Ik vind het nog best te doen maar heb nog een uur te gaan. Zo lang had ook weer niet gehoeven voor mij :pquote:
Het einde is baggerquote:Op maandag 3 januari 2011 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het nog best te doen maar heb nog een uur te gaan. Zo lang had ook weer niet gehoeven voor mij :p
The Wizard of Oz vond ik echt een schijtfilm.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee ook niet, zeker weten een van voor 1970. Waarschijnlijke kandidaten zijn Mary Poppins en The wizard of Oz
Dan een plasfilm met de Yellow Brick Road...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
The Wizard of Oz vond ik echt een schijtfilm.
Lijkt me ook niet meer dan logisch als je niet "slechts" met z'n 2-en gaat. Dan huur je geen huis waar je met 17 man ofzo in kanquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb iets kleiners geboekt dan deze villa Kakelbont...
Dat van ons (5 personen, we hebben zwager/schoonzus/neefje uitgenodigd, want het is dan ook mei-vakantie) ziet er zo uit:quote:Op maandag 3 januari 2011 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet meer dan logisch als je niet "slechts" met z'n 2-en gaat. Dan huur je geen huis waar je met 17 man ofzo in kan
Very nicequote:Op maandag 3 januari 2011 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van ons (5 personen, we hebben zwager/schoonzus/neefje uitgenodigd, want het is dan ook mei-vakantie) ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan de voormalige stallen dus in...![]()
Ik hoop hem in mei toch niet zo vaak nodig te hebben...quote:Op maandag 3 januari 2011 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Very nice
Vooral die kachel is erg fijn
Deze periode moeten verschillende groepen presentaties geven over verschillende filmgenres. Hoe is het genre ontstaan, wat zijn specifieke elementen, noem een paar voorbeelden en laat kenmerkende fragmenten zien. Zo heb ik al presentaties gezien over horror, thriller, crime en comedy. Aankomende week is mijn groep aan de beurt, en wij hebben musicals gekregen als thema. Ten minste een moet van een gegeven lijstje met aanraders komen, minstens een van voor 1970 en nog een naar vrije keus. Moulin Rouge stond op het lijstje, Sweeney Todd is onze vrije keus dus blijft alleen de film van voor 1970 nog overquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Waarom moet je eigenlijk een musical kijken en dan nog wel vanaf DVD of iets dergelijks i.p.v. live in het theater?
Bedoel je dat Nicole Kidman dood ging? Dat wordt heel vroeg in de film al gemeld. Als je bedoelde dan begrijp ik het volkomenquote:
Die zou ook nog kunnen. Helaas is de Rocky Horror Picture Show van na 1970, anders was ik voor die film gegaanquote:
Die metroramp zie ik nog wel gebeuren komend jaar... maar een succesvol feyenoord...quote:Medium voorspelt ernstig metro-ongeluk in Rotterdam
ARCHIEFFOTO ANP
ROTTERDAM - 2011 wordt voor Rotterdam een jaar met een heftige metroramp en een beter dan ooit scorend Feyenoord. Dat voorspelt medium Lis Reijerman.
Dat schrijft het AD/ Rotterdams Dagblad vandaag. De Rotterdamse paragnoste Lis Reijerman (55) weet misschien ook hoe het met Feyenoord zal gaan? ,,Ze gaan vooruit, ik zie een stijgende lijn. Nog steeds geen topjaar, maar de ergste malaise is achter de rug.''
Het medium zegt plotseling dat haar gedachten 'gaan trillen'. En dan begint Reijerman luid en ritmisch te zuchten. ,,Ik krijg opeens vreselijke beelden te zien. Vooralsnog vage flarden van een dramatisch ongeluk in hartje Rotterdam. Een metro die ontspoort in een tunnelbuis onder het stadscentrum. Dat ongeval gaat samen met veel paniek, en schreeuwende mensen die op brancards worden weggedragen. Heel ernstig allemaal. Brrr, laten we hopen dat mijn bronnen er ook eens een keertje naast zitten.''
De filmversie moet van voor 1970 zijn, waardoor de versies van Hair en Fiddler on the Roof die ik heb kunnen vinden helaas afvallen. Desalniettemin bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:17 schreef MadMaster het volgende:
Joehoe, we mogen weer...
Voor Hawaii_Tim nog wat suggesties van pre-70'er musicals die verfilmd zijn (weet alleen niet of de film van voor 1970 moet zijn of de musical zelf):
• West Side Story
• Hair
• Fiddler On the Roof (Anatevka)
• My Fair Lady
The sound of music it is thenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De filmversie moet van voor 1970 zijn, waardoor de versies van Hair en Fiddler on the Roof die ik heb kunnen vinden helaas afvallen. Desalniettemin bedankt voor de tips!
Zo, ik heb ook net even gekeken, dat is inderdaad wauw. Overigens was afgelopen weekend op National Geographic een aflevering over "Into the Crystal Cave", was ook heel indrukwekkendquote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, die fotoserie van die grottenecht mooi zeg!
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/422442/1/1/50/cd-madrugada-the-best-of.html
voor de geinteresseerden hier
Same here... was rond 23:00 naar bed gegaan (eerst bij broerlief D langsgeweest), maar kon de slaap niet goed vatten. Daarna een spokend kind de halve nacht, dus de teller is blijven steken op ongeveer 4 uurquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:08 schreef LadyBlack het volgende:
Poe hee, ik ben nog niet echt wakker
Gisteravond heb ik het niet eens heel laat gemaakt, en ik was om half 10 op mn werk, maar mèn..... mn ogen willen nog niet goed open
Ik kon niet de oorzaak van zijn spoken ontdekken. Hij had niet duidelijk ergens pijn, zijn luier was verschoond, hij was gewoon erg hangerig, wilde niet gaan liggen&slapen, bleef om ons roepen. Enerzijds heel aandoenlijk, zo'n kinderstemmetje dat "papa, papa, papa" roept, maar niet om 03:15, als je toch al niet echt lekker kan slapenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:25 schreef LadyBlack het volgende:
Is Jair trouwens ziek of slaapt ie gewoon moeilijk?
De griep gaat hier behoorlijk rond
Privates of Parts?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Debbie Does Dallas. Dat is pas een kutfilm. Of Shaving Ryan's Privates
Zou mooi zijn als je daar een leuke baan in kunt vindenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Het was weer achterlijk koud in Groningen, en uiteraard heeft Qbuzz de dienstregeling omgegooid. Wat ik wel wist, maar daar had ik niet naar gekeken want meestal veranderen er alleen wat tijden. In dit geval veranderde er iets meerBuslijnen die volledig veranderd zijn, bushaltes in Groningen die veranderd zijn, bende
Maar ben weer thuis
Ga eens kijken of helpdeskmedewerker iets voor me isAardig pakketje van Randstad meegekregen met verschillende banen die richting op.
Keuken voor privé of voor de kroeg?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:05 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je daar een leuke baan in kunt vinden![]()
Ik heb vanmorgen mijn nieuwe keuken uitgezocht met de verhuurder van het pand dat ik ga betrekken.![]()
Nu allemaal dingen aan 't regelen voor het café.
De keuken is voor privé, voor de woning erboven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Keuken voor privé of voor de kroeg?
Ben je 7 dagen in de week geopend en ben je eigenaar/kastelein of heb je ook personeel (naast de dame van wie je het overneemt)?
Begrijpelijk, maar ben je niet bang voor dat je nu een hoop rookklanten krijgt waar een deel vervolgens niet meer van komt omdat je opeens roken moet verbieden ivm personeel?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:22 schreef lubje25 het volgende:
Eigenaar/kastelein voorlopig (geen personeel dus), wil ik zo lang mogelijk zo houden ivm legaal roken in het café.
Ik moet kijken hoe ik dat op los. De zaak neem ik over terwijl er gerookt wordt. Als ik het roken er moet verbieden zal ik zeker klanten/gasten verliezen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar ben je niet bang voor dat je nu een hoop rookklanten krijgt waar een deel vervolgens niet meer van komt omdat je opeens roken moet verbieden ivm personeel?
Dan denk je dat je zaak lekker loopt en over een half jaar ben je opeens 20%-30% omzet kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |