gewoon, alles wegflikkerenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef pgrferrari het volgende:
Goffer, ik moet een beetje die teringzooi gaan opruimen hier.
Maar ik heb geen zin.
droomquote:
jij altijd met de preiquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik vandaag vrij ben, we hebben te hard gewerkt en daardoor is de prei op
hier was het zwaar bewolkt begin van de ochtendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:56 schreef Giertje het volgende:
heeft iemand de zonsverduistering nog gezien?
ik betaal sowieso voor iedereenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die betalen voor de vrije dag van de zieke.
Waarvoor hartelijk dankquote:
Yup, helemaal geen werk vandaag, scheelde me dat ik me vanmorgen misschien niet ziek had hoeven te meldenquote:
Nee, ik wist geen betere TT maar zorgen dat er geen werk is wil wel helpenquote:
Ik werk in de preiquote:
nee hoorquote:
Alle prei op? Is fha langsgeweest? Want ik was het niet...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is juist de reden dat ik vandaag vrij ben, we hebben te hard gewerkt en daardoor is de prei op
quote:
IN de prei!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, helemaal geen werk vandaag, scheelde me dat ik me vanmorgen misschien niet ziek had hoeven te melden
[..]
Nee, ik wist geen betere TT maar zorgen dat er geen werk is wil wel helpen
[..]
Ik werk in de preizorgen dat er een beetje mooi uit ziet voor in de winkel
marijkequote:
nog even wachten en we moeten ook belasting betalen voor de belgen...quote:
quote:
Daar zijn we je dan ook dankbaar voor.quote:
Marijkequote:
Ik hoef het ook al niet zo graag meer als etenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IN de prei!!
das een hoop afpellen als je 's avonds naar huis gaat!
we ?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nog even wachten en we moeten ook belasting betalen voor de belgen...
jamaar... ik heb toch geen vrij hoorquote:
ohja.. wacht IK betaal alles voor iedereenquote:
Liebchenquote:
ik heb vandaag nog vrijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jamaar... ik heb toch geen vrij hoor
Hoi GF![]()
elke maand dat ik mij niet ziek meld krijg ik 4 uur vrij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
@TT
pff.. en de hardwerkende mensen die goed voorzichzelf zorgen krijgen weer geen vrije dag
[..]
![]()
wat chillquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
elke maand dat ik mij niet ziek meld krijg ik 4 uur vrij.
dat zijn 6 dagen per jaar
die je dan niet kan opnemen omdat er teveel zieken zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
elke maand dat ik mij niet ziek meld krijg ik 4 uur vrij.
dat zijn 6 dagen per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |