In hun breezahkringen zal het ongetwijfeld wel een reden zijn om trots op te zijn. Hopelijk komen ze er wat later achter dat veertien wel wat vroeg is.quote:Op maandag 24 januari 2011 08:51 schreef ash-ketchup het volgende:
[..]
Ik helaas wel...:(
Ik ken zelf ook 2 meiden die op de 14de zijn ontmaagd en zijn er nog trots op ook nog.
En dat heb je bij allemaal even gecontroleerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:12 schreef heloef het volgende:
Het is toch wel opvallend dat ik zelfs op het VMBO dat soort wijven amper tegenkwam, op een paar na natuurlijk de rest was doodnormaal en ging van school als maagd.
Nah, denk dat ze gewoon trost zijn dat de andere nog wel maagd zijn xDquote:Op maandag 24 januari 2011 09:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In hun breezahkringen zal het ongetwijfeld wel een reden zijn om trots op te zijn. Hopelijk komen ze er wat later achter dat veertien wel wat vroeg is.
Maarja, toen ik voor de eerste keer gezoend had met een meid toen ik elf of twaalf was voelde ik me ook best wel de man tegenover mijn vrienden van toen, meisjes zullen dit soort gedrag ook wel kennen.
Dat bedoel ik dus, zo van: "jij bent nog maagd en ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef loesjewater het volgende:
Nah, denk dat ze gewoon trost zijn dat de andere nog wel maagd zijn xD
als ze 16 zijn kopen ze dat zelf welquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:17 schreef MASD het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat je 16-jarige meisjes kunt hosselen met sigaretten, gebruik deze wijsheid.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Vanky het volgende:
Op hun 14de ontmaagd.
Op hun 18de al 10 jongens over zich gehad
En op hun 20ste ontmoeten ze iemand van wie ze houden, en die persoon knapt ofwel af op haar sletterig gedoe ofwel dumpt ze hem omdat de seks niet zo was als bij de andere jongens!
Vervolgens gaat ze nog wat doorsletten tot haar 25ste en plots beseft ze dat ze een kind en man wil, en neemt ze de eerste de beste.
Op haar 30ste gaat ze scheiden, raakt in een depressie, verliest vervolgens haar job en zit in financiële troubles.
En zo hebben we er weer een bijstandswijf bij met 3 kinderen bij 3 verschillende mannen!
Vervolgens zit ze iedere dag thuis en terwijl haar kinderen op school zitten legt zij haar benen open voor de mannen!
(Zo komt ze aan die nieuwe tv, of is de woonkamer eens geschilderd. Of de dakgoot hersteld)
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Vanky het volgende:
Op hun 14de ontmaagd.
Op hun 18de al 10 jongens over zich gehad
En op hun 20ste ontmoeten ze iemand van wie ze houden, en die persoon knapt ofwel af op haar sletterig gedoe ofwel dumpt ze hem omdat de seks niet zo was als bij de andere jongens!
Vervolgens gaat ze nog wat doorsletten tot haar 25ste en plots beseft ze dat ze een kind en man wil, en neemt ze de eerste de beste.
Op haar 30ste gaat ze scheiden, raakt in een depressie, verliest vervolgens haar job en zit in financiële troubles.
En zo hebben we er weer een bijstandswijf bij met 3 kinderen bij 3 verschillende mannen!
Vervolgens zit ze iedere dag thuis en terwijl haar kinderen op school zitten legt zij haar benen open voor de mannen!
(Zo komt ze aan die nieuwe tv, of is de woonkamer eens geschilderd. Of de dakgoot hersteld)
Ik heb met sommige het daar ooit over gehad niet allemaal natuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 09:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat heb je bij allemaal even gecontroleerd?
Alleen gepraat en niet gedaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb met sommige het daar ooit over gehad niet allemaal natuurlijk.
Die meisjes waren echt niet geïnteresseerd in mij hoor.quote:
Nee, die werden ondertussen genomen door de mooiboys terwijl jij erover praatte met ze.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die meisjes waren echt niet geïnteresseerd in mij hoor.
Tuurlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, die werden ondertussen genomen door de mooiboys terwijl jij erover praatte met ze.
Ja, mensen zijn niet altijd wie je denkt die ze zijn.quote:
als je 18+ bent, gaat het meestal ook wel makkelijk.18 en 16 is niets mis meequote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef Schieganger het volgende:
14 tot 16 jarige meisjes raken tot je aangetrokken als je 20+ bent (maar niet ouder dan 25), de slutty ones tenminste.
Dus mensen die echt wanhopig zijn en nog geen seks hebben gehad, come on, nu kan het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |