Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Nee, had jij nog zo'n bril van 10 jaar geleden dan? XD Ik kijk niet zo zonder bescherming in de zon, da cagonit hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
heeft iemand de zonsverduistering nog gezien?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, had jij nog zo'n bril van 10 jaar geleden dan? XD Ik kijk niet zo zonder bescherming in de zon, da cagonit hoor
Kloarquote:
Ikke welquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef DaMart het volgende:
Ik heb geen vrij hoor.
Tijd om weer even wat nuttig werk te gaan doen dus.
Ik net op fotoquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
GFquote:
nee die heb ik niet en ik sliep toen der net die verduistering wasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, had jij nog zo'n bril van 10 jaar geleden dan? XD Ik kijk niet zo zonder bescherming in de zon, da cagonit hoor
Ik niet niet dat een foto camera zoveel heeft geholpen hoor, ochtend zon + mist of zo, dus kan bestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
hingen wolken voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
Nu gaat het wel maar ben nog steeds zwaar verkouden en produceer meer dan genoeg snotquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij voelt je ook nog steeds zo?
[ afbeelding ]
quote:
Dat is juist de reden dat ik vandaag vrij ben, we hebben te hard gewerkt en daardoor is de prei opquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
@TT
pff.. en de hardwerkende mensen die goed voorzichzelf zorgen krijgen weer geen vrije dag
[..]
![]()
Nee, die betalen voor de vrije dag van de ziekequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
@TT
pff.. en de hardwerkende mensen die goed voorzichzelf zorgen krijgen weer geen vrije dag
gewoon, alles wegflikkerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
Goffer, ik moet een beetje die teringzooi gaan opruimen hier.
Maar ik heb geen zin.
droomquote:
jij altijd met de preiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik vandaag vrij ben, we hebben te hard gewerkt en daardoor is de prei op
hier was het zwaar bewolkt begin van de ochtendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
ik betaal sowieso voor iedereenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die betalen voor de vrije dag van de zieke.
Waarvoor hartelijk dankquote:
Yup, helemaal geen werk vandaag, scheelde me dat ik me vanmorgen misschien niet ziek had hoeven te meldenquote:
Nee, ik wist geen betere TT maar zorgen dat er geen werk is wil wel helpenquote:
Ik werk in de preiquote:
nee hoorquote:
Alle prei op? Is fha langsgeweest? Want ik was het niet...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik vandaag vrij ben, we hebben te hard gewerkt en daardoor is de prei op
quote:
IN de prei!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, helemaal geen werk vandaag, scheelde me dat ik me vanmorgen misschien niet ziek had hoeven te melden
[..]
Nee, ik wist geen betere TT maar zorgen dat er geen werk is wil wel helpen
[..]
Ik werk in de preizorgen dat er een beetje mooi uit ziet voor in de winkel
marijkequote:
nog even wachten en we moeten ook belasting betalen voor de belgen...quote:
quote:
Daar zijn we je dan ook dankbaar voor.quote:
Marijkequote:
Ik hoef het ook al niet zo graag meer als etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IN de prei!!
das een hoop afpellen als je 's avonds naar huis gaat!
we ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog even wachten en we moeten ook belasting betalen voor de belgen...
jamaar... ik heb toch geen vrij hoorquote:
ohja.. wacht IK betaal alles voor iedereenquote:
Liebchenquote:
ik heb vandaag nog vrijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaar... ik heb toch geen vrij hoor
Hoi GF![]()
elke maand dat ik mij niet ziek meld krijg ik 4 uur vrij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
@TT
[..]
![]()
wat chillquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
elke maand dat ik mij niet ziek meld krijg ik 4 uur vrij.
dat zijn 6 dagen per jaar
die je dan niet kan opnemen omdat er teveel zieken zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
elke maand dat ik mij niet ziek meld krijg ik 4 uur vrij.
dat zijn 6 dagen per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |