Sarcastisch?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:33 schreef MeGusta het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens!
Goed, erg goed! Helemaal goed!
Nee, ik ben het 100% met je eens.. de meeste meisjes zijn allemaal sletten..quote:
Meisjes die genieten van seks zijn hoerenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:35 schreef snakelady het volgende:
Ja en nee, denk dat meisjes gewoon wat vrijpostiger durven te zijn omdat er nu niet meer zo'n taboe op is.
Vroeger moest je als meisje het huwelijk in, nu mag je als meisje ook gewoon genieten van seks.
Alleen zouden veel meisjes met die vrijheid wat verstandiger om moeten gaan.
Mijn klacht is dat ze tegenwoordig zich te overdreven uitleven in uitgaansgelegenheden.quote:
Genieten moet ook, maar jezelf gratis weggeven als turks brood, nee sorry.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:36 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Meisjes die genieten van seks zijn hoeren
Genieten mag niet.. is haram.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:37 schreef DaigoUmehara het volgende:
[..]
Genieten mag moet ook, maar jezelf gratis weggeven als turks brood, nee sorry.
Idd, spijtig. Kan het niet beter omschrijven.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:40 schreef Vanky het volgende:
Je hebt gelijk en ik vind het wel spijtig.
Tegenwoordig denk je dat je een deftig meisje gevonden hebt maar als je haar beter leert kennen is ze op haar 14de ontmaagd door paupervolk en zijn er ondertussen al 10 andere jongens over haar geweest!
Maar dat is niet van belang. Ik heb het puur over sletten.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef o.us het volgende:
Het is maar net wie je kent, vind ik. Ik ken tig sletten die zich zelf gratis weggeven als water, maar chicks die een beetje zelfwaarde hebben en het pas doen als ze een vaste relatie hebben na maanden.
Ik ken juist helemaal geen sletten..quote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef o.us het volgende:
Het is maar net wie je kent, vind ik. Ik ken tig sletten die zich zelf gratis weggeven als water, maar chicks die een beetje zelfwaarde hebben en het pas doen als ze een vaste relatie hebben na maanden.
Laag moraalquote:Op maandag 3 januari 2011 01:43 schreef o.us het volgende:
Er was serieus een meid die liep te lullen met een ander en zei het volgende: "Na die fissa ging ik ballen met Lucas. Je weet toch, die spange boy :$. Zei hij halverwege dat hij moest gaan poepen! WHUAIHAUHAUAHUAHA"
Waar gaat het toch heen?
Eén woord = paupervolk!quote:Op maandag 3 januari 2011 01:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Laag moraal![]()
Ik zat laatst bij de huisarts en daar kwam een meisje van +/- mijn leeftijd voor haar 3e abortie. (kon ik opmaken uit haar zeer luidruchtige telefoongesprekken)
Geen denken aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef o.us het volgende:
Je zou maar in andermans zaad van verschillende personen roeren met jouw peners.
Als jij geil bent en je krijgt de kans op een kutje, denk je dan ook nog zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef o.us het volgende:
Je zou maar in andermans zaad van verschillende personen roeren met jouw peners.
En in de bijstand, omdat ze geen opleiding hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:44 schreef Vanky het volgende:
[..]
Eén woord = paupervolk!
De vuile slet!
Dat worden van die vrouwen die op hun 30ste 4 kinderen bij 4 verschillende mannen hebben rondlopen en die werkloos zijn en waar niemand nog naar om kijkt!
Echt zielig vind ik het!!!
Het blijft 3 tot 5 dagen leven, dus voor de gemiddelde slet kan dat bestquote:
Laten we gewoon vanuit gaan dat o.us zijn sex fantasie met ons wilt delen.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:47 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Als jij geil bent en je krijgt de kans op een kutje, denk je dan ook nog zo?
dat betwijfel ik.. maar ik begrijp wel wat je bedoeld..
Neuh, maar in een vaste relatie heb je natuurlijk dat jouw vriendin door min mogelijk jongens/meiden is gedeeld.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:47 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Als jij geil bent en je krijgt de kans op een kutje, denk je dan ook nog zo?
dat betwijfel ik.. maar ik begrijp wel wat je bedoeld..
Stel je voor je dochter staat hier tussen..quote:Op maandag 3 januari 2011 01:49 schreef DaigoUmehara het volgende:
[..]
Laten we gewoon vanuit gaan dat o.us zijn sex fantasie met ons wilt delen.
Ik zal nog eens ontopic in jouw topics posten.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:49 schreef DaigoUmehara het volgende:
[..]
Laten we gewoon vanuit gaan dat o.us zijn sex fantasie met ons wilt delen.
loop een keer door de stad, en let op.quote:
"psst meisje, hee meisje, meisje meisje' volgende begint 'Psst, hee dame, dame, psst hee dame'quote:Op maandag 3 januari 2011 01:52 schreef MeGusta het volgende:
[..]
loop een keer door de stad, en let op.
Dat versta jij dus onder 'door de stad lopen'?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
"psst meisje, hee meisje, meisje meisje' volgende begint 'Psst, hee dame, dame, psst hee dame'
Nee nu snap ik het.
Dat soort mensen kom je tegenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:54 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Dat versta jij dus onder door de stad lopen?
oke, ik snap het.
Hoezo.. werk je daar wel is?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat soort mensen kom je tegenIk heb opgelet.
Of wilde je informatie over de tegelstructuur van binnenstad Utrecht? Of een uitgebreide beschrijving van de gevels op de Oude Gracht?
Jij definieert niet over welke stad je wat wil horen.quote:
Johquote:Op maandag 3 januari 2011 01:55 schreef o.us het volgende:
Ga eens stappen in Rotterdam en bezoek een aantal discotheken.
It's all the same.. dus waarom zou ikquote:Op maandag 3 januari 2011 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij definieert niet over welke stad je wat wil horen.
Goed dat je het zegt. Dat wij daar overheen hebben gekeken zeg. Ieder persoon op aarde heeft natuurlijk maar één ander persoon waarmee seks mogelijk is. Boh, gewoonweg vergeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:50 schreef robber57 het volgende:
Nou gaat het een echt niet zonder het ander: als 90% van de meiden sletten en hoeren zijn dan zullen die hun sletterigheid toch bedrijven met 90% van alle jongens.
Ergo; als je ligt te neuken heb je 90% kans dat je dat doet met een slet/hoer, conclusie:90% van de jongens (pubers) in NL zijn hoerenlopers....
Mijn point: al die "sletten" hebben wel jongens nodig om het tot deze divisie te schoppen.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Dat wij daar overheen hebben gekeken zeg. Ieder persoon op aarde heeft natuurlijk maar één ander persoon waarmee seks mogelijk is. Boh, gewoonweg vergeten.
De oplossing zou dus kunnen zijn dat de jongens niet van meisjes verwachten dat ze bij 15 jarige leeftijd een optreden weggeven alsof ze een bangbros slet is.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:20 schreef mootie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de meiden steeds jonger, steeds verdergaan, omdat ze denken dat jongens hen daarom leuk vinden. En omdat ze denken dat het van ze verwacht wordt.
Ik ken dat dus helemaal niet uit mijn jeugd (ik ben vast al wat ouder). En het zal er misschien ook aan liggen welke school je bezoekt.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:33 schreef robber57 het volgende:
[..]
De oplossing zou dus kunnen zijn dat de jongens niet van meisjes verwachten dat ze bij 15 jarige leeftijd een optreden weggeven alsof ze een bangbros slet is.
Maar dat is nu net de clou; al die puber jochies vinden het prachtig om een 15 jarige "slet" achter de fietsenstalling te grazen te nemen en daarna te dumpen voor de volgende.
Dat hebben ze natuurlijk niet in de planning voor hun toekomstige echtgenoot of voor bv hun zusje want die moeten maagd zijn (hoe wereld vreemd kun je zijn?)maar op het moment suprême met de broek op de knieën word daar even niet aan gedacht....
Overigens: toen ik puber was waren er ook "sletten" van 15 jaar met een kind of meerdere abortussen achter de rug dus heb niet de illusie dat het iets nieuws is...
Misschien moet je je oude ogen vervangen en nog eens lezenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:37 schreef deedeetee het volgende:
LOL !!
Dit topic doet m'n ouwe hart goed. Er is dus echt nog helemaal niks veranderd......![]()
Meisjes die zomaar aan sex doen zijn sletten en de jongens die er aan meedoen zijn eeeehhhhhhhh![]()
![]()
die zijn net zo ergquote:Op maandag 3 januari 2011 08:54 schreef Shispeed het volgende:
wel veel, maar niet 90%![]()
als je hier naar de overkant van de Waal, de Refokant, gaat en je ziet al die meisjes met rokken lopen dan krijg je haast een cultuurschok
dat is al sinds de hippies zo, dat 'genieten van seks' verhaal gaat niet meer op. (als in: dat is niet de reden)quote:Op maandag 3 januari 2011 01:35 schreef snakelady het volgende:
Ja en nee, denk dat meisjes gewoon wat vrijpostiger durven te zijn omdat er nu niet meer zo'n taboe op is.
Vroeger moest je als meisje het huwelijk in, nu mag je als meisje ook gewoon genieten van seks.
nee die beginnen wat later.quote:
Dat dus. Je probeert continue te relativeren. Ow ze ging niet met mij naar bed, dat komt omdat ze enkel met paupers en tokkies naar bed wil gaan. Again, don't kid yourself.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef _Led_ het volgende:
Jongens noemen een meisje een slet als ze niet met hun naar bed gaat maar wel met iemand anders
Vrouwen hebben daar ook last van, als je als man niks van een bepaalde vrouw moet hebben wordt je homo genoemd.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef _Led_ het volgende:
Jongens noemen een meisje een slet als ze niet met hun naar bed gaat maar wel met iemand anders
nee dat zijn ze niet, als je daar op zondag met je brommer door het dorp heen rijdt staan ze je van achter de gordijnen te beglurenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:54 schreef Shispeed het volgende:
wel veel, maar niet 90%![]()
als je hier naar de overkant van de Waal, de Refokant, gaat en je ziet al die meisjes met rokken lopen dan krijg je haast een cultuurschok
Mannen hebben een voortplantings drift. 't mannelijk instinct zegt ze bij zoveel vrouwen mogelijk hun zaad te verspreiden, bij vrouwen is dit niet het geval. Derhalve zijn mannen die veel neuken koningen en vrouwen die veel neuken; hoeren. Simpel zat.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:32 schreef Knabbelnootje het volgende:
Denk dat het probleem niet enkel ligt bij meisjes. Jongens zijn net zo erg. Alleen een meisje wordt gezien als een slet en een gast is de koning als hij veel scoort. Hoe zat dat ook met dat gezegde dat als er 2 mensen vechten er 2 schuld hebben? Met sex weinig anders...
Neen vrouwen die veel neuken zijn koninginnen. Elke vrouw wil neuken. Ik heb ooit geneukt met een vrouw van 36 die getrouwd was en 2 kinderen had. We willen allemaal gewoon seks.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Mannen hebben een voortplantings drift. 't mannelijk instinct zegt ze bij zoveel vrouwen mogelijk hun zaad te verspreiden, bij vrouwen is dit niet het geval. Derhalve zijn mannen die veel neuken koningen en vrouwen die veel neuken; hoeren. Simpel zat.
nee jij bent gwoon un kkzemmel die ik kkklappe geef as k je ooit tege kom kkbezemquote:Op maandag 3 januari 2011 12:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen vrouwen die veel neuken zijn koninginnen. Elke vrouw wil neuken. Ik heb ooit geneukt met een vrouw van 36 die getrouwd was en 2 kinderen had. We willen allemaal gewoon seks.
wtf zeg je nuquote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
nee jij bent gwoon un kkzemmel die ik kkklappe geef as k je ooit tege kom kkbezem
hij zei je bent gewoon een homo die ik ga slaan, als ik je ooit tegenkom en daarna iets over dat je een schoonmaker bentquote:
Ja de stelling klopt en je hoeft alleen maar te kijken naar al die tutjes in de VPRO documentaire I pod I phone I am en de domheid en slet/tuttigheid straalt er vanaf.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
90% van alle meisjes, of zogezegd: pubertjes, zijn sletterig vanwege tekort aan toezicht van ouders. Ze laten zich zo meeslepen. Tegenwoordig heb je zo iemand ontmaagd op der 14e.
Al doe je het als ouders zijnde nog zo goed, het gaat altijd fout. Lang leven de vrijheid met MSN.
Vind jij deze stelling kloppen ?
Oh en hij hoopt dat je deze dingen bent met kankerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef cool15 het volgende:
[..]
hij zei je bent gewoon een homo die ik ga slaan, als ik je ooit tegenkom en daarna iets over dat je een schoonmaker bent
ik weet niet hoor, maar bij mij zijn "sletterigheid" en "tuttigheid" toch 2 zaken die redelijk tegenover elkaar staanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef rubje het volgende:
[..]
Ja de stelling klopt en je hoeft alleen maar te kijken naar al die tutjes in de VPRO documentaire I pod I phone I am en de domheid en slet/tuttigheid straalt er vanaf.Het is gewoon een bepaalt slag dat elke keer het beeld bevestigd.
![]()
Geen wonder dat vele Noord-Afrikanen ze hoeren noemen
niks. 100% van de meiden en van de jongens zouden het doen als ze de kans kregen. Wij leven om te neuken, de meeste gefrustreerde losers hier snappen het niet helemaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat is er mis met sletten? Wat is er mis mee om op je 14e ontmaagd te worden?
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
niks. 100% van de meiden en van de jongens zouden het doen als ze de kans kregen. Wij leven om te neuken, de meeste gefrustreerde losers hier snappen het niet helemaal.
90% nee 70% lijkt me realistischer. Als je ziet wat je nu mag flikken bij meisjes als jongen in tegenstelling tot 10 jaar. Ik zag laatst in de metro een jongen bij een meisje (niet zijn vriendin ofzo) zijn hand in haar broek doen. Tien jaar geleden pikte meisjes dat echt niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
90% van alle meisjes, of zogezegd: pubertjes, zijn sletterig vanwege tekort aan toezicht van ouders. Ze laten zich zo meeslepen. Tegenwoordig heb je zo iemand ontmaagd op der 14e.
Al doe je het als ouders zijnde nog zo goed, het gaat altijd fout. Lang leven de vrijheid met MSN.
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:04 schreef Honingbijtje het volgende:
Het ontmaagden op jonge leeftijd is niet zozeer het probleem denk ik, meer van iedere 2 weken een ander neuken op je 14e
laat me raden, jij bent jaloers (als je een jongen bent) dat ik wel een seksueel leven heb waar ik me niet voor schaam. ALs je een meisje bent, ben je jaloers omdat ik mijn pik niet in je gestopt heb.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Joell het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent op je 14e ontmaagd?
Nee, echt niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
niks. 100% van de meiden en van de jongens zouden het doen als ze de kans kregen. Wij leven om te neuken, de meeste gefrustreerde losers hier snappen het niet helemaal.
Hier moest ik lachen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
laat me raden, jij bent jaloers (als je een jongen bent) dat ik wel een seksueel leven heb waar ik me niet voor schaam. ALs je een meisje bent, ben je jaloers omdat ik mijn pik niet in je gestopt heb.
Nee, echt wel. Dat je een slet bent, betekent niet dat je met iedereen neukt. Vrouwen hebben LMR, last minute resistance. Waar een man denkt aan zo snel mogelijk een chick bangen, denkt een vrouw hier ook aan, maar heeft zij enkele protective shields (slet genoemd worden is er 1 van, een kind kunnen krijgen ook, de man heeft je niet genoeg geplayed een ander). Er zijn zoveel jongens die zeggen dat je er enkel trailer trash mee krijgt en dat hun meid netjes opgevoed is en niet zo is, en even zoveel meiden die zeggen "dat die shit niet op me werkt"(terwijl ze 5 min later bij een vriend van me in bed lopen te neuken) dat het bijna lachwekkend is. Ik heb seks met 18 tot 42, meiden met een vriend en meiden zonder vriend, vrouwen die getrouwd zijn en vrouwen die niet getrouwd zijn, meiden met kind en meiden zonder kinderen, lekker en matig , Hoger opgeleid en lager opgeleid enz. We zijn op aarde met maar 1 doel.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Ik heb echt zat kansen daarvoor gehad, maar toch echt niet gedaan.
Precies, hoeveel kinderen heb je al?quote:
Ik heb geen kinderen. Dat je geen kinderen hebt, wil niet zeggen dat de lust verminderd. Wij kennen bijvoorbeeld voorbehoedsmiddelen e.d.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, hoeveel kinderen heb je al?
Thanxzquote:
Weet niet, wat zijn de feiten? Niet echt een kwestie van "vinden" toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
verhaal
Whatever floats your boat manquote:
Ik neem het aan, ik neem aan dat het onzin is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Whatever floats your boat manJe hoeft het niet aan te nemen ofzo
Waarom is het onzin dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem het aan, ik neem aan dat het onzin is.
Nja voor iemand die wekelijks meer dan 2 meiden neukt her en der is het geen onzin. As we speak heb ik een telefoon vol staan met nummers van meiden en vrouwen Dquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem het aan, ik neem aan dat het onzin is.
Je legt het er zo dik bovenop dat het zijn geloofwaardigheid verliest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja voor iemand die wekelijks meer dan 2 meiden neukt her en der is het geen onzin. As we speak heb ik een telefoon vol staan met nummers van meiden en vrouwen D
Bij de 10% van wat? De meiden die nooit seks hebben.. WOOOWquote:
Zoals ik zei, je hoeft het niet te geloven. je hoeft het zelfs niet aan te nemen. IK zeg enkel dat ik trots ben op wat en wie ik ben en dat ik wel degelijk wekelijks met verschilelnde meiden aan mijn trekken kom, meer is het echt nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je legt het er zo dik bovenop dat het zijn geloofwaardigheid verliest.
Volgens mij ben jij echt een kneus in het echte leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bij de 10% van wat? De meiden die nooit seks hebben.. WOOOWeigenlijk ben je eerder triest dan abnormaal
[..]
Zoals ik zei, je hoeft het niet te geloven. je hoeft het zelfs niet aan te nemen. IK zeg enkel dat ik trots ben op wat en wie ik ben en dat ik wel degelijk wekelijks met verschilelnde meiden aan mijn trekken kom, meer is het echt niet
Nee je mag het ook zeker zeggen dat is het probleem zeker niet, maar dan mag ik ook zeggen dat ik het ongeloofwaardig vind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bij de 10% van wat? De meiden die nooit seks hebben.. WOOOWeigenlijk ben je eerder triest dan abnormaal
[..]
Zoals ik zei, je hoeft het niet te geloven. je hoeft het zelfs niet aan te nemen. IK zeg enkel dat ik trots ben op wat en wie ik ben en dat ik wel degelijk wekelijks met verschilelnde meiden aan mijn trekken kom, meer is het echt niet
Ow, op mijn slaapkamer wel inderdaad. Zo lees ik veel, studeer ik veel, train ik veel e.d. In het uitgaansleven zet ik wel een knop om , dat klopt. ben geen natural hoor, heb het allemaal moeten leren (door schande wijs geworden)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef VBlom het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een kneus in het echte leven.
Dat mag jij, geen enkel probleem meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je mag het ook zeker zeggen dat is het probleem zeker niet, maar dan mag ik ook zeggen dat ik het ongeloofwaardig vind.
Hahahahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef _Led_ het volgende:
Tijdens mijn opleiding tot Ninja zei mijn leermeester zei altijd :
"A key that opens many locks is a master-key.
A lock that is opened by many keys is a lousy lock."
Die kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef _Led_ het volgende:
Tijdens mijn opleiding tot Ninja zei mijn leermeester zei altijd :
"A key that opens many locks is a master-key.
A lock that is opened by many keys is a lousy lock."
Wat toevallig, dat zeiden al die andere meiden die ik geneukt had ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef BlikEten het volgende:
Gelukkig hoor ik bij de 10% dat geen sletten gedrag vertoond. :-)
Ik zou jezelf maar eens laten nachecken voor de zekerheid want wie weet komt dit niet door jouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef Vanky het volgende:
Ik heb ooit eens een sletje geneukt en nu heeft ze aids![]()
Wil je weten hoeveel mannen in de stad nu aids hebben?
Nee , omdat de meeste meiden simpelweg niet met losers willen neuken. Een man kan best meerdere partners hebben (ik wil bv. geen relatie en maak dit ook kenbaar). Maar het gros van de mannen zijn nu eenmaal gewoon losers met approach anxiety die zich enkel op i-net zeer cool voor doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef R4ven het volgende:
Je zou zeggen dat als 90% van de meisjes sletten zijn iedereen wel iets van actie zou kunnen krijgen, en toch gebeurt dat niet... Met andere woorden, 90% is overdreven. Ik zou eerder 20% zeggen. Je hebt inderdaad van die types, maar de meeste meisjes die ik ken krijg je echt niet zo makkelijk mee hoor. Enige uitzondering is een ex-collega, 15 en dan al 25 man over je heen gehad hebben, das gwoon erg.
Iemand die de naam van de grootste baas uit recente TV-historie draagt moet ik wel op zijn woord geloven. Michielos is een persoon die The Game heeft gelezen en in de illusie leeft dat die zooi werktquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:03 schreef barney-stinston het volgende:
De enige seks die michielos heeft gehad is met de "wapenstok" van zijn judo trainer daarom doet ie nu zo ruig..
Gezien de rotkop op je fobo kan ik me wel voorstellen dat t voor jou niet werkt, teringjantjequote:Op woensdag 5 januari 2011 00:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Iemand die de naam van de grootste baas uit recente TV-historie draagt moet ik wel op zijn woord geloven. Michielos is een persoon die The Game heeft gelezen en in de illusie leeft dat die zooi werkt
met dit wanhopige gedrag op notabene internet krijg je ook niks mee inderdaadquote:p 01-07-2009 10:49 schreef Schieganger
Oh my gosh you is so cuuuuuuuuuute Mag ik je in de hoek van de kamer zetten met een plantje in je handen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:32 schreef Flammie het volgende:
Deze of welke bedoel je Michielos?
[ afbeelding ]
?
Tja, voor jou een vraag voor mij een weet.. en daar laat ik het bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:03 schreef barney-stinston het volgende:
De enige seks die michielos heeft gehad is met de "wapenstok" van zijn judo trainer daarom doet ie nu zo ruig..
Ik heb mijn rotkop niet nodig, ik heb geld!quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gezien de rotkop op je fobo kan ik me wel voorstellen dat t voor jou niet werkt, teringjantje
en
[..]
met dit wanhopige gedrag op notabene internet krijg je ook niks mee inderdaad
je hele fotoboek is 1 en al wannabe "versierpogingen" , schei toch uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb mijn rotkop niet nodig, ik heb geld!
En ik play niet op internetkom op, we hebben toch wel wat beters te doen?
Volgens die quote wat michielos laat zien play jij wel degelijk op het internetquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb mijn rotkop niet nodig, ik heb geld!
En ik play niet op internetkom op, we hebben toch wel wat beters te doen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
je hele fotoboek is 1 en al wannabe "versierpogingen" , schei toch uit![]()
Want het fobo is een serieuze bezigheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
[..]
Volgens die quote wat michielos laat zien play jij wel degelijk op het internetWat een faalopmerkingen
Op die manier werkt "the game" ook niet nee
![]()
gelukkig is dat inderdaad een verhalenboekquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[..]
Want het fobo is een serieuze bezigheid![]()
De reden dat The Game niet werkt is omdat het is bewezen dat Neil Strauss 80% van dat boek heeft verzonnen.
Het feit dat je de terminologie van de Pick Up artist scene (scams) gebruikte deed mij denken van wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
gelukkig is dat inderdaad een verhalenboekDaar was ik nog niet over uit
Ik heb het woord "the game" ook zelf niet in de mond genomen overigens
Ik geloof niet dat je een Troll bent. Ik ben bijna zeker dat je gewoon een trieste fokker bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het feit dat je de terminologie van de Pick Up artist scene (scams) gebruikte deed mij denken van wel.
Mijn reactie was tevens ook niet te serieus als aanval hoor. Maar come on, versieren via een fobo doet zelfs de meest trieste fokker nietIk ben een troll!
Jij bent zeker nieuw in PUBquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je een Troll bent. Ik ben bijna zeker dat je gewoon een trieste fokker bent
Je moet toch echt beter je best doen hoor want erg geloofwaardig kom je niet over, puur en alleen om het feit dat je het nu te ver doordrijftquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij bent zeker nieuw in PUBIk troll deze shit hard ouwe. robr0 is mijn trouwste fokhomie
White Knightquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je moet toch echt beter je best doen hoor want erg geloofwaardig kom je niet over, puur en alleen om het feit dat je het nu te ver doordrijftJe bent gewoon een internetplayer, een internet white knight opzoek naar jonkvrouwen en ik wens je dan ook heel veel succes met die levensstijl
haha Schieganger is een negerquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
White Knightik ben nooit aardig tegen de meisjes hier, dat vinden ze juist geil je weet toch. Internet BLACK KNIGHT.
Er zijn geen negers op fok, ik zie alleen maar witte posts met sneeuwvlokken.quote:
Neh. Als je 14 bent kun je toch wel in staan voor de gevolgen van je eigen acties? Ik vind dat ouders niet constant alles hoeven te controleren.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
Meteen even gepasted bij 20 video's.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:33 schreef Schieganger het volgende:
97% van de mensen luisteren tegenwoordig naar Justin Bieber, ALS JIJ BIJ DE 3% HOORT DIE NAAR ECHTE MUZIEK LUISTERT PLAK DIT DAN IN ANDERE VIDEOS!
quote:Op maandag 3 januari 2011 02:22 schreef MASD het volgende:
Ik kan dus kiezen uit 90% van de vrouwelijke samenleving, en nog heb ik geen seks. Verdomme.
Inderdaad, op het internet zijn ze te herkennen aan hun vele hoerig fotos in de badkamerspiegel en nutteloze krabbels bij vriendinnen met heel veel onzin over hoeveel ze van elkaar houden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Gelukkig weet ik hoe je sletten kan vinden
• Roken
• BlackBerry
• Vaak nickelson aan
Hoe doen ze dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:44 schreef -Datdus- het volgende:
Eens, als je in het buitenland komt valt het gewoon op.
Chersonisos, het neukpaleis van Europa! Teveel sletten om te laten liggen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:13 schreef Vanky het volgende:
[..]
Hoe doen ze dan?
Of bedoel je gewoon dat ze dan met nog meer jongens liggen te batsen?
Verdamme! Vliegt Ryanair daarheen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Chersonisos, het neukpaleis van Europa! Teveel sletten om te laten liggen.
Nee volgens google niet.quote:
Nee, ze zien er over het algemeen wat netter uit en gaan zijn niet zo VAAAAN AAAAHH BIER NEUKEN WIJNquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:13 schreef Vanky het volgende:
[..]
Hoe doen ze dan?
Of bedoel je gewoon dat ze dan met nog meer jongens liggen te batsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:38 schreef andreas612 het volgende:
ik zit eigenlijk nog te wachten op het filmpje van een jankende moeder + arrogante dochter bij Dr. Phil.. die dochter was al 300x uitgewoond zonder condoom...
ITS MAH BABEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die chick? We hebben het hier dan ook over Amerika he.
![]()
Hahahahahaha inderdaad vooral nickelson!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:37 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Gelukkig weet ik hoe je sletten kan vinden
• Roken
• BlackBerry
• Vaak nickelson aan
Mag ik d'r dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:58 schreef Panzermaus het volgende:
Alternatief meisje gaf mij een koortslip. Ik moet ze niet meer.
Wie niet?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je wil graag herpes simplex op te lopen?
ja, die volgens mijquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:01 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ITS MAH BABEEEdie chick? We hebben het hier dan ook over Amerika he.
quote:Op maandag 3 januari 2011 01:35 schreef snakelady het volgende:
Hoeren genieten niet van seksquote:Op maandag 3 januari 2011 01:36 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Ik moest lachen :p.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:43 schreef o.us het volgende:
Er was serieus een meid die liep te lullen met een ander en zei het volgende: "Na die fissa ging ik ballen met Lucas. Je weet toch, die spange boy :$. Zei hij halverwege dat hij moest gaan poepen! WHUAIHAUHAUAHUAHA"
Waar gaat het toch heen?
En waarom zouden wij vrouwen niet van seks mogen genieten?!quote:Op maandag 3 januari 2011 01:36 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Oh ja... meisjes onder de 18 zouden inderdaad meer preuts moeten zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef Denenigeikke het volgende:
[..]
En waarom zouden wij vrouwen niet van seks mogen genieten?!
Mannen denken alleen met hun kleinste kopjes en verder niks!
Ze lijken ook echt allemaal op elkaar maar deze is wel erg lelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Brulsnor het volgende:
http://94.100.115.41/1150(...)50795808_5_67Jx.jpeg
Meisjes als dat, ongeveer 90% ja, geplamuurde kop, uggs en natuurlijk mag de blackberry niet ontbreken
Yup! Net een vuilniszakquote:Op maandag 10 januari 2011 15:51 schreef Brulsnor het volgende:
Ik vergat de Nickelson jas!(met bondkraag, en het liefst glimmend)
Deze is gewoon kaolo lelijk, heeft niks met slet te maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Brulsnor het volgende:
Meisjes als dat, ongeveer 90% ja, geplamuurde kop, uggs en natuurlijk mag de blackberry niet ontbreken
Hoe? Leg uit!quote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
Tegenwoordig heb je zo iemand ontmaagd op der 14e.
niet alleen nederlandse hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
niet om het een of ander. maar zo verkeerd is deze toch niet. of zijn jullie allemaal zo kieskeurig(.nl)?quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Brulsnor het volgende:
Haal alle make-up maar eens weg, kijken wat je dan zegt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Naaaait93 het volgende:
[..]
niet om het een of ander. maar zo verkeerd is deze toch niet. of zijn jullie allemaal zo kieskeurig(.nl)?
Waarschijnlijk zoiets als: heuj, lekkere tettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef R4ven het volgende:
[..]
Haal alle make-up maar eens weg, kijken wat je dan zegt.
quote:Op maandag 3 januari 2011 02:22 schreef MASD het volgende:
Ik kan dus kiezen uit 90% van de vrouwelijke samenleving, en nog heb ik geen seks. Verdomme.
Ik ook niet! Ben geen puber meerquote:
Jij kunt me wel krijgen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:36 schreef Elvanera het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet! Ben geen puber meer![]()
P.S. Gelukkig zijn mannen grotere sletten en nog makkelijker te hosselen ook!
Word.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:16 schreef cool15 het volgende:
een man kan geen slet zijn want als hij pussie krijgt is hij gewoon hardcore
OMGTHATSSOTRUE!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Meisjes zijn vaak zo oppervlakkig. Alleen maar top 40 en alles.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Brulsnor het volgende:
Dat is de meest oppervlakkige shit die ik ooit heb gehoord! Ik ben een meisje en het liefst luister ik diepe teksten van typhoon cartes jiggy dje diggy dex enz.quote:
hier idem het gevoel. het zijn gouden tijden alleen niet voor mijquote:
Idd!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
Ik ben het wel met TS eens, meisjes moeten eens ophouden de slet uit te hangen
90% van de vrouwen hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:18 schreef Vanky het volgende:
[..]
Idd!!!
Verdamme, ik wil batsen, zijn hier nog sletjes?
90% lijkt me nogal sterk, maar het valt me idd op dat vergeleken met ''vroegâh'' er steeds meer aandachtshoeren en hoerinnen bij komenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
Door de huidige media zijn we denk ik bewuster dat deze aandachtshoeren in grote getalen bestaan, ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:32 schreef -0mega- het volgende:
[..]
90% lijkt me nogal sterk, maar het valt me idd op dat vergeleken met ''vroegâh'' er steeds meer aandachtshoeren en hoerinnen bij komen
als ze het toch willen zie ik geen probleem behalve als ze het niet vrijwillig doenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:26 schreef L.no het volgende:
Ik ben ook nog niet zo oud, maar ik hou gewoon van sex en het maakt me dan niet uit me wie of wat, het isgewoon heerluk
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:26 schreef L.no het volgende:
Ik ben ook nog niet zo oud, maar ik hou gewoon van sex en het maakt me dan niet uit me wie of wat, het isgewoon heerluk
Vandaag leerde ik dat je 16-jarige meisjes kunt hosselen met sigaretten, gebruik deze wijsheid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meisje van 16 vinden mij met mijn 22 vaak al te oud![]()
Waarom was dat niet in mijn tijd ?
Met mijn 21 vind ik gasten van 22 ook veel te oud! Beter die van 19, die zijn nog beinvloedbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meisje van 16 vinden mij met mijn 22 vaak al te oud![]()
Waarom was dat niet in mijn tijd ?
En jij bent deel van de 17%?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:51 schreef faf het volgende:
Als ik zie op mijn leeftijd 19, heb ik toch het idee dat:
jongens:
33% minder als 3 sexpartners heeft gehad voor zijn 20e.
17% maagd
50% rondneukt
meisjes:
20% minder als 3 sexpartners heeft gehad voor zijn 20e.
10% maagd
70% rondneukt
Ik helaas wel...:(quote:
In hun breezahkringen zal het ongetwijfeld wel een reden zijn om trots op te zijn. Hopelijk komen ze er wat later achter dat veertien wel wat vroeg is.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:51 schreef ash-ketchup het volgende:
[..]
Ik helaas wel...:(
Ik ken zelf ook 2 meiden die op de 14de zijn ontmaagd en zijn er nog trots op ook nog.
En dat heb je bij allemaal even gecontroleerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:12 schreef heloef het volgende:
Het is toch wel opvallend dat ik zelfs op het VMBO dat soort wijven amper tegenkwam, op een paar na natuurlijk de rest was doodnormaal en ging van school als maagd.
Nah, denk dat ze gewoon trost zijn dat de andere nog wel maagd zijn xDquote:Op maandag 24 januari 2011 09:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In hun breezahkringen zal het ongetwijfeld wel een reden zijn om trots op te zijn. Hopelijk komen ze er wat later achter dat veertien wel wat vroeg is.
Maarja, toen ik voor de eerste keer gezoend had met een meid toen ik elf of twaalf was voelde ik me ook best wel de man tegenover mijn vrienden van toen, meisjes zullen dit soort gedrag ook wel kennen.
Dat bedoel ik dus, zo van: "jij bent nog maagd en ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef loesjewater het volgende:
Nah, denk dat ze gewoon trost zijn dat de andere nog wel maagd zijn xD
als ze 16 zijn kopen ze dat zelf welquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat je 16-jarige meisjes kunt hosselen met sigaretten, gebruik deze wijsheid.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Vanky het volgende:
Op hun 14de ontmaagd.
Op hun 18de al 10 jongens over zich gehad
En op hun 20ste ontmoeten ze iemand van wie ze houden, en die persoon knapt ofwel af op haar sletterig gedoe ofwel dumpt ze hem omdat de seks niet zo was als bij de andere jongens!
Vervolgens gaat ze nog wat doorsletten tot haar 25ste en plots beseft ze dat ze een kind en man wil, en neemt ze de eerste de beste.
Op haar 30ste gaat ze scheiden, raakt in een depressie, verliest vervolgens haar job en zit in financiële troubles.
En zo hebben we er weer een bijstandswijf bij met 3 kinderen bij 3 verschillende mannen!
Vervolgens zit ze iedere dag thuis en terwijl haar kinderen op school zitten legt zij haar benen open voor de mannen!
(Zo komt ze aan die nieuwe tv, of is de woonkamer eens geschilderd. Of de dakgoot hersteld)
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Vanky het volgende:
Op hun 14de ontmaagd.
Op hun 18de al 10 jongens over zich gehad
En op hun 20ste ontmoeten ze iemand van wie ze houden, en die persoon knapt ofwel af op haar sletterig gedoe ofwel dumpt ze hem omdat de seks niet zo was als bij de andere jongens!
Vervolgens gaat ze nog wat doorsletten tot haar 25ste en plots beseft ze dat ze een kind en man wil, en neemt ze de eerste de beste.
Op haar 30ste gaat ze scheiden, raakt in een depressie, verliest vervolgens haar job en zit in financiële troubles.
En zo hebben we er weer een bijstandswijf bij met 3 kinderen bij 3 verschillende mannen!
Vervolgens zit ze iedere dag thuis en terwijl haar kinderen op school zitten legt zij haar benen open voor de mannen!
(Zo komt ze aan die nieuwe tv, of is de woonkamer eens geschilderd. Of de dakgoot hersteld)
Ik heb met sommige het daar ooit over gehad niet allemaal natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat heb je bij allemaal even gecontroleerd?
Alleen gepraat en niet gedaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb met sommige het daar ooit over gehad niet allemaal natuurlijk.
Die meisjes waren echt niet geïnteresseerd in mij hoor.quote:
Nee, die werden ondertussen genomen door de mooiboys terwijl jij erover praatte met ze.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die meisjes waren echt niet geïnteresseerd in mij hoor.
Tuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, die werden ondertussen genomen door de mooiboys terwijl jij erover praatte met ze.
Ja, mensen zijn niet altijd wie je denkt die ze zijn.quote:
als je 18+ bent, gaat het meestal ook wel makkelijk.18 en 16 is niets mis meequote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Schieganger het volgende:
14 tot 16 jarige meisjes raken tot je aangetrokken als je 20+ bent (maar niet ouder dan 25), de slutty ones tenminste.
Dus mensen die echt wanhopig zijn en nog geen seks hebben gehad, come on, nu kan het!
16 is legaal dus ik heb er geen problemen mee al was ik 25.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:35 schreef WhiteMagic het volgende:
[..]
als je 18+ bent, gaat het meestal ook wel makkelijk.18 en 16 is niets mis mee
klopt.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
Idd, voor mannen is het verdomd moeilijk om kutjes te krijgen, je moet er veel meer voor doen dan een vrouw. Terwijl een vrouw weet dat ze toch sowieso wel zat lullen kan krijgen, waardoor ze veel meer kieskeuriger zijn en daardoor makkelijker mannen kunnen krijgen die ze kunnen naaienquote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Mannen hebben een voortplantings drift. 't mannelijk instinct zegt ze bij zoveel vrouwen mogelijk hun zaad te verspreiden, bij vrouwen is dit niet het geval. Derhalve zijn mannen die veel neuken koningen en vrouwen die veel neuken; hoeren. Simpel zat.
guantanamo bay? lolquote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef psycholicious het volgende:
Ik ben het er mee eens! afhoeren die hoertjes! eerste boot naar guantana bombay
Guantanamo bay is een gevangenis, Bombay is de grootste stad in India die daar geen fuck mee te maken heeft. Like duhquote:
Ik quote "Guantana Bombay" omdat het niet bestaat en ik zeg gewoon even wat het wel moet zijn, namelijk Guantanamo Bay. Lees het nog eens opnieuw, dan begrijp je het misschien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:24 schreef Id_do_her het volgende:
Ja maar je quote iemand die Guantanamo Bombay zei. Begrijpend lezen is toch o zo moeilijk. Als je niet weet wat Guantanamo Bay is ben je wel echt achterlijk.
Eerder door je intelligentie, of het gebrek eraanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:32 schreef Id_do_her het volgende:
Denk je nou echt dat ik een vrouw ben door mijn UI?
Idd, moet nog steeds om die kereltjes lachenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:08 schreef Guitar93 het volgende:
en 80% van de jeugd is wanna be justin bieber.
T is idd waar, -.-quote:Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef _Led_ het volgende:
Je bitcht wel als een wiefquote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:32 schreef Id_do_her het volgende:
Denk je nou echt dat ik een vrouw ben door mijn UI?
Er zijn grenzen die je instinctief kent ja, Daar zijn geen leerboeken voor nodig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
16 is legaal dus ik heb er geen problemen mee al was ik 25.
Zolang het mijn zusje of nichtje niet is
Maar voor mij ver van mijn bed.. (hihi ik zei bedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef Seam het volgende:
een veertienjarige chick ontmaagden is redelijk normaal. Tien jaar geleden was het zo'n 15 jaar.
quote:Op maandag 3 januari 2011 01:35 schreef snakelady het volgende:
nu moet je er alleen mee trouwen als je een kindje maaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:19 schreef Romanus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |