Discussies voer ik echt vaak goed, vooral toen mijn moeder me laatst vroeg:
"Kim, wat is er toch met die wijven van tegenwoordig het is net alsof nette meiden nu bij het verleden horen." Kijk, het gaat niet meer om het dame zijn en wat daar met name bij hoort; de waardigheid. Waar is de tijd dat een man een maagd verleidt met serenades op zijn gitaar bij maneschijn?
Normaliteit is verdwenen, wat je nu ziet, is evolutie van de sexuele revolutie. Bij jullie begonnen; bij de hippies, stickies, de pil slikken oftewel krikken zonder kiddies. En switch hem maar dan pikkie, voor een ander pikkie om te strikken voor een wippie. Toch? Dus waarom de tumult, dit is cult, en alles wat je nu niet duld, is jullie schuld.
Maar ik heb er geen problemen mee, luister man. Ik zuip me lam en maak gretig gebruik ervan. Yeah grietje, laat maar zien dat je sexy bent. Enne, laat het ons niet zien dat je zestien bent. Nee, geneer je niet. Je weet dat iedereen je liever zonder kleren ziet. En meer ook niet. Dus trutje, push je B-cup, eens up, en doe op je face ook een beetje make-up.
Of een beetje veel. Hier je lip stick. Ew, dit is niks, het liefst teken je een heel nieuw gezicht, bitch. En klik-klik weer wat pics voor je hyves. Hee! En kijk eens, je hebt ook nog een MySpace. Nice, en ik zie het best, ze willen zijn als chicks uit clips van TMF. Yo TMF! Thanks voor de breezerslet. Nu kan ik voor een frietje met, met een griet naar bed. Eeeeeeyy.
Letterlijke quote van Per-Verz bij zijn laatste 101Barz sessie. Ik sluit me hier bij aan.