De meneer die ik kende was in dat hospice omdat zijn familie niet voor hem kon zorgen. Als ik doodga, heb ik ook niemand die voor mij zorgt. Ik vind het een fijn idee dat ik niet alleen hoef dood te gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Mijn tante cor (ergens in de 80, 2 jr geleden overleden, zus van mijn oude moedertje) zat ook heel even in een hospice... ik vind het akelig, al is het mooi en rust en 1 op 1.
Het blijft een sterfhuis en alles is vreemd, het personeel, je kamer, alles.
Nee, niks voor mij.
voor mn opa was het echt de oplossing want oma ging er aan onder door, alle stress, opa wilde niet meer eten etc. was heeeeel erg verward, noodopname in hopsice en binnen no time was opa overleden, hij heeft zich er toen bij neergelegd ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Mijn tante cor (ergens in de 80, 2 jr geleden overleden, zus van mijn oude moedertje) zat ook heel even in een hospice... ik vind het akelig, al is het mooi en rust en 1 op 1.
Het blijft een sterfhuis en alles is vreemd, het personeel, je kamer, alles.
Nee, niks voor mij.
Dat begrijp ik. Maar het is erg 'huiselijk' . Met je eigen borrel enzo.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp heel goed dat het een goede oplossing kán zijn, maar zo voelt het voor mij
Ook mee eens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Duderella het volgende:
Toen de huisarts voorstelde dat mijn moeder naar een hospice moest omdat "ze het haar kinderen niet mocht aandoen die zorg van hen te vragen", heb ik hem bij kop en kont de deur uit gezet.
Prachtig dat het bestaat. Maar je gaat verdomme maar een keer dood en dat mag zonder schuldgevoel op een plek die jíj verkiest.
nee want dat zeg ik zelf ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:16 schreef DarkElf het volgende:
sterkte memo, hoop dat ze niet te lang hoeft te lijden.. (of klinkt dat stom?)
wat een lul van een huisartsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:15 schreef Duderella het volgende:
Toen de huisarts voorstelde dat mijn moeder naar een hospice moest omdat "ze het haar kinderen niet mocht aandoen die zorg van hen te vragen", heb ik hem bij kop en kont de deur uit gezet.
Prachtig dat het bestaat. Maar je gaat verdomme maar een keer dood en dat mag zonder schuldgevoel op een plek die jíj verkiest.
Oh ja. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:27 schreef TAV74 het volgende:
Of gewoon een huisarts die het op zich goed bedoelde maar even ongelofelijk beroerd timede en communiceerde.
Ik vind het ook ontzettend fout en zou ook kwaad geworden zijn, maar de conclusie dat het dan ook beroerd bedoeld was deel ik niet directquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Hospice is iets waar de familie zelf mee moet aan komen, HA kan de familie er slechts op wijzen dat t bestaat maar is niet de persoon om te oordelen welke zorg teveel is voor de familie
Dat dus! Net voor kerst is er een oude dame overleden in mijn omgeving. Ze was 103 jaar oud en ze woonde bij haar dochter.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Hospice is iets waar de familie zelf mee moet aan komen, HA kan de familie er slechts op wijzen dat t bestaat maar is niet de persoon om te oordelen welke zorg teveel is voor de familie
Nu mocht je nog he!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef DarkElf het volgende:
zo net nog wat gegeten, ik zit knalvol
nu zo eens slapen, morgen gaat de wekker heel vroeg.Bye!!!
Trusten Tav!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef TAV74 het volgende:
ik ga ook. Morgen lange dag, moet me om 15 uur nog in Utrecht melden
Utrecht rulesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:34 schreef TAV74 het volgende:
ik ga ook. Morgen lange dag, moet me om 15 uur nog in Utrecht melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |