Ik had er één met Ectie in de titel in mijn hoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zo erg zijn we toch niet!?quote:
Is er buiten dat feit iets aan?quote:C4, Sasha Alexander speelt in Rizzoli and Isles (die serie)
You never knowquote:
Dat ga ik nu bekijkenquote:Is er buiten dat feit iets aan?
Ja, ja.quote:
Hoi lub.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps, ik moet nu Mijnheer de Horecamagnaat zeggen natuurlijk. Mijn excuus.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mag je het lichtknopje zelf aan en uit doen... [ afbeelding ]
Heeft nu toch geen zin meer joh.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof dat ik nu toch echt maar eens een boek moet gaan pakken...
OK, als ik niet slaag, dan geef ik jullie wel de schuld...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat C4 zegt
ik zou er idd maar niet meer aan beginnen
Je gaat toch al uit van een herexamen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, als ik niet slaag, dan geef ik jullie wel de schuld...
MM tegen manager: 'JoJo en Cobra zeiden dat het toch geen zin meer had'...
Manager: [ afbeelding ]
Nu zeker...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat toch al uit van een herexamen.
quote:
Dan moet ik er ook maar aan beginnen?quote:
Ok dan. Want jij bent mijn advisor op dat gebied.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou wel een poging wagen als ik jou was
wel mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand nog wat Lego liggen? Hier onder iets wat je dan kunt maken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤15.000quote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wel mooi
Er zit we voor een vermogen aan Lego in
Dank je wel, jij ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef B.ertha het volgende:
Hoi!
Gelukkig nieuwjaar allen
Dat het beste van 2010 het minste van 2011 mag zijn
Goedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij ook de beste wensen B.ertha
Hoesie in het verre oosten?
Toch zie ik liever dat dan de vingerhoedjes verzameling van iemand anders.quote:
beroepsdeformatie. (ik neem aan dat je vooral de F18's interessant vindt?)quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch zie ik liever dat dan de vingerhoedjes verzameling van iemand anders.
Mooi zoquote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed
Eindelijk een beetje minder stressvol. Het dooit hier, das ook mooi meegenomen. Mijn afstudeerstage is (op tekenen na) binnen en mijn lijf werkt me ook al tijden niet tegen.
bedoel je dat je een stageplek gevonden hebt of dat je bijna klaar bent?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed
Eindelijk een beetje minder stressvol. Het dooit hier, das ook mooi meegenomen. Mijn afstudeerstage is (op tekenen na) binnen en mijn lijf werkt me ook al tijden niet tegen.
Ik denk het.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beroepsdeformatie. (ik neem aan dat je vooral de F18's interessant vindt?)
Daar moet je nog 358 dagen op wachten. Eerst SR2011.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond. We zijn weer veilig thuis. Nu even een eitje bakken en dan top2000 à gogo kijken.
Nee hoor.we hebben de hele week opgenomen en gaan altijd op 1 en 2 januari kijken. Nu nog 1 aflevering.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar moet je nog 358 dagen op wachten. Eerst SR2011.
quote:
Dat valt best meequote:Op zondag 2 januari 2011 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je nu ook elke keer vingers eraf poetsen om nog iets te kunnen zien?
I am impressedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand nog wat Lego liggen? Hier onder iets wat je dan kunt maken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb woensdag en donderdag pas weekend.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weekend weer voorbij... Wat brengt deze week?
En ze vinden er nog steeds meerquote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef iamredleader het volgende:
In België is een cessna neergestort op een begraafplaats. Er zijn meer dan 200 doden geborgen
quote:
Het schip waar de meeste mannen zich nu mee scheren. Het vliegkampschip.quote:
Zo doorzichtig...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef iamredleader het volgende:
In België is een cessna neergestort op een begraafplaats. Er zijn meer dan 200 doden geborgen
Misschien dat ik dit jaar iets meer kan bijdragen, tijd om iets uit de grond te stampen...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar moet je nog 358 dagen op wachten. Eerst SR2011.
Ik ga binnenkort met mijn neefje een dag meekijken bij de politie. "gewonnen" bij de SR veiling.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit jaar iets meer kan bijdragen, tijd om iets uit de grond te stampen...
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Jij ook een gelukkig 2011 LadyBlack, ook jij hebt het succes broodnodig...
Ik doe nog steeds mee voor de SR Whisky proeverij.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met mijn neefje een dag meekijken bij de politie. "gewonnen" bij de SR veiling.
Ziekjes, maar verder welquote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi zo. En is met Sheep ook alles goed?
Ik heb een stageplek gevonden. Per april pas.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je dat je een stageplek gevonden hebt of dat je bijna klaar bent?
Mag ik vragen wat je gaat doen/ gedaan hebt?
Ze hebben wel een uitnodigende foto erbij gevonden...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds mee voor de SR Whisky proeverij.
We hebben met 25 whiskyliefhebbers een gezamenlijk pact opgezet, morgen loopt de veiling rond 11.00 uur af, geloof ik...
vooral m'n pc moest op gang komen, na 2 weken rust had ie zo'n 10 minuten nodig om op gang te komenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier
Iedereen moet nog even op gang komen?
Nee, die was al redelijk opgestart rond die tijdquote:
Ik niet... ik had alleen een nieuwjaarsontbijt met alle medewerkers hier. Vanmiddag nog een nieuwjaarsreceptie.. zo'n eerste dag is toch altijd weer een beetje raar. Ow, en ik heb het kerstspul hier op de kamer opgeruimd. Ik ga zo maar eens beginnen met echt werken.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iedereen als voornemen hier minder te posten en dientengevolge meer een irl te hebben?
Ladies & gentlemen,quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds mee voor de SR Whisky proeverij.
We hebben met 25 whiskyliefhebbers een gezamenlijk pact opgezet, morgen loopt de veiling rond 11.00 uur af, geloof ik...
Feli!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies & gentlemen,
We've got him!!!![]()
![]()
![]()
¤ 1480,00 Euri's voor Serious Request en dat is een koopje voor een proeverij als deze...
Het examen was volgens mij een drama, heb alle vragen maar goed in m'nhofd geprint voor een volgende keer. Maar misschien heb ik wel een Etcie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik had privé al snel ¤ 555,00 geboden en was van plan om met de pet rond te gaan onder de andere deelnemers, maar kwam al snel achter bestaan van het pact.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb er wel op geboden, maar zo ver wilde ik niet gaan (en nee, ik was niet de laatste andere bieder)
Was het zo'n dramatische dag, ondanks onze oppeppende boodschappen hier?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Leuk van die veiling MM![]()
Als ik gisteren een auto tot m'n beschikking had gehad was ik ingestapt en naar m'n maatje gereden geloof ikNou ja, weer een dag overleefd, op naar de volgende
Niets gaat vanzelf uiteraard, heb ik zelf ook onlangs gemerkt met mijn 'stoppen met roken'-actie.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Viel op zich wel mee, voelde me 'gewoon' down. Ik weet wel dat het een tijdje gaat duren voor het beter wordt, maar ik ben er nu al zat vanWil me weer normaal voelen.
Aaaahwquote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Leuk van die veiling MM![]()
Als ik gisteren een auto tot m'n beschikking had gehad was ik ingestapt en naar m'n maatje gereden geloof ikNou ja, weer een dag overleefd, op naar de volgende
Er gaan wel eens dagen voorbij dat ik overweeg dit niet te doenquote:Man snijdt ballen af en werpt ze weg
In Groot-Brittannië heeft een man van tweeëntwintig zijn eigen testikels afgesneden en ze vervolgens in een park weggesmeten. De man presenteerde zich op de spoedafdeling van een ziekenhuis waar men vaststelde dat zijn scrotum ontbrak. Op de vraag wat hem overkomen was antwoordde de verwarde man dat hij zichzelf gecastreerd had en voegde eraan toe dat hij niet verwacht had dat het zo weinig pijn zou doen.
Doktoren heelden zijn wonden en lieten hem vertrekken met de raad spoedig psychiatrische hulp te zoeken. Ze verklaarden achteraf nog dat ze vermoedden dat de man een geslachtsoperatie op zichzelf heeft willen uitvoeren en leed aan wat ze noemden een "geslachtsverwarringsstoornis".
Een bewoner van de buurt van het park zei dat verschillende mensen stopten met er hun hond uit te laten uit angst dat die wel eens iets ongewoons zouden kunnen opgraven.
Op pad gaan met een mes en afscheid nemen met 'De ballen!!!' is nooit grappig...quote:Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er gaan wel eens dagen voorbij dat ik overweeg dit niet te doen![]()
Blijf nou van die paddo's af, dat is niet goed voor je gemoedstoestand...quote:Op maandag 3 januari 2011 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Rizzoli and Isles, niet alleen met Kate uit NCIS, ook met Jeanne Benoit uit NCIS. Wtf
Nee, chickflicks kijken is niet goed voor mijn gemoedstoestand (ja dat weet ik al uit ervaringquote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf nou van die paddo's af, dat is niet goed voor je gemoedstoestand...
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag![]()
Etc, ik bedacht me vanochtend dat ik bijna 5 jaar geleden ook zo zat als jij nu. Ik had het uitgemaakt met mn vriend, hij ging er half aan onderdoor want was toch al depressief, en ik moest zó mn best doen om niet steeds aan hem te denken en inderdaad rekening met hem te houden.... en dan voelde ik me zelf natuurlijk ook gewoon kut, schuldig en verdrietig
Maar het wordt echt, écht beter!!!!!! Gewoon heel lief voor jezelf zijn nu![]()
Damn rightquote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Via Twitter meegekregen dat een van mijn directe collega's die ik had toen ik er stage liep geen contractverlenging krijgt waarschijnlijk, dus lijkt me niet echt dat ze mensen zoeken
En werkzoeken geeft wel afleiding, maar het is niet bepaald iets waar ik vrolijk van word, zul jij ook wel herkennen
Ohja, oeps dat zou ik al voor je navragen he.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
LB, heb jij nog een suggestie voor een leuk hotel in Groningen. We denken erover om eind februari/begin maart een nachtje in Groningen door te brengen...
Ja, maar dat geeft niet... ik had er nog geen haast mee. Ik wil me een beetje gaan oriënteren. Het hoeft niet superluxe te zijn, het is alleen maar dat we kunnen slapen.. een beetje in centrum zou leuk zijn, voor een leuke prijs.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, oeps dat zou ik al voor je navragen he.
Ik ga het vanavond vragen aan mn vrienden! Want ik ken wel wat hotels maar heb vanzelfsprekend geen eigen ervaring
Ik heb een keer in het Martini hotel gezeten, was ik niet ontevreden over. Niets bijzonders maar de locatie (boterdiep als ik me het goed herinner) is goedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
LB, heb jij nog een suggestie voor een leuk hotel in Groningen. We denken erover om eind februari/begin maart een nachtje in Groningen door te brengen...
Die was helemaal niet duur volgens mij... ik heb eens gekeken bij nachtjeweg.nl Iets van ¤70,= voor een nachtje, dat is nog wel leuk te doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb een keer in het Martini hotel gezeten, was ik niet ontevreden over. Niets bijzonders maar de locatie (boterdiep als ik me het goed herinner) is goed
Leuk toch? Kun je ze onder het genot van een hapje en drankje beter leren kennen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ohjee, er is een nieuwjaarsborrel in de kamer van de directeur nu, en ik vind dat eigenlijk best wel eng
Ken die mensen allemaal net, en dan wel gezellig aan de hapjes en een verloting van alle relatiegeschenken
Met bassende stem: 'Hallo mensen, we gaan toch niet de portier vergeten???', terwijl je je hand ophoud voor de fooi...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ohjee, er is een nieuwjaarsborrel in de kamer van de directeur nu, en ik vind dat eigenlijk best wel eng
Ken die mensen allemaal net, en dan wel gezellig aan de hapjes en een verloting van alle relatiegeschenken
Idem!!quote:
Only justquote:
Er was behoorlijk wat sneeuw ja en vrienden van me hebben gisteren (en vandaag) op de ski's gestaanquote:Met die ladingen sneeuw daar moet het haast een wintersportvakantie zijn geweest...
Zie ik daar een kerstmarkt aan de overkant van het water?quote:
Zuid-Ardennen dus, gok ik...quote:Er was behoorlijk wat sneeuw ja en vrienden van me hebben gisteren (en vandaag) op de ski's gestaan
Dat was inderdaad een kerstmarktje(en een schaatsbaan ernaast). Daar hebben we nog even een gluhwijntje gehaald.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie ik daar een kerstmarkt aan de overkant van het water?
Ziet er idylisch uit zo, waar was dat?
Het is La Roche-en-Ardennequote:[..]
Zuid-Ardennen dus, gok ik...
Zeker doenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
Happy newyear Nem!
Mooi zeg, ik neem me nog steeds voor om ook een keer lekker weg te gaan met vrienden voor oud & nieuwKlinkt altijd zo gezellig!
Ben vorig jaar vanaf Oostenrijk binnendoor teruggereden naar Munchen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker doen
We zaten nu te denken aan zuid Duitsland voor volgend jaar. Even kijken wat het wordt
Maar dat is Duitsebier en derhalve beperkt(Reinheitsgebot)quote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben vorig jaar vanaf Oostenrijk binnendoor teruggereden naar Munchen.![]()
Beieren vlak bij Oostenrijk is echt mooi.
En genoeg bier uiteraard voor jullie...
Ja nog geen 3 uur rijden voor ons. Zo lang zouden we er ook over doen om naar Groningen te rijden maar nu zit je echt in een andere wereld.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Ah, daar ben ik wel eens geweest, jaar of 20 terug, toen we bij St. Hubert zaten.
Heb er toen ook gekanoo't (hoe schrijf je dat).
Mooie omgeving en relatief dichtbij!! Moet ook maar weer eens op de 'to do'-lijst...
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef LadyBlack het volgende:Kaartjes besteld voor KT Tunstall in de Melkweg!!
Als Blof dan nog bestaat.quote:En ik ga ook naar Blof hier in de Vera
*zin in*
Ik vond haar optreden op Pinkpop heel erg leukquote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef LadyBlack het volgende:
Kaartjes besteld voor KT Tunstall in de Melkweg!!
En ik ga ook naar Blof hier in de Vera
*zin in*
Hoorde een aantal dagen terug een gerucht via iemand die bij de Wereldomroep werkt. Verders geen nieuws dus zal het wel niet waar zijn. Al zou ik er niet rouwig om zijn.quote:
Ik vind haar eerste twee albums tot nu toe steengoed en ik was zwaar onder de indruk van haar optreden bij That's Live een aantal jaar geledenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond haar optreden op Pinkpop heel erg leuk
Heb je een half uurtje?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ik snap niet zo goed wat mensen tegen Blof hebbenIk vind alleen die drummer een kwal, maar verder vind ik het echt een leuke band! En ik ben verliefd op de stem van Pascal
Geest-er klinkt ook veeeel logischer inderdaadquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geest-er klinkt ook veeeel logischer inderdaad
/sarcasme
Ik heb ze ooit bij Concert At Sea gezien en dat was wel leukquote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb Blof ook live gezien, maar ik vind ze gewoon niet goed, geen goede/leuke liedjes.Het doet me helemaal niets.
Van Dik Hout, da's nog erger.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Over te vage teksten: Van Dik Hout.
Ik ben gek op vooral het oude materiaal maar het gaat ook nergens over.
Dat heb ik gemist volgens mij...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..], maar het gaat om de reactie van Paskwal.
Die neemt zichzelf echt veel te serieus...
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik jullie even een hele mooie fotoserie aanbieden?
http://ngm.nationalgeogra(...)ve/peter-photography
74 euro per persoon, is nog best te doenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies & gentlemen,
We've got him!!!![]()
![]()
![]()
¤ 1480,00 Euri's voor Serious Request en dat is een koopje voor een proeverij als deze...
Het examen was volgens mij een drama, heb alle vragen maar goed in m'nhofd geprint voor een volgende keer. Maar misschien heb ik wel een Etcie...
Marco Borsato heeft er ook een handje vanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Dik Hout, da's nog erger.
Die hebben niet eens een zanger...
Ik zie dat het in Nootdorp is, dat is hier om de hoek.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies & gentlemen,
We've got him!!!![]()
![]()
![]()
Dat is niet zo gek als je liedjes vertaalt.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft er ook een handje van
Inderdaadquote:
Echt wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
De grootste grot ter wereld las ik niet maar ze weten eigenlijk nog niet hoe groot 'ie echt is. Echt HEEL erg mooi.
quote:
En bij een meisje?quote:
Andere kaart sturen hequote:
Sterker nog, ik heb minder betaald, omdat er ook 2 kaarten voor Maltstock bij zaten, die weer doorverkocht zijn. De opbrengst daarvan kon weer in mindering worden gebracht op de totale kosten.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
74 euro per persoon, is nog best te doen. Gefeliciteerd!
Ik benn in de USA in de Mammoth Caves geweest, maar de kamers zijn niet zo groot als die je op die foto ziet. Wel is het het enorm gangenstelsel onder de grond, meer dan 390 mijl...quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
De grootste grot ter wereld las ik niet maar ze weten eigenlijk nog niet hoe groot 'ie echt is. Echt HEEL erg mooi.
Ik dacht eerst dat het Brabant was...quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat het in Nootdorp is, dat is hier om de hoek.
Ik heb nog niet eens een rekening ontvangen, wel de bevestiging...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, zag net dat de whisky zeilreizen volgeboekt zijn
Je was dus nog op tijd
Nope, erg dicht bij Den Haagquote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Brabant was...![]()
Graag gedaanquote:Maar mag ik je bedanken voor de inspiratie:
Mw. MM en ik gaan onze 12,5 jarige huwelijkscelebratie doorbrengen in Beauraing te Belgische Ardennen...
Kijk naar Sweeney Todd van Tim Burtonquote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo een musical kijken voor school maar loop niet over van zin. Is Moulin Rouge een beetje uit te houden in dat geval?
Er is een versie van 3 minuut nog wat. lady Marmalade ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo een musical kijken voor school maar loop niet over van zin. Is Moulin Rouge een beetje uit te houden in dat geval?
Dat is een van de andere mogelijkheden. Die heb ik al eens gezien een paar maanden terug, dus misschien kan ik die nu wel skippen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk naar Sweeney Todd van Tim Burton
wat een armetierig optrekje zegquote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik spot net een foto op Facebook van ons huis in La Roche:
[ afbeelding ]
Was de Adams familie thuis?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het was ook beneden mijn standaarden maarja, soms moet je wat over hebben voor het voetvolkquote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat een armetierig optrekje zeg
Nee, maar Lurch heeft ons van alle gemakken voorzienquote:
De musical Cats is anders ook best te doen, zeker voor een niet musical liefhebber...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga me toch maar aan Moulin Rouge wagen. Die moet ik sowieso nog kijken, terwijl ik misschien nog onder Sweeney Todd uit kom.
Toedels!
Ik heb iets kleiners geboekt dan deze villa Kakelbont...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga me toch maar aan Moulin Rouge wagen. Die moet ik sowieso nog kijken, terwijl ik misschien nog onder Sweeney Todd uit kom.
Toedels!
Misschien kijk ik die later nog wel eens. Voor nu is de afspraak Sweeney Todd, Moulin Rouge en eentje waarvan ik de naam niet meer weet maar zeker niet Cats isquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De musical Cats is anders ook best te doen, zeker voor een niet musical liefhebber...
8 Femmes, Everyone says I love you?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien kijk ik die later nog wel eens. Voor nu is de afspraak Sweeney Todd, Moulin Rouge en eentje waarvan ik de naam niet meer weet maar zeker niet Cats is
Nee ook niet, zeker weten een van voor 1970. Waarschijnlijke kandidaten zijn Mary Poppins en The wizard of Ozquote:
Ik vind het nog best te doen maar heb nog een uur te gaan. Zo lang had ook weer niet gehoeven voor mij :pquote:
Het einde is baggerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het nog best te doen maar heb nog een uur te gaan. Zo lang had ook weer niet gehoeven voor mij :p
The Wizard of Oz vond ik echt een schijtfilm.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee ook niet, zeker weten een van voor 1970. Waarschijnlijke kandidaten zijn Mary Poppins en The wizard of Oz
Dan een plasfilm met de Yellow Brick Road...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
The Wizard of Oz vond ik echt een schijtfilm.
Lijkt me ook niet meer dan logisch als je niet "slechts" met z'n 2-en gaat. Dan huur je geen huis waar je met 17 man ofzo in kanquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb iets kleiners geboekt dan deze villa Kakelbont...
Dat van ons (5 personen, we hebben zwager/schoonzus/neefje uitgenodigd, want het is dan ook mei-vakantie) ziet er zo uit:quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meer dan logisch als je niet "slechts" met z'n 2-en gaat. Dan huur je geen huis waar je met 17 man ofzo in kan
Very nicequote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van ons (5 personen, we hebben zwager/schoonzus/neefje uitgenodigd, want het is dan ook mei-vakantie) ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan de voormalige stallen dus in...![]()
Ik hoop hem in mei toch niet zo vaak nodig te hebben...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Very nice
Vooral die kachel is erg fijn
Deze periode moeten verschillende groepen presentaties geven over verschillende filmgenres. Hoe is het genre ontstaan, wat zijn specifieke elementen, noem een paar voorbeelden en laat kenmerkende fragmenten zien. Zo heb ik al presentaties gezien over horror, thriller, crime en comedy. Aankomende week is mijn groep aan de beurt, en wij hebben musicals gekregen als thema. Ten minste een moet van een gegeven lijstje met aanraders komen, minstens een van voor 1970 en nog een naar vrije keus. Moulin Rouge stond op het lijstje, Sweeney Todd is onze vrije keus dus blijft alleen de film van voor 1970 nog overquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Waarom moet je eigenlijk een musical kijken en dan nog wel vanaf DVD of iets dergelijks i.p.v. live in het theater?
Bedoel je dat Nicole Kidman dood ging? Dat wordt heel vroeg in de film al gemeld. Als je bedoelde dan begrijp ik het volkomenquote:
Die zou ook nog kunnen. Helaas is de Rocky Horror Picture Show van na 1970, anders was ik voor die film gegaanquote:
Die metroramp zie ik nog wel gebeuren komend jaar... maar een succesvol feyenoord...quote:Medium voorspelt ernstig metro-ongeluk in Rotterdam
ARCHIEFFOTO ANP
ROTTERDAM - 2011 wordt voor Rotterdam een jaar met een heftige metroramp en een beter dan ooit scorend Feyenoord. Dat voorspelt medium Lis Reijerman.
Dat schrijft het AD/ Rotterdams Dagblad vandaag. De Rotterdamse paragnoste Lis Reijerman (55) weet misschien ook hoe het met Feyenoord zal gaan? ,,Ze gaan vooruit, ik zie een stijgende lijn. Nog steeds geen topjaar, maar de ergste malaise is achter de rug.''
Het medium zegt plotseling dat haar gedachten 'gaan trillen'. En dan begint Reijerman luid en ritmisch te zuchten. ,,Ik krijg opeens vreselijke beelden te zien. Vooralsnog vage flarden van een dramatisch ongeluk in hartje Rotterdam. Een metro die ontspoort in een tunnelbuis onder het stadscentrum. Dat ongeval gaat samen met veel paniek, en schreeuwende mensen die op brancards worden weggedragen. Heel ernstig allemaal. Brrr, laten we hopen dat mijn bronnen er ook eens een keertje naast zitten.''
De filmversie moet van voor 1970 zijn, waardoor de versies van Hair en Fiddler on the Roof die ik heb kunnen vinden helaas afvallen. Desalniettemin bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Joehoe, we mogen weer...
Voor Hawaii_Tim nog wat suggesties van pre-70'er musicals die verfilmd zijn (weet alleen niet of de film van voor 1970 moet zijn of de musical zelf):
• West Side Story
• Hair
• Fiddler On the Roof (Anatevka)
• My Fair Lady
The sound of music it is thenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De filmversie moet van voor 1970 zijn, waardoor de versies van Hair en Fiddler on the Roof die ik heb kunnen vinden helaas afvallen. Desalniettemin bedankt voor de tips!
Zo, ik heb ook net even gekeken, dat is inderdaad wauw. Overigens was afgelopen weekend op National Geographic een aflevering over "Into the Crystal Cave", was ook heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, die fotoserie van die grottenecht mooi zeg!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/422442/1/1/50/cd-madrugada-the-best-of.html
voor de geinteresseerden hier
Same here... was rond 23:00 naar bed gegaan (eerst bij broerlief D langsgeweest), maar kon de slaap niet goed vatten. Daarna een spokend kind de halve nacht, dus de teller is blijven steken op ongeveer 4 uurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
Poe hee, ik ben nog niet echt wakker
Gisteravond heb ik het niet eens heel laat gemaakt, en ik was om half 10 op mn werk, maar mèn..... mn ogen willen nog niet goed open
Ik kon niet de oorzaak van zijn spoken ontdekken. Hij had niet duidelijk ergens pijn, zijn luier was verschoond, hij was gewoon erg hangerig, wilde niet gaan liggen&slapen, bleef om ons roepen. Enerzijds heel aandoenlijk, zo'n kinderstemmetje dat "papa, papa, papa" roept, maar niet om 03:15, als je toch al niet echt lekker kan slapenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Is Jair trouwens ziek of slaapt ie gewoon moeilijk?
De griep gaat hier behoorlijk rond
Privates of Parts?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Debbie Does Dallas. Dat is pas een kutfilm. Of Shaving Ryan's Privates
Zou mooi zijn als je daar een leuke baan in kunt vindenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Het was weer achterlijk koud in Groningen, en uiteraard heeft Qbuzz de dienstregeling omgegooid. Wat ik wel wist, maar daar had ik niet naar gekeken want meestal veranderen er alleen wat tijden. In dit geval veranderde er iets meerBuslijnen die volledig veranderd zijn, bushaltes in Groningen die veranderd zijn, bende
Maar ben weer thuis
Ga eens kijken of helpdeskmedewerker iets voor me isAardig pakketje van Randstad meegekregen met verschillende banen die richting op.
Keuken voor privé of voor de kroeg?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:05 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je daar een leuke baan in kunt vinden![]()
Ik heb vanmorgen mijn nieuwe keuken uitgezocht met de verhuurder van het pand dat ik ga betrekken.![]()
Nu allemaal dingen aan 't regelen voor het café.
De keuken is voor privé, voor de woning erboven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keuken voor privé of voor de kroeg?
Ben je 7 dagen in de week geopend en ben je eigenaar/kastelein of heb je ook personeel (naast de dame van wie je het overneemt)?
Begrijpelijk, maar ben je niet bang voor dat je nu een hoop rookklanten krijgt waar een deel vervolgens niet meer van komt omdat je opeens roken moet verbieden ivm personeel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef lubje25 het volgende:
Eigenaar/kastelein voorlopig (geen personeel dus), wil ik zo lang mogelijk zo houden ivm legaal roken in het café.
Ik moet kijken hoe ik dat op los. De zaak neem ik over terwijl er gerookt wordt. Als ik het roken er moet verbieden zal ik zeker klanten/gasten verliezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ben je niet bang voor dat je nu een hoop rookklanten krijgt waar een deel vervolgens niet meer van komt omdat je opeens roken moet verbieden ivm personeel?
Dan denk je dat je zaak lekker loopt en over een half jaar ben je opeens 20%-30% omzet kwijt...
Ja ik zou zeker niet de huidige klandizie wegjagenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:29 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik moet kijken hoe ik dat op los. De zaak neem ik over terwijl er gerookt wordt. Als ik het roken er moet verbieden zal ik zeker klanten/gasten verliezen.
Maar voorlopig blijven de vorige eigenaars nog mee lopen.
Euhm..... JA!!!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Zeggen dat iemand beter is dan een reep chocola, valt zeker onder flirten
quote:
Ah ook. Duidelijk.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Meneer BioscoopVanaf nu Meneer Hypothetisch
Het kan twee dingen betekenen. Zeg jij maar wat hij denkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet zeker of alle mannen dat snappen
Inderdaad. Take it easy.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:43 schreef Etcetera het volgende:
't Zit wel goedIk ga er alleen nog even niets mee doen, lijkt me niet gezond om van de ene relatie de andere in te wandelen.
quote:
Mooi.quote:
FTFYquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik blader zo even terug om te checken hoe het ook al weer zat met dat 'hypothetisch' van een tijdje terug...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Hypothetisch vraagje heJongen zegt tegen meisje: ik zal je de volgende keer niet meer alleen naar de bioscoop laten gaan.
Is said jongen into said meisje? Puur hypothetisch natuurlijk
Daar is het mij nog een beetje te vroeg voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.
Maar vertel eens wat meer over de hypothetisch toekomstige Meneer Etcie.
Hij moet hier natuurlijk wel door de selectie zien te komen.
Neem je hem de 29ste mee? Wel zo makkelijk voor MM om te weten ivm de drank etc.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:54 schreef Etcetera het volgende:
Daar is het mij nog een beetje te vroeg voor
quote:
Mag ook rond een uurtje of 11 vanavond als je dat liever hebt...quote:Daar is het mij nog een beetje te vroeg voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Mag ook rond een uurtje of 11 vanavond als je dat liever hebt...Vandaag was een goede dag eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:
Geeft niks. Dan hebben wij wat meer tijd om de selectie commissie samen te stellen.quote:
En dan loop je door je muziek verzameling en tref je dit aan:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Debbie Does Dallas. Dat is pas een kutfilm.
quote:
50 a 60% van de binnenkant denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het schiet op zo langzamerhand.
Op hoeveel % van het geheel zit je nu?
En buiten is helemaal klaar?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
50 a 60% van de binnenkant denk ik
Nee, buitenom staat voor aankomende zomer gepland, waterborden/windveren vervangen en de goten opknappen en buitenom de boel schilderen, dus ik boek nog maar geen zomervakantiequote:
O, ik dacht dat je dat al gedaan had.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, buitenom staat voor aankomende zomer gepland, waterborden/windveren vervangen en de goten opknappen en buitenom de boel schilderen, dus ik boek nog maar geen zomervakantie
Ik wilde daar afgelopen zomer al aan beginnen maar ik overschat mezelf ook wel eens dus ik ben daar totaal niet aan toegekomen en wacht nu het mooiere weer wel weer afquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je dat al gedaan had.
Dan wordt het nog even aanpoten dus...
Met dit weer doe je buiten niet zo veel, nee...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wilde daar afgelopen zomer al aan beginnen maar ik overschat mezelf ook wel eens dus ik ben daar totaal niet aan toegekomen en wacht nu het mooiere weer wel weer af
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:53 schreef MadMaster het volgende:
En omdat ik er hierdoor aan moest denken:
[..]
[ afbeelding ]
Jep, dat moet wel te realiseren zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dit weer doe je buiten niet zo veel, nee...
Van de zomer een Klus-/BBQ-meet en je bent al weer een stuk verder...
Ik wist het...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je 'm misschien zo maken dattie z'n bek afslikt
En wat wil Twan?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef Diaan73 het volgende:
Wel spannend hoor etc.
Wij moeten even gaan nadenken hier. M'n ex heeft vanavond gevraagd of Twan bij ons kan komen wonen en dan 1 x per twee weken bij hem is. Tuurlijk kan en wil ik dat maar we moeten nog wel even kijken hoe dat dan moet. Vreemd idee ook, ik ben niet anders gewend dan dat Twan om de week bij ons is.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wist het...
Ik ga even knutselen...
quote:
Twan wil wel bij ons wonen, daar had hij het al af en toe over, maar dat zijn vader ee nu mee komt overvalt hem wel een beetje. Hij was verrast... Hij laat het nu even bezinken, hij hoeft niet meteen te beslissen. Zoals hij het zei: nu het misschien echt wordt, is toch vreemd.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je 'm misschien zo maken dattie z'n bek afslikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |