Mooiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
als het goed is komt die idd zaterdag
Schade viel mee hoor. En zaten nog kadootjes voor MamaMuck bij ook! Thnx
Hoe is het met jou dan?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
Van mij mogen ze nog wel ff staken bij DE... mss dat het hier dan wat trager gaat
Oh ja, jij werkte toch ook voor DE? Of ben ik in de war?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:12 schreef DR34M3R het volgende:
Van mij mogen ze nog wel ff staken bij DE... mss dat het hier dan wat trager gaat
Ik kan het niet bijhoudenquote:
Nog niet bijna! Je bent aardig in de war jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jij werkte toch ook voor DE? Of ben ik in de war?
quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
stoppen met werken is geen optie, dus dan moeten jullie maar langzamer gaan worden. Dus ik hoopte, met cafeïnegebrek straks.. nou ja... dus ik DE gebeld en gevraagd of ze de productie stop wilden zetten voor me. Lief van ze
Miscommunicatiequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
zeker lief van ze maar in thee zit lang niet zo veel als in koffie
Hoiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, jij werkte toch ook voor DE? Of ben ik in de war?
Hehehequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je goed mikt raak je wellicht een collega
zo snel gaat et nou ook weer nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kan het niet bijhouden![]()
[..]
Nog niet bijna! Je bent aardig in de war ja
wanneer doe je mij danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ik doe niet aan voornemens. Ik doe. Of ik doe niet
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ok en nu heb ik honger en ga ik eten
Misschien omdat ze een kroket hebben?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hehehe.
Waarom moeten collega's een onzinnige krokettendiscussie houden aan mijn tafel terwijl ik lunch. Echt hoor die gasten hebben niks beters te doen.
waar ging de discussie over? misschien dat wij nog een duit in het zakje kunnen doen??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hehehe.
Waarom moeten collega's een onzinnige krokettendiscussie houden aan mijn tafel terwijl ik lunch. Echt hoor die gasten hebben niks beters te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |