Ik had er één met Ectie in de titel in mijn hoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zo erg zijn we toch niet!?quote:
Is er buiten dat feit iets aan?quote:C4, Sasha Alexander speelt in Rizzoli and Isles (die serie)
You never knowquote:
Dat ga ik nu bekijkenquote:Is er buiten dat feit iets aan?
Ja, ja.quote:
Hoi lub.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps, ik moet nu Mijnheer de Horecamagnaat zeggen natuurlijk. Mijn excuus.
quote:Op zondag 2 januari 2011 16:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan mag je het lichtknopje zelf aan en uit doen... [ afbeelding ]
Heeft nu toch geen zin meer joh.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof dat ik nu toch echt maar eens een boek moet gaan pakken...
OK, als ik niet slaag, dan geef ik jullie wel de schuld...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat C4 zegt
ik zou er idd maar niet meer aan beginnen
Je gaat toch al uit van een herexamen.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, als ik niet slaag, dan geef ik jullie wel de schuld...
MM tegen manager: 'JoJo en Cobra zeiden dat het toch geen zin meer had'...
Manager: [ afbeelding ]
Nu zeker...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat toch al uit van een herexamen.
quote:
Dan moet ik er ook maar aan beginnen?quote:
Ok dan. Want jij bent mijn advisor op dat gebied.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou wel een poging wagen als ik jou was
wel mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand nog wat Lego liggen? Hier onder iets wat je dan kunt maken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤15.000quote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wel mooi
Er zit we voor een vermogen aan Lego in
Dank je wel, jij ook.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef B.ertha het volgende:
Hoi!
Gelukkig nieuwjaar allen
Dat het beste van 2010 het minste van 2011 mag zijn
Goedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij ook de beste wensen B.ertha
Hoesie in het verre oosten?
Toch zie ik liever dat dan de vingerhoedjes verzameling van iemand anders.quote:
beroepsdeformatie. (ik neem aan dat je vooral de F18's interessant vindt?)quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch zie ik liever dat dan de vingerhoedjes verzameling van iemand anders.
Mooi zoquote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed
Eindelijk een beetje minder stressvol. Het dooit hier, das ook mooi meegenomen. Mijn afstudeerstage is (op tekenen na) binnen en mijn lijf werkt me ook al tijden niet tegen.
bedoel je dat je een stageplek gevonden hebt of dat je bijna klaar bent?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goed
Eindelijk een beetje minder stressvol. Het dooit hier, das ook mooi meegenomen. Mijn afstudeerstage is (op tekenen na) binnen en mijn lijf werkt me ook al tijden niet tegen.
Ik denk het.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beroepsdeformatie. (ik neem aan dat je vooral de F18's interessant vindt?)
Daar moet je nog 358 dagen op wachten. Eerst SR2011.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond. We zijn weer veilig thuis. Nu even een eitje bakken en dan top2000 à gogo kijken.
Nee hoor.we hebben de hele week opgenomen en gaan altijd op 1 en 2 januari kijken. Nu nog 1 aflevering.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar moet je nog 358 dagen op wachten. Eerst SR2011.
quote:
Dat valt best meequote:Op zondag 2 januari 2011 16:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je nu ook elke keer vingers eraf poetsen om nog iets te kunnen zien?
I am impressedquote:Op zondag 2 januari 2011 19:46 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand nog wat Lego liggen? Hier onder iets wat je dan kunt maken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb woensdag en donderdag pas weekend.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weekend weer voorbij... Wat brengt deze week?
En ze vinden er nog steeds meerquote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef iamredleader het volgende:
In België is een cessna neergestort op een begraafplaats. Er zijn meer dan 200 doden geborgen
quote:
Het schip waar de meeste mannen zich nu mee scheren. Het vliegkampschip.quote:
Zo doorzichtig...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef iamredleader het volgende:
In België is een cessna neergestort op een begraafplaats. Er zijn meer dan 200 doden geborgen
Misschien dat ik dit jaar iets meer kan bijdragen, tijd om iets uit de grond te stampen...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar moet je nog 358 dagen op wachten. Eerst SR2011.
Ik ga binnenkort met mijn neefje een dag meekijken bij de politie. "gewonnen" bij de SR veiling.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dit jaar iets meer kan bijdragen, tijd om iets uit de grond te stampen...
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Jij ook een gelukkig 2011 LadyBlack, ook jij hebt het succes broodnodig...
Ik doe nog steeds mee voor de SR Whisky proeverij.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met mijn neefje een dag meekijken bij de politie. "gewonnen" bij de SR veiling.
Ziekjes, maar verder welquote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi zo. En is met Sheep ook alles goed?
Ik heb een stageplek gevonden. Per april pas.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je dat je een stageplek gevonden hebt of dat je bijna klaar bent?
Mag ik vragen wat je gaat doen/ gedaan hebt?
Ze hebben wel een uitnodigende foto erbij gevonden...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds mee voor de SR Whisky proeverij.
We hebben met 25 whiskyliefhebbers een gezamenlijk pact opgezet, morgen loopt de veiling rond 11.00 uur af, geloof ik...
vooral m'n pc moest op gang komen, na 2 weken rust had ie zo'n 10 minuten nodig om op gang te komenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier
Iedereen moet nog even op gang komen?
Nee, die was al redelijk opgestart rond die tijdquote:
Ik niet... ik had alleen een nieuwjaarsontbijt met alle medewerkers hier. Vanmiddag nog een nieuwjaarsreceptie.. zo'n eerste dag is toch altijd weer een beetje raar. Ow, en ik heb het kerstspul hier op de kamer opgeruimd. Ik ga zo maar eens beginnen met echt werken.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iedereen als voornemen hier minder te posten en dientengevolge meer een irl te hebben?
Ladies & gentlemen,quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds mee voor de SR Whisky proeverij.
We hebben met 25 whiskyliefhebbers een gezamenlijk pact opgezet, morgen loopt de veiling rond 11.00 uur af, geloof ik...
Feli!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies & gentlemen,
We've got him!!!![]()
![]()
![]()
¤ 1480,00 Euri's voor Serious Request en dat is een koopje voor een proeverij als deze...
Het examen was volgens mij een drama, heb alle vragen maar goed in m'nhofd geprint voor een volgende keer. Maar misschien heb ik wel een Etcie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik had privé al snel ¤ 555,00 geboden en was van plan om met de pet rond te gaan onder de andere deelnemers, maar kwam al snel achter bestaan van het pact.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb er wel op geboden, maar zo ver wilde ik niet gaan (en nee, ik was niet de laatste andere bieder)
Was het zo'n dramatische dag, ondanks onze oppeppende boodschappen hier?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Leuk van die veiling MM![]()
Als ik gisteren een auto tot m'n beschikking had gehad was ik ingestapt en naar m'n maatje gereden geloof ikNou ja, weer een dag overleefd, op naar de volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |