Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Nee, had jij nog zo'n bril van 10 jaar geleden dan? XD Ik kijk niet zo zonder bescherming in de zon, da cagonit hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
heeft iemand de zonsverduistering nog gezien?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, had jij nog zo'n bril van 10 jaar geleden dan? XD Ik kijk niet zo zonder bescherming in de zon, da cagonit hoor
Kloarquote:
Ikke welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen vrij hoor.
Tijd om weer even wat nuttig werk te gaan doen dus.
Ik net op fotoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
GFquote:
nee die heb ik niet en ik sliep toen der net die verduistering wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, had jij nog zo'n bril van 10 jaar geleden dan? XD Ik kijk niet zo zonder bescherming in de zon, da cagonit hoor
Ik niet niet dat een foto camera zoveel heeft geholpen hoor, ochtend zon + mist of zo, dus kan bestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
hingen wolken voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
Nu gaat het wel maar ben nog steeds zwaar verkouden en produceer meer dan genoeg snotquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij voelt je ook nog steeds zo?
[ afbeelding ]
quote:
Dat is juist de reden dat ik vandaag vrij ben, we hebben te hard gewerkt en daardoor is de prei opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
@TT
pff.. en de hardwerkende mensen die goed voorzichzelf zorgen krijgen weer geen vrije dag
[..]
![]()
Nee, die betalen voor de vrije dag van de ziekequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
@TT
pff.. en de hardwerkende mensen die goed voorzichzelf zorgen krijgen weer geen vrije dag
gewoon, alles wegflikkerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
Goffer, ik moet een beetje die teringzooi gaan opruimen hier.
Maar ik heb geen zin.
droomquote:
jij altijd met de preiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik vandaag vrij ben, we hebben te hard gewerkt en daardoor is de prei op
hier was het zwaar bewolkt begin van de ochtendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
ik betaal sowieso voor iedereenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die betalen voor de vrije dag van de zieke.
Waarvoor hartelijk dankquote:
Yup, helemaal geen werk vandaag, scheelde me dat ik me vanmorgen misschien niet ziek had hoeven te meldenquote:
Nee, ik wist geen betere TT maar zorgen dat er geen werk is wil wel helpenquote:
Ik werk in de preiquote:
nee hoorquote:
Alle prei op? Is fha langsgeweest? Want ik was het niet...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik vandaag vrij ben, we hebben te hard gewerkt en daardoor is de prei op
quote:
IN de prei!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, helemaal geen werk vandaag, scheelde me dat ik me vanmorgen misschien niet ziek had hoeven te melden
[..]
Nee, ik wist geen betere TT maar zorgen dat er geen werk is wil wel helpen
[..]
Ik werk in de preizorgen dat er een beetje mooi uit ziet voor in de winkel
marijkequote:
nog even wachten en we moeten ook belasting betalen voor de belgen...quote:
quote:
Daar zijn we je dan ook dankbaar voor.quote:
Marijkequote:
Ik hoef het ook al niet zo graag meer als etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IN de prei!!
das een hoop afpellen als je 's avonds naar huis gaat!
we ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog even wachten en we moeten ook belasting betalen voor de belgen...
jamaar... ik heb toch geen vrij hoorquote:
ohja.. wacht IK betaal alles voor iedereenquote:
Liebchenquote:
ik heb vandaag nog vrijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaar... ik heb toch geen vrij hoor
Hoi GF![]()
elke maand dat ik mij niet ziek meld krijg ik 4 uur vrij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
@TT
[..]
![]()
wat chillquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
elke maand dat ik mij niet ziek meld krijg ik 4 uur vrij.
dat zijn 6 dagen per jaar
die je dan niet kan opnemen omdat er teveel zieken zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
elke maand dat ik mij niet ziek meld krijg ik 4 uur vrij.
dat zijn 6 dagen per jaar
Hier was het bedrijf "dicht" gisteren.. raad eens welke afdeling wel werkte?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb vandaag nog vrij![]()
morgen begint de werkendag weer
toekquote:
die waar jij bij hoortquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier was het bedrijf "dicht" gisteren.. raad eens welke afdeling wel werkte?
de boekhoudingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier was het bedrijf "dicht" gisteren.. raad eens welke afdeling wel werkte?
ik heb van vorig jaar nog 16 dagen staan iddquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die je dan niet kan opnemen omdat er teveel zieken zijn
Ja, zo. Maar de zon schijnt hier nu gewoon, geen bewolking of watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik niet niet dat een foto camera zoveel heeft geholpen hoor, ochtend zon + mist of zo, dus kan best
wat zei ik jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb van vorig jaar nog 16 dagen staan idd
ohh das hier...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die je dan niet kan opnemen omdat er teveel zieken zijn
mijn oom die heeft zoveel vrije uren staan dattie kalm een jaar vrij kan nemen en dan nog overhoud ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb van vorig jaar nog 16 dagen staan idd
quote:
Jup.... Maar wij krijgen daar dan wel een vrij opneembare vakantiedag voor terugquote:
quote:
Ja, daar waren er ook een paar vanquote:
dus 2 afdelingen waren openquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, daar waren er ook een paar van
Toekquote:
Er wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo. Maar de zon schijnt hier nu gewoon, geen bewolking of watdus ja.
Die zijn er bijna altijdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Onze afdeling volledig, 3 man van IT (van de 16) en 1 man van facilities (van de 6).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus 2 afdelingen waren open
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:
zo maak je geen vriendenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Onze afdeling volledig, 3 man van IT (van de 16) en 1 man van facilities (van de 6).
Die 4 waren er omdat wij zo nodig moesten werken
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Onze afdeling volledig, 3 man van IT (van de 16) en 1 man van facilities (van de 6).
Die 4 waren er omdat wij zo nodig moesten werken
Wat erg, das de reden dat ik geen vol iter wil zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
stelletje authisten zonder leven zijn het
Pfff... tuurlijk wel. Er waren belegde broodjes!quote:
Dan heb je de IT afdeling wel om jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pfff... tuurlijk wel. Er waren belegde broodjes!
En lekkere ook... nomnomnomquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je de IT afdeling wel om ja
pfoeh das wel veel maar wel lekker thoughquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En lekkere ook... nomnomnom
Broodjes met roomkaas en zalm, broodjes brie met honing en gebakken bacon... en nog veel meer... 6 volle dozen, ik gok ca 120 broodjes voor 25 personen. De helft was over.....
hmm!!! honger!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En lekkere ook... nomnomnom
Broodjes met roomkaas en zalm, broodjes brie met honing en gebakken bacon... en nog veel meer... 6 volle dozen, ik gok ca 120 broodjes voor 25 personen. De helft was over.....
doe daar een knipoog naar de iters bij en.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pfff... tuurlijk wel. Er waren belegde broodjes!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je de IT afdeling wel om ja
Ik ken me zelf, dus weet hoe het gaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe daar een knipoog naar de iters bij en.....
[..]
Uhuh... eentje heeft me al meerdere keren uitgenodigd mee naar de doucheruimte te gaan... niet teveel aanmoedigen die gastenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe daar een knipoog naar de iters bij en.....
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef Barretje80 het volgende:
de it-ers hier zijn een stel randdebielen...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken me zelf, dus weet hoe het gaat
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh... eentje heeft me al meerdere keren uitgenodigd mee naar de doucheruimte te gaan... niet teveel aanmoedigen die gasten
en nee, ik ben daar niet op in gegaan
Dan moet je muck laten komenquote:
wanneer kan ik beginnen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef Barretje80 het volgende:
de it-ers hier zijn een stel randdebielen...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh... eentje heeft me al meerdere keren uitgenodigd mee naar de doucheruimte te gaan... niet teveel aanmoedigen die gasten
en nee, ik ben daar niet op in gegaan
- Je zooi opruimen.quote:
een boek kopen en lezen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
- Je zooi opruimen.
- Eten
- Een boek lezen
- Studeren
- ...
quote:
Dag lieve LL en lellebelquote:
Ik als langharig werkschuw tuig weiger dat pertinentquote:
Hai lekkere hackerquote:
Liebchenquote:
Dat moet een erg goed boek zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een boek kopen en lezen..
sorry de film is nog niet uit..
Woah, dat is echt tofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Trevland het volgende:
Foto's van de zonsverduistering vanmorgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er kan op beide geklikt worden voor een vergroting![]()
Ferrariquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferrari![]()
Voel jij je alweer iets beter lieverd?
Zeker, helaas lag ik toen nog te slapenquote:
Noem jij LL nu een lellebelquote:
En zo hoort dat.quote:[..]
Ik als langharig werkschuw tuig weiger dat pertinent
Mwahquote:[..]
Liebchen
MwahMaar komt wel goed
ik heb het thuis liggen.. moet er nog aan beginnen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat moet een erg goed boek zijnAlthans, die theorie moet goed zijn, laat ik het zo zeggen
Die bovenste is wel gaafquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Trevland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik ook, kon niet opstaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker, helaas lag ik toen nog te slapenmaar wel tof dat mijn pa een aantal foto's heeft gemaakt
Nee, ik noem GF lellebelquote:
Neh, niet vertellen, komt wel goedquote:Mwah?!?
Doe eens vertellen. Was ist los?
Is niet erg en als je ziekig bent dan mag dat ook zekerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, kon niet opstaan
[..]
Nee, ik noem GF lellebel
[..]
Neh, niet vertellen, komt wel goed
Hoe is het met jou dan liebchen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
Echt ligt het aan mij of flipt Fok! af en toe
Hier flipt die alleen maar als ik weer te snel wil postenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
Tot op heden gaat het hier nog goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
mooie fotosquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Trevland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen last vanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
auto update niet waardoor ik dus als een spuit 11 reageerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot op heden gaat het hier nog goedWat gebeurd er dan bij jou?
Weet jij wat er loos is met die raceauoto? Hij loopt hier te sippen, maar vertellen wat er loos is, ho maarquote:
Join the clubquote:[..]
Ik ook, kon niet opstaan
Dan is het goedquote:[..]
Nee, ik noem GF lellebel
Zeker weten?quote:[..]
Neh, niet vertellen, komt wel goed
Hoe is het met jou dan liebchen?
Geen paniek, het is de thee-afdeling maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
MPG, zeg er wat van
quote:Bij de theeafdeling van de Douwe Egberts-fabriek in Joure is dinsdagochtend een spontane werkonderbreking gaande.
Bedoel je niet DM?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
MPG, zeg er wat van
Ik weet wel wat er o.a. mis is maar is niet aan mij omdat te vertellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet jij wat er loos is met die raceauoto? Hij loopt hier te sippen, maar vertellen wat er loos is, ho maar. Daar kunnen we zo weinig mee
....
[..]
Join the club![]()
[..]
Dan is het goed.
[..]
Zeker weten?
Hier gaat het wel. Kop vol snot, maar verder gewoon OK.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
auto update niet waardoor ik dus als een spuit 11 reageer
Jawel, maar dat is aan hem om te vertellen niet aan mijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet jij wat er loos is met die raceauoto? Hij loopt hier te sippen, maar vertellen wat er loos is, ho maar. Daar kunnen we zo weinig mee
....
[..]
Join the club![]()
[..]
Dan is het goed.
[..]
Zeker weten?
Hier gaat het wel. Kop vol snot, maar verder gewoon OK.
Ik stap _NU_ in de auto en ga die lui eigenhandig aan het werk schoppen. Wat denken ze GODVERDOMME wel nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
MPG, zeg er wat van
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef cablegunmaster het volgende:
Goede voornemens dit jaar![]()
# Stoppen met roken.![]()
# meer met huiswerk bezighoudenheb ik niet (hoewel...)
# op kamers gaanik heb een huis![]()
# meer sporten ( Hardlopen)2 keer per week is voldoende
# vaker opruimen van mijn kamer.heb ik niet![]()
# huisdier nemen? als dat kan op kamers.ik heb al 3 vrouwen en een cavia in huis![]()
# Meer knuffels uitdelen!goed idee
# meer plannen!ik plan al genoeg![]()
THEE afdeling Liebchenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik stap _NU_ in de auto en ga die lui eigenhandig aan het werk schoppen. Wat denken ze GODVERDOMME wel niet![]()
![]()
!?!?!?!!?
Ooooow, dan rij ik niet door naar Joure, maar stop ik bij Zwollequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen paniek, het is de thee-afdeling maar
[..]
Meer knuffels uitdelenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooow, dan rij ik niet door naar Joure, maar stop ik bij Zwolle.
Ja, voornemens stranden altijd bij mij, ik moet gewoon doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ik doe niet aan voornemens. Ik doe. Of ik doe niet
Anders mocht je bij mij koffie drinken hoorquote:
Ik doe er ook niet aan, werkt bij mij gewoon nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
ik begin er ook niet meer aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Maar dat doet hij niet, en dus snap ik zijn gesip nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is aan hem om te vertellen niet aan mij
Echt zeker weten? EN je weet dat MSN, PM, mail, telefoon, etc. altijd open staan hequote:Ja, zeker weten en zo niet, dan post ik het niet hier
Het is toch echt aan hem zelf om het te vertellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dat doet hij niet, en dus snap ik zijn gesip niet.
[..]
Echt zeker weten? EN je weet dat MSN, PM, mail, telefoon, etc. altijd open staan he![]()
?
Ja hier ook maar het is verdomd rustigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Echt zeker weten? EN je weet dat MSN, PM, mail, telefoon, etc. altijd open staan he![]()
?
Hey Beertjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Panda72 het volgende:
Stomme stomme trage kutprogramma's op pc. Echt ik smijt dat ding nog eens een keer uit het raam.
Ik zeg: Doen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Panda72 het volgende:
Stomme stomme trage kutprogramma's op pc. Echt ik smijt dat ding nog eens een keer uit het raam.
Sorry snuitje, mijn mams komt zo lunchenquote:
Ja, weet ik wel, maar heb gisteravond al genoeg gepraat met Bianca dus nu even nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ook maar het is verdomd rustig
Hey Pandaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Panda72 het volgende:
* DaMart stapt in zijn auto en scheurt naar Joure... en iedere luiwammes die daar niet direct aan het werk gaat, die hoest of nies ik in het gezichtquote:
als je goed mikt raak je wellicht een collegaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stapt in zijn auto en scheurt naar Joure... en iedere luiwammes die daar niet direct aan het werk gaat, die hoest of nies ik in het gezicht [ afbeelding ]
* LovelyLady geeft zakje buikgriepvirus meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stapt in zijn auto en scheurt naar Joure... en iedere luiwammes die daar niet direct aan het werk gaat, die hoest of nies ik in het gezicht [ afbeelding ]
Hai lieve Toekquote:
En als je goed hard gooit, zit je weer met een collega bij de EHBO... dit keer om een pc uit zijn neus te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je goed mikt raak je wellicht een collega
Als ik daar nu zou "werken" zou het mij niet veel doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je goed hard gooit, zit je weer met een collega bij de EHBO... dit keer om een pc uit zijn neus te laten verwijderen.
Wij niezen gewoon terug he Trev?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik daar nu zou "werken" zou het mij niet veel doen
Ja maar ik ga via de aflsuitdijk... dat is snellerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Stop dan maar bij mij, krijg je hier een kopje thee
alleen moet je wel beloven me niet in het gezicht te niezen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Wij niezen gewoon terug he Trev?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik ga via de aflsuitdijk... dat is sneller.
Hoe dan ook, komt goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoest meer, niezen niet echt, maar produceer meer dan genoeg snot
Dan rijd ik op de terugweg langs jouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Voor mij wil je toch wel een stukje omrijden?
Nou, je hoort wel weer wat je voor Mart waard bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Voor mij wil je toch wel een stukje omrijden?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan rijd ik op de terugweg langs jou.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, je hoort wel weer wat je voor Mart waard bent...
...
Ik kom wel koffie drinken.
quote:
Succes meisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat weer ff verder met strijken
Maar ik eis dan natuurlijk wel een pallet met koffie en thee ter compensatie van het leed dat zij veroorzaken, dus die koffie kan ik dan verdelen tussen jou en Marijkequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, je hoort wel weer wat je voor Mart waard bent...
...
Ik kom wel koffie drinken.
oh, ik heb ook nog 2 manden staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
we hebben nog niet veel gedaan omdat we moeten wachten tot Muck haar Papa de gipsplaten komt doen. Wel hebben we IKEA leeggekocht en is Muck nu de plintjes aan het verven terwijl ik hard aan het werk ben!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve ToekHoe staat het met klussen, lukt het een beetje?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik eis dan natuurlijk wel een pallet met koffie en thee ter compensatie van het leed dat zij veroorzaken, dus die koffie kan ik dan verdelen tussen jou en Marijke.
quote:
Succesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is heel liefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kee
[..]Is goed hoor
![]()
[..]Zet ik wel kopjes thee voor je
[..]
Succes meis
Ah, de IKEA leegkopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben nog niet veel gedaan omdat we moeten wachten tot Muck haar Papa de gipsplaten komt doen. Wel hebben we IKEA leeggekocht en is Muck nu de plintjes aan het verven terwijl ik hard aan het werk ben!
Die koffie hoef je niet tussen ons te verdelen hoor. Daar gaan we gewoon samen van drinken. En dan mag de rest van de KSC ook komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik eis dan natuurlijk wel een pallet met koffie en thee ter compensatie van het leed dat zij veroorzaken, dus die koffie kan ik dan verdelen tussen jou en Marijke.
O wacht, laat ik dan wel wat bewaren voor volgende maand.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Die koffie hoef je niet tussen ons te verdelen hoor. Daar gaan we gewoon samen van drinken. En dan mag de rest van de KSC ook komen![]()
.
als het goed is komt die idd zaterdagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, de IKEA leegkopenWat heerlijk
En haar paps kwam dit weekend toch met de gipsplaten?
Werkse
Mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
als het goed is komt die idd zaterdag
Schade viel mee hoor. En zaten nog kadootjes voor MamaMuck bij ook! Thnx
Hoe is het met jou dan?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
Van mij mogen ze nog wel ff staken bij DE... mss dat het hier dan wat trager gaat
Oh ja, jij werkte toch ook voor DE? Of ben ik in de war?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
Van mij mogen ze nog wel ff staken bij DE... mss dat het hier dan wat trager gaat
Ik kan het niet bijhoudenquote:
Nog niet bijna! Je bent aardig in de war jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jij werkte toch ook voor DE? Of ben ik in de war?
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
stoppen met werken is geen optie, dus dan moeten jullie maar langzamer gaan worden. Dus ik hoopte, met cafeïnegebrek straks.. nou ja... dus ik DE gebeld en gevraagd of ze de productie stop wilden zetten voor me. Lief van ze
Miscommunicatiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeker lief van ze maar in thee zit lang niet zo veel als in koffie
Hoiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jij werkte toch ook voor DE? Of ben ik in de war?
Hehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je goed mikt raak je wellicht een collega
zo snel gaat et nou ook weer nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan het niet bijhouden![]()
[..]
Nog niet bijna! Je bent aardig in de war ja
wanneer doe je mij danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ok en nu heb ik honger en ga ik eten
Misschien omdat ze een kroket hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hehehe.
Waarom moeten collega's een onzinnige krokettendiscussie houden aan mijn tafel terwijl ik lunch. Echt hoor die gasten hebben niks beters te doen.
waar ging de discussie over? misschien dat wij nog een duit in het zakje kunnen doen??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hehehe.
Waarom moeten collega's een onzinnige krokettendiscussie houden aan mijn tafel terwijl ik lunch. Echt hoor die gasten hebben niks beters te doen.
Ik kan anders de frteuse wel even aanzettenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar ging de discussie over? misschien dat wij nog een duit in het zakje kunnen doen??
je bent toch al breed ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan anders de frteuse wel even aanzetten.
Nou 1 collega moest van andere collega aanhoren hoe slecht kroketten wel niet zijn. En dat het ook nog een zielig is voor die beesten die worden geslacht alleen maar om vewerkt te worden in snacks zoals kroketten. En dat het schandalig was en dat degenen die die geen kroket aten goed bezig waren en of wij mee wilden doen met een protest tegen snackfabrikanten. Toen de kroket etende collega zei dat hij niet zo moest zeuren. Begon hij te jankenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
Wat de rest al zegt, schafttijd![]()
nu lekker genieten van mijn tosti
[..]
Misschien omdat ze een kroket hebben?![]()
Lolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou 1 collega moest van andere collega aanhoren hoe slecht kroketten wel niet zijn. En dat het ook nog een zielig is voor die beesten die worden geslacht alleen maar om vewerkt te worden in snacks zoals kroketten. En dat het schandalig was en dat degenen die die geen kroket aten goed bezig waren en of wij mee wilden doen met een protest tegen snackfabrikanten. Toen de kroket etende collega zei dat hij niet zo moest zeuren. Begon hij te janken.
waar werk jij ook al weer??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou 1 collega moest van andere collega aanhoren hoe slecht kroketten wel niet zijn. En dat het ook nog een zielig is voor die beesten die worden geslacht alleen maar om vewerkt te worden in snacks zoals kroketten. En dat het schandalig was en dat degenen die die geen kroket aten goed bezig waren en of wij mee wilden doen met een protest tegen snackfabrikanten. Toen de kroket etende collega zei dat hij niet zo moest zeuren. Begon hij te janken.
Hier ligt die nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Iemand mijn concentratieboog ergens gezien?
Ik ben hem kwijt
smal van onderen, breed van bovenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je dat ik smal word dan?
En ik wilde eigenlijk kroketten bakken voor Panda.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik denk dat ie met mijn boogje ervandoor is..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben hem kwijt
Hm, ik voldoe aan de helft van de voorwaarden danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
smal van onderen, breed van boven
Nou hij jankt heel gauw hoor. Soms vind ik dat best zielig maar af en toe is het best irritant. Vooral als hij huilt alsof de wereld vergaat. Maar goed hij is ook best lief.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolop een of andere manier hou ik van zulke mensen
administratiekantoor maar af en toe lijkt het hier net artis of blijdorpquote:
ja ik heb hem gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben hem kwijt
hoe zag hij eruitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben hem kwijt
En soms rij ik voorbijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
administratiekantoor maar af en toe lijkt het hier net artis of blijdorp
een andministratie kantoor..hopelijk doet die kleuter niet de administratie voor onsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik het met liefde opeet en tja opgegeten wordt die toch dus dan kan ik het beter doen zodat ik weet waar het terecht komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou hij jankt heel gauw hoor. Soms vind ik dat best zielig maar af en toe is het best irritant. Vooral als hij huilt alsof de wereld vergaat. Maar goed hij is ook best lief.
Dus je collega is eigenlijk bang dat hij in een kroket belandt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zo ook met frikandellen hoor, niet dat het kwalitatief slecht vlees is maar gewoon wat over is en zonde om weg te gooien en niet te gebruikenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
maar maar maar..
is het niet zo dat kroketten van slachtafval gemaakt worden?? oftewel..
de restjes van de koe die overblijven als de koe toch al dood gaat om opgegeten te worden??
het is juist heeeel goed om kroketten te eten..
dan gaat er tenminste niks van de koe verloren
volgende keer heel hard toeteren en zwaaienquote:
paardenvlees zit er ook vaak inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
maar maar maar..
is het niet zo dat kroketten van slachtafval gemaakt worden?? oftewel..
de restjes van de koe die overblijven als de koe toch al dood gaat om opgegeten te worden??
het is juist heeeel goed om kroketten te eten..
dan gaat er tenminste niks van de koe verloren
Ja maar ik weet niet precies waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
volgende keer heel hard toeteren en zwaaien
Whahaha ik zeg altijd over lammetjes en hertjes ja dan hadden ze maar geen lammetjes/hertje meoten zijn. En als ik het lammetje of hertje moeten zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik het met liefde opeet en tja opgegeten wordt die toch dus dan kan ik het beter doen zodat ik weet waar het terecht komt
huhquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahaha ik zeg altijd over lammetjes en hertjes ja dan hadden ze maar geen lammetjes/hertje meoten zijn. En als ik het lammetje of hertje moeten zijn
Dat zeg ik dan niet over voedsel maar andere dingen maar snap je puntquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahaha ik zeg altijd over lammetjes en hertjes ja dan hadden ze maar geen lammetjes/hertje meoten zijn. En als ik het lammetje of hertje moeten zijn
\quote:
lekker!!quote:
nee jij hebt gekozen wie je ouders werden??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
\
Nou ik eet graag lamsvlees en ook een hertje op mijn bord vind ik niet te versmaden. Als iemand dan begint te zeuren zeg ik dat het beest maar geen lammetje of hertje had moeten zijn.
Nee ik heb gewoon geluk gehad dat ik geen lammetje of een hertje benquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee jij hebt gekozen wie je ouders werden??
anders hadden we jou op kunnen eten!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon geluk gehad dat ik geen lammetje of een hertje ben
wie weet.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
anders hadden we jou op kunnen eten!!![]()
wanneer??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie weet.....
en misschien mogen we straks weer kiezen....
duckiequote:
Hey MDquote:
Oeh, lijkt me wel lekker een hapje Beertjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
anders hadden we jou op kunnen eten!!![]()
ach soquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
\
Nou ik eet graag lamsvlees en ook een hertje op mijn bord vind ik niet te versmaden. Als iemand dan begint te zeuren zeg ik dat het beest maar geen lammetje of hertje had moeten zijn.
Ik ben niet zo mals hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MD
[..]
Oeh, lijkt me wel lekker een hapje Beertje
jij niet danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wanneer??
bij de volgende incarnatie??
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
daar is maar een manier om achter te komen
quote:
Ohja die had ik gister ook nog aan de lijn... het duurde namelijk een beetje lang maar ze konden me niet precies vertellen WAAROM ik een bedrag uit 2006!!! moest terug betalen, maar dat het wel kloptequote:
Ik wel hoor ouwe slet vammequote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel hoor ouwe slet vamme
Normaal val ik niet op 'ouder' maar voor jou maak ik graag een uitzondering
sowwy... maar jij bent ook al bezet!quote:
open relatie's ftwquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sowwy... maar jij bent ook al bezet!
En ik maar denken dat jij liever voor de toyboy gingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel hoor ouwe slet vamme
Normaal val ik niet op 'ouder' maar voor jou maak ik graag een uitzondering
KlaagSCquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
Lijkt erop dat ik ook ziek begin te worden.
Heb hevige hoofdpijn en mijn neus zit al dagen dicht.
Ik ben niet bezetquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sowwy... maar jij bent ook al bezet!
Ze zegt ook een uitzonderingquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij liever voor de toyboy ging...
quote:
toyman welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij liever voor de toyboy ging...
Huhquote:
yeuhquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ohhhhh... maar dan!
Wellicht is er dan nog hoop voor je.... ooit......
Ha dan moet je mij eerst vangenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
daar is maar een manier om achter te komen
Nee. Ik ben serieus niet bezet. Met wie zou ik iets moeten hebben danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Huh
Je neemt me in de maling nu he?
dat is heel makkelijk gedaanquote:
Jaaaaaaaah dat denk je maarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is heel makkelijk gedaan
wil je een frikandelquote:
Trevquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MD
[..]
Oeh, lijkt me wel lekker een hapje Beertje
Is een variant op KlachtSCquote:
Trekt haar vermomming aan. Zo zie mij nou maar eens te vangenquote:
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Trekt haar vermomming aan. Zo zie mij nou maar eens te vangen
gewoon rammelen met d'r etensbak en ze komt vanzelfquote:
GMTAquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon rammelen met d'r etensbak en ze komt vanzelf
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn kenteken staat fout geregistreerd, daar hebben ze geen procedure voor om dat aan te passenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja die had ik gister ook nog aan de lijn... het duurde namelijk een beetje lang maar ze konden me niet precies vertellen WAAROM ik een bedrag uit 2006!!! moest terug betalen, maar dat het wel klopte
Ha daar trap ik dus niet in he. Je wilt mij gewoon lokken met een frikandelquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Ik ben serieus niet bezet. Met wie zou ik iets moeten hebben dan?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet?
/confused
Ik dacht dat je wat met Marijke had joh..... Jawel he, je loopt me nog steeds te zieken...
Of ik heb gewoon te hard gewerkt.
hij wil graag wat met marijke hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet?
/confused
Ik dacht dat je wat met Marijke had joh..... Jawel he, je loopt me nog steeds te zieken...
kroket danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ha daar trap ik dus niet in he. Je wilt mij gewoon lokken met een frikandel
Ik loop je niet te ziekenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet?
/confused
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik loop je niet te zieken!
Ik heb NOG niks met Marijke![]()
.
quote:
Nou... dan heb je mij mooi voor de gek weten te houden.. ik dacht het echtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik loop je niet te zieken!
Ik heb niks met Marijke![]()
.
Ohquote:
jij was toch van flesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh
Mijn hele beeld van dit topic omvergegooid, wat doen jullie!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef DaMart het volgende:
Weer een doos kroketten, aangeboden door Ryanair
Hertenbiefstukquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef DaMart het volgende:
Weer een doos kroketten, aangeboden door Ryanair
quote:
quote:
onze bestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh
Mijn hele beeld van dit topic omvergegooid, wat doen jullie!
Ik begin te geloven dat ik aan de fles ben nu...quote:
Voor de piloot niet... het schijnt dat als je een hert doodrijdt, je het beest mag houden... was dit wat eerder gebeurd, dan had de piloot dus een lekker kerstmaal gehadquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die wou niet![]()
Alhoewel ze me wel lief vondt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |