Thanxzquote:
Weet niet, wat zijn de feiten? Niet echt een kwestie van "vinden" toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
verhaal
Vind jij deze stelling kloppen ?
Whatever floats your boat manquote:
Ik neem het aan, ik neem aan dat het onzin is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Whatever floats your boat manJe hoeft het niet aan te nemen ofzo
Waarom is het onzin dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem het aan, ik neem aan dat het onzin is.
Nja voor iemand die wekelijks meer dan 2 meiden neukt her en der is het geen onzin. As we speak heb ik een telefoon vol staan met nummers van meiden en vrouwen Dquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neem het aan, ik neem aan dat het onzin is.
Je legt het er zo dik bovenop dat het zijn geloofwaardigheid verliest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja voor iemand die wekelijks meer dan 2 meiden neukt her en der is het geen onzin. As we speak heb ik een telefoon vol staan met nummers van meiden en vrouwen D
Bij de 10% van wat? De meiden die nooit seks hebben.. WOOOWquote:
Zoals ik zei, je hoeft het niet te geloven. je hoeft het zelfs niet aan te nemen. IK zeg enkel dat ik trots ben op wat en wie ik ben en dat ik wel degelijk wekelijks met verschilelnde meiden aan mijn trekken kom, meer is het echt nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je legt het er zo dik bovenop dat het zijn geloofwaardigheid verliest.
Volgens mij ben jij echt een kneus in het echte leven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bij de 10% van wat? De meiden die nooit seks hebben.. WOOOWeigenlijk ben je eerder triest dan abnormaal
[..]
Zoals ik zei, je hoeft het niet te geloven. je hoeft het zelfs niet aan te nemen. IK zeg enkel dat ik trots ben op wat en wie ik ben en dat ik wel degelijk wekelijks met verschilelnde meiden aan mijn trekken kom, meer is het echt niet
Nee je mag het ook zeker zeggen dat is het probleem zeker niet, maar dan mag ik ook zeggen dat ik het ongeloofwaardig vind.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Bij de 10% van wat? De meiden die nooit seks hebben.. WOOOWeigenlijk ben je eerder triest dan abnormaal
[..]
Zoals ik zei, je hoeft het niet te geloven. je hoeft het zelfs niet aan te nemen. IK zeg enkel dat ik trots ben op wat en wie ik ben en dat ik wel degelijk wekelijks met verschilelnde meiden aan mijn trekken kom, meer is het echt niet
Ow, op mijn slaapkamer wel inderdaad. Zo lees ik veel, studeer ik veel, train ik veel e.d. In het uitgaansleven zet ik wel een knop om , dat klopt. ben geen natural hoor, heb het allemaal moeten leren (door schande wijs geworden)quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef VBlom het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een kneus in het echte leven.
Dat mag jij, geen enkel probleem meequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee je mag het ook zeker zeggen dat is het probleem zeker niet, maar dan mag ik ook zeggen dat ik het ongeloofwaardig vind.
Hahahahquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef _Led_ het volgende:
Tijdens mijn opleiding tot Ninja zei mijn leermeester zei altijd :
"A key that opens many locks is a master-key.
A lock that is opened by many keys is a lousy lock."
Die kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:19 schreef _Led_ het volgende:
Tijdens mijn opleiding tot Ninja zei mijn leermeester zei altijd :
"A key that opens many locks is a master-key.
A lock that is opened by many keys is a lousy lock."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |