Ik kan anders de frteuse wel even aanzettenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
waar ging de discussie over? misschien dat wij nog een duit in het zakje kunnen doen??
je bent toch al breed ??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan anders de frteuse wel even aanzetten.
Nou 1 collega moest van andere collega aanhoren hoe slecht kroketten wel niet zijn. En dat het ook nog een zielig is voor die beesten die worden geslacht alleen maar om vewerkt te worden in snacks zoals kroketten. En dat het schandalig was en dat degenen die die geen kroket aten goed bezig waren en of wij mee wilden doen met een protest tegen snackfabrikanten. Toen de kroket etende collega zei dat hij niet zo moest zeuren. Begon hij te jankenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:40 schreef Trevland het volgende:
Wat de rest al zegt, schafttijd![]()
nu lekker genieten van mijn tosti
[..]
Misschien omdat ze een kroket hebben?![]()
Lolquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou 1 collega moest van andere collega aanhoren hoe slecht kroketten wel niet zijn. En dat het ook nog een zielig is voor die beesten die worden geslacht alleen maar om vewerkt te worden in snacks zoals kroketten. En dat het schandalig was en dat degenen die die geen kroket aten goed bezig waren en of wij mee wilden doen met een protest tegen snackfabrikanten. Toen de kroket etende collega zei dat hij niet zo moest zeuren. Begon hij te janken.
waar werk jij ook al weer??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou 1 collega moest van andere collega aanhoren hoe slecht kroketten wel niet zijn. En dat het ook nog een zielig is voor die beesten die worden geslacht alleen maar om vewerkt te worden in snacks zoals kroketten. En dat het schandalig was en dat degenen die die geen kroket aten goed bezig waren en of wij mee wilden doen met een protest tegen snackfabrikanten. Toen de kroket etende collega zei dat hij niet zo moest zeuren. Begon hij te janken.
Hier ligt die nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Iemand mijn concentratieboog ergens gezien?
Ik ben hem kwijt
smal van onderen, breed van bovenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je dat ik smal word dan?
En ik wilde eigenlijk kroketten bakken voor Panda.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik denk dat ie met mijn boogje ervandoor is..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben hem kwijt
Hm, ik voldoe aan de helft van de voorwaarden danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
smal van onderen, breed van boven
Nou hij jankt heel gauw hoor. Soms vind ik dat best zielig maar af en toe is het best irritant. Vooral als hij huilt alsof de wereld vergaat. Maar goed hij is ook best lief.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolop een of andere manier hou ik van zulke mensen
administratiekantoor maar af en toe lijkt het hier net artis of blijdorpquote:
ja ik heb hem gezienquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben hem kwijt
hoe zag hij eruitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben hem kwijt
En soms rij ik voorbijquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
administratiekantoor maar af en toe lijkt het hier net artis of blijdorp
een andministratie kantoor..hopelijk doet die kleuter niet de administratie voor onsquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik het met liefde opeet en tja opgegeten wordt die toch dus dan kan ik het beter doen zodat ik weet waar het terecht komtquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou hij jankt heel gauw hoor. Soms vind ik dat best zielig maar af en toe is het best irritant. Vooral als hij huilt alsof de wereld vergaat. Maar goed hij is ook best lief.
Dus je collega is eigenlijk bang dat hij in een kroket belandt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Zo ook met frikandellen hoor, niet dat het kwalitatief slecht vlees is maar gewoon wat over is en zonde om weg te gooien en niet te gebruikenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
maar maar maar..
is het niet zo dat kroketten van slachtafval gemaakt worden?? oftewel..
de restjes van de koe die overblijven als de koe toch al dood gaat om opgegeten te worden??
het is juist heeeel goed om kroketten te eten..
dan gaat er tenminste niks van de koe verloren
volgende keer heel hard toeteren en zwaaienquote:
paardenvlees zit er ook vaak inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
maar maar maar..
is het niet zo dat kroketten van slachtafval gemaakt worden?? oftewel..
de restjes van de koe die overblijven als de koe toch al dood gaat om opgegeten te worden??
het is juist heeeel goed om kroketten te eten..
dan gaat er tenminste niks van de koe verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |