mag wel een keer toch?quote:
De tuin van Dude is ook vast mooi.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja![]()
Binnenkort als alle gedoe rondom UWV enzo is afgerond heb ik alle tijd van de wereld daarvoor.
Nu nog even die appelgaard regelen.
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
De tuin van Dude is ook vast mooi.....
Nee nee het móet in een appelgaard.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De tuin van Dude is ook vast mooi.....
met bistro stoeltjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee nee het móet in een appelgaard.
Op een wankel houten tafeltje.
Ja, wat zeg je dat mooi, zo heb ik er nooit naar gekeken eigenlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:18 schreef Duderella het volgende:
@ Bluezz: Wat mooi, die foto. De handreiking van de ene generatie naar een andere. Prachtig!
Ga vast goudreinetten planten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee nee het móet in een appelgaard.
Op een wankel houten tafeltje.
Nou die hebben me na één jaar intnsieve zorg anders ook laten stikken. Geen egel meer te zien. Zit ik daar met mijn handboek en mijn egelmand en mijn egel-gaarkeuken en vele blikken op de website die jij facebookte.quote:
Plak er vast een stickertje onder!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, wat zeg je dat mooi, zo heb ik er nooit naar gekeken eigenlijk
Als moedertje haar ogen voorgoed sluit, is die foto wel van mij trouwens
Die had toch zo'n rieten stoel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie ineens villa felderhof voor me
nee dat is vrijdag pas weer een zorg als ik met ze moet optredenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:22 schreef Duderella het volgende:
Truste FF! gewoon niet meer aan die gekke luie dansmeiden denken en lekker naar dromeland!
Neeeeee!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zie ineens villa felderhof voor me
Zeikprogramma vond ik 'tquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Neeeeee!!!
Of zie je me een strooien hoed opdoen als golfer langskomt. Bejjegek!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:26 schreef Duderella het volgende:
Nou die hebben me na één jaar intnsieve zorg anders ook laten stikken. Geen egel meer te zien. Zit ik daar met mijn handboek en mijn egelmand en mijn egel-gaarkeuken en vele blikken op de website die jij facebookte.![]()
De honden.
Nee, eerder je schelpjes voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef Duderella het volgende:
Neeeeee!!!
Yo Kortjakjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee dat is vrijdag pas weer een zorg als ik met ze moet optreden
heb ander huiswerk gekregen; een nieuwe tekst schrijven op een bestaand kindernr en muzieklijnen bedenken.. dus ik heb voorlopig wat te doen
nu echt schlafen!
Baas Dudequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Yo Kortjakje
Ga eens uit je dakje!
Je ben een lekker skatje
Je weet ik geef je van datje
Yo Kortjakje
Je kan met een gemakje
Met mij onder een dakje
Sabbelen aan me slakje!
Yo!
Etc.
En dan nog iets met dat haar moeder een hoer is, en je weetz en matties. Enzoooo.
Zeikerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:33 schreef kaasplankje het volgende:
-ik ben moe
-ik ben verkouden
-ik heb last van m'n nek
-het leven is kut
Nee, dat staat je stukken minder goed dan die schelpen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:28 schreef Duderella het volgende:
Neeeeee!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |