quote:Op maandag 10 januari 2011 15:39 schreef Brulsnor het volgende:
http://94.100.115.41/1150(...)50795808_5_67Jx.jpeg
Meisjes als dat, ongeveer 90% ja, geplamuurde kop, uggs en natuurlijk mag de blackberry niet ontbreken
Dat is de meest oppervlakkige shit die ik ooit heb gehoord! Ik ben een meisje en het liefst luister ik diepe teksten van typhoon cartes jiggy dje diggy dex enz.quote:
hier idem het gevoel. het zijn gouden tijden alleen niet voor mijquote:
Idd!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
Ik ben het wel met TS eens, meisjes moeten eens ophouden de slet uit te hangen
90% van de vrouwen hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:18 schreef Vanky het volgende:
[..]
Idd!!!
Verdamme, ik wil batsen, zijn hier nog sletjes?
90% lijkt me nogal sterk, maar het valt me idd op dat vergeleken met ''vroegâh'' er steeds meer aandachtshoeren en hoerinnen bij komenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
90% van alle meisjes, of zogezegd: pubertjes, zijn sletterig vanwege tekort aan toezicht van ouders. Ze laten zich zo meeslepen. Tegenwoordig heb je zo iemand ontmaagd op der 14e.
Al doe je het als ouders zijnde nog zo goed, het gaat altijd fout. Lang leven de vrijheid met MSN.
Vind jij deze stelling kloppen ?
Door de huidige media zijn we denk ik bewuster dat deze aandachtshoeren in grote getalen bestaan, ignorance is bliss.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:32 schreef -0mega- het volgende:
[..]
90% lijkt me nogal sterk, maar het valt me idd op dat vergeleken met ''vroegâh'' er steeds meer aandachtshoeren en hoerinnen bij komen
als ze het toch willen zie ik geen probleem behalve als ze het niet vrijwillig doenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
90% van alle meisjes, of zogezegd: pubertjes, zijn sletterig vanwege tekort aan toezicht van ouders. Ze laten zich zo meeslepen. Tegenwoordig heb je zo iemand ontmaagd op der 14e.
Al doe je het als ouders zijnde nog zo goed, het gaat altijd fout. Lang leven de vrijheid met MSN.
Vind jij deze stelling kloppen ?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:26 schreef L.no het volgende:
Ik ben ook nog niet zo oud, maar ik hou gewoon van sex en het maakt me dan niet uit me wie of wat, het isgewoon heerluk
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:26 schreef L.no het volgende:
Ik ben ook nog niet zo oud, maar ik hou gewoon van sex en het maakt me dan niet uit me wie of wat, het isgewoon heerluk
Vandaag leerde ik dat je 16-jarige meisjes kunt hosselen met sigaretten, gebruik deze wijsheid.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meisje van 16 vinden mij met mijn 22 vaak al te oud![]()
Waarom was dat niet in mijn tijd ?
Met mijn 21 vind ik gasten van 22 ook veel te oud! Beter die van 19, die zijn nog beinvloedbaarquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meisje van 16 vinden mij met mijn 22 vaak al te oud![]()
Waarom was dat niet in mijn tijd ?
En jij bent deel van de 17%?quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:51 schreef faf het volgende:
Als ik zie op mijn leeftijd 19, heb ik toch het idee dat:
jongens:
33% minder als 3 sexpartners heeft gehad voor zijn 20e.
17% maagd
50% rondneukt
meisjes:
20% minder als 3 sexpartners heeft gehad voor zijn 20e.
10% maagd
70% rondneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |