Sarcastisch?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:33 schreef MeGusta het volgende:
Ik ben het er helemaal mee eens!
Goed, erg goed! Helemaal goed!
Nee, ik ben het 100% met je eens.. de meeste meisjes zijn allemaal sletten..quote:
Meisjes die genieten van seks zijn hoerenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:35 schreef snakelady het volgende:
Ja en nee, denk dat meisjes gewoon wat vrijpostiger durven te zijn omdat er nu niet meer zo'n taboe op is.
Vroeger moest je als meisje het huwelijk in, nu mag je als meisje ook gewoon genieten van seks.
Alleen zouden veel meisjes met die vrijheid wat verstandiger om moeten gaan.
Mijn klacht is dat ze tegenwoordig zich te overdreven uitleven in uitgaansgelegenheden.quote:
Genieten moet ook, maar jezelf gratis weggeven als turks brood, nee sorry.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:36 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Meisjes die genieten van seks zijn hoeren
Genieten mag niet.. is haram.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:37 schreef DaigoUmehara het volgende:
[..]
Genieten mag moet ook, maar jezelf gratis weggeven als turks brood, nee sorry.
Idd, spijtig. Kan het niet beter omschrijven.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:40 schreef Vanky het volgende:
Je hebt gelijk en ik vind het wel spijtig.
Tegenwoordig denk je dat je een deftig meisje gevonden hebt maar als je haar beter leert kennen is ze op haar 14de ontmaagd door paupervolk en zijn er ondertussen al 10 andere jongens over haar geweest!
Maar dat is niet van belang. Ik heb het puur over sletten.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef o.us het volgende:
Het is maar net wie je kent, vind ik. Ik ken tig sletten die zich zelf gratis weggeven als water, maar chicks die een beetje zelfwaarde hebben en het pas doen als ze een vaste relatie hebben na maanden.
Ik ken juist helemaal geen sletten..quote:Op maandag 3 januari 2011 01:41 schreef o.us het volgende:
Het is maar net wie je kent, vind ik. Ik ken tig sletten die zich zelf gratis weggeven als water, maar chicks die een beetje zelfwaarde hebben en het pas doen als ze een vaste relatie hebben na maanden.
Laag moraalquote:Op maandag 3 januari 2011 01:43 schreef o.us het volgende:
Er was serieus een meid die liep te lullen met een ander en zei het volgende: "Na die fissa ging ik ballen met Lucas. Je weet toch, die spange boy :$. Zei hij halverwege dat hij moest gaan poepen! WHUAIHAUHAUAHUAHA"
Waar gaat het toch heen?
Eén woord = paupervolk!quote:Op maandag 3 januari 2011 01:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Laag moraal![]()
Ik zat laatst bij de huisarts en daar kwam een meisje van +/- mijn leeftijd voor haar 3e abortie. (kon ik opmaken uit haar zeer luidruchtige telefoongesprekken)
Geen denken aan.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef o.us het volgende:
Je zou maar in andermans zaad van verschillende personen roeren met jouw peners.
Als jij geil bent en je krijgt de kans op een kutje, denk je dan ook nog zo?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:45 schreef o.us het volgende:
Je zou maar in andermans zaad van verschillende personen roeren met jouw peners.
En in de bijstand, omdat ze geen opleiding hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:44 schreef Vanky het volgende:
[..]
Eén woord = paupervolk!
De vuile slet!
Dat worden van die vrouwen die op hun 30ste 4 kinderen bij 4 verschillende mannen hebben rondlopen en die werkloos zijn en waar niemand nog naar om kijkt!
Echt zielig vind ik het!!!
Het blijft 3 tot 5 dagen leven, dus voor de gemiddelde slet kan dat bestquote:
Laten we gewoon vanuit gaan dat o.us zijn sex fantasie met ons wilt delen.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:47 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Als jij geil bent en je krijgt de kans op een kutje, denk je dan ook nog zo?
dat betwijfel ik.. maar ik begrijp wel wat je bedoeld..
Neuh, maar in een vaste relatie heb je natuurlijk dat jouw vriendin door min mogelijk jongens/meiden is gedeeld.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:47 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Als jij geil bent en je krijgt de kans op een kutje, denk je dan ook nog zo?
dat betwijfel ik.. maar ik begrijp wel wat je bedoeld..
Stel je voor je dochter staat hier tussen..quote:Op maandag 3 januari 2011 01:49 schreef DaigoUmehara het volgende:
[..]
Laten we gewoon vanuit gaan dat o.us zijn sex fantasie met ons wilt delen.
Ik zal nog eens ontopic in jouw topics posten.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:49 schreef DaigoUmehara het volgende:
[..]
Laten we gewoon vanuit gaan dat o.us zijn sex fantasie met ons wilt delen.
loop een keer door de stad, en let op.quote:
"psst meisje, hee meisje, meisje meisje' volgende begint 'Psst, hee dame, dame, psst hee dame'quote:Op maandag 3 januari 2011 01:52 schreef MeGusta het volgende:
[..]
loop een keer door de stad, en let op.
Dat versta jij dus onder 'door de stad lopen'?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
"psst meisje, hee meisje, meisje meisje' volgende begint 'Psst, hee dame, dame, psst hee dame'
Nee nu snap ik het.
Dat soort mensen kom je tegenquote:Op maandag 3 januari 2011 01:54 schreef MeGusta het volgende:
[..]
Dat versta jij dus onder door de stad lopen?
oke, ik snap het.
Hoezo.. werk je daar wel is?quote:Op maandag 3 januari 2011 01:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat soort mensen kom je tegenIk heb opgelet.
Of wilde je informatie over de tegelstructuur van binnenstad Utrecht? Of een uitgebreide beschrijving van de gevels op de Oude Gracht?
Jij definieert niet over welke stad je wat wil horen.quote:
Johquote:Op maandag 3 januari 2011 01:55 schreef o.us het volgende:
Ga eens stappen in Rotterdam en bezoek een aantal discotheken.
It's all the same.. dus waarom zou ikquote:Op maandag 3 januari 2011 01:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij definieert niet over welke stad je wat wil horen.
Goed dat je het zegt. Dat wij daar overheen hebben gekeken zeg. Ieder persoon op aarde heeft natuurlijk maar één ander persoon waarmee seks mogelijk is. Boh, gewoonweg vergeten.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:50 schreef robber57 het volgende:
Nou gaat het een echt niet zonder het ander: als 90% van de meiden sletten en hoeren zijn dan zullen die hun sletterigheid toch bedrijven met 90% van alle jongens.
Ergo; als je ligt te neuken heb je 90% kans dat je dat doet met een slet/hoer, conclusie:90% van de jongens (pubers) in NL zijn hoerenlopers....
Mijn point: al die "sletten" hebben wel jongens nodig om het tot deze divisie te schoppen.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:05 schreef MASD het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Dat wij daar overheen hebben gekeken zeg. Ieder persoon op aarde heeft natuurlijk maar één ander persoon waarmee seks mogelijk is. Boh, gewoonweg vergeten.
De oplossing zou dus kunnen zijn dat de jongens niet van meisjes verwachten dat ze bij 15 jarige leeftijd een optreden weggeven alsof ze een bangbros slet is.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:20 schreef mootie het volgende:
Ik denk eigenlijk dat de meiden steeds jonger, steeds verdergaan, omdat ze denken dat jongens hen daarom leuk vinden. En omdat ze denken dat het van ze verwacht wordt.
Ik ken dat dus helemaal niet uit mijn jeugd (ik ben vast al wat ouder). En het zal er misschien ook aan liggen welke school je bezoekt.quote:Op maandag 3 januari 2011 03:33 schreef robber57 het volgende:
[..]
De oplossing zou dus kunnen zijn dat de jongens niet van meisjes verwachten dat ze bij 15 jarige leeftijd een optreden weggeven alsof ze een bangbros slet is.
Maar dat is nu net de clou; al die puber jochies vinden het prachtig om een 15 jarige "slet" achter de fietsenstalling te grazen te nemen en daarna te dumpen voor de volgende.
Dat hebben ze natuurlijk niet in de planning voor hun toekomstige echtgenoot of voor bv hun zusje want die moeten maagd zijn (hoe wereld vreemd kun je zijn?)maar op het moment suprême met de broek op de knieën word daar even niet aan gedacht....
Overigens: toen ik puber was waren er ook "sletten" van 15 jaar met een kind of meerdere abortussen achter de rug dus heb niet de illusie dat het iets nieuws is...
Misschien moet je je oude ogen vervangen en nog eens lezenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:37 schreef deedeetee het volgende:
LOL !!
Dit topic doet m'n ouwe hart goed. Er is dus echt nog helemaal niks veranderd......![]()
Meisjes die zomaar aan sex doen zijn sletten en de jongens die er aan meedoen zijn eeeehhhhhhhh![]()
![]()
die zijn net zo ergquote:Op maandag 3 januari 2011 08:54 schreef Shispeed het volgende:
wel veel, maar niet 90%![]()
als je hier naar de overkant van de Waal, de Refokant, gaat en je ziet al die meisjes met rokken lopen dan krijg je haast een cultuurschok
dat is al sinds de hippies zo, dat 'genieten van seks' verhaal gaat niet meer op. (als in: dat is niet de reden)quote:Op maandag 3 januari 2011 01:35 schreef snakelady het volgende:
Ja en nee, denk dat meisjes gewoon wat vrijpostiger durven te zijn omdat er nu niet meer zo'n taboe op is.
Vroeger moest je als meisje het huwelijk in, nu mag je als meisje ook gewoon genieten van seks.
Alleen zouden veel meisjes met die vrijheid wat verstandiger om moeten gaan.
nee die beginnen wat later.quote:
Dat dus. Je probeert continue te relativeren. Ow ze ging niet met mij naar bed, dat komt omdat ze enkel met paupers en tokkies naar bed wil gaan. Again, don't kid yourself.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef _Led_ het volgende:
Jongens noemen een meisje een slet als ze niet met hun naar bed gaat maar wel met iemand anders
Vrouwen hebben daar ook last van, als je als man niks van een bepaalde vrouw moet hebben wordt je homo genoemd.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:46 schreef _Led_ het volgende:
Jongens noemen een meisje een slet als ze niet met hun naar bed gaat maar wel met iemand anders
nee dat zijn ze niet, als je daar op zondag met je brommer door het dorp heen rijdt staan ze je van achter de gordijnen te beglurenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:54 schreef Shispeed het volgende:
wel veel, maar niet 90%![]()
als je hier naar de overkant van de Waal, de Refokant, gaat en je ziet al die meisjes met rokken lopen dan krijg je haast een cultuurschok
Mannen hebben een voortplantings drift. 't mannelijk instinct zegt ze bij zoveel vrouwen mogelijk hun zaad te verspreiden, bij vrouwen is dit niet het geval. Derhalve zijn mannen die veel neuken koningen en vrouwen die veel neuken; hoeren. Simpel zat.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:32 schreef Knabbelnootje het volgende:
Denk dat het probleem niet enkel ligt bij meisjes. Jongens zijn net zo erg. Alleen een meisje wordt gezien als een slet en een gast is de koning als hij veel scoort. Hoe zat dat ook met dat gezegde dat als er 2 mensen vechten er 2 schuld hebben? Met sex weinig anders...
Neen vrouwen die veel neuken zijn koninginnen. Elke vrouw wil neuken. Ik heb ooit geneukt met een vrouw van 36 die getrouwd was en 2 kinderen had. We willen allemaal gewoon seks.quote:Op maandag 3 januari 2011 12:43 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Mannen hebben een voortplantings drift. 't mannelijk instinct zegt ze bij zoveel vrouwen mogelijk hun zaad te verspreiden, bij vrouwen is dit niet het geval. Derhalve zijn mannen die veel neuken koningen en vrouwen die veel neuken; hoeren. Simpel zat.
nee jij bent gwoon un kkzemmel die ik kkklappe geef as k je ooit tege kom kkbezemquote:Op maandag 3 januari 2011 12:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Neen vrouwen die veel neuken zijn koninginnen. Elke vrouw wil neuken. Ik heb ooit geneukt met een vrouw van 36 die getrouwd was en 2 kinderen had. We willen allemaal gewoon seks.
wtf zeg je nuquote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
nee jij bent gwoon un kkzemmel die ik kkklappe geef as k je ooit tege kom kkbezem
hij zei je bent gewoon een homo die ik ga slaan, als ik je ooit tegenkom en daarna iets over dat je een schoonmaker bentquote:
Ja de stelling klopt en je hoeft alleen maar te kijken naar al die tutjes in de VPRO documentaire I pod I phone I am en de domheid en slet/tuttigheid straalt er vanaf.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
90% van alle meisjes, of zogezegd: pubertjes, zijn sletterig vanwege tekort aan toezicht van ouders. Ze laten zich zo meeslepen. Tegenwoordig heb je zo iemand ontmaagd op der 14e.
Al doe je het als ouders zijnde nog zo goed, het gaat altijd fout. Lang leven de vrijheid met MSN.
Vind jij deze stelling kloppen ?
Oh en hij hoopt dat je deze dingen bent met kankerquote:Op maandag 3 januari 2011 13:39 schreef cool15 het volgende:
[..]
hij zei je bent gewoon een homo die ik ga slaan, als ik je ooit tegenkom en daarna iets over dat je een schoonmaker bent
ik weet niet hoor, maar bij mij zijn "sletterigheid" en "tuttigheid" toch 2 zaken die redelijk tegenover elkaar staanquote:Op maandag 3 januari 2011 15:06 schreef rubje het volgende:
[..]
Ja de stelling klopt en je hoeft alleen maar te kijken naar al die tutjes in de VPRO documentaire I pod I phone I am en de domheid en slet/tuttigheid straalt er vanaf.Het is gewoon een bepaalt slag dat elke keer het beeld bevestigd.
![]()
Geen wonder dat vele Noord-Afrikanen ze hoeren noemen
niks. 100% van de meiden en van de jongens zouden het doen als ze de kans kregen. Wij leven om te neuken, de meeste gefrustreerde losers hier snappen het niet helemaal.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat is er mis met sletten? Wat is er mis mee om op je 14e ontmaagd te worden?
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
niks. 100% van de meiden en van de jongens zouden het doen als ze de kans kregen. Wij leven om te neuken, de meeste gefrustreerde losers hier snappen het niet helemaal.
90% nee 70% lijkt me realistischer. Als je ziet wat je nu mag flikken bij meisjes als jongen in tegenstelling tot 10 jaar. Ik zag laatst in de metro een jongen bij een meisje (niet zijn vriendin ofzo) zijn hand in haar broek doen. Tien jaar geleden pikte meisjes dat echt niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 01:31 schreef DaigoUmehara het volgende:
90% van alle meisjes, of zogezegd: pubertjes, zijn sletterig vanwege tekort aan toezicht van ouders. Ze laten zich zo meeslepen. Tegenwoordig heb je zo iemand ontmaagd op der 14e.
Al doe je het als ouders zijnde nog zo goed, het gaat altijd fout. Lang leven de vrijheid met MSN.
Vind jij deze stelling kloppen ?
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:04 schreef Honingbijtje het volgende:
Het ontmaagden op jonge leeftijd is niet zozeer het probleem denk ik, meer van iedere 2 weken een ander neuken op je 14e
laat me raden, jij bent jaloers (als je een jongen bent) dat ik wel een seksueel leven heb waar ik me niet voor schaam. ALs je een meisje bent, ben je jaloers omdat ik mijn pik niet in je gestopt heb.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef Joell het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent op je 14e ontmaagd?
Nee, echt niet.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
niks. 100% van de meiden en van de jongens zouden het doen als ze de kans kregen. Wij leven om te neuken, de meeste gefrustreerde losers hier snappen het niet helemaal.
Hier moest ik lachen.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
laat me raden, jij bent jaloers (als je een jongen bent) dat ik wel een seksueel leven heb waar ik me niet voor schaam. ALs je een meisje bent, ben je jaloers omdat ik mijn pik niet in je gestopt heb.
Nee, echt wel. Dat je een slet bent, betekent niet dat je met iedereen neukt. Vrouwen hebben LMR, last minute resistance. Waar een man denkt aan zo snel mogelijk een chick bangen, denkt een vrouw hier ook aan, maar heeft zij enkele protective shields (slet genoemd worden is er 1 van, een kind kunnen krijgen ook, de man heeft je niet genoeg geplayed een ander). Er zijn zoveel jongens die zeggen dat je er enkel trailer trash mee krijgt en dat hun meid netjes opgevoed is en niet zo is, en even zoveel meiden die zeggen "dat die shit niet op me werkt"(terwijl ze 5 min later bij een vriend van me in bed lopen te neuken) dat het bijna lachwekkend is. Ik heb seks met 18 tot 42, meiden met een vriend en meiden zonder vriend, vrouwen die getrouwd zijn en vrouwen die niet getrouwd zijn, meiden met kind en meiden zonder kinderen, lekker en matig , Hoger opgeleid en lager opgeleid enz. We zijn op aarde met maar 1 doel.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
Ik heb echt zat kansen daarvoor gehad, maar toch echt niet gedaan.
Precies, hoeveel kinderen heb je al?quote:
Ik heb geen kinderen. Dat je geen kinderen hebt, wil niet zeggen dat de lust verminderd. Wij kennen bijvoorbeeld voorbehoedsmiddelen e.d.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies, hoeveel kinderen heb je al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |