Ik weet waar je huis woont!quote:
He jekkes wat een straf allemaal!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat staat je stukken minder goed dan die schelpen.
Maar ergens een week een villa huren in Toscane met een lekker zwembad erbij lijkt mij een prima plek voor het schrijven van een boek.
Af-en-toe gestraft worden met wat lekker eten en wijn erbij om het allemaal wat erger te laten worden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:36 schreef Duderella het volgende:
Ik weet waar je huis woont!
O nee shit, jij weet waar mijn huis woont.
Schilderen is de straf!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
He jekkes wat een straf allemaal!
En dan natuurlijk wel met jou als ghostwriter erbij.quote:
O fuck, ik kwam alleen voor de wijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan natuurlijk wel met jou als ghostwriter erbij.
O god ja, dat obligate geschilder altijd met die Felderhof.quote:
Ja, voor je het weet sta je dan rappend op de tafels te dansen en te strippen.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
O god ja, dat obligate geschilder altijd met die Felderhof.![]()
Cheese: Staat de kast nu inderdaad p de plek die jullie in gedachten hadden? Past het?
Maar dat komt er heus.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tussen de deur en de kachel, past nét, alleen is ons bankstel huge dus eigenlijk moeten we een groter huis
Och in een biografie moet het kunnen.. Ze mag dan alleen niet naar de whiskymeet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet sta je dan rappend op de tafels te dansen en te strippen.
Dat kunnen we natuurlijk niet hebben als serieuze biografen.
Oe, spannend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, a.s. vrijdag heb ik een gesprek met een fiscalist wie weet wat daar uit rolt
??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Oe, spannend.
En is die woning in Rotjeknor die jullie op het oog hadden nog beschikbaar of is die al weg?
Die staat nog te koop, en ik heb ook nog wel andere toffe huizen gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Oe, spannend.
En is die woning in Rotjeknor die jullie op het oog hadden nog beschikbaar of is die al weg?
Oh mooi!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die staat nog te koop, en ik heb ook nog wel andere toffe huizen gezien
Wat doet een fiscalist eigenlijk dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, a.s. vrijdag heb ik een gesprek met een fiscalist wie weet wat daar uit rolt
Ik weet nog een superleuk appartement in Apeldoornquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:48 schreef kaasplankje het volgende:
Die staat nog te koop, en ik heb ook nog wel andere toffe huizen gezien
fistenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Duderella het volgende:
Wat doet een fiscalist eigenlijk dan?
Naar financiële cijfers kijken, denk ik. Ik wist van niksquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Duderella het volgende:
Adviseren mbt financiering van pand, zakelijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Praten over belasting.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |