abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90856969
Navond :*

mn oma gaat niet lang meer bij ons zijn ;( gaat heel slecht. ze was 27 dec. jarig, zag ze er al erg slecht uit, was net uit ziekenhuis ze hadden iets geplakt oid om vocht achter longen te voorkomen, maar zit alweer vol, is waarschijnlijk ook de (borst)kanker die uitgezaaid is enzo. ze kan niet meer naar toilet lopen enzo. Als ze morgen al haalt gaat ze wss naar een hospice
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:50:54 #152
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90856995
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Duderella het volgende:
Jongens, hoe zit het met The Voice of Holland? Ik zie helemaal geen afleveringen van de afgelopen twee weken..?
Parbleu, dergelijk volksvermaak is aan mij niet besteed :{w
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:51:11 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_90857018
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:47 schreef Duderella het volgende:
Jongens, hoe zit het met The Voice of Holland? Ik zie helemaal geen afleveringen van de afgelopen twee weken..?
Vrijdag weer dacht ik ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_90857040
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef Memento-Mori het volgende:

mn oma gaat niet lang meer bij ons zijn ;( gaat heel slecht. ze was 27 dec. jarig, zag ze er al erg slecht uit, was net uit ziekenhuis ze hadden iets geplakt oid om vocht achter longen te voorkomen, maar zit alweer vol, is waarschijnlijk ook de (borst)kanker die uitgezaaid is enzo. ze kan niet meer naar toilet lopen enzo. Als ze morgen al haalt gaat ze wss naar een hospice
Sterkte MeMo!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:51:59 #155
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90857073
quote:

Shit MeMo sterkte :*
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:52:18 #156
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_90857101
quote:

ah das niet best meis ;( en haar dan zo achteruit zien takelen :*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_90857116
quote:

Sterkte MeMo :*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_90857172
:* Voor Memo en familie.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90857248
Sterkte Memo!
pi_90857278
Thx allemaal. tis vervelend en naar maar ja tis oma. 85 en ik weet van oma dat de enige reden om te willen leven al jaren was om dr (klein)kinderen niet achter te laten, voor haar zelf hoefde t al niet meer zo, dus als ze overlijdt zal ik wss niet hoeven huilen ofzo en er verder wel vrede mee kunnen hebben, tis een heel andere situatie dan een tante van 46 verliezen.
pi_90857344
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Thx allemaal. tis vervelend en naar maar ja tis oma. 85 en ik weet van oma dat de enige reden om te willen leven al jaren was om dr (klein)kinderen niet achter te laten, voor haar zelf hoefde t al niet meer zo, dus als ze overlijdt zal ik wss niet hoeven huilen ofzo en er verder wel vrede mee kunnen hebben, tis een heel andere situatie dan een tante van 46 verliezen.
Andere situatie ja.... maar misschien toch wel verdrietig.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 januari 2011 @ 21:58:09 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90857436
Memo :*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90857451
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:56 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Andere situatie ja.... maar misschien toch wel verdrietig.
Bij opa heb ik ook niet gehuild, was dezelfde situatie op een gegeven moment, mn ouders en ik kunnen daar wel nuchter naar kijken ofzo of klinkt dit nou heel bot/ongevoelig?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:59:30 #164
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90857509
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Parbleu, dergelijk volksvermaak is aan mij niet besteed :{w
Je moet ook naar het dal durven afdalen om je niveau weer te kunnen waerderen, vrind!
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Vrijdag weer dacht ik ;)
Is het dus twee weken niet op TV geweest?

Och Memo'ke toch. :*
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 januari 2011 @ 21:59:42 #165
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_90857531
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:51 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Vrijdag weer dacht ik ;)
:Y

Speciaal voor Dude hebben de de show twee weken stil gelegd :P. Nee was Kerst en oud en nieuw en toen gingen de bekende kerstriedels en O&N show's voor. Deze stop was al gepland.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_90857582
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Bij opa heb ik ook niet gehuild, was dezelfde situatie op een gegeven moment, mn ouders en ik kunnen daar wel nuchter naar kijken ofzo of klinkt dit nou heel bot/ongevoelig?
Nee hoor. Mijn oma had kanker en ze was altijd zo actief en creatief. Ik heb erg gehuild toen ze zo ziek was dat ze dat niet meer kon. Maar niet toen ze dood ging, dat was onvermijdelijk en voor haar een bevrijding.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:00:39 #167
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_90857589
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:59 schreef borisz het volgende:

[..]

:Y

Speciaal voor Dude hebben de de show twee weken stil gelegd
Ach kijk, dat waardeer ik. :7
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:02:29 #168
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_90857692
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:

Hangt er een beetje vanaf, opa heb ik gek genoeg geen traan om gelaten, ik kon 't niet. Oma wel, ook omdat Lein ze nooit heeft gezien, ineens was 't te laat ;(
pi_90857724
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Nee hoor. Mijn oma had kanker en ze was altijd zo actief en creatief. Ik heb erg gehuild toen ze zo ziek was dat ze dat niet meer kon. Maar niet toen ze dood ging, dat was onvermijdelijk en voor haar een bevrijding.
M'n oma kon al jaren niet meer van haar grootste hobby genieten: breien, duimen en gewrichten enzo warne op. haar knieën ook, ze heeft ene borstamputatie gehad en nu voor de tweede keer kanker, het is goed zo :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:04:14 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90857787
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

M'n oma kon al jaren niet meer van haar grootste hobby genieten: breien, duimen en gewrichten enzo warne op. haar knieën ook, ze heeft ene borstamputatie gehad en nu voor de tweede keer kanker, het is goed zo :)
Als ze er zelf vrede mee heeft is dat mooi. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_90857948
Ik ben ooit bij iemand in een hospice geweest, dat vond ik heel mooi.
Het is niet je eigen huis, maar je hebt alles voor het zeggen, net als thuis.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90857960
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Als ze er zelf vrede mee heeft is dat mooi. :*
heeft ze, ze heeft letterlijk weleens gezegd dat ze de (klein)kinderen niet achter wilde laten maar het verder voor haar wel klaar was, maar nu "wint" het lichaam/de kanker het van die wil om door te zetten voor de (klein)kinderen, en een hospice waar ze evt. morgen heen zou gaan is niks voor oma, en doet haar wel beseffen dat er nu echt geen hoop meer is ofzo dus zou me niks verbazen als ze vannacht al overlijdt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:07:25 #173
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_90858007
Sterkte Memo!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_90858084
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

heeft ze, ze heeft letterlijk weleens gezegd dat ze de (klein)kinderen niet achter wilde laten maar het verder voor haar wel klaar was, maar nu "wint" het lichaam/de kanker het van die wil om door te zetten voor de (klein)kinderen, en een hospice waar ze evt. morgen heen zou gaan is niks voor oma, en doet haar wel beseffen dat er nu echt geen hoop meer is ofzo dus zou me niks verbazen als ze vannacht al overlijdt.
Dat zou kunnen. -O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90858087
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben ooit bij iemand in een hospice geweest, dat vond ik heel mooi.
Het is niet je eigen huis, maar je hebt alles voor het zeggen, net als thuis.
het is heel mooi dat het bestaat inderdaad, opa is er ook heen gegaan omdat oma (andere oma dan oma waar t slecht mee gaat) de stress enzo niet meer aan kon, oudejaarsdag 2008 is opa er heen gegaan, 2 januari overleden, toch een stukje berusting die mensen daar dan vinden ofzo

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:08 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. -O-
zier hierboven, (het vooruizicht van) een hospice kan iemand al ee gevoel van berusting geven, van er is geen hoop meer, ik moet me er bij neerleggen en dan is het echt zo voorbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')