Dan heb je de IT afdeling wel om jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pfff... tuurlijk wel. Er waren belegde broodjes!
En lekkere ook... nomnomnomquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je de IT afdeling wel om ja
pfoeh das wel veel maar wel lekker thoughquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En lekkere ook... nomnomnom
Broodjes met roomkaas en zalm, broodjes brie met honing en gebakken bacon... en nog veel meer... 6 volle dozen, ik gok ca 120 broodjes voor 25 personen. De helft was over.....
hmm!!! honger!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En lekkere ook... nomnomnom
Broodjes met roomkaas en zalm, broodjes brie met honing en gebakken bacon... en nog veel meer... 6 volle dozen, ik gok ca 120 broodjes voor 25 personen. De helft was over.....
doe daar een knipoog naar de iters bij en.....quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pfff... tuurlijk wel. Er waren belegde broodjes!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je de IT afdeling wel om ja
Ik ken me zelf, dus weet hoe het gaatquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe daar een knipoog naar de iters bij en.....
[..]
Uhuh... eentje heeft me al meerdere keren uitgenodigd mee naar de doucheruimte te gaan... niet teveel aanmoedigen die gastenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe daar een knipoog naar de iters bij en.....
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef Barretje80 het volgende:
de it-ers hier zijn een stel randdebielen...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken me zelf, dus weet hoe het gaat
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh... eentje heeft me al meerdere keren uitgenodigd mee naar de doucheruimte te gaan... niet teveel aanmoedigen die gasten
en nee, ik ben daar niet op in gegaan
Dan moet je muck laten komenquote:
wanneer kan ik beginnen?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef Barretje80 het volgende:
de it-ers hier zijn een stel randdebielen...
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh... eentje heeft me al meerdere keren uitgenodigd mee naar de doucheruimte te gaan... niet teveel aanmoedigen die gasten
en nee, ik ben daar niet op in gegaan
- Je zooi opruimen.quote:
een boek kopen en lezen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
- Je zooi opruimen.
- Eten
- Een boek lezen
- Studeren
- ...
quote:
Dag lieve LL en lellebelquote:
Ik als langharig werkschuw tuig weiger dat pertinentquote:
Hai lekkere hackerquote:
Liebchenquote:
Dat moet een erg goed boek zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een boek kopen en lezen..
sorry de film is nog niet uit..
Woah, dat is echt tofquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:39 schreef Trevland het volgende:
Foto's van de zonsverduistering vanmorgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
er kan op beide geklikt worden voor een vergroting![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |