Ooooow, dan rij ik niet door naar Joure, maar stop ik bij Zwollequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen paniek, het is de thee-afdeling maar
[..]
Meer knuffels uitdelenquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooow, dan rij ik niet door naar Joure, maar stop ik bij Zwolle.
Ja, voornemens stranden altijd bij mij, ik moet gewoon doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ik doe niet aan voornemens. Ik doe. Of ik doe niet
Anders mocht je bij mij koffie drinken hoorquote:
Ik doe er ook niet aan, werkt bij mij gewoon nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
ik begin er ook niet meer aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:51 schreef DR34M3R het volgende:
Maar dat doet hij niet, en dus snap ik zijn gesip nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is aan hem om te vertellen niet aan mij
Echt zeker weten? EN je weet dat MSN, PM, mail, telefoon, etc. altijd open staan hequote:Ja, zeker weten en zo niet, dan post ik het niet hier
Het is toch echt aan hem zelf om het te vertellenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar dat doet hij niet, en dus snap ik zijn gesip niet.
[..]
Echt zeker weten? EN je weet dat MSN, PM, mail, telefoon, etc. altijd open staan he![]()
?
Ja hier ook maar het is verdomd rustigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Echt zeker weten? EN je weet dat MSN, PM, mail, telefoon, etc. altijd open staan he![]()
?
Hey Beertjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Panda72 het volgende:
Stomme stomme trage kutprogramma's op pc. Echt ik smijt dat ding nog eens een keer uit het raam.
Ik zeg: Doen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Panda72 het volgende:
Stomme stomme trage kutprogramma's op pc. Echt ik smijt dat ding nog eens een keer uit het raam.
Sorry snuitje, mijn mams komt zo lunchenquote:
Ja, weet ik wel, maar heb gisteravond al genoeg gepraat met Bianca dus nu even nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hier ook maar het is verdomd rustig
Hey Pandaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Panda72 het volgende:
* DaMart stapt in zijn auto en scheurt naar Joure... en iedere luiwammes die daar niet direct aan het werk gaat, die hoest of nies ik in het gezichtquote:
als je goed mikt raak je wellicht een collegaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |