Ja. Vond ik ook. Ik heb die man live bezig gezien. Was een ontzettend brak festival, maar een mega-optredenquote:
Heb 'and they escaped the weight of darkness' gevonden en '1909 oculus remix'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Vond ik ook. Ik heb die man live bezig gezien. Was een ontzettend brak festival, maar een mega-optreden
Ik heb die eerste titel gekocht. Da's het 2010-album. De rest volgt nog ergens dit jaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb 'and they escaped the weight of darkness' gevonden en '1909 oculus remix'
Ik zag ergens een topic over A merk frituurvetquote:
goeie combi idd he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:26 schreef LieLie het volgende:
![]()
De venkel-sinaasappelsalade was lekker!
sport ze!quote:Nu eventjes zitten, en dan sporten!
Ja, is inderdaad lekker! Had er ook nog een beetje limoensap over gesprenkeld, en een lepeltje bieslook doorgegooid.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goeie combi idd he?
[..]
sport ze!
Ik ga eens een warme douche nemen, heb t zo koud!
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:41 schreef Duderella het volgende:
Staat er in de supermarkt iemand op dertig centimeter afstand voor mijn gezicht te springen en zwaaien en ik maar denken: wat mot die gek?
Is het een student.![]()
O hai!
Aha! Dat is ook zo. Maar meestal telefoneerfokt hij nog zo ongeveer vanuit een tandartsstoel, dus ik miste hem vandaag!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet?
Hij moest verhuizen vandaag? En naar het ziekenhuis denk ik?
Verrek!quote:
Kan jij toch wel aan? Je hebt toch een kindermaatje?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:54 schreef Duderella het volgende:
Denk ik een site met gave laarzen te hebben gevonden:
http://www.boeties.nl/webshop/meisjeslaarzen
Klik ik op de maat om die roze te bestellen, zijn het kinderlaaarsjes.
Niet in įlles hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij toch wel aan? Je hebt toch een kindermaatje?
Klopt!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:26 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Welkom terug Dude, klinkt als een fantastische vakantie!
Gelukkig nieuwjaar Dude en Arty!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klopt!
Hoi Krakke, gelukkig nieuwjaar!
Maar zouden deze mensen het moeten kennen? Of ben je het zelf zat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was n rondje file van de zaak... Gegeten en nu naar dansles. Geen zin want moet mensen n dansje leren die ik niet meer kan zien. Dat iedereen em nog steeds niet kent is kut want ik blijf em dan herhalen en heb t zeker weten al 1000x gedaan en dat is niet overdreven. Kutdansje
Linzen zijn superquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:15 schreef DarkElf het volgende:
welke linzen Isa?
Ben dol op linzen! Morgen maak ik een puylinzen salade met oa..jonge bladsla, feta, koriander en lekkere kip uit de oven met kruiden en citroen enzo.
Wat schuift dat?quote:
Mijn mammie maakte wel eens linzensoep, dat vult behoorlijk. Zelf heb ik 't nog nooit gemaakt, maar 't is niet zo moeilijk geloof ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Linzen zijn superHet zijn gewoon groene linzen.
En FFT, misschien zijn ze gewoon er slecht met dingen onthouden & dansen
Ik heb het gemaakt met zelfgemaakte bouillon, pakje gedroogde linzen nachtje laten weken, 2 flinke uien, aardappel en casselerribquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn mammie maakte wel eens linzensoep, dat vult behoorlijk. Zelf heb ik 't nog nooit gemaakt, maar 't is niet zo moeilijk geloof ik?
Geeft niks, ik had het idee dat de PM het niet deed, ook bij anderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn mammie maakte wel eens linzensoep, dat vult behoorlijk. Zelf heb ik 't nog nooit gemaakt, maar 't is niet zo moeilijk geloof ik?
@Krak: ik heb ze vast gelezen maar ben waarschijnlijk vergeten te reply-en
Net zo moeilijk als elke soep denk ik....... Soep is zo makkelijk!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
@Krak: ik heb ze vast gelezen maar ben waarschijnlijk vergeten te reply-en
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb het gemaakt met zelfgemaakte bouillon, pakje gedroogde linzen nachtje laten weken, 2 flinke uien, aardappel en casselerribEr moest volgens het recept ook spek in, maar dat heb ik lijntechnisch achterwege gelaten O-0
Zoiets staat ook in Ainsley's kookboekquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb een lekker toetje ontdekt voor van het weekend
hangop met kletskoppen en caramelsaus. Lijntechnisch te verantwoorden
![]()
En een wandelroute op de Holterberg van 10kDat dus eerst zaterdagochtend
deze staat in een delicious.. slechts 225kcal per portie volgens het bladquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets staat ook in Ainsley's kookboekErg lekker!
Bijbels gerecht iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Mijn moeder maakte vroeger ook regelmatig linzensoep.
Was een soort Joodse traditie.
Dat was onderdeel van een moordzaakquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
Bijbels gerecht iddHoe zit dat ook alweer met de linzensoep in de Bijbel
Iets met Ezau en Jacob toch?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
Jakob en Ezau.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht iets met Kaļn en Abelquote:
quote:LINZENSOEP
In de Culinaire Bijbel komt natuurlijk ook het bekende verhaal van de linzensoep voor. In het boek Genesis (25) lezen we hoe Esau zijn eerstgeboorterecht voor een bord soep aan zijn broer Jakob verkoopt: 'De zonen van Isaak waren groot geworden en Esau, de oudste, was een ervaren jager die het liefst in het open veld rondzwierf. Jakob, de jongste zoon, hield van een geregeld leven: hij bleef bij de tenten en verzorgde de moestuin Isaak gaf veel om Esau want hij was verzot op wildbraad. Rebekka, Isaaks vrouw, hield van Jakob. Op een dag, toen Jakob soep aan het koken was, kwam Esau uitgeput terug van de jacht. "Ik ben doodop, geef me vlug wat van dat rode brouwsel van je", zei hij tegen Jakob. Maar Jakob antwoordde: "Alleen als je me eerst je rechten als eerstgeborene verkoopt". 'Vat heb ik aan die rechten", zei Esau, "als ik sterf van de honger?" "Eerst ~je het mij zweren, zei Jakob en Esau legde een eed af waarmee hij zijn rechten als oudste zoon verkwanselde aan Jakob. Toen gaf Jakob aan Esau van zijn linzensoep
Alleen als het over de Thora gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
Volgende keer kan je best meedoen met de bijbelquiz!
Dat geroosterde bokje waarvan izaak de huid over z'n armen deed?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef golfer het volgende:
Nah, ik hou het wel bij Bijbelse gerechten en koken.
De quizen erover sla ik maar over.
Da's heul niet bijbelsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb een pasta met gerookte zalm gemaakt
Als je iets verder denkt is het brood en vis.quote:
Ik weet dat er hele volksstammen zijn die een eigen vrije interpretatie van de Bijbel er op na houden, maar dit gaat me ook te ver hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef krakkemieke het volgende:
Als je iets verder denkt is het brood en vis.Zoals in de wonderbare spijziging.
Volgende keer eerst vette zalf langs de rest smeren? Wat naar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Bluezz het volgende:
M'n haar staat in de nieuwe kleur verruf (red)... en mijn oren nek en voorhoofd ook
Jamaaar, dat ga ik toch niet zeggen!quote:
Dat blijft nog wel een dagje zichtbaarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:14 schreef Bluezz het volgende:
M'n haar staat in de nieuwe kleur verruf (red)... en mijn oren nek en voorhoofd ook
Oh gemenerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat blijft nog wel een dagje zichtbaarMoet je werken morgen?
ik had dat ook altijd, maar als ik meteen met een washandje met flink shampoo mijn huid boende ging het er altijd nog re-de-lijk afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lekkere warme douche en een kop warme choco erachteraanquote:
Ehm nee, alleen oogtest voor mijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:17 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm nee, alleen oogtest voor mijnnieuwe
bril.
Oh krak : toen wij zondag bij bloezemama waren, staan er altijd wel een paar deuren van de oude bessenwoninkjes in het verz. huis op een kier... en vaak met iets ertussen waardoor de deur niet dichtvalt.
Naast mijn moeder stond de deur op een kier met een scheurschoen ertussen, dus wij zeiden meteen : Hey krakke is hier op bezoek
Ja ik heb gegeten en ben reeds gedouched, toch nog koud. Babe komt om 12u thuis ongeveerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:18 schreef krakkemieke het volgende:
Heb je gegeten? Anders kruik Of Lein zoeken......
Niet sinds mijn Kangaroos met handige opbergzakjes ergens in de jaren 80quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft TAV geen scheurschoenen dan? Van hem kwam die uitdrukking!
Inmiddels heb je je veterstrikdiplomaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet sinds mijn Kangaroos met handige opbergzakjes ergens in de jaren 80
Tot hoe laat mag je eten?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef DarkElf het volgende:
flatbreads met sesam en de gekarameliseerde ui was echt lekkeren de courgette/wortelsoep met hot curry ook
lekker wat platte peterselie erover. Wij zitten weer goed in onze adh groenten.
zit propvol!maar goed, morgen mag ik pas na 12 uur weer eten dus ik snack straks nog even wat hoor
en ga ook veel drinken! (water en thee dus he?
)
Nou mijn associatie was met jou.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:21 schreef krakkemieke het volgende:
![]()
Maar heeft TAV geen scheurschoenen dan? Van hem kwam die uitdrukking!
Schoenen met klitteband ipv vetersquote:
quote:
12 uurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je eten?
Ik zit vandaag wel een beetje waardeloos in mijn groente. Alleen ui gehad.
* Isabeau geeft DH een zakdoekje met kamille
LOL! Ja, ik ben vereerd. Maar de term kwam van TAV. Ere wie ere toekomt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou mijn associatie was met jou.
Was tav er ook dan? Gezellig voor die ouwe buurbes van m'n moeder
MopperElfquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
12 uur
en je mag niet eens water drinken! ik dacht dat je alijd wat water of thee zonder suiker mocht wanneer je nuchter moet zijn maar dat mag niet. *Mopper Mopper Mopper
Nou, het nuchterbeleid is in elk ziekenhuis andersquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
12 uur
en je mag niet eens water drinken! ik dacht dat je alijd wat water of thee zonder suiker mocht wanneer je nuchter moet zijn maar dat mag niet. *Mopper Mopper Mopper
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MopperElf
Mopper maar lekker ff hoor
Ha! Maar ik kon niet zonder koffie 's ochtends. Dus mond gespoeld met koffie en braaf uitgetuft.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het nuchterbeleid is in elk ziekenhuis andersMaar het beleid komt vaak voort uit de domheid van veel patiėnten, dus is het zo sim-pel mogelijk gemaakt
Vanaf 12 uur NIETS meer, is heel sim-pel.
Had ik ook toen ik een paar weken geleden die H2 lactose-ademtest moest doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef DarkElf het volgende:
12 uur
maar ik ben niet dom, ik kan best snappen als ze me regels meegeven hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het nuchterbeleid is in elk ziekenhuis andersMaar het beleid komt vaak voort uit de domheid van veel patiėnten, dus is het zo sim-pel mogelijk gemaakt
Vanaf 12 uur NIETS meer, is heel sim-pel.
Mee eens!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maar ik ben niet dom, ik kan best snappen als ze me regels meegeven hoor![]()
ze moeten gewoon selecteren wie wel regels aankunnen en wie niet
ja leuk he? ik ben dus morgen aan de beurt *mopper.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik een paar weken geleden die H2 lactose-ademtest moest doen.
Kreeg daar dus wel een drankje om op te drinken en mijn reakties te testen.
3 uur lang elk half uur blazen en tussendoor vervelen/naar de toiletten rennen met diarree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |