Sarcastisch?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:33 schreef MeGusta het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens!
Goed, erg goed! Helemaal goed!
Nee, ik ben het 100% met je eens.. de meeste meisjes zijn allemaal sletten..quote:
Meisjes die genieten van seks zijn hoerenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:35 schreef snakelady het volgende:
Ja en nee, denk dat meisjes gewoon wat vrijpostiger durven te zijn omdat er nu niet meer zo'n taboe op is.
Vroeger moest je als meisje het huwelijk in, nu mag je als meisje ook gewoon genieten van seks.
Alleen zouden veel meisjes met die vrijheid wat verstandiger om moeten gaan.
Mijn klacht is dat ze tegenwoordig zich te overdreven uitleven in uitgaansgelegenheden.quote:
Genieten moet ook, maar jezelf gratis weggeven als turks brood, nee sorry.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:36 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Meisjes die genieten van seks zijn hoeren
Genieten mag niet.. is haram.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:37 schreef DaigoUmehara het volgende:
[..]
Genieten mag moet ook, maar jezelf gratis weggeven als turks brood, nee sorry.
Idd, spijtig. Kan het niet beter omschrijven.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:40 schreef Vanky het volgende:
Je hebt gelijk en ik vind het wel spijtig.
Tegenwoordig denk je dat je een deftig meisje gevonden hebt maar als je haar beter leert kennen is ze op haar 14de ontmaagd door paupervolk en zijn er ondertussen al 10 andere jongens over haar geweest!
Maar dat is niet van belang. Ik heb het puur over sletten.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef o.us het volgende:
Het is maar net wie je kent, vind ik. Ik ken tig sletten die zich zelf gratis weggeven als water, maar chicks die een beetje zelfwaarde hebben en het pas doen als ze een vaste relatie hebben na maanden.
Ik ken juist helemaal geen sletten..quote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef o.us het volgende:
Het is maar net wie je kent, vind ik. Ik ken tig sletten die zich zelf gratis weggeven als water, maar chicks die een beetje zelfwaarde hebben en het pas doen als ze een vaste relatie hebben na maanden.
Laag moraalquote:Op maandag 3 januari 2011 01:43 schreef o.us het volgende:
Er was serieus een meid die liep te lullen met een ander en zei het volgende: "Na die fissa ging ik ballen met Lucas. Je weet toch, die spange boy :$. Zei hij halverwege dat hij moest gaan poepen! WHUAIHAUHAUAHUAHA"
Waar gaat het toch heen?
Eén woord = paupervolk!quote:Op maandag 3 januari 2011 01:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Laag moraal![]()
Ik zat laatst bij de huisarts en daar kwam een meisje van +/- mijn leeftijd voor haar 3e abortie. (kon ik opmaken uit haar zeer luidruchtige telefoongesprekken)
Geen denken aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef o.us het volgende:
Je zou maar in andermans zaad van verschillende personen roeren met jouw peners.
Als jij geil bent en je krijgt de kans op een kutje, denk je dan ook nog zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef o.us het volgende:
Je zou maar in andermans zaad van verschillende personen roeren met jouw peners.
En in de bijstand, omdat ze geen opleiding hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:44 schreef Vanky het volgende:
[..]
Eén woord = paupervolk!
De vuile slet!
Dat worden van die vrouwen die op hun 30ste 4 kinderen bij 4 verschillende mannen hebben rondlopen en die werkloos zijn en waar niemand nog naar om kijkt!
Echt zielig vind ik het!!!
Het blijft 3 tot 5 dagen leven, dus voor de gemiddelde slet kan dat bestquote:
Laten we gewoon vanuit gaan dat o.us zijn sex fantasie met ons wilt delen.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:47 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Als jij geil bent en je krijgt de kans op een kutje, denk je dan ook nog zo?
dat betwijfel ik.. maar ik begrijp wel wat je bedoeld..
Neuh, maar in een vaste relatie heb je natuurlijk dat jouw vriendin door min mogelijk jongens/meiden is gedeeld.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:47 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Als jij geil bent en je krijgt de kans op een kutje, denk je dan ook nog zo?
dat betwijfel ik.. maar ik begrijp wel wat je bedoeld..
Stel je voor je dochter staat hier tussen..quote:Op maandag 3 januari 2011 01:49 schreef DaigoUmehara het volgende:
[..]
Laten we gewoon vanuit gaan dat o.us zijn sex fantasie met ons wilt delen.
Ik zal nog eens ontopic in jouw topics posten.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:49 schreef DaigoUmehara het volgende:
[..]
Laten we gewoon vanuit gaan dat o.us zijn sex fantasie met ons wilt delen.
loop een keer door de stad, en let op.quote:
"psst meisje, hee meisje, meisje meisje' volgende begint 'Psst, hee dame, dame, psst hee dame'quote:Op maandag 3 januari 2011 01:52 schreef MeGusta het volgende:
[..]
loop een keer door de stad, en let op.
Dat versta jij dus onder 'door de stad lopen'?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
"psst meisje, hee meisje, meisje meisje' volgende begint 'Psst, hee dame, dame, psst hee dame'
Nee nu snap ik het.
Dat soort mensen kom je tegenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:54 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Dat versta jij dus onder door de stad lopen?
oke, ik snap het.
Hoezo.. werk je daar wel is?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat soort mensen kom je tegenIk heb opgelet.
Of wilde je informatie over de tegelstructuur van binnenstad Utrecht? Of een uitgebreide beschrijving van de gevels op de Oude Gracht?
Jij definieert niet over welke stad je wat wil horen.quote:
Johquote:Op maandag 3 januari 2011 01:55 schreef o.us het volgende:
Ga eens stappen in Rotterdam en bezoek een aantal discotheken.
It's all the same.. dus waarom zou ikquote:Op maandag 3 januari 2011 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij definieert niet over welke stad je wat wil horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |