quote:Op zondag 2 januari 2011 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Jij ook een gelukkig 2011 LadyBlack, ook jij hebt het succes broodnodig...
Ik doe nog steeds mee voor de SR Whisky proeverij.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met mijn neefje een dag meekijken bij de politie. "gewonnen" bij de SR veiling.
Ziekjes, maar verder welquote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mooi zo. En is met Sheep ook alles goed?
Ik heb een stageplek gevonden. Per april pas.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bedoel je dat je een stageplek gevonden hebt of dat je bijna klaar bent?
Mag ik vragen wat je gaat doen/ gedaan hebt?
Ze hebben wel een uitnodigende foto erbij gevonden...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds mee voor de SR Whisky proeverij.
We hebben met 25 whiskyliefhebbers een gezamenlijk pact opgezet, morgen loopt de veiling rond 11.00 uur af, geloof ik...
vooral m'n pc moest op gang komen, na 2 weken rust had ie zo'n 10 minuten nodig om op gang te komenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rustig hier
Iedereen moet nog even op gang komen?
Nee, die was al redelijk opgestart rond die tijdquote:
Ik niet... ik had alleen een nieuwjaarsontbijt met alle medewerkers hier. Vanmiddag nog een nieuwjaarsreceptie.. zo'n eerste dag is toch altijd weer een beetje raar. Ow, en ik heb het kerstspul hier op de kamer opgeruimd. Ik ga zo maar eens beginnen met echt werken.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft iedereen als voornemen hier minder te posten en dientengevolge meer een irl te hebben?
Ladies & gentlemen,quote:Op zondag 2 januari 2011 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe nog steeds mee voor de SR Whisky proeverij.
We hebben met 25 whiskyliefhebbers een gezamenlijk pact opgezet, morgen loopt de veiling rond 11.00 uur af, geloof ik...
Feli!quote:Op maandag 3 januari 2011 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladies & gentlemen,
We've got him!!!![]()
![]()
![]()
¤ 1480,00 Euri's voor Serious Request en dat is een koopje voor een proeverij als deze...
Het examen was volgens mij een drama, heb alle vragen maar goed in m'nhofd geprint voor een volgende keer. Maar misschien heb ik wel een Etcie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik had privé al snel ¤ 555,00 geboden en was van plan om met de pet rond te gaan onder de andere deelnemers, maar kwam al snel achter bestaan van het pact.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb er wel op geboden, maar zo ver wilde ik niet gaan (en nee, ik was niet de laatste andere bieder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |