Och! Een vastgebonden elf, wat doen ze!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja leuk he? ik ben dus morgen aan de beurt *mopper.
en ze gaan me nog mishandelen ook
en daarna sluiten ze me op in een buis, binden ze me vast en moet ik er een half uur liggen
Oh, dat is de favoriete buis van Isa. Die is daar echt dol op.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:31 schreef DarkElf het volgende:
en ze gaan me nog mishandelen ook
en daarna sluiten ze me op in een buis, binden ze me vast en moet ik er een half uur liggen
ja wie niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, dat is de favoriete buis van Isa. Die is daar echt dol op.
Lekker daar omkleden hoor, is toch alleen maar goed? En de wijn heb je verdiend! Bovendien, je voelt heel goed aan wat wel en niet goed gaat. Ik zou me er geen zorgen over maken.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef DarkElf het volgende:
en daarna ga ik lekker hardlopen, thuis in bad,'s avonds lekker koken en eten
en zaterdag komt mijn zusje eten en mag ik lekker 2 glazen chardonnay van mezelf
Dat werkt nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:30 schreef DarkElf het volgende:
maar ik ben niet dom, ik kan best snappen als ze me regels meegeven hoor![]()
ze moeten gewoon selecteren wie wel regels aankunnen en wie niet
Oh ja, liefde op het eerste gezicht!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef golfer het volgende:
Oh, dat is de favoriete buis van Isa. Die is daar echt dol op.
fijn he ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, liefde op het eerste gezicht!En ik mag over een paar maandjes weer
Je hebt je schaamhaar ook geverfd?quote:
Dank je Isaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau geeft DH een zakdoekje met kamille
deze heb ik gemist.quote:schreef DarkElf het volgende:
een paar sowieso niet (en de redenen waarom snap ik) , en sommigen met slagen om armen, niet zeker weten enzo ... dus geen idee hoe en wat. Mijn bedoeling was een grote eetmeet, mensen die hier vaak komen eens zien, lekker wat koken maar t is een beetje 10 kleine negertjes
Misschien is Vlaanderen gewoon te ver, dat kan natuurlijk
Of mensen durven niet, dat kan ook of willen toch nietmaar dat zeggen ze niet iig.
de lol gaat er iig wel een tikkie af voor mij zo.
Experimenteel kookwerk is zonder receptquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk had een bereburger XL maar echt XL was-ie niet. Wel lekker
en frietjes
En daarna een grand dessert
En toen ik thuis kwam was de postbode langsgeweest met een cadeautje van Amazon![]()
Geen jurkje in mijn geval
Maar wel twee boekjes
De etentjes de komende twee maanden staan volledig in het teken van experimenteel kookwerk
Ga jij ff lekker met Pietverdriet, Robinook, Staal en Ryan3 een topic openen of zoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Experimenteel kookwerk is zonder recept![]()
Nou, als ze terugleest en het topic is niet vol nog, dan komt ze daar vanzelf achterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
Als Lein zo thuis komt willen jullie dan zeggen dat ik al naar bed ben en nog heb geprobeerd wakker te blijven maar toch maar vast het bed ga opwarmen?
Nee.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker met Pietverdriet, Robinook, Staal en Ryan3 een topic openen of zo
Okquote:
Ja godverdomme is dat nou al teveel moeitequote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als ze terugleest en het topic is niet vol nog, dan komt ze daar vanzelf achter
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja godverdomme is dat nou al teveel moeite
Misschien probeert ze ook om wakker te blijven en wil ze ook naar bed?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
Als Lein zo thuis komt willen jullie dan zeggen dat ik al naar bed ben en nog heb geprobeerd wakker te blijven maar toch maar vast het bed ben gaan opwarmen?
Ze zal wel druk zijn met werken (meestal wel)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien probeert ze ook om wakker te blijven en wil ze ook naar bed?
Als ze thuiskomt dus.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze zal wel druk zijn met werken (meestal wel)d
En dat is dan je familie hè??!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja godverdomme is dat nou al teveel moeite
Kaas is heul mijn familie nietquote:
Dat duurt nog even.....quote:
kwartje derinquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat duurt nog even.....
Ik vind het niks.
Nooit gekeken. Zusje Ewbank ligt onder vuur wegens vals zingen en toch verder gaan. Dat is wat ik weet....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Duderella het volgende:
Jongens, hoe zit het met The Voice of Holland? Ik zie helemaal geen afleveringen van de afgelopen twee weken..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |