Heb je een half uurtje?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En ik snap niet zo goed wat mensen tegen Blof hebbenIk vind alleen die drummer een kwal, maar verder vind ik het echt een leuke band! En ik ben verliefd op de stem van Pascal
Geest-er klinkt ook veeeel logischer inderdaadquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geest-er klinkt ook veeeel logischer inderdaad
/sarcasme
Ik heb ze ooit bij Concert At Sea gezien en dat was wel leukquote:Op maandag 3 januari 2011 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb Blof ook live gezien, maar ik vind ze gewoon niet goed, geen goede/leuke liedjes.Het doet me helemaal niets.
Van Dik Hout, da's nog erger.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
Over te vage teksten: Van Dik Hout.
Ik ben gek op vooral het oude materiaal maar het gaat ook nergens over.
Dat heb ik gemist volgens mij...quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..], maar het gaat om de reactie van Paskwal.
Die neemt zichzelf echt veel te serieus...
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik jullie even een hele mooie fotoserie aanbieden?
http://ngm.nationalgeogra(...)ve/peter-photography
74 euro per persoon, is nog best te doenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies & gentlemen,
We've got him!!!![]()
![]()
![]()
¤ 1480,00 Euri's voor Serious Request en dat is een koopje voor een proeverij als deze...
Het examen was volgens mij een drama, heb alle vragen maar goed in m'nhofd geprint voor een volgende keer. Maar misschien heb ik wel een Etcie...
Marco Borsato heeft er ook een handje vanquote:Op maandag 3 januari 2011 16:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Dik Hout, da's nog erger.
Die hebben niet eens een zanger...
Ik zie dat het in Nootdorp is, dat is hier om de hoek.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies & gentlemen,
We've got him!!!![]()
![]()
![]()
¤ 1480,00 Euri's voor Serious Request en dat is een koopje voor een proeverij als deze...
Het examen was volgens mij een drama, heb alle vragen maar goed in m'nhofd geprint voor een volgende keer. Maar misschien heb ik wel een Etcie...
Dat is niet zo gek als je liedjes vertaalt.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Marco Borsato heeft er ook een handje van
Inderdaadquote:
Echt wel.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
De grootste grot ter wereld las ik niet maar ze weten eigenlijk nog niet hoe groot 'ie echt is. Echt HEEL erg mooi.
quote:
En bij een meisje?quote:
Andere kaart sturen hequote:
Sterker nog, ik heb minder betaald, omdat er ook 2 kaarten voor Maltstock bij zaten, die weer doorverkocht zijn. De opbrengst daarvan kon weer in mindering worden gebracht op de totale kosten.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
74 euro per persoon, is nog best te doen. Gefeliciteerd!
Ik benn in de USA in de Mammoth Caves geweest, maar de kamers zijn niet zo groot als die je op die foto ziet. Wel is het het enorm gangenstelsel onder de grond, meer dan 390 mijl...quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
De grootste grot ter wereld las ik niet maar ze weten eigenlijk nog niet hoe groot 'ie echt is. Echt HEEL erg mooi.
Ik dacht eerst dat het Brabant was...quote:Op maandag 3 januari 2011 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat het in Nootdorp is, dat is hier om de hoek.
Ik heb nog niet eens een rekening ontvangen, wel de bevestiging...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM, zag net dat de whisky zeilreizen volgeboekt zijn
Je was dus nog op tijd
Nope, erg dicht bij Den Haagquote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Brabant was...![]()
Graag gedaanquote:Maar mag ik je bedanken voor de inspiratie:
Mw. MM en ik gaan onze 12,5 jarige huwelijkscelebratie doorbrengen in Beauraing te Belgische Ardennen...
Kijk naar Sweeney Todd van Tim Burtonquote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo een musical kijken voor school maar loop niet over van zin. Is Moulin Rouge een beetje uit te houden in dat geval?
Er is een versie van 3 minuut nog wat. lady Marmalade ofzo.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo een musical kijken voor school maar loop niet over van zin. Is Moulin Rouge een beetje uit te houden in dat geval?
Dat is een van de andere mogelijkheden. Die heb ik al eens gezien een paar maanden terug, dus misschien kan ik die nu wel skippen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk naar Sweeney Todd van Tim Burton
wat een armetierig optrekje zegquote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik spot net een foto op Facebook van ons huis in La Roche:
[ afbeelding ]
Was de Adams familie thuis?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het was ook beneden mijn standaarden maarja, soms moet je wat over hebben voor het voetvolkquote:Op maandag 3 januari 2011 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat een armetierig optrekje zeg
Nee, maar Lurch heeft ons van alle gemakken voorzienquote:
De musical Cats is anders ook best te doen, zeker voor een niet musical liefhebber...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga me toch maar aan Moulin Rouge wagen. Die moet ik sowieso nog kijken, terwijl ik misschien nog onder Sweeney Todd uit kom.
Toedels!
Ik heb iets kleiners geboekt dan deze villa Kakelbont...quote:Op maandag 3 januari 2011 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga me toch maar aan Moulin Rouge wagen. Die moet ik sowieso nog kijken, terwijl ik misschien nog onder Sweeney Todd uit kom.
Toedels!
Misschien kijk ik die later nog wel eens. Voor nu is de afspraak Sweeney Todd, Moulin Rouge en eentje waarvan ik de naam niet meer weet maar zeker niet Cats isquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De musical Cats is anders ook best te doen, zeker voor een niet musical liefhebber...
8 Femmes, Everyone says I love you?quote:Op maandag 3 januari 2011 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Misschien kijk ik die later nog wel eens. Voor nu is de afspraak Sweeney Todd, Moulin Rouge en eentje waarvan ik de naam niet meer weet maar zeker niet Cats is
Nee ook niet, zeker weten een van voor 1970. Waarschijnlijke kandidaten zijn Mary Poppins en The wizard of Ozquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |