Was het zo'n dramatische dag, ondanks onze oppeppende boodschappen hier?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Leuk van die veiling MM![]()
Als ik gisteren een auto tot m'n beschikking had gehad was ik ingestapt en naar m'n maatje gereden geloof ikNou ja, weer een dag overleefd, op naar de volgende
Niets gaat vanzelf uiteraard, heb ik zelf ook onlangs gemerkt met mijn 'stoppen met roken'-actie.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:23 schreef Etcetera het volgende:
Viel op zich wel mee, voelde me 'gewoon' down. Ik weet wel dat het een tijdje gaat duren voor het beter wordt, maar ik ben er nu al zat vanWil me weer normaal voelen.
Aaaahwquote:Op maandag 3 januari 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Leuk van die veiling MM![]()
Als ik gisteren een auto tot m'n beschikking had gehad was ik ingestapt en naar m'n maatje gereden geloof ikNou ja, weer een dag overleefd, op naar de volgende
Er gaan wel eens dagen voorbij dat ik overweeg dit niet te doenquote:Man snijdt ballen af en werpt ze weg
In Groot-Brittannië heeft een man van tweeëntwintig zijn eigen testikels afgesneden en ze vervolgens in een park weggesmeten. De man presenteerde zich op de spoedafdeling van een ziekenhuis waar men vaststelde dat zijn scrotum ontbrak. Op de vraag wat hem overkomen was antwoordde de verwarde man dat hij zichzelf gecastreerd had en voegde eraan toe dat hij niet verwacht had dat het zo weinig pijn zou doen.
Doktoren heelden zijn wonden en lieten hem vertrekken met de raad spoedig psychiatrische hulp te zoeken. Ze verklaarden achteraf nog dat ze vermoedden dat de man een geslachtsoperatie op zichzelf heeft willen uitvoeren en leed aan wat ze noemden een "geslachtsverwarringsstoornis".
Een bewoner van de buurt van het park zei dat verschillende mensen stopten met er hun hond uit te laten uit angst dat die wel eens iets ongewoons zouden kunnen opgraven.
Op pad gaan met een mes en afscheid nemen met 'De ballen!!!' is nooit grappig...quote:Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Er gaan wel eens dagen voorbij dat ik overweeg dit niet te doen![]()
Blijf nou van die paddo's af, dat is niet goed voor je gemoedstoestand...quote:Op maandag 3 januari 2011 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Rizzoli and Isles, niet alleen met Kate uit NCIS, ook met Jeanne Benoit uit NCIS. Wtf
Nee, chickflicks kijken is niet goed voor mijn gemoedstoestand (ja dat weet ik al uit ervaringquote:Op maandag 3 januari 2011 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijf nou van die paddo's af, dat is niet goed voor je gemoedstoestand...
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiedag![]()
Etc, ik bedacht me vanochtend dat ik bijna 5 jaar geleden ook zo zat als jij nu. Ik had het uitgemaakt met mn vriend, hij ging er half aan onderdoor want was toch al depressief, en ik moest zó mn best doen om niet steeds aan hem te denken en inderdaad rekening met hem te houden.... en dan voelde ik me zelf natuurlijk ook gewoon kut, schuldig en verdrietig
Maar het wordt echt, écht beter!!!!!! Gewoon heel lief voor jezelf zijn nu![]()
Damn rightquote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef Etcetera het volgende:
Via Twitter meegekregen dat een van mijn directe collega's die ik had toen ik er stage liep geen contractverlenging krijgt waarschijnlijk, dus lijkt me niet echt dat ze mensen zoeken
En werkzoeken geeft wel afleiding, maar het is niet bepaald iets waar ik vrolijk van word, zul jij ook wel herkennen
Ohja, oeps dat zou ik al voor je navragen he.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
LB, heb jij nog een suggestie voor een leuk hotel in Groningen. We denken erover om eind februari/begin maart een nachtje in Groningen door te brengen...
Ja, maar dat geeft niet... ik had er nog geen haast mee. Ik wil me een beetje gaan oriënteren. Het hoeft niet superluxe te zijn, het is alleen maar dat we kunnen slapen.. een beetje in centrum zou leuk zijn, voor een leuke prijs.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, oeps dat zou ik al voor je navragen he.
Ik ga het vanavond vragen aan mn vrienden! Want ik ken wel wat hotels maar heb vanzelfsprekend geen eigen ervaring
Ik heb een keer in het Martini hotel gezeten, was ik niet ontevreden over. Niets bijzonders maar de locatie (boterdiep als ik me het goed herinner) is goedquote:Op maandag 3 januari 2011 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
LB, heb jij nog een suggestie voor een leuk hotel in Groningen. We denken erover om eind februari/begin maart een nachtje in Groningen door te brengen...
Die was helemaal niet duur volgens mij... ik heb eens gekeken bij nachtjeweg.nl Iets van ¤70,= voor een nachtje, dat is nog wel leuk te doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik heb een keer in het Martini hotel gezeten, was ik niet ontevreden over. Niets bijzonders maar de locatie (boterdiep als ik me het goed herinner) is goed
Leuk toch? Kun je ze onder het genot van een hapje en drankje beter leren kennen.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ohjee, er is een nieuwjaarsborrel in de kamer van de directeur nu, en ik vind dat eigenlijk best wel eng
Ken die mensen allemaal net, en dan wel gezellig aan de hapjes en een verloting van alle relatiegeschenken
Met bassende stem: 'Hallo mensen, we gaan toch niet de portier vergeten???', terwijl je je hand ophoud voor de fooi...quote:Op maandag 3 januari 2011 14:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ohjee, er is een nieuwjaarsborrel in de kamer van de directeur nu, en ik vind dat eigenlijk best wel eng
Ken die mensen allemaal net, en dan wel gezellig aan de hapjes en een verloting van alle relatiegeschenken
Idem!!quote:
Only justquote:
Er was behoorlijk wat sneeuw ja en vrienden van me hebben gisteren (en vandaag) op de ski's gestaanquote:Met die ladingen sneeuw daar moet het haast een wintersportvakantie zijn geweest...
Zie ik daar een kerstmarkt aan de overkant van het water?quote:
Zuid-Ardennen dus, gok ik...quote:Er was behoorlijk wat sneeuw ja en vrienden van me hebben gisteren (en vandaag) op de ski's gestaan
Dat was inderdaad een kerstmarktje(en een schaatsbaan ernaast). Daar hebben we nog even een gluhwijntje gehaald.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie ik daar een kerstmarkt aan de overkant van het water?
Ziet er idylisch uit zo, waar was dat?
Het is La Roche-en-Ardennequote:[..]
Zuid-Ardennen dus, gok ik...
Zeker doenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
Happy newyear Nem!
Mooi zeg, ik neem me nog steeds voor om ook een keer lekker weg te gaan met vrienden voor oud & nieuwKlinkt altijd zo gezellig!
Ben vorig jaar vanaf Oostenrijk binnendoor teruggereden naar Munchen.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker doen
We zaten nu te denken aan zuid Duitsland voor volgend jaar. Even kijken wat het wordt
Maar dat is Duitsebier en derhalve beperkt(Reinheitsgebot)quote:Op maandag 3 januari 2011 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben vorig jaar vanaf Oostenrijk binnendoor teruggereden naar Munchen.![]()
Beieren vlak bij Oostenrijk is echt mooi.
En genoeg bier uiteraard voor jullie...
Ja nog geen 3 uur rijden voor ons. Zo lang zouden we er ook over doen om naar Groningen te rijden maar nu zit je echt in een andere wereld.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:12 schreef MadMaster het volgende:
Ah, daar ben ik wel eens geweest, jaar of 20 terug, toen we bij St. Hubert zaten.
Heb er toen ook gekanoo't (hoe schrijf je dat).
Mooie omgeving en relatief dichtbij!! Moet ook maar weer eens op de 'to do'-lijst...
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef LadyBlack het volgende:Kaartjes besteld voor KT Tunstall in de Melkweg!!
Als Blof dan nog bestaat.quote:En ik ga ook naar Blof hier in de Vera
*zin in*
Ik vond haar optreden op Pinkpop heel erg leukquote:Op maandag 3 januari 2011 16:22 schreef LadyBlack het volgende:
Kaartjes besteld voor KT Tunstall in de Melkweg!!
En ik ga ook naar Blof hier in de Vera
*zin in*
Hoorde een aantal dagen terug een gerucht via iemand die bij de Wereldomroep werkt. Verders geen nieuws dus zal het wel niet waar zijn. Al zou ik er niet rouwig om zijn.quote:
Ik vind haar eerste twee albums tot nu toe steengoed en ik was zwaar onder de indruk van haar optreden bij That's Live een aantal jaar geledenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond haar optreden op Pinkpop heel erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |