Ja maar ik weet niet precies waarquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
volgende keer heel hard toeteren en zwaaien
Whahaha ik zeg altijd over lammetjes en hertjes ja dan hadden ze maar geen lammetjes/hertje meoten zijn. En als ik het lammetje of hertje moeten zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik het met liefde opeet en tja opgegeten wordt die toch dus dan kan ik het beter doen zodat ik weet waar het terecht komt
huhquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahaha ik zeg altijd over lammetjes en hertjes ja dan hadden ze maar geen lammetjes/hertje meoten zijn. En als ik het lammetje of hertje moeten zijn
Dat zeg ik dan niet over voedsel maar andere dingen maar snap je puntquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Whahaha ik zeg altijd over lammetjes en hertjes ja dan hadden ze maar geen lammetjes/hertje meoten zijn. En als ik het lammetje of hertje moeten zijn
\quote:
lekker!!quote:
nee jij hebt gekozen wie je ouders werden??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
\
Nou ik eet graag lamsvlees en ook een hertje op mijn bord vind ik niet te versmaden. Als iemand dan begint te zeuren zeg ik dat het beest maar geen lammetje of hertje had moeten zijn.
Nee ik heb gewoon geluk gehad dat ik geen lammetje of een hertje benquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee jij hebt gekozen wie je ouders werden??
anders hadden we jou op kunnen eten!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon geluk gehad dat ik geen lammetje of een hertje ben
wie weet.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
anders hadden we jou op kunnen eten!!![]()
wanneer??quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wie weet.....
en misschien mogen we straks weer kiezen....
duckiequote:
Hey MDquote:
Oeh, lijkt me wel lekker een hapje Beertjequote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
anders hadden we jou op kunnen eten!!![]()
ach soquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
\
Nou ik eet graag lamsvlees en ook een hertje op mijn bord vind ik niet te versmaden. Als iemand dan begint te zeuren zeg ik dat het beest maar geen lammetje of hertje had moeten zijn.
Ik ben niet zo mals hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey MD
[..]
Oeh, lijkt me wel lekker een hapje Beertje
jij niet danquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wanneer??
bij de volgende incarnatie??
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
daar is maar een manier om achter te komen
quote:
Ohja die had ik gister ook nog aan de lijn... het duurde namelijk een beetje lang maar ze konden me niet precies vertellen WAAROM ik een bedrag uit 2006!!! moest terug betalen, maar dat het wel kloptequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |