Ja. Vond ik ook. Ik heb die man live bezig gezien. Was een ontzettend brak festival, maar een mega-optredenquote:
Heb 'and they escaped the weight of darkness' gevonden en '1909 oculus remix'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Vond ik ook. Ik heb die man live bezig gezien. Was een ontzettend brak festival, maar een mega-optreden
Ik heb die eerste titel gekocht. Da's het 2010-album. De rest volgt nog ergens dit jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb 'and they escaped the weight of darkness' gevonden en '1909 oculus remix'
Ik zag ergens een topic over A merk frituurvetquote:
goeie combi idd he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef LieLie het volgende:
![]()
De venkel-sinaasappelsalade was lekker!
sport ze!quote:Nu eventjes zitten, en dan sporten!
Ja, is inderdaad lekker! Had er ook nog een beetje limoensap over gesprenkeld, en een lepeltje bieslook doorgegooid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goeie combi idd he?
[..]
sport ze!
Ik ga eens een warme douche nemen, heb t zo koud!
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Duderella het volgende:
Staat er in de supermarkt iemand op dertig centimeter afstand voor mijn gezicht te springen en zwaaien en ik maar denken: wat mot die gek?
Is het een student.![]()
O hai!
Aha! Dat is ook zo. Maar meestal telefoneerfokt hij nog zo ongeveer vanuit een tandartsstoel, dus ik miste hem vandaag!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?
Hij moest verhuizen vandaag? En naar het ziekenhuis denk ik?
Verrek!quote:
Kan jij toch wel aan? Je hebt toch een kindermaatje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef Duderella het volgende:
Denk ik een site met gave laarzen te hebben gevonden:
http://www.boeties.nl/webshop/meisjeslaarzen
Klik ik op de maat om die roze te bestellen, zijn het kinderlaaarsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |