quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Hospice is iets waar de familie zelf mee moet aan komen, HA kan de familie er slechts op wijzen dat t bestaat maar is niet de persoon om te oordelen welke zorg teveel is voor de familie
Troggel Steer info en een etentje af!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga om 9.08 met de trein naar Maastricht, ben zo benieuwdkrijg de sleutels mee, lekker op gemakkie neuzen enzo
rolmaat mee om alvast eea op te meten enzo
ik begin best wel heel erg opnieuw, 4,5 jaar utrecht, 4 jaar ikea maar ik heb niks met Utrecht, niets dat me hier bindt, heb t leuk gehad de afgelopen 4 jaar maar toe aan iets nieuws? JA! En wie weet vind ik hier later wel werk, leuk, zo niet, ook goed en zal ik altijd de mooie herinneringen van 4.5 jaar aan Utrecht hebben en zal een shopdagje altijd weer aanvoelen als een beetje "thuis".quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Truste aan de slaapkoppen!
En MeMo, wat een heerlijk dagje zo, vol verwachtingen. Verhuizen en een klein beetje opnieuw beginnen kan zó leuk en spannend zijn!
Trainen?quote:
Rotterdam-Parijs, voor een goed doel.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Duderella het volgende:
Truste ook Lie en wat is Roparun Pee?
http://www.roparun.nl/quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:43 schreef Duderella het volgende:
Truste ook Lie en wat is Roparun Pee?
Een vriend van me liep er twee keer in mee. Ik vind het een leuk initatief en wil wel eens mijn steentje bijdragenquote:De Roparun is een estafetteloop van ongeveer 520 kilometer van Parijs naar Rotterdam waarbij mensen, in teamverband, een sportieve prestatie leveren om op die manier geld op te halen voor mensen met kanker.
Je geeft weinig terug aan de maatschappij? Daar ben ik niet mee eens. Ik denk dat je doet wat je kan.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://www.roparun.nl/
[..]
Een vriend van me liep er twee keer in mee. Ik vind het een leuk initatief en wil wel eens mijn steentje bijdragenIk geef al verrotte weinig terug aan de maatschappij, maar dit kan ik wel waarderen
Dat valt me op bij iedereen uit die tijd,.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Zit weer een stukje van de opnames van mijn vaders verhaal op de USB-stick te beluisteren.
Hoor nu ook dat hij toch wel een soort Prins Bernhard-accent had, terwijl mij dat als kind nooit zo was opgevallen.
En ik zeg dat ik dat niet genoeg vindquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je geeft weinig terug aan de maatschappij? Daar ben ik niet mee eens. Ik denk dat je doet wat je kan.
Maastricht is... tja... geweldig!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik begin best wel heel erg opnieuw, 4,5 jaar utrecht, 4 jaar ikea maar ik heb niks met Utrecht, niets dat me hier bindt, heb t leuk gehad de afgelopen 4 jaar maar toe aan iets nieuws? JA! En wie weet vind ik hier later wel werk, leuk, zo niet, ook goed en zal ik altijd de mooie herinneringen van 4.5 jaar aan Utrecht hebben en zal een shopdagje altijd weer aanvoelen als een beetje "thuis".
Maar in Maastricht ga ik me ook thuis voelen, weet ik zeker, ik aard makkelijk
Ok, ok, ik ben niet boos....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ik zeg dat ik dat niet genoeg vindEn op deze manier ondersteun ik gewoon een goed doel!
Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
Zit weer een stukje van de opnames van mijn vaders verhaal op de USB-stick te beluisteren.
Hoor nu ook dat hij toch wel een soort Prins Bernhard-accent had, terwijl mij dat als kind nooit zo was opgevallen.
Van mij mag dat altijd en ik hoor van iedereen dat het een geweldige stad is, en dat is het ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maastricht is... tja... geweldig!
En steer kan als voorbeeld dienen.
Ik ben jaloers op je hoor! Ik zou dolgraag in M'tricht wonen. Misschien kom ik jullie wel een keer een dagje opzoeken, als''t mag.![]()
@ Pee: Wat goed dat je dat gaat doen! Wel intensief denk ik! Maar vrijwilligerswerk is ook heel bevredigend natuurlijk. Dat concerten-fotograferen heb je stopgezet toch?
moet ik naar bed?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:47 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke stopt kruik in het bed van FFT
Goed zeg Peekequote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
En ik zeg dat ik dat niet genoeg vindEn op deze manier ondersteun ik gewoon een goed doel!
Het verhaal is nog bijzonderder.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Duderella het volgende:
Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen.
Ja he? Kan jij je ouders nog 'horen' in je hoofd? Ik mijn vader niet meer eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:56 schreef Duderella het volgende:
Och wat mooi toch golfer. Ik zei het al eerder: bijzonder dat je je vader nog kan horen.
Neh, heel soms, als ik mijn zus hoor praten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he? Kan jij je ouders nog 'horen' in je hoofd? Ik mijn vader niet meer eerlijk gezegd.
Nee, je hoeft nog niet naar bed. Maar dan is je bed vast warm.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een rotles was dat. Jullie zouden het in sommige opzichten nog beter oppikken. Geen motivatie, snel opgeven, niet thuis oefenen (want dat is saai).. Ja vind je t gek dat ik t ze kan blijven leren? Vrijdag weer optreden/clipopname met dat dansje en t wordt weer hemels maar niet heus.
Ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Dude, ben je alweer een beetje met beide beentjes op de koude NLgrond?
Ik zie mijn vader wel lachen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
Neh, heel soms, als ik mijn zus hoor praten.
Maar eigenlijk zijn ze gewoon helemaal weg. Inclusief levensverhaal, wat ik ook niet zo heel goed ken. Enorm jammer eigenlijk. Ik weet eigenlijk zo weinig van ze.
Daarom gaan wij dat ook opschrijven. Jij en ik. In die appelgaard van mij, weet je nog?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het verhaal is nog bijzonderder.
Als het niet echt waar zou zijn kon je het niet verzinnen.
Jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Duderella het volgende:
Neh, heel soms, als ik mijn zus hoor praten.
Maar eigenlijk zijn ze gewoon helemaal weg. Inclusief levensverhaal, wat ik ook niet zo heel goed ken. Enorm jammer eigenlijk. Ik weet eigenlijk zo weinig van ze.
Jammer is dat, he?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef Duderella het volgende:
Inclusief levensverhaal, wat ik ook niet zo heel goed ken. Enorm jammer eigenlijk. Ik weet eigenlijk zo weinig van ze.
Hardop Krak, hardopquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Iets mompelt over: Doen Golfer.....
zeker mooi Golfer! jammer alleen dat hij t nooit aan jullie kon vertellen, maar is ook wel logisch waarom. tis heel moeilijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer is dat, he?
Als ik dit document van mijn vader niet zou hebben, had ik ook heel weinig geweten van hem, want met ons sprak ie er niet over. Nu ik het met B. beluister hoor ik toch ook weer hele nieuwe dingen die ik blijkbaar in 1989 toen ik de originele cassettebandjes een keer beluisterd had helemaal verdrongen of vergeten ben.
En mijn moeder durfde ik al helemaal niets te vragen.
Dat heb ik pas na haar dood allemaal met hulp van het toenmalige Riod, Yad Vashem en het Rode Kruis lopen uitzoeken.
O wat fijn ja! Het zijn toch je roots hè?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb zondag toevallig naar mijn opa's en oma's gevraagd, vond het eigenlijk zo raar dat ik ze me niet kan herinneren en bij 2 foto's waarop ik zelf nog baby/peuter ben staan ze nog wel op... blijkt dat ook zij op oudere leeftijd ouders zijn geworden.
Mama kon het nog wel allemaal goed op een rijtje krijgen trouwens, met ong. de leeftijden enzo erbij, ik ben blij dat ik dat nog heb kunnen vragen bijv. en een paar jaar geleden hebben we het nog wel eens gehad over andere belangrijke dingen die in de relatie tussen mijn vader en haar zijn gebeurd. Heb nu niet meer het gevoel dat er nog iets rest eigenlijk...
Schrijf het alsjeblieft op Golfer! Voor jezelf, je kinderen, of weet ikveel!quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:06 schreef Duderella het volgende:
Daarom gaan wij dat ook opschrijven. Jij en ik. In die appelgaard van mij, weet je nog?
Ja, lijkt mij ook? Er staat bij mijn moeder een foto van mijn vader met spierwit haar (in een week was ie spierwit geworden n.a.v. radioaktief materiaal in zijn blaas) zijn hand op het hoofdje van mijn zoon F. op zijn 2e verjaardag eind februari.. dat was de laatste keer dat ie het huis uit is gekomen, in juli is ie overleden... hele kostbare foto en daar heeft ie ook een blik in zijn ogen die ik goed ken, dat zie ik nog zo voor me.quote:
dankjewel. ik ga nu ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, je hoeft nog niet naar bed. Maar dan is je bed vast warm.
Ik ben heel slecht in dansjes leren. Ik geef het al op bij Nederland in beweging. Maar ik dus aao ik niet naar danstraining.
Moppermoppermoppertalequote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:16 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel. ik ga nu ook
en reken maar dat je het kunt. verschil tussen links en rechts en voor en achter kwam er echt niet inzelfs gewoon zwaaien en beginnen met rechts begonnen ze met links
en dan nog beginnen voordat de muziek begint!
dan sta ik daar echt voor jan joker als ze ook niet eens gemotiveerd zijn om thuis door te nemen.
welterusten schatjes
mag wel een keer toch?quote:
De tuin van Dude is ook vast mooi.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja![]()
Binnenkort als alle gedoe rondom UWV enzo is afgerond heb ik alle tijd van de wereld daarvoor.
Nu nog even die appelgaard regelen.
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
De tuin van Dude is ook vast mooi.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |