Wat toevallig, dat zeiden al die andere meiden die ik geneukt had ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:12 schreef BlikEten het volgende:
Gelukkig hoor ik bij de 10% dat geen sletten gedrag vertoond. :-)
Ik zou jezelf maar eens laten nachecken voor de zekerheid want wie weet komt dit niet door jouquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:12 schreef Vanky het volgende:
Ik heb ooit eens een sletje geneukt en nu heeft ze aids![]()
Wil je weten hoeveel mannen in de stad nu aids hebben?
Nee , omdat de meeste meiden simpelweg niet met losers willen neuken. Een man kan best meerdere partners hebben (ik wil bv. geen relatie en maak dit ook kenbaar). Maar het gros van de mannen zijn nu eenmaal gewoon losers met approach anxiety die zich enkel op i-net zeer cool voor doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:39 schreef R4ven het volgende:
Je zou zeggen dat als 90% van de meisjes sletten zijn iedereen wel iets van actie zou kunnen krijgen, en toch gebeurt dat niet... Met andere woorden, 90% is overdreven. Ik zou eerder 20% zeggen. Je hebt inderdaad van die types, maar de meeste meisjes die ik ken krijg je echt niet zo makkelijk mee hoor. Enige uitzondering is een ex-collega, 15 en dan al 25 man over je heen gehad hebben, das gwoon erg.
Iemand die de naam van de grootste baas uit recente TV-historie draagt moet ik wel op zijn woord geloven. Michielos is een persoon die The Game heeft gelezen en in de illusie leeft dat die zooi werktquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:03 schreef barney-stinston het volgende:
De enige seks die michielos heeft gehad is met de "wapenstok" van zijn judo trainer daarom doet ie nu zo ruig..
Gezien de rotkop op je fobo kan ik me wel voorstellen dat t voor jou niet werkt, teringjantjequote:Op woensdag 5 januari 2011 00:27 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Iemand die de naam van de grootste baas uit recente TV-historie draagt moet ik wel op zijn woord geloven. Michielos is een persoon die The Game heeft gelezen en in de illusie leeft dat die zooi werkt
met dit wanhopige gedrag op notabene internet krijg je ook niks mee inderdaadquote:p 01-07-2009 10:49 schreef Schieganger
Oh my gosh you is so cuuuuuuuuuute Mag ik je in de hoek van de kamer zetten met een plantje in je handen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:32 schreef Flammie het volgende:
Deze of welke bedoel je Michielos?
[ afbeelding ]
?
Tja, voor jou een vraag voor mij een weet.. en daar laat ik het bijquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:03 schreef barney-stinston het volgende:
De enige seks die michielos heeft gehad is met de "wapenstok" van zijn judo trainer daarom doet ie nu zo ruig..
Ik heb mijn rotkop niet nodig, ik heb geld!quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gezien de rotkop op je fobo kan ik me wel voorstellen dat t voor jou niet werkt, teringjantje
en
[..]
met dit wanhopige gedrag op notabene internet krijg je ook niks mee inderdaad
je hele fotoboek is 1 en al wannabe "versierpogingen" , schei toch uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb mijn rotkop niet nodig, ik heb geld!
En ik play niet op internetkom op, we hebben toch wel wat beters te doen?
Volgens die quote wat michielos laat zien play jij wel degelijk op het internetquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb mijn rotkop niet nodig, ik heb geld!
En ik play niet op internetkom op, we hebben toch wel wat beters te doen?
quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
je hele fotoboek is 1 en al wannabe "versierpogingen" , schei toch uit![]()
Want het fobo is een serieuze bezigheidquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
[..]
Volgens die quote wat michielos laat zien play jij wel degelijk op het internetWat een faalopmerkingen
Op die manier werkt "the game" ook niet nee
![]()
gelukkig is dat inderdaad een verhalenboekquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[..]
Want het fobo is een serieuze bezigheid![]()
De reden dat The Game niet werkt is omdat het is bewezen dat Neil Strauss 80% van dat boek heeft verzonnen.
Het feit dat je de terminologie van de Pick Up artist scene (scams) gebruikte deed mij denken van wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
gelukkig is dat inderdaad een verhalenboekDaar was ik nog niet over uit
Ik heb het woord "the game" ook zelf niet in de mond genomen overigens
Ik geloof niet dat je een Troll bent. Ik ben bijna zeker dat je gewoon een trieste fokker bentquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het feit dat je de terminologie van de Pick Up artist scene (scams) gebruikte deed mij denken van wel.
Mijn reactie was tevens ook niet te serieus als aanval hoor. Maar come on, versieren via een fobo doet zelfs de meest trieste fokker nietIk ben een troll!
Jij bent zeker nieuw in PUBquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:40 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je een Troll bent. Ik ben bijna zeker dat je gewoon een trieste fokker bent
Je moet toch echt beter je best doen hoor want erg geloofwaardig kom je niet over, puur en alleen om het feit dat je het nu te ver doordrijftquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Jij bent zeker nieuw in PUBIk troll deze shit hard ouwe. robr0 is mijn trouwste fokhomie
White Knightquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:42 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je moet toch echt beter je best doen hoor want erg geloofwaardig kom je niet over, puur en alleen om het feit dat je het nu te ver doordrijftJe bent gewoon een internetplayer, een internet white knight opzoek naar jonkvrouwen en ik wens je dan ook heel veel succes met die levensstijl
haha Schieganger is een negerquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
White Knightik ben nooit aardig tegen de meisjes hier, dat vinden ze juist geil je weet toch. Internet BLACK KNIGHT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |