 4.5 jaar aan Utrecht hebben en zal een shopdagje altijd weer aanvoelen als een beetje "thuis".

Maar in Maastricht ga ik me ook thuis voelen, weet ik zeker, ik aard makkelijk :)
Maastricht is... tja... geweldig!
En steer kan als voorbeeld dienen.
Ik ben jaloers op je hoor! Ik zou dolgraag in M'tricht wonen. Misschien kom ik jullie wel een keer een dagje opzoeken, als''t mag. :)

@ Pee: Wat goed dat je dat gaat doen! Wel intensief denk ik! Maar vrijwilligerswerk is ook heel bevredigend natuurlijk. Dat concerten-fotograferen heb je stopgezet toch?
pi_90860921
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En ik zeg dat ik dat niet genoeg vind :) En op deze manier ondersteun ik gewoon een goed doel!
Ok, ok, ik ben niet boos....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:56:38 #224
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90860987
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen. O+
pi_90861046
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef Duderella het volgende:

[..]

Maastricht is... tja... geweldig!
En steer kan als voorbeeld dienen.
Ik ben jaloers op je hoor! Ik zou dolgraag in M'tricht wonen. Misschien kom ik jullie wel een keer een dagje opzoeken, als''t mag. :)

@ Pee: Wat goed dat je dat gaat doen! Wel intensief denk ik! Maar vrijwilligerswerk is ook heel bevredigend natuurlijk. Dat concerten-fotograferen heb je stopgezet toch?
Van mij mag dat altijd en ik hoor van iedereen dat het een geweldige stad is, en dat is het ook :D heb echt zin in morgen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')