Je weet dat de 3 partijen samen minder dan de helft van de stemmen hebben gekregen he? Die ene zetel meerderheid komt omdat de VVD een restzetel kreeg.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:17 schreef mlg het volgende:
[..]
In principe zijn deze mensen de andersdenkenden, want er is toch duidelijk een rechts kabinet gekozen.
Vreemd dat er wel miljarden aan overheids geld wordt besteed aan 1 van de vele theorien over klimaat verandering terwijl de andere theorien niet bestudeert mogen worden.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Misschien dat er geen geld beschikbaar wordt gesteld aan critici en is dat dan ook de reden dat veel kritisch geluid uit de theologische hoek komt, waar ze nog wel onafhankelijk zijn. Je kunt er gewoon geen conclusies aan verbinden.
O, nu doe je het er gewoon om. Nu heb je wel vrij duidelijk gemaakt dat je alleen maar aan het trollen bent.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:17 schreef mlg het volgende:
[..]
In principe zijn deze mensen de andersdenkenden, want er is toch duidelijk een rechts kabinet gekozen.
Of de kant van rechtse lobbygroepen die hun lucratieve zaakjes in gevaar zien komen?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan de andere kant opkijken in de oorlog. Welke kant moeten we nu opkijken dan? De kant van linkse activisten die dwangmatig en bijna agressief hun mening doordrukken?
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Vreemd dat er wel miljarden aan overheids geld wordt besteed aan 1 van de vele theorien over klimaat verandering terwijl de andere theorien niet bestudeert mogen worden.
Met al die tientallen miljarden hadden we Nederland klaar kunnen maken voor een warmer klimaat in plaats van weggegooid te hebben aan aannames en theorien die nergens op gebasseerd zijn.
Het wordt warmer ok misschien maar al stopt nederland al zijn co2 uitstoot dan nog wordt het warmer,, en nu zonder geld want dat is allemaal uitgedeeld aan de arme landen voor ons co2 uitstoot.
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Monidique het volgende:
Sneeuwvrouw is overduidelijk de zoveelste trollkloonincarnatie, ik zou 'm negeren.
Houd een enquête, en ik denk dat uiteindelijk niemand wat geeft om jullie onzin over het milieu. Mensen hebben andere prioriteiten, en dat verklaart ook wel de agressieve houding van de milieu gekkies.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet dat de 3 partijen samen minder dan de helft van de stemmen hebben gekregen he? Die ene zetel meerderheid komt omdat de VVD een restzetel kreeg.
Meer dan de helft van de kiezers heeft dus niet op ze gestemd
Is er in NL miljarden overheidsgeld uitgegeven aan wetenschappelijk onderzoek dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Vreemd dat er wel miljarden aan overheids geld wordt besteed aan 1 van de vele theorien over klimaat verandering terwijl de andere theorien niet bestudeert mogen worden.
Met al die tientallen miljarden hadden we Nederland klaar kunnen maken voor een warmer klimaat in plaats van weggegooid te hebben aan aannames en theorien die nergens op gebasseerd zijn.
Het wordt warmer ok misschien maar al stopt nederland al zijn co2 uitstoot dan nog wordt het warmer,, en nu zonder geld want dat is allemaal uitgedeeld aan de arme landen voor ons co2 uitstoot.
Dat doet niks af aan het feit dat je minderheidskabinet bij de verkiezingen ook écht een minderheidskabinet isquote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Houd een enquête, en ik denk dat uiteindelijk niemand wat geeft om jullie onzin over het milieu.
Die vind ik oa. belangrijker, maar het gaat me vooral om de economie.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of de kant van rechtse lobbygroepen die hun lucratieve zaakjes in gevaar zien komen?
In ieder geval zijn de mensen met zo'n klimaat obsessie als jullie duidelijk de andersdenkenden.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het feit dat je minderheidskabinet bij de verkiezingen ook écht een minderheidskabinet is
Leuk dat je vind dat ik allerlei politieke belangen aan het verdedigen ben, maar dat is absoluut niet het geval. Wel verdedig ik het idee van zuivere wetenschap. Jullie komen aanwaaien met puur pseude-wetenschappelijke ideeën die moeten bewijzen dat er nauwelijk invloed van de mens is op het klimaat. Het is trouwens tekenend dat je uit onze reacties de conclusie kunt trekken dat 'human made global warming' een theorie is die instand gehouden moet worden om politieke redenen. Het toont heel goed aan hoe makkelijk jij conclusies trekt die in je straatje passen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje flauw om zo'n vergelijking te trekken. Maar ja, ridiculiseren is natuurlijk nog altijd makkelijk dan gewoon inhoudelijk op iemand ingaan.Sowieso bevalt me de toon hier niet waarmee andersdenkenden worden neergezet als complotdenkers, kneuzen, mensen die tijdens de oorlog de andere kant opkijken en wat al niet meer... Het bevestigt mij meer in het vermoeden dat hier sprake is van een hypothese die koste wat het kost in stand gehouden moet worden vanwege diverse politieke belangen die er mee gemoeid zijn.
I fixed ur poast.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:22 schreef mlg het volgende:
[..]
In ieder geval zijn de mensen met zo'n klimaat obsessie als jullie duidelijk de andersdenkenden.
Dus omdat jij over het milieu denkt, met je slim? Misschien beperkt tot het milieu, maar veel sympathisanten hebben jullie niet.quote:
Hij heeft het ook niet over jou, maar om die rare pubers als grrrr.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Leuk dat je vind dat ik allerlei politieke belangen aan het verdedigen ben, maar dat is absoluut niet het geval. Wel verdedig ik het idee van zuivere wetenschap. Jullie komen aanwaaien met puur pseude-wetenschappelijke ideeën die moeten bewijzen dat er nauwelijk invloed van de mens is op het klimaat. Het is trouwens tekenend dat je uit onze reacties de conclusie kunt trekken dat 'human made global warming' een theorie is die instand gehouden moet worden om politieke redenen. Het toont heel goed aan hoe makkelijk jij conclusies trekt die in je straatje passen.
Graag een reactie.
Onjuist.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:19 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Onjuist en we bereiden ons al voor op meer neerslag en dergelijke.quote:Met al die tientallen miljarden hadden we Nederland klaar kunnen maken voor een warmer klimaat in plaats van weggegooid te hebben aan aannames en theorien die nergens op gebasseerd zijn.
Onjuist.quote:Het wordt warmer ok misschien maar al stopt nederland al zijn co2 uitstoot dan nog wordt het warmer,, en nu zonder geld want dat is allemaal uitgedeeld aan de arme landen voor ons co2 uitstoot, die geen limiet op co2 hebben. En china de grootste vervuiler van de wereld hoeft helemaal niet zuinig te doen. Nee alleen het westen, het westen mag ook al zijn vuile productie naar China verplaatsen wat alleen maar MEER co2 uitstoot als gevolg heeft.
Het Kyoto protocol heeft geen positief effect op co2 uitstoot alleen maar een jalouzy belasting op het Westen.
Zal wel, maar ik wil graag dat hij reageerd op mijn laatste zin. Dat hij concludeert dat het een hypothese is die om politieke reden moet worden verdedigd. En die conclusie wordt bevestigd door reacties van enkele pubers als Grrrrrrrrr en ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef mlg het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet over jou, maar om die rare pubers als grrrr.
Hier word ik zo moe van.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:29 schreef mlg het volgende:
Ik vind het bovendien interessanter om de kijken naar de effecten van de opwarming, want dat de mens hier enig invloed op heeft is bijna bewezen van niet.
Een soort topic met de strekking; 'Welke kansen biedt klimaat opwarming ons en hoe moeten we hierop in spelen', zou inderdaad wel vermakelijk zijn.quote:Ik denk hierbij aan de opkomst van een nieuwe koude oorlog in het Noorden, door het smelten van het poolijs. Ik vind het een stuk interessanter om te discussiëren over de militaire plannen die er momenteel plaatsvinden, zoals de vele patrouille vluchten van Rusland in het Noorden, en de militaire kampen die Noorwegen aan het opzetten is, omdat er nieuwe handelsroute vrijkomt door het smelten van het poolijs.
En aangezien we een geringe invloed op de opwarming hebben, kunnen we beter onze visie richten op de toekomst. Een visie die inspeelt op de opwarming, en vooral hoe we er voordelen uithalen, zoals in dit geval de nieuwe handelsroute, en de olievelden.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:32 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hier word ik zo moe van.
[..]
Een soort topic met de strekking; 'Welke kansen biedt klimaat opwarming ons en hoe moeten we hierop in spelen', zou inderdaad wel vermakelijk zijn.
Verhoging van dijken, regenwaterriolering en bufferzones die inspelen op meer neerslag in de toekomst. Er wordt gelukkig al veel gedaan op het gebied van waterbeheer. Ik neem aan dat die ook zo is bij andere sectoren.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:33 schreef mlg het volgende:
[..]
En aangezien we een geringe invloed op de opwarming hebben, kunnen we beter onze visie richten op de toekomst. Een visie die inspeelt op de opwarming.
Juist. Denk je nou echt dat als we onze uitstoot met 100% terugbrengen, dat die dijken niet meer nodig zijn?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Verhoging van dijken, regenwaterriolering en bufferzones die inspelen op meer neerslag in de toekomst. Er wordt gelukkig al veel gedaan op het gebied van waterbeheer. Ik neem aan dat die ook zo is bij andere sectoren.
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Juist. Denk je nou echt dat als we onze uitstoot met 100% terugbrengen, dat die dijken niet meer nodig zijn?
Wie is jullie? Ik niet iig. Ik ontken niet de opwarming van de aarde evenmin ontken ik een invloed van de mens erop. (Ik geloof er alleen niet in zoals het momenteel gepresenteerd wordt met alle drammerigheid en politieke belangen, omdat gezien de complexiteit en het ontbreken van echte causale verbanden de bewijsvoering ongeloofwaardig is en absoluut niet geschikt voor het doen van voorspellingen is.) Ik zeg ook niet dat het zo is dat door politieke motieven het onderzoek niet zuiver is, ik zeg alleen dat het gaat om een vermoeden. Ik zou zeggen leer eens lezen.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:24 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Leuk dat je vind dat ik allerlei politieke belangen aan het verdedigen ben, maar dat is absoluut niet het geval. Wel verdedig ik het idee van zuivere wetenschap. Jullie komen aanwaaien met puur pseude-wetenschappelijke ideeën die moeten bewijzen dat er nauwelijk invloed van de mens is op het klimaat. Het is trouwens tekenend dat je uit onze reacties de conclusie kunt trekken dat 'human made global warming' een theorie is die instand gehouden moet worden om politieke redenen. Het toont heel goed aan hoe makkelijk jij conclusies trekt die in je straatje passen.
Graag een reactie.
Dat zou nog eens winst zijn, als we deze opoffering over de hele wereld verdelen en zodoende 50% klimaat verandering tegen kunnen gaan is niet verkeerd.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat als we geen broeikasgassen meer uitstoten, Nederland geen meter hogere dijken nodig heeft, maar slechts een halve meter. Bij wijze van spreken.
Excuus jij komt niet aanwaaien met pseudo-wetenschappelijke theoriën, maar zeker een heleboel van de sceptici doen dit wel. Als ik het goed begrijp geloof je wel in een versterkt broeikaseffect. Gelukkig, dan zag ik je ten onrechte voor een domme ontkenner aan. Wel moet je eens gaan hardmaken wat die politieke motieven zijn en hoe je vermoeden wordt bevestigd door onze reacties. Ik wil best genuanceerd discussieren in dit topic, maar wanneer enkelen betrouwbare wetenschappelijke rapporten ontkennen moet je niet verwachten dat ik hierin mee ga.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wie is jullie? Ik niet iig. Ik ontken niet de opwarming van de aarde evenmin ontken ik een invloed van de mens erop. (Ik geloof er alleen niet in zoals het momenteel gepresenteerd wordt met alle drammerigheid en politieke belangen, omdat gezien de complexiteit en het ontbreken van echte causale verbanden de bewijsvoering ongeloofwaardig is en absoluut niet geschikt voor het doen van voorspellingen is.) Ik zeg ook niet dat het zo is dat door politieke motieven het onderzoek niet zuiver is, ik zeg alleen dat het gaat om een vermoeden. Ik zou zeggen leer eens lezen, als jij op deze manier wetenschappelijke rapporten leest begrijp ik het ontbreken van nuance in dit topic.
Sarte begon ook met 'waar blijft de GW', zijn sprongen passen prima bij deze post dus.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
CO2 heeft volgens de 'sceptici' geen of een verwaarloosbaar effect op het milieu, maar jij zegt dat we blij moeten zijn als er minder van wordt uitgestoten.
Dan praat je jezelf gewoon tegen
quote:Milieubroeders, waar blijven de warme winters? #2
De sceptici draaien erg gemakkelijk om onderwerpen heen door nieuwe punten of meningen aan te halen. Dit gedrag past precies in de standaard 'stages of denial' die de psychologie beschrijft:
1: er is geen global warming'
(1a) niet genoeg bewijs voor GW,
(1b) het is ergens koud, tegenbewijs
(1c) er is geen concensus
2: we weten niet waarom dit gebeurt (nu is er dus wel global warming)
(2a) modellen zijn niet goed
(2b) je kan niet voorspellen
(2c) je kan niet zeker zijn
3: Klimaatverandering is neutraal
(3a) het is al eens eerder gebeurd
(3b) het is natuurlijke verandering
(3c) het komt niet door co2
4: GW is niet slecht, de effecten zijn goed
5: GW is slecht, maar de het kan niet gestopt worden
(5a) het is te laat
(5b) we zijn te klein als groepje
(5c) economisch onhaalbaar
Elke topic hierover gaat deze stappen af, OP begon met 1b, en sindsdien zijn we het lijstje af gaan werken.
http://www.skepticalscien(...)70s-intermediate.htmquote:Op zondag 2 januari 2011 13:45 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Zo was er in de jaren 80 alle wetenschappers er van overtuigd dat de wereled zou bevriezen Gloabal Freezing HELP was het toen alles is wetenschappelijk bewezen door de wetenschappers.
Nog geen 20 jaar later oeps we hadden het precies verkeerd bewezen.
Nu is het global Warming weer door alle wetenschappers bewezen![]()
Wetenschappers zijn ook maar mensen niet te vetrouwen, wat wetenschappers "bewijzen" blijft gewoon 1 van de vele theorien.
Die over 10 jaar gewoon weer compleet herzien kan worden zoalls in het verleden ("Global Freezing")
http://www.skepticalscien(...)ice-intermediate.htmquote:Op zondag 2 januari 2011 13:49 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Poolijs op de zuidpool is andrs met iets van 100 meter gegroeid in de dikte de laatste 50 jaar!
De kantjes smelten maar de dikte wordt nog steeds dikker.
Anders was de zee wel gestegen he zoals alle modellen elke keer voorspelden.
Als al jullie modellen klopten dan was half europa nu al onder water.
Jullie modellen kloppen gewoon niet deal with it.
Je wil dus puur alleen op gevoel handelen, aangezien je niet op wetenschappelijk bewijs wil afgaan? Ik ga echt HUILIE HUILIE doen van deze post.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:45 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Zo was er in de jaren 80 alle wetenschappers er van overtuigd dat de wereled zou bevriezen Gloabal Freezing HELP was het toen alles is wetenschappelijk bewezen door de wetenschappers.
Nog geen 20 jaar later oeps we hadden het precies verkeerd bewezen.
Nu is het global Warming weer door alle wetenschappers bewezen![]()
Wetenschappers zijn ook maar mensen niet te vetrouwen, wat wetenschappers "bewijzen" blijft gewoon 1 van de vele theorien.
Die over 10 jaar gewoon weer compleet herzien kan worden zoalls in het verleden ("Global Freezing")
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:25 schreef mlg het volgende:
[..]
maar veel sympathisanten hebben jullie niet.
Daar komt de aap uit de mouw global warming betkent dus niet perse dat europa over 10 jaar onder water staat als ons bang gemaakt wordt.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:55 schreef Zith het volgende:
http://www.skepticalscien(...)ice-intermediate.htm
Europa onder water?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw global warming betkent dus niet perse dat europa over 10 jaar onder water staat als ons bang gemaakt wordt.
Oh ja dat zeggen alle modellen vanaf de jaren 80 tot nu toe blijken alle modellen van foutjes te zjn voorzien want de waterspiegel is nog steeds stabiel.quote:
Weer zo'n opmerking die gebaseerd is op wankele aannames en redeneringen. Als je het allemaal zo zeker weet, geef dan even het bewijs dat God niet bestaat.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik vergelijk je redenaties met die van creationisten. Heeft niks met verdachtmakingen te maken want ik weet dat jij best wel beter weet.
Omdat bij dit soort lijsten vaak heel wat onzin bij staat die toch niemand wilt controleren omdat het er zo veel zijn (zo bleken die helemaal niet te bestaan)... Ga ik er een paar na.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:46 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Hier een lijstje van 500 publicaties die global warming alleen maar door de mens tegenspreken
http://www.heartland.org/(...)_Warming_Scares.html
Heeft maar 1 publicatie op scopus.com, genaamd: "Osteoblast apoptosis in periodontal disease: Role of TNF-related apoptosis-inducing ligand" wat gaat over geneeskunde.quote:Collucci, Stephen, Cornell University
Publiceert inderdaad voor planetary sciences, hier heb je een abstract van zijn meest geciteerde publicaties:quote:DeGaetano, Arthur T., Cornell University
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, hij spreekt GW niet tegen.Hier 1 van zijn laatste publicaties:quote:Johnson, N.K., University of California/BerkeleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, hij gelooft in GW.Heeft geen publicaties in planetary sciences, climate sciences of environmental sciences.quote:Lewis, Cynthia, University of BuffalHeeft 2 publicaties, uit 1983 en 1995, in geen van deze publicaties geeft hij een opinie waarom er GW is (zijn onderzoeken gaan over: Effective planning for use of water resources requires accurate information on hydrologic variability induced by climatic fluctuations. <- hij gaat dus mee met het idee dat GW er is ).quote:Meko, David M., University of Arizona
Misschien kun je een publicatie noemen die het tegenspreeekt?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Sorry, je hebt geen idee waar je over praat.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:15 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Oh ja dat zeggen alle modellen vanaf de jaren 80 tot nu toe blijken alle modellen van foutjes te zjn voorzien want de waterspiegel is nog steeds stabiel.
Erg opmerkelijk inderdaad na de massale verlies van tientalle % van alle ijsmassa's op aarde.
Ook de gletsjers zouden massaal wegsmelten.
Maar er blijkt weinig van te kloppen van de computer modellen.
Net als de bijbel van de klimaatfanatici The inconvienient treuth, waar 50% van al het ijs van groenland en ijsland al gesmolten zou zijn![]()
En nog is de zeespiegel stabiel, ik ruik onraad
Maar je geeft nu wel toe dat jouw argument onzin was die makkelijk te weerleggen is? (en daarom spring je snel naar een ander onderwerp, zoals ik hier al uitzet)quote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw global warming betkent dus niet perse dat europa over 10 jaar onder water staat als ons bang gemaakt wordt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:27 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat bij dit soort lijsten vaak heel wat onzin bij staat die toch niemand wilt controleren omdat het er zo veel zijn (zo bleken die helemaal niet te bestaan)... Ga ik er een paar na.
[..]
Heeft maar 1 publicatie op scopus.com, genaamd: "Osteoblast apoptosis in periodontal disease: Role of TNF-related apoptosis-inducing ligand" wat gaat over geneeskunde.
[..]
Publiceert inderdaad voor planetary sciences, hier heb je een abstract van zijn meest geciteerde publicaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, hij spreekt GW niet tegen.
[..]
Hier 1 van zijn laatste publicaties:Pff, voor niets tijd erin gestopt, dat hebben anderen al gedaan (met dezelfde conclusie alsdie ik had)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel, hij gelooft in GW.
[..]
Heeft geen publicaties in planetary sciences, climate sciences of environmental sciences.
[..]
Heeft 2 publicaties, uit 1983 en 1995, in geen van deze publicaties geeft hij een opinie waarom er GW is (zijn onderzoeken gaan over: Effective planning for use of water resources requires accurate information on hydrologic variability induced by climatic fluctuations. <- hij gaat dus mee met het idee dat GW er is ).
Misschien kun je een publicatie noemen die het tegenspreeekt?
Close inspection of the studies alleged to refute man-made global warming finds that many of these papers do no such thing. Of the few studies that do claim to refute man-made global warming, these repeat well debunked myths.
En trouwens, ook die personen die die lijst van '500 sceptische wetenschappers' hadden opgesteld volgen precies dezelfde 'stages of denial' die ik dus hier opschreef
quote:In the past five years, he has claimed that the Earth has been cooling since 1998 (Avery, 2006), that the warming is artificial and due to the urban heat island effect (Singer, 2005), and that the Earth is warming, but it is natural and unstoppable (Avery and Singer, 2007).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
God is 'alles' waar de wetenschap nog geen verklaring voor heeft...waar mensen zich over verbazen en wat nog niet of nauwelijks onderzocht is.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:18 schreef voice-over het volgende:
[..]
Weer zo'n opmerking die gebaseerd is op wankele aannames en redeneringen. Als je het allemaal zo zeker weet, geef dan even het bewijs dat God niet bestaat.
Uitstekende uiteenzetting.quote:
Neuh maar was je al met een overzicht gekomen van die 'zat wetenschappers' van je en hun publicaties?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat deed je wel, en nu trek je je staart in.
Wie probeert ons dat dan precies wijs te maken? Dat heeft namelijk nog niemand aan mij verteld.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef sneeuwvrouw het volgende:
[..]
Lol, net vroeg je nog om het omgekeerde van een Godsbewijsquote:Op zondag 2 januari 2011 17:08 schreef voice-over het volgende:
[..]
Uitstekende uiteenzetting.
Geloof is geloof, wetenschap is wetenschap. Creationisten die langs deuren gaan om te folderen ("De evolutieleer is slechts theorie dus geloof in God") zijn sneu. Ze zijn lief maar sneu.
Dat het hier warmer word is een van symptomen van global cooling.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
De sneeuw is gesmolten en het regende hier vanmiddag. Klimaat-sceptici, waar blijven die koude winters?
Heb je recente onderzoeken beschikbaar?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat het hier warmer word is een van symptomen van global cooling.
Niet zo lang geleden beweerde je dat het klimaat niet te voorspellen was. Of is dat enkel het geval bij global warming?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:12 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dat het hier warmer word is een van symptomen van global cooling.
Als een koude winter het gevolg is van een global warming dan is een warme winter het gevolg van global cooling.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden beweerde je dat het klimaat niet te voorspellen was. Of is dat enkel het geval bij global warming?
Aha heb je hier al over gepubliceerd?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:21 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Als een koude winter het gevolg is van een global warming dan is een warme winter het gevolg van global cooling.
Was gericht aan irritante du_ke le Mod. Hij denkt alles zeker te weten dus mag hij aantonen dat God niet bestaat.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Lol, net vroeg je nog om het omgekeerde van een Godsbewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |