quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stapt in zijn auto en scheurt naar Joure... en iedere luiwammes die daar niet direct aan het werk gaat, die hoest of nies ik in het gezicht [ afbeelding ]
* LovelyLady geeft zakje buikgriepvirus meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart stapt in zijn auto en scheurt naar Joure... en iedere luiwammes die daar niet direct aan het werk gaat, die hoest of nies ik in het gezicht [ afbeelding ]
Hai lieve Toekquote:
En als je goed hard gooit, zit je weer met een collega bij de EHBO... dit keer om een pc uit zijn neus te laten verwijderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
als je goed mikt raak je wellicht een collega
Als ik daar nu zou "werken" zou het mij niet veel doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je goed hard gooit, zit je weer met een collega bij de EHBO... dit keer om een pc uit zijn neus te laten verwijderen.
Wij niezen gewoon terug he Trev?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik daar nu zou "werken" zou het mij niet veel doen
Ja maar ik ga via de aflsuitdijk... dat is snellerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Stop dan maar bij mij, krijg je hier een kopje thee
alleen moet je wel beloven me niet in het gezicht te niezen
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Wij niezen gewoon terug he Trev?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik ga via de aflsuitdijk... dat is sneller.
Hoe dan ook, komt goedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoest meer, niezen niet echt, maar produceer meer dan genoeg snot
Dan rijd ik op de terugweg langs jouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Voor mij wil je toch wel een stukje omrijden?
Nou, je hoort wel weer wat je voor Mart waard bentquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Voor mij wil je toch wel een stukje omrijden?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan rijd ik op de terugweg langs jou.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, je hoort wel weer wat je voor Mart waard bent...
...
Ik kom wel koffie drinken.
quote:
Succes meisquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat weer ff verder met strijken
Maar ik eis dan natuurlijk wel een pallet met koffie en thee ter compensatie van het leed dat zij veroorzaken, dus die koffie kan ik dan verdelen tussen jou en Marijkequote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, je hoort wel weer wat je voor Mart waard bent...
...
Ik kom wel koffie drinken.
oh, ik heb ook nog 2 manden staanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
we hebben nog niet veel gedaan omdat we moeten wachten tot Muck haar Papa de gipsplaten komt doen. Wel hebben we IKEA leeggekocht en is Muck nu de plintjes aan het verven terwijl ik hard aan het werk ben!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve ToekHoe staat het met klussen, lukt het een beetje?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik eis dan natuurlijk wel een pallet met koffie en thee ter compensatie van het leed dat zij veroorzaken, dus die koffie kan ik dan verdelen tussen jou en Marijke.
quote:
Succesquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is heel liefquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kee
[..]Is goed hoor
![]()
[..]Zet ik wel kopjes thee voor je
[..]
Succes meis
Ah, de IKEA leegkopenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben nog niet veel gedaan omdat we moeten wachten tot Muck haar Papa de gipsplaten komt doen. Wel hebben we IKEA leeggekocht en is Muck nu de plintjes aan het verven terwijl ik hard aan het werk ben!
Die koffie hoef je niet tussen ons te verdelen hoor. Daar gaan we gewoon samen van drinken. En dan mag de rest van de KSC ook komenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik eis dan natuurlijk wel een pallet met koffie en thee ter compensatie van het leed dat zij veroorzaken, dus die koffie kan ik dan verdelen tussen jou en Marijke.
O wacht, laat ik dan wel wat bewaren voor volgende maand.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Die koffie hoef je niet tussen ons te verdelen hoor. Daar gaan we gewoon samen van drinken. En dan mag de rest van de KSC ook komen![]()
.
als het goed is komt die idd zaterdagquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah, de IKEA leegkopenWat heerlijk
En haar paps kwam dit weekend toch met de gipsplaten?
Werkse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |